Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Contact blocat W202 (C180)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Contact blocat W202 (C180)

    Azi dimineata cand sa plec cu masina am gasit-o cu contactul blocat.

    Pot doar sa deblochez volanul si sa intorc cheia putin, astfel incat sa se blocheze in contact si sa nu o pot trage afara dar mai mult de atat nu merge... se simte ca "agata".

    Mentionez ca niciodata nu mi-a facut figuri pana acum si nu a dat semne de "oboseala" (desi masina are km destul de multi).

    Stiam ca e o problema des intalnita mai ales la generatiile anterioare (W201-124-126) dar si acolo, apar semne de uzura si nu se blocheaza din senin.

    Ma gandesc ca ma asteapta un schimb de contact, sunt slabe sanse sa se poata remedia aceasta problema.

    Cateva sfaturi? Un tutotial, ceva... orice sa ma ajute... Ar fi de ajutor! Poate a mai avut cineva aceasta problema la W202...

    Momentan, desi sunt in concediu de Sarbatori, mi-am luat masina de serviciu sa am pentru alergaturi, dar as prefera sa folosesc MB-ul !
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

  • #2
    Mai pateam si eu asa. Solutia mea era sa invart putin stanga-dreapta de volan si in timpul ala la fel si cheia stanga-dreapta, o fortam ceva, dar reuseam.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #3
      Originally posted by MS08MGZ View Post
      Mai pateam si eu asa. Solutia mea era sa invart putin stanga-dreapta de volan si in timpul ala la fel si cheia stanga-dreapta, o fortam ceva, dar reuseam.


      Sent from my iPhone using Tapatalk
      Mentionasem in prima postare: deblocarea volanului functioneaza! Atat pot sa fac, deblochez volanul si mai merge cam 1 mm sa intorc cheia si dupa aia nimic... Am citit toate topicurile pe aceasta tema de pe forum (nici una nu e exact ca problema mea) si m-am uitat si la unele tutoriale pe youtube... Nu cred ca scap fara a schimba contactul..

      Cel mai aproape de situatia mea e aceasta:

      How to fix a sticking/worn Mercedes ignition key..this is applicable to many car models,not just Mercedes..the removal of the tumbler assembly would be diffe...


      Am acelasi contact si cam aceeasi problema ca tipul asta... Doar ca la mine apare din senin...
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #4
        Trebuie desfacut si vazut daca poti sa repari ceva. La ford escort am patit asa si a fost o durere de cap mare sa il montez inapoi. La fel patesc si eu la G, se tot blocheaza cheia in contact si trebuie sa il frec de 4-5 ori pana merge. Nu stiu la ce pret ajunge unul nou.

        Comment


        • #5
          Nu mai exista sansa... Trebuie dat jos contactul si pus altul (SH)...

          Posibil ca o sa pot da jos contactul dupa ce scot coloana de directie... Daca nu, trebuie dat jos bordul pentru a putea ajunge la tija care blocheaza mecanismul contactului pe coloana de directie. Belea de belea... In week-end ma pun pe treaba!
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 500SE Lapis Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • #6
            Am rezolvat!!!

            Am dat la o parte coloana de directie in asa fel incat contactul sa fi accesibil cu flexul.

            Se demonteaza:

            -tapiteria de sub bord (partea soferului)
            -surubul cu cap inbus (de 6 parca) ce tine tija blocata cu colier in coloana de la caseta de directie
            -2 suruburi ce tin coloana de directie in locul unde se conecteaza cu tija de la caseta de directie
            -2 suruburi de dupa consola cu instrumente ce tin coloana de directie cu volanul (trebuie scos bordul cu instrumentele in prealabil)
            -colierul ce fixeaza contactul in coloana de directie
            -carcasa de plastic al contactului (cu sau fara cititor cip imobilizator, in functie de model)

            Pentru a putea sa inclin coloana de directie mult spre stanga ca sa pot elibera mecanismul contactului din "coaja" de bord am fost nevoit sa tai "capul" celor doua suruburi care tin coloana de directie si tija casetei de directie pentru ca nu am avut suficient loc ca sa trag coloana de directie in fata ca cele doua suruburi sa se elibereze din gaurile prin care erau trecute in suport...
            Cele doua suruburi au fost sudate in puncte de suportul coloanei de directie iar capul surubului era rotund (nu hexagon) fara crestatura pentru orice fel de surubelnita, inbus sau torx. Le-am taiat cu un biax (noroc ca l-am avut la lucru, la mecanic, ca cu altceva nu ai acces pe acolo, flexul e exclus iar cu burghiu nu prea ai loc).
            La montaj, am folosit 2 suruburi identice ca lungime, pe care le-am montat in locul celor ce erau sudate, dupa ce am nivelat locul unde erau cele 2 suruburi sudate si am vopsit metalul expus dupa polizare cu 3 straturi de vopsea spray negru (nici nu zici ca nu e OEM). La urmatoare demontare de acest fel (Doamne Fereste!) va fi mai simplu de dat la o parte coloana!

            Initial am vrut sa "distrug" prin polizare cu biaxul si blocatorul mecanismului contactului (pin-ul ce in fixeaza pe coloana de directie) dar e dintr-un material pe care nu prindea...
            Nici cu flexul nu am avut mai mari sanse (am vrut sa "crestez" putin suportul si implicit si pin-ul). Pana la urma am sectionat mecanismul contactului si am avut acces la mecanismul de blocare din interior, pe care, dupa ce l-am studiat putin, l-am actionat cu un patent si astfel am desfacut blocajul.
            Asa trebuia sa procedez de la inceput, fara sa ma chinui sa polizez pin-ul acela (implicit am atins un pic si carcasa de plastic ce acopera coloana de directie de sub volan; noroc ca nu e vizibil, ca vine bagat sub bord si vine peste ea tapiteria).

            Montajul a fost relativ simplu, fara prea mari probleme!

            Scule necesare:

            -surubelnita "stea" (sau "cruce" sau cum vreti sa o numiti) pentru suruburile tapiterie de sub bord
            -inbus de 6 (cred) pentru colierul de la tija casetei de directie
            -tubulara de 10 pentru surubul colierul de la contact si pentru cele 2 suruburi de la suportul coloanei si a tijei casetei de directie
            -tubulara de 13 pentru suruburile ce tin coloana de directie in spatele instrumentelor de bord
            -biax pentru a reteza capul suruburilor de la suportul coloanei si a tijei casetei
            -flex cu panza pentru taiat metal pentru a sectiona mecanismul contactului
            -patent pentru a actiona mecanismul din interioul contactului sectionat
            -surubelnita plata pentru a actiona blocatorul din interiorul mecanismului sectionat al contactului.

            Eu am mai demontat si un surub de 8 mm ce tine "coaja" bordului fixata in partea stanga, pentru a putea ridica bordul un pic, dar nu cred ca a avut o influenta majora pentru a "manevra" coloana de directie afara de sub bord. Nu cred ca era necesara demontare surubului de 8.

            Am sa pun si poze mai incolo... cand le voi descarca...

            Intre timp, rog un moderator sa schimbe titlul in DEMONTARE contact blocat W202. Cred ca se aplica si altor modele si e bine sa fie un tutorial pe aceatsa tema! Pe mine m-ar fi ajutat enorm! Am cautat timp de 10 zile pe internet o descriere a acestei operatii, dar nu amgasit nicaieri (nici in RO, nici afara) nimic, nici macar asemanator. Doar referinte cum ca ar fi o operatie complexa si extrem de costisitoare...
            Last edited by dan500se; 01-08-2017, 14:10 PM.
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 500SE Lapis Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #7
              Pozele promise:







              Poza 1: pozitia volanului dupa demontarea tuturor suruburilor! Trebuie tras de el spre stanga sa iasa contactul din "coaja" bordului. Se vede in poza ca "atarna" doar agatat de contact, dupa eliberare se va aseza pe podeaua masinii (sau pe ceva, sa stea mai sus, la mine a stat volanul sprijinit de extinctorul de pe scaunul soferului pana am sectionat mecanismul contactului).

              Poza 2: sectionarea mecanismului contactului. (am protejat cu o patura interiorul masinii pentru a evita pe cat posibil ca scanteile sarite din flex sa afecteze ceva)

              Poza 3: contactul "deschis" pentru a avea acces la mecanismul de blocare (poza facuta, evident ulterior, dupa demontarea de pe masina). Se poate vedea cum am crestat contactul pentru a avea acces la mecanismul din interior.

              Pentru un lucru mai comod eu am asezat langa masina un palet (2x1 m) pe care m-am culcat pentru a lucra mai facil pe sub bord fiind cam la aceeasi inaltime ca pragul iar in interiorul masinii, pe podea am pus 2 bucati de lemne sa fie cat de cat o suprafata plana. Fara aceste "ajutoare" mi-as fi rupt spatele stand atarnat pe peste prag. La elevator nu stiu cat ar fi fost mai usor de lucrat, nu stiu cum aveam acces sub bord...
              Last edited by dan500se; 01-08-2017, 15:58 PM.
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 500SE Lapis Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • #8
                De-ale contactului

                Buna ziua !





                In trecut m-am lovit si eu de probleme cauzate de contact pe un W124 diesel cu cutie automata. Pentru aceasta combinatie de masina/motorizare/cutie, contactul este cea mai complexa dintre cele doua variante, pentru ca are si vacuum pe el pentru oprire, plus cablu pe el pentru a sti cand este cutia in "P" sau in "N".


                La vremea respectiva am cumparat pe bucati un contact nou si am rezolvat problema. Dar pentru ca intre timp au aparut alternative mai mult sau mai putin moderne si cu diferite optiuni incluse, am luat in calcul doua variante gasite in mediul virtual.


                Ambele variante de care am adus aminte impun eliminarea completa a contactului, parte mecanica si electrica. Iar ceea ce vine in loc de "contact" este full electric si "modern"...


                Prima varianta:


                2022 year cardot brand car alarm system smart key remote start stop manufacturer alibaba supplier aliexpress seller ebay seller 10 Years Source factory Cardot Brand Protection Support Overseas E-commerce 24 months Warranties Return of goods without reasons within 15 days one piece delivery OEM/ODM/OBM support





                A doua:


                2022 year cardot brand car alarm system smart key remote start stop manufacturer alibaba supplier aliexpress seller ebay seller 10 Years Source factory Cardot Brand Protection Support Overseas E-commerce 24 months Warranties Return of goods without reasons within 15 days one piece delivery OEM/ODM/OBM support





                Prima varianta ofera clasica pornire fara cheie, apasand doar un buton. Deasemenea, daca masina a avut ca optiuni "keyless entry" si "remote start", kit-ul este compatibil cu aceste doua sisteme, precum si cu eventuala alarma deja existenta pe masina, telecomanda OEM a masinii ramanand functionala.


                A doua varianta are in plus pe langa prima doua "chei" electronice a.k.a transpondere care se imperecheaza cu modulul care se monteaza in masina, adaugand si un imobilizator electronic la toata treaba.



                Un prieten mi-a trimis acum vreo doua luni un clip pe YouTube cu varianta a doua montata si functionala pe un W124 diesel cu cutie automata, vezi mai jos:



                videoclip, distribuire, telefon cu cameră, videotelefon, gratuit, încarcă




                Si ceea ce functioneaza pe un W124 nu cred ca ar avea motive sa nu functioneze pe un W202.






                Dragos

                Comment


                • #9
                  Foarte tare!
                  Eu, cum sunt botă la electronică, n-am știut că se poate monta așa ceva pe modele mai vechi...
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Levi View Post
                    Foarte tare!
                    Eu, cum sunt botă la electronică, n-am știut că se poate monta așa ceva pe modele mai vechi...
                    Se poate Levi! Avea si Marius (tumar) pe vechiul sau W126 500SE (300D)...

                    Mi-a trecut si mie prin cap, dar am renuntat rapid la idee, eu doresc cam tot ce e posibil sa fie original.
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 500SE Lapis Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF