Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

filtru particule/catalizator 203 - 220cdi - a2034908314, a2034908414 sau A2034900092

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • filtru particule/catalizator 203 - 220cdi - a2034908314, a2034908414 sau A2034900092

    Buna ziua,

    Daca m-ar putea ajuta cineva cu un filtru de particule , prin codurile de mai sus ar fi ideal. Am adus o masina recent si am constatat ca a fost scos filtrul de particule si anulat senzorul de temperatura. Evident masina scoate fum in acest caz.

    Asadar daca ma poate indruma cineva sau stie pe cineva care vinde, as aprecia daca m-ati anunta.

    Masina este un W203 C220 cdi , automat, break/combi, 150CP an 2005.

    Atasat este si o poza ! Multumesc
    Attached Files

  • #2
    Salut.
    Daca s-a anulat senzorul de temp. iar masina nu se limiteaza in 3000 rpm , inseamna ca s-a modificat si softul in ECU. asa ca daca vei monta un dpf fie si nou, se va infunda dupa cateva sute de km, pentru ca ECU, "nu mai stie" ca are DPF si nu va mai face mentenanta lui prin regenerari periodice si astfel se va colmata.
    Sfatul meu e : daca masina nu se limiteaza la 3000 de ture , verifica injectoarele pt ca de aceeia scoate masina fum si tot datorita injectoarelor defecte s-a colmatal filtrul vechi.
    Ps eu am un w203 cu dpf-ul anulat de cativa ani si am parcurs peste 120.000 de km cu el anulat fara nici o problema de limitare.
    Si la mine dupa anularea lui fizica si din soft masina a scos fum iar dupa schimbarea unui injector fumul a disparut.
    Bafta.

    Comment


    • #3
      Originally posted by gigi popescu View Post
      Salut.
      Daca s-a anulat senzorul de temp. iar masina nu se limiteaza in 3000 rpm , inseamna ca s-a modificat si softul in ECU. asa ca daca vei monta un dpf fie si nou, se va infunda dupa cateva sute de km, pentru ca ECU, "nu mai stie" ca are DPF si nu va mai face mentenanta lui prin regenerari periodice si astfel se va colmata.
      Sfatul meu e : daca masina nu se limiteaza la 3000 de ture , verifica injectoarele pt ca de aceeia scoate masina fum si tot datorita injectoarelor defecte s-a colmatal filtrul vechi.
      Ps eu am un w203 cu dpf-ul anulat de cativa ani si am parcurs peste 120.000 de km cu el anulat fara nici o problema de limitare.
      Si la mine dupa anularea lui fizica si din soft masina a scos fum iar dupa schimbarea unui injector fumul a disparut.
      Bafta.
      Salut, multumesc pentru raspunsul promt. Ieri am facut test pe injectoare si valorile nu sunt perfecte, insa sunt in grafic, respectiv niciunul nu ajunge la 4 .

      Masina nu se plafoneaza la nici o turatie, problema e la rar , ca am inteles ca fara filtru si catalizator nu o trece. Ideea e ca nu s-a desfacut ansamblul filtru - catalizator ca sa vad daca au scos si catalizatorul insa m-am uitat pe cotul de la filtru de particule si este gol, in plus au anulat senzorul de temperatura de pe el, insa a ramas sonda lambda cuplata de la partea superioara, care am inteles ca este de fapt catalizatorul...

      Ca sa rezum, ideea e sa trec de rar, de aceea vreau sa pun totul inapoi pe masina, eu sper totusi sa nu fi umblat la soft, desi daca zici ca situatia ca cea descrisa de tine, m-am "scos" ...

      Comment


      • #4
        Nu te costa mult sa pui si softul original la loc, cu siguranta va merge mult mai bine.

        Probabil dupa ce pui totul la loc, vei descoperii problema, asa cum a facut si colegul de mai sus.
        Last edited by cl600; 01-05-2017, 20:00 PM.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Originally posted by cl600 View Post
          Nu te costa mult sa pui si softul original la loc, cu siguranta va merge mult mai bine.

          Probabil dupa ce pui totul la loc, vei descoperii problema, asa cum a facut si colegul de mai sus.
          Multumesc, problema nu e sa pun softul la loc sau ca si pret, problema e sa gasesc pe cineva care stie ce face, la tiriac nu pun soft , schimba calculatorul masinii cu totul...e mai simplu pt ei, ori nu au pe cineva profi, sau nu stiu care e motivul...oricum, nu o fac, iar in Brasov nu stiu pe nimeni care sa faca treaba asta...

          Comment


          • #6
            Depinde,...pe procedura, orice dealer iti poate 'updata' ECU daca exista vre-o versiune mai noua.
            Adica daca masina nu a primit in primii ani update-ul cuvenit, il poti face la orice dealer, daca insa varianta de software este cea mai noua, atunci nici un dealer nu mai are ce sa ii faca.

            La modelul tau, in majoritatea cazurilor update-ul oficial rescrie intreg software-ul.

            Oricum, cea mai ieftina varianta si cea care va da rezultatul cel mai bun, este softul original, impreuna cu un DPF SH, senz, etc si repararea defectului care a dus la inlaturarea DPF ( vezi exemplul cu injectorul ).

            Gasesti aici pe forum restul povestilor cu diluarea uleiului, etc.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Originally posted by cl600 View Post
              Depinde,...pe procedura, orice dealer iti poate 'updata' ECU daca exista vre-o versiune mai noua.
              Adica daca masina nu a primit in primii ani update-ul cuvenit, il poti face la orice dealer, daca insa varianta de software este cea mai noua, atunci nici un dealer nu mai are ce sa ii faca.

              La modelul tau, in majoritatea cazurilor update-ul oficial rescrie intreg software-ul.

              Oricum, cea mai ieftina varianta si cea care va da rezultatul cel mai bun, este softul original, impreuna cu un DPF SH, senz, etc si repararea defectului care a dus la inlaturarea DPF ( vezi exemplul cu injectorul ).

              Gasesti aici pe forum restul povestilor cu diluarea uleiului, etc.
              Multumesc cl600, sunt de acord ca softul original este cel mai ok din toate punctele de vedere, nu or fi aia toti nebuni, care au proiectat tot ce tine de masina...dar se pare ca au preferat decat sa depisteze problema, sa o anuleze...

              Multumesc frumos de raspunsuri si in functie de ce rezolv voi posta in caz ca, poate se mai loveste cineva de problema asta.

              Comment


              • #8
                Originally posted by ChinanRazvan View Post
                Salut, multumesc pentru raspunsul promt. Ieri am facut test pe injectoare si valorile nu sunt perfecte, insa sunt in grafic, respectiv niciunul nu ajunge la 4 .

                Masina nu se plafoneaza la nici o turatie, problema e la rar , ca am inteles ca fara filtru si catalizator nu o trece. Ideea e ca nu s-a desfacut ansamblul filtru - catalizator ca sa vad daca au scos si catalizatorul insa m-am uitat pe cotul de la filtru de particule si este gol, in plus au anulat senzorul de temperatura de pe el, insa a ramas sonda lambda cuplata de la partea superioara, care am inteles ca este de fapt catalizatorul...

                Ca sa rezum, ideea e sa trec de rar, de aceea vreau sa pun totul inapoi pe masina, eu sper totusi sa nu fi umblat la soft, desi daca zici ca situatia ca cea descrisa de tine, m-am "scos" ...
                Salut. Eu nu am scos catalizatorul.Doar filtrul. Trebuie sa desfaci pe sectiunea transversala sa vezi daca in partea "mica" (dinspre motor )mai este catalizatorul.
                Bafta.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by gigi popescu View Post
                  Salut. Eu nu am scos catalizatorul.Doar filtrul. Trebuie sa desfaci pe sectiunea transversala sa vezi daca in partea "mica" (dinspre motor )mai este catalizatorul.
                  Bafta.
                  Salut,

                  Am fost azi iar la mecanic, ei avand si statie ITP acolo...mi-a facut un test de opacitate de fum si valorile sunt urmatoarele :
                  - acceleratie 1 - rpm 4760 - 0.62 s - 1.82
                  - acceleratie 2 - rpm 4370 - 0.62 s - 1.72
                  - acceleratie 3 - rpm 4590 - 0.41 s - 1.97

                  valoare medie opacitate - k = 1.84

                  Cu aceste valori nu am nici o sansa la rar, deci nu are rost sa bat drumul aiurea.

                  Acum ideea e urmatoarea...avand in vedere golania cu anularea DPF si (mai mult ca sigur) si catalizator, am inteles ca totusi nu ar trebui sa imi iasa aceste valori - in ideea ca nu ar trebui sa scoata atata fum si la valori mai mici.
                  Mi s-a spus ca daca au facut golania cu DPF si catalizator, e posibil sa aiba tabla la EGR si/sau EGR sa fie full pentru ca rupe funingine de undeva...de asemenea mi s-a recomandat si o verificare injectie/injectoare si curatare EGR...am inteles ca si fara DPF si catalizator tot ar trebui sa fie mai " curat " ...

                  De asemenea vreau sa va intreb daca pot sa pun catalizatorul inapoi fara DPF si daca acesta va lucra in parametrii normali.

                  Multumesc

                  Comment


                  • #10
                    99% dintre cei ce fac DPF off software la MB, doar sterg din tabela de erori to ce este legat de DPF.
                    Masina ta merge intr-un regim de eroare dar fara sa se limiteze.

                    Cu alte cuvinte, motorul tau e bramburit din cel putin doua parti: o data din cauza ''softului'' si a doua oara din cauza defectului care a dus la infundarea initiala a DPF-ului ( care sigur a ramas nerezolvat).

                    Din experienta iti spun, noi avem saptamana situatii de genul asta, DPF Off, EGR, Tuning, etc si iti pot spune ca orice diagnoza sau masuratori nu isi au rostul daca vrei sa rezolvi masina.

                    Diagnoza este falsa pe in software pacailt, deasemenea masuratorile.


                    Cel mai simplu si cel mai ieftin este sa pui totul la loc, abia atunci diagnoza va arta daca mai sunt si alte problem, care se pot remedia usor.


                    DPF SH, sigur gasesti in dezmembrari si ieftin, nu este in produs care sa se caute ca la alte marci. Tot din experienta iti pot spune ca nu conteaza nr de km ( in limite rezonablie, pana in 600K km), tot ce conteaza este sa fie modelul correct si sa nu prezinte urme de lovituri, sparturi, Suduri, etc. La fel, sitele, care se vad lejer trebuie sa fie intregi, sa nu fie topite, etc.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #11
                      Daca ai nevoie de original ECU DPF iti fac eu rost. Dar daca masina scoate noxe altceva trebuie facut. Se mai ajusteaza injectia si treci toate testele.


                      Originally posted by ChinanRazvan View Post
                      Salut, multumesc pentru raspunsul promt. Ieri am facut test pe injectoare si valorile nu sunt perfecte, insa sunt in grafic, respectiv niciunul nu ajunge la 4 .

                      Masina nu se plafoneaza la nici o turatie, problema e la rar , ca am inteles ca fara filtru si catalizator nu o trece. Ideea e ca nu s-a desfacut ansamblul filtru - catalizator ca sa vad daca au scos si catalizatorul insa m-am uitat pe cotul de la filtru de particule si este gol, in plus au anulat senzorul de temperatura de pe el, insa a ramas sonda lambda cuplata de la partea superioara, care am inteles ca este de fapt catalizatorul...

                      Ca sa rezum, ideea e sa trec de rar, de aceea vreau sa pun totul inapoi pe masina, eu sper totusi sa nu fi umblat la soft, desi daca zici ca situatia ca cea descrisa de tine, m-am "scos" ...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                        Daca ai nevoie de original ECU DPF iti fac eu rost. Dar daca masina scoate noxe altceva trebuie facut. Se mai ajusteaza injectia si treci toate testele.
                        Multumesc, ti-am trimis PM !

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF