Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Martor aprins dupa ce am pornit impins...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor aprins dupa ce am pornit impins...

    Salutare sa produs inevitabilul am lasat luminile aprinse 10 min si pe geru asta automat a murit bateria (e vorba de un w168 din 2000) si fiind doar cu a mea femeie am urcato la volan am explicat rapid procedura si eu am pus muschii la bataie... toate bune si frumoase a pornit tancul dar iau ramas aprinse in bord 3 martori: ABS BAS/ESP si cel de arata un motor galben.
    Intrebare ce ar putea sa se fi intamplat?

    Multumesc
    Last edited by Gabymgaby; 01-10-2017, 20:32 PM.

  • #2
    Trebuie sa iei maxim de volan stanga dupa care dreapta si apoi in pozitia normala de mijloc (procedura resetare directie).

    Comment


    • #3
      Multumesc mult gino73 am scapat de abs si bas/esp dar am ramas pe cap cu ''motorul galben'' asta ce draci ar mai insemna

      Comment


      • #4
        Dacă ai posibilitatea de a da jos borna (+) de pe baterie, să o pui la loc (să strângi bine!) și după aceea să pornești motorul, ar trebui să dispară. Dar ai grijă, că dacă decuplezi bateria, rămâi fără cod la muzicuță (dacă ai codul, îl introduci, dacă nu, rămâne pe ”silențios”)...
        La A-ul lu` Doamna mea (același model, același an, benzină unușase) pățeam frecvent faza cu luminile aprinse și cu bateria descărcată. La ultima pățanie (care a fost a 2-a în aceeași lună ), s-a descărcat în așa hal că nu a mai pornit nici împinsă (!), nici cu crocodil de la altă mașină, a trebuit să scot bateria, să pun alta de pe altă mașină, a pornit, am dat jos bateria ”donatoare” cu motorul pornit și i-am pus bateria din dotarea ei. Pe bord mi-a rămas și mie ”pom de crăciun”, dar am plecat așa cu ea acasă și a 2-a zi după ce am pornit-o, nu a mai rămas niciun martor aprins. Ca o remarcă: culmea, am făcut doar 30 de km până acasă, seara cu luminile aprinse, și a 2-a zi a pornit la sfert...
        Nu mă pricep la electronică, doar relatez ce am pățit eu și care a fost deznodământul...
        Baftă!
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #5
          Recomandat tester. Precis dacă n-ai avut curent și ai chinuit-o cu împinsul a detectat amestec prea bogat. Posibil să scapi doar cu scosul bornei (eu aș recomanda scoaterea minusului prima dată). Dar lasă borna scoasă mai mult timp (20 min).

          Vezi că dacă scoți borna automat se descuie ușile și se resetează și geamurile. Și când o pui la loc cică ar fi recomandat să ai ceva consumatori (aprinde pozițiile). Sunt povești cu ECU-uri prăjite din cauza șocului.

          Și nu schimba bateria cu motorul pornit orice ar fi. S-a mai discutat pe aici.
          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
          Urmează: Dacia 1300 '74

          Comment


          • #6
            Ook multumesc mult baieti o sa incerc si asta dar nu inteleg cum sa se reseteze geamurile? De partea cu muzicuta sunt salvat ca am schimbat playerul

            Comment


            • #7
              Originally posted by gruiarew View Post
              nu schimba bateria cu motorul pornit orice ar fi.
              Corectă remarca, dar în cazul meu nu aveam de ales, eram într-un sat mărginaș, la 11 seara, și a trebuit să ajung acasă, m-am bucurat că am găsit măcar o mașină să-mi dea bateria împrumut...

              Originally posted by Gabymgaby View Post
              nu inteleg cum sa se reseteze geamurile?
              Dacă decuplezi bateria, nu va mai merge funcția ”confort” la geamuri, adică nu vor mai coborî/urca automat prin apăsarea lungă a butonului, doar cu butonul apăsat ”la jumate”. Ca să resetezi funcția ”confort”, trebuie (la fiecare în parte) să procedezi după cum urmează:
              1. Dacă geamul e coborât, îl urci cu butonul ”la jumate” sau prin mai multe apăsări consecutive, iar când e sus, ții apăsat butonul la urcare 30 de secunde sau până se aude un ”click”;
              2. Dacă geamul nu a fost coborât, ții doar apăsat butonul la urcare 30 de secunde sau până se aude un ”click”.
              Astfel se resetează, și revine funcția ”confort”. Ai aici un link http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.63.htm , iar aici un extras din link:
              Having Removed The Battery /Withdrawn The Fuses For Any Reason
              When ever the battery is removed the switches will require re-setting.
              This is done by re-setting each switch individually:
              * If a window is partially open, close the window, you will have to do this by operating the switch in the half down position or moving the switch repeatedly.
              * When the respective window is fully closed, press and hold the switch in the fully down position for 30secs or until you hear a click.
              * Test the action of the window in both half and fully down positions, go back through the re-set procedure if necessary.
              * Repeat this procedure for each window.
              * Your windows are now re-set.
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #8
                Levi, nu prea înțeleg cum de n-ai putut-o porni. Eu doar o mașină n-am putut porni, un bus că eram pe breteaua de ieșire de pe A1 și n-am putut trage lângă el. Aveau oamenii niște cabluri vai și amar ținea cu mâna de ele pe bornă (ale mele nu ajungeau direct).

                În rest pus cleștii (am niște alea de 60A și 4m), lăsat 5-10 minute la ralanti și o țineam pe a mea în 2500 în timp ce celălalt dădea la automat. Niciodată nu i-am lăsat să dea direct când am pus firele.

                Tigaia din dotare pornește doar să apuce s-o dea o dată peste cap. Baterie din 2002 nepornită de vineri a pornit la sfert după o noapte de -28 și două zile la rând unde nu a fost mai cald de -10. Dar bineînțeles nu am rămas cu bateria goală de tot. E benzină totuși, ar trebui s-o ia destul de ușor...
                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                Urmează: Dacia 1300 '74

                Comment


                • #9
                  Originally posted by gruiarew View Post
                  Levi, nu prea înțeleg cum de n-ai putut-o porni... lãsat 5-10 minute la ralanti și o țineam pe a mea în 2500 în timp ce celãlalt dãdea la automat.
                  Corect, așa se face... și așa fac de 26 de ani de când am permis, și un pic și înainte de a avea Nu am avut nicio mașinã de la care sã nu fi dat curent (inclusiv A-ul, dar și de la Fiat Punto, Matiz, și alte buburuze)... Multe dintre ele au și primit curent
                  La A-ul ãsta oricum e zonã crepuscularã... L-am luat în septembrie 2012, adus din ”jermanica”. În același an, la începutul iernii, bateria a început sã dea semne de obosealã și mã pregãtisem sã iau una nouã, cã asta nu știu de când e pe mașinã... Cum face omu`?, hai sã mai încercãm s-o mai ducem un pic... am pus-o la încãrcat 24 de ore, și de atunci tot aia e pe mașinã, de exemplu sâmbãta trecutã la 5 jumate dimineața a luat-o la sfert și erau -18 afarã. În tot acest timp am mai pãțit-o (dupã cum am scris și mai sus) nu odatã cã a rãmas descãrcatã, dar a fost suficient de fiecare datã o reîncãrcare de cel mult o noapte și mergea...
                  Strict la faza la care te referi tu: nu a vrut sã porneascã nici împinsã, nici la crocodil (bineînțeles cu respectarea metodei descrise și de tine mai sus), deși primise atâta curent încât sã se aprindã pomul de crãciun pe bord. Repet, era 11 seara și dupã cca. 20 de minute pierdute, metoda cea mai rapidã a fost pornirea de pe o baterie ”donatoare”...
                  În fine, au trecut astea, vin altele, sãnãtoși sã fim!

                  Tu ai reușit cu resetarea geamurilor?
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #10
                    Exact, sănătoși să fim.

                    Nu, nu mi-ai ieșit faza cu geamurile și-am făcut-o de mi-a venit acru. Se aude click-ul ăla după cele 20-30 secunde dar merge tot în hop-uri. O să mai fac o încercare când o să-mi bag iar apă în baterie. Dar asta la primăvară, sper să nu mă lase între timp. Până atunci n-am de ce s-o dau jos și cu geamul deschis nu-mi prea vine a merge

                    Nu știu ce să zic de bateriile noi. Am tot citit și lumea se plânge maxim de Varta și de Bosch. Or fi d-alea ce or stat pe "dincolo" pe raft de s-au plictisit. Eu nu depind 100% de mașină. Adică dacă n-o ia într-o dimineață, asta e. Stă acolo și mă descurc cumva. Până acum o singură dată mi-a făcut faze acum doi ani, tot așa după ce am adus-o de dincolo. Dar am zis ca tot omul, hai să-i bag niște apă și să o las pe redresor o noapte. Și asta e a doua iarnă de la operațiune. Tind să cred că pe vremea aia se făceau lucrurile cumva mai durabile. Bine erau și mai scumpe și nu erau ca acum la fiecare colț de stradă.
                    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                    Urmează: Dacia 1300 '74

                    Comment


                    • #11
                      Salut!
                      Offtopic
                      Nu, nu mi-ai ieșit faza cu geamurile și-am făcut-o de mi-a venit acru.
                      Omule, nu te chinui inutil... Urcatul/coboratul geamurilor la o singura apasare e valabila doar in cazul masinilor cu 4 geamuri electrice. Si mai mult de atat, in cazul in care sunt 4xgeamuri, butoanele trebuie sa aiba definite doua trepte de functionare.
                      Procedura se prezinta in halul urmator:
                      Cu geamul inchis, se apasa butonul de deschidere manuala(prima treapta). Se tine butonul apasat pe prima treapta pana geamul coboara definitiv. Se mai tine butonul apasat inca 5 secunde, apoi se trece pe treapta a doua( ridicare/coborare automata) si se tine apasat inca 5 secunde. Se repeta aceeasi procedura pt ridicarea geamului.
                      Nu știu ce să zic de bateriile noi. Am tot citit și lumea se plânge maxim de Varta și de Bosch.
                      Mda, sunt multe vaicareli legate de baterii, dar nimeni nu spune nimic vis-a-vis de regimul de exploatare.
                      Eu am un Rombat Calciu de 62A, statuta prin magazin vreo 4 luni pana s-o sterg eu de praf. O am din 2011 si s-a comportat fara cusur la -23 de grade. Sincer am avut emotii odata cu gerul, dar vad ca se tine bine fara interventii din exterior. Ramane pe masina pana la toamna cel putin.
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #12
                        Păi aia-i dracu... Că mergea. Am varianta clasic (doar pe faţă). Dar dacă era geamul lăsat şi încuiam maşina urca singur.

                        Am rămas fără curent mi-a dat cineva, am dat bateria jos şi de atunci sufletul. Bine de atunci s-a mai dat de două ori borna (probleme cu alternatorul, o dată servisat şi după aia fulia). Am încercat toate alea că site-ul lui Lofty l-am citit din scoarţă în scoarţă plus forumurile ruseşti pentru probleme cu pornitul la rece. Ştiu că mergea până am început să bâzâi la ea. Deranjul nu-i foarte mare că nu prea am motive de deschis geamul. Când e cald dau drumul la vânturătoare şi dacă mă supără careva sudui în cabină.

                        De exploatare zici foarte bine ce zici. Doar că eu tot timpul merg cu becurile aprinse nu contează tipul de drum (gri-ul ăsta chiar nu se vede pe şosea din punctul meu de vedere). În oraş e frecuş de 1km dus 1km întors. O dată la lună maxim fac două drumuri de 200km. Aşa o frec de doi ani de când o am.

                        Şi să fim serioşi, dacă laşi becurile aprinse şi o găseşti stoarsă dimineaţă poate să fie şi baterie de locomotivă cumpărată ieri, că tot aia e. Totuşi nu pricep cum uită becurile pornite cel puţin a mea piuie când deschid uşa.
                        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                        Urmează: Dacia 1300 '74

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by gruiarew View Post
                          nu pricep cum uită becurile pornite cel puţin a mea piuie când deschid uşa.
                          Păi, așa-i ușor... Dar care nu piuie, nu măcăne, nu nimic?...
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • #14
                            Ceva de genul era a mea nu piuia nu macanea nu facea nimic daca lasam farurile aprinse... dar cu un drum la un nenea mecanic sa imi stearga eroarea de imi tinea martorul (motorul galben) in bord aprins sa rezolvat si asta acum piuie ca toti dracii cand nu inchizi luminile...

                            Chiar probobil ca sunt eu mai ''norocos'' la mine nu sa stins martorul doar prin decularea bateriei cum mi sa recomandat mai sus a trebuit sa fug la tester...

                            Multam de sfaturi acum totul a revenut la normal )

                            Comment


                            • #15
                              Nu ţi-a zis şi care era eroarea? Era interesant de ştiut ��
                              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                              Urmează: Dacia 1300 '74

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF