Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Anulare EGR CDI 3

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anulare EGR CDI 3

    Buna ziua.

    Nu imi asum nici un credit pentru conceperea urmatoarei scheme electronice, doar doresc s-o fac cunoscuta persoanelor care au intampinat aceeasi problema ca si mine.
    Pentru cei cu probleme cu EGR-ul electronic de pe W203, W211, motoare OM646, OM 648 ( posibil sa mearga pe mai multe modele CDI 3, urmeaza sa ma mai documentez), si care nu doresc schimbarea lui pe 1000 RON, exista urmatoarele solutii :

    Un EGR defectuos introduce masina in limp mode si aprinde in bord CEL (check engine light) ; decuplarea mufei EGR poate scoate masina din limp mode, dar CEL va ramane aprins tot timpul.
    Exista 2 metode de anulare CEL , una este resoftarea ECU si mentinerea lui la minimul de 5% deschis, dar eu va voi prezenta a2a metoda, cea pe care am adoptat-o si eu, citind alte forumuri pentru Mercedes din afara.

    Metoda a fost prezentata pe un forum din Anglia, pentru cei interesati de diversele opinii ale userilor care si-au facut acest mod pot sa caute pe google " CDI 3 bypass mod".
    Metoda prezentata reprezinta o schema electronica menita sa pacaleasca ECU in ideea ca EGR-ul, ca si consumator de curent, ar fi conectat, dar si ca semnalul comandat pentru vana EGR este transmis in functie de datele primite de la senzorul de debitmetru.

    Schema este aceasta : , unde :
    - 12 V : alimentare;
    - PWM : semnal catre EGR;
    - MAf : semnal pinul 5 al debitmetrului;
    - 0 V : masa.

    Asa arata placuta electronica construita, ea se mai poate stiliza cu o cutiuta, dar eu am ales direct s-o termoizolez.


    Pentru o proba initiala am legat firele la mufa EGR si pinul 5 al senzorului MAF (debitmetru), eroarea CEL s-a stins , asa ca am trecut la montarea modului in interiorul soclului ECU. De mentionat ca pinul 1 al mufei EGR este PWM (gri/galben), pinul 2 reprezinta 12 V (rosu/galben), pinul 3 este masa O V (maron/galben).


    In manunchiul de fire care pleaca spre ECU trebuie cautate cele 4 fire dupa codul de culoare si continuitate cu un multi-metru ( pentru siguranta alegerii corecte a firului) - firele sunt usor de gasit. Pentru cei mai pretentiosi firele se pot lega direct la pinii mufei care intra in soclu ECU, eu am ales sa suntez firele si sa le izolez corespunzator.


    Pentru cei interesati va stau la dispozitie pe forum cu orice detalii suplimentare, iar pentru cei care nu se descurca cu partea electronica, nu ezitati sa-mi trimiteti PM, va voi indruma catre persoana care m-a ajutat si pe mine sa realizez acest mod, eu insumi neavand baze temeinice intr-ale electronicii. Sper sa va fie de folos.
    Va doresc o zi buna !

  • #2
    Super

    Ma bucur ca ne-a reusit montajul electronic.

    Comment


    • #3
      Spune-mi şi mie te rog frumos ce simtome avea maşina de ai anulat egr.

      Comment


      • #4
        Salut crezi ca pe un w204 c200 cdi om646 din 2008 ar putea merge?Daca da se poate realiza inca un modul si pentru mine (contracost bineinteles)ce trebuie sa controlez sa fiu sigur ca ar functiona?Daca nu ma insel mufa de la EGR are 5 fire

        Comment


        • #5
          Buna seara.

          @sn78ten : masina intra in limp mode, se limita la 3000 rpm, nu avea vlaga, scoatea fum negru, martor check engine aprins in bord, pe STAR eroare vana EGR ; initial am dorit curatarea EGR-ul si am observat ca toata galeria de admisie este murdara murdara, ca urmare a introducerii gazelor de evacuare pe traseu, asa ca am optat pentru anularea lui.

          @cristian27 : Motorul poate sa fie OM646, dar s-ar putea sa aveti CDI4, nu sunt sigur, daca doriti ma pot interesa de luni sa va pot da un raspuns pertinent. Va multumesc pentru intelegere, revin cu raspuns . Stima!

          PS : Ii invit pe cei care mai cunosc despre acest mod sa posteze pareri pentru eventuale edificari.

          Comment


          • #6
            Scuze pt dublu post,nu am putut sa modific, pentru colegul cristian27 il rog sa posteze poze cu mufa egr, culorile firelor care intra in mufa si poza cu mufa de la senzorul de debitmetru, ne intereseaza pinul 5 .

            Comment


            • #7
              Originally posted by nenat00 View Post
              Scuze pt dublu post,nu am putut sa modific, pentru colegul cristian27 il rog sa posteze poze cu mufa egr, culorile firelor care intra in mufa si poza cu mufa de la senzorul de debitmetru, ne intereseaza pinul 5 .
              Salut mufa egr are 3 fire (01maro,02rosu-verde,03gri-galben)iar pinul 5 de pe debimetru e Rosu-albastru atasez 2 poze

              Attached Files

              Comment


              • #8
                Buna ziua. Teoretic ar trebui sa mearga, sunteti din Bucuresti sa putem face o proba cand aveti timp ?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by nenat00 View Post
                  Buna ziua. Teoretic ar trebui sa mearga, sunteti din Bucuresti sa putem face o proba cand aveti timp ?
                  Salut momentan nu sunt in tara,daca e posibil sa imi faci si mie modulul complect (cu un ghidaj pentru montaj)si printr-o agentie de transport persoane-colete il trimiti eu ti-l platesc.

                  Comment


                  • #10
                    Salutare

                    Nu se incarca pozele , Se pot incarca inca o data ? Va rog mult sunt interesat de aceasta schimbare si as vrea sa vad si pozele ! Multumesc !

                    Comment


                    • #11
                      Buna ziua. O sa le reincarc in weekend, deoarece acum nu dispun de timpul necesar pentru incarcat si explicat. Stima !

                      Comment


                      • #12
                        Salut . Ma poate ajuta cineva cu poze mai detaliate pentru acest bypass ?

                        Comment


                        • #13
                          Salut! Detin un Mercedes C180 Kompressor w203 din 2003,am avut catalizatorul infundat si nu am stiut ,am mers asa cateva zile ,dupa am dus masina la un mecanic,mi -a pus un tester si ma indrumat sa desfac catalizatorul ,l am desfacut si am gaurit in interiorul lui ,ceramica aceea cam cat e teava de esapament am sudat si l am pus la loc,pana sa l desfac masina nu mai traagea deloc,dupa si a revenit imediat,in timpul asta mi sa aprins beculetul in bord check engine ,am pus un tester si mecanicul mi a spus ca am spart supapa egr din cauza ca era infundat esapamentul,am vrut sa cumpar alt egr dar mecanicul mi a zis ca o sa l sparga si pe cel nou ceea ce ma bagat la idei si nu prea am fost de acord cu el,masina merge foarte bine ,trage,dar nu imi place cand vad beculetul ala aprins ,am tot citit ca pot anula supapa egr din soft,imi puteti da un sfat ce as putea sa i fac ? Va multumesc

                          Comment


                          • #14
                            Egr nu e o membrana sa se sparga!Egr e o supapa deci se poate sa ramana blocat pe deschis/inchis!Se curata al tau intai daca nu reusesti sa il faci sa functioneze altul ca nare ce sa se sparga!
                            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                            Comment


                            • #15
                              Inseamna ca nu am nimerit un mecanic bun,la tester mi au dat urmatoarele erori -"Injectie secundara aer;debit aer prea mic,
                              -Intermitent .

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF