Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Trecerea de la motor 2,2 euro 5 la motorul de 2,7 euro 3

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by cornelyu View Post
    Daca cautati 2.9 td virginel uitati-va dupa musso si korado de la daewoo sau sangyong gasiti si sub 150k. La pret de fier vechi.
    ATENTIE ! Motoarele acelea nu sunt originale Mercedes si sunt facute in Coreea sau China sun licenta......e o mica MARE diferenta .
    ML270 CDI 2004

    Comment


    • #17
      Merge cutia si auto si manuala, Adrian nu veni cu INFO false, masina este produsa in Coreea dar cu motoare Mercedes, personal am luat un motor de pe musso si inlocuit pe un sprinter de 2.9 cu un piston topit.

      Comment


      • #18
        Originally posted by alyn_dex_2005 View Post
        Dar nu tiu dac merge i cutia?

        Trimis de pe al meu HTC One_M8 folosind Tapatalk
        Ai primit mai sus cele mai bune sfaturi, tehnice si mai ales legale. Electronica, de la cheie, bord, abs si pana la cutie difera enorm.

        Si daca renunti la cheie si contact, cum faci cu restul, lumini, butoane, muzica, etc, te apuci si tragi fir cu fir ca la coreene sau ca acu' 30 ani la MB?

        Chiar daca iti cumperi doua 651, tot iesi mai ieftin.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #19
          Adevarul ca voi sunteti perfect legali, dati factura sau bon fiscal la orice serviciu oferit ...
          Problemele legale de care vorbiti voi sunt doar in cazul in care masina ajunge iar in RAR, ceea ce nu mai e cazul la masinile deja inscrise pentru ca nu mai trebuie autentificare la RAR pentru schimbarea de proprietar, iar la ITP cred ca are toata lumea cate un prieten la vreo statie ...
          Omul vroia sa schimbe motorul cu unul mai vechi si mai fiabil, deci orice motor ar pune tot ar avea batai de cap cu electronica. Eu doar i-am spus varianta cea mai fiabila din punctul meu de vedere: cauta un 2,9 de pe un W210, schimba-i baia si accesoriile, il pui pe Sprinter si mergi cu el pana se schimba iar Ron in Rol! Nu exista grad de comparatie la fiabilitate intre 2,9 si 2,2-ul Euro 4 sau mai sus, sunt niste motoare aproape de unica folosinta!

          Ps: stiu in Galati un 312 care a mers cu un schimb de ulei 50k km, iar dupa ce si-a revenit proprietarul la normal cu reviziile, surpriza: inca merge!

          Comment


          • #20
            Originally posted by cornelyu View Post
            Merge cutia si auto si manuala, Adrian nu veni cu INFO false, masina este produsa in Coreea dar cu motoare Mercedes, personal am luat un motor de pe musso si inlocuit pe un sprinter de 2.9 cu un piston topit.
            Eu nu scriu informatii false. Motoarele alea sunt facute in Coreea sub licenta Mercedes(exista posibilitatea totusi ca primele exemplare aparute sa fie echipate cu motoare originale Mercedes). Uite mai jos daca stii engleza o declaratie a cuiva care stie despre ce este vorba:

            Ssang Yong brand went out of business in the 90's and got acquired by Daewoo, which is also in process of receivership to GM. My uncle works for Daewoo. According to him, Ssang Yong at that time acquired a license to manufacture the MB diesel engine design used in the Musso.

            This DID NOT include the right to rebadge the Musso into a Mercedes Benz. That is totally illegal according to him. He added that there were a few unscrupulous dealers in South East Asia that were rebadging them as Mercedes Benz trucks, and that the practice has largely stopped due to some heavy fines being levied on local dealers, but once in a while it comes back and there was little they could do.

            Apparently this illegal behaviour is not unusual, in the old days, Daewoo also licensed the Honda engines for a Daewoo equivalent of the Acura/Honda Legend. However, again, it was illegal to sell the car with Acura or Honda badges because they weren't! It's as simple as that....But there were dealers who would rebadge them to spur sales.

            Commercial Motors and CATS are NOT factory owned dealerships, but franchise operations so they may be doing things not sanctioned by the factor.
            Declaratia apartine unui membru al forumului www.benzworld.org, probabil coreean dupa nume.
            Last edited by emanoeladrian; 12-31-2016, 12:41 PM.
            ML270 CDI 2004

            Comment


            • #21
              Originally posted by mbenz View Post
              Adevarul ca voi sunteti perfect legali, dati factura sau bon fiscal la orice serviciu oferit ...
              Problemele legale de care vorbiti voi sunt doar in cazul in care masina ajunge iar in RAR, ceea ce nu mai e cazul la masinile deja inscrise pentru ca nu mai trebuie autentificare la RAR pentru schimbarea de proprietar, iar la ITP cred ca are toata lumea cate un prieten la vreo statie ...
              Omul vroia sa schimbe motorul cu unul mai vechi si mai fiabil, deci orice motor ar pune tot ar avea batai de cap cu electronica. Eu doar i-am spus varianta cea mai fiabila din punctul meu de vedere: cauta un 2,9 de pe un W210, schimba-i baia si accesoriile, il pui pe Sprinter si mergi cu el pana se schimba iar Ron in Rol! Nu exista grad de comparatie la fiabilitate intre 2,9 si 2,2-ul Euro 4 sau mai sus, sunt niste motoare aproape de unica folosinta!

              Ps: stiu in Galati un 312 care a mers cu un schimb de ulei 50k km, iar dupa ce si-a revenit proprietarul la normal cu reviziile, surpriza: inca merge!
              Mai nea Andrei, a fost porcul corentat sau vinul prea fierbinte? Ori ai ceva cu colegul Alin si vrei sa-l incalti ??
              Tu ai prins sau ai mers cu inginerii de astea romanesti sau ma rog,moldovenesti pe care le recomanzi tu?Vorbesc de motorul de Dacie pe T2 de la Vw, cu prinderea cu flansa la cutie sau pe Barkas cu montare de carburator marit cu jigloare majorate si flansa direct pe galerie, ori de motorul de tractor L, pus pe celebra pe la noi, Latvie???Astea se faceau prin '95-'98 in perioada de glorie a activitatii de maxi-taxi pe la noi prin targ, pe vremea cand piese de schimb si alte solutii nu existau...Eu am participat la destule experimente de acest gen si sincer nu as vrea sa mai aud...Motoarele, da mergeau la fel ca in cazul celui de 2,9 dar tu stii cum schimbai ambreiajul la saptamana, ca nu era centrata cutia, cum trosneau planetarele ca erau alte rapoarte si forte de tractare si cum zornaia si se dezmembra toata caroseria???Si aici vorbim doar de mecanica sa nu ne mai gandim la electronica ca in cazul de fata si la restul instrumentelor aflate pe respectivul Sprinter....
              Eu nu neg ca solutia ta e "rezistenta" in timp si ca un "Serghei" a facut asta pe pobeda lui si merge, dar as fi de acord cu ea daca vorbim de tractorul lui bunicu care-l foloseste la el in ograda!!!Tu recomanzi solutia asta cuiva care face transport international cu masina??Ai fi curios sa afli parerea cuiva daca te-ar opri cu asa ceva peste granita???
              Eu zic ca putin in disperare de cauza, din cauza faptului ca aceste motoare sunt slabe, nu tin dupa reparatie capitala si mai ales nici nu se gasesc de cumparat sh, omul incearca orice solutie disperata, dar hai sa fim noi lucizi, sa stam stramb si sa judecam drept si sa incercam sa-l ajutam.
              Asa cum i-am scris mai sus si cum i-am zis si la telefon cand m-a sunat eu i-am dat din punctul meu de vedere 2 solutii, pe care sustin si aici ca daca as fi in situatia lui le-as aplica !!!Departe de mine solutii, romanesti,moldovenesti care nu ar aduce decat bani cheltuiti si enorme batai de cap !!!
              Hai, la multi ani si sa fiti sanatosi ca ne prinde Revelionul pe Forum..
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment


              • #22
                Am desfcut motorul astazi i s-au sucit 2 cuzinei i am gsit i volanta blocata nu îneleg cum sa întâmplat asta, dar asta e caut motor...

                Trimis de pe al meu HTC One_M8 folosind Tapatalk

                Comment


                • #23
                  Originally posted by alyn_dex_2005 View Post
                  Am desfcut motorul astazi si s-au sucit 2 cuzinei am gsit volanta blocata nu îneleg cum sa întâmplat asta, dar asta e caut motor...

                  Trimis de pe al meu HTC One_M8 folosind Tapatalk


                  Trimis de pe al meu HTC One_M8 folosind Tapatalk

                  Comment


                  • #24
                    Cauta un w203 270 cdi este ideal pentru modificare, se potriveste totul de la pilot automat la ac la imobilizer, la contact etc, in cel mai rau caz muti instalatia electrica a motorului cu totul pe sprinter.
                    La multi ani!!!! Sa curga sampania.

                    Comment


                    • #25
                      Inainte de a se intampla asta ai apucat sa auzi volanta batand?A fost schimbata vreodata?Din cate stiu ,din auzite cei drept la modelul tau faptul ca incepe sa bata volanta afecteaza imediat motorul...Sa nu fie asta o cauza....La modelele vechi batea volanta pana te plictiseai....Am inteles , cand am reconditionat-o pe a mea la 318 ca la modelul vechi era pe rulment iar la cea ca a ta a facut-o pe bucsa care nu mai are rezistenta celei vechi.Succes la gasit motor...Apropo, da-mi toate datele exacte despre el sa incerc sa te ajut pe aici prin Germania.....Nu promit nimic dar nu ma doare mana sa incerc....Stima.
                      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                      Comment


                      • #26
                        Ma ajuta cineva sa gsesc un motor pt sprinter..
                        Mulumesc i la muli ani

                        Trimis de pe al meu HTC One_M8 folosind Tapatalk

                        Comment


                        • #27
                          Uite-l aici...in Belgia.
                          este posibil sa ajung eu acolo peste cateva zile si te ajut sa-l cumperi numa vezi cu transportul pe la colegi ...:

                          ML270 CDI 2004

                          Comment


                          • #28
                            Colegu' ai gasit motor? Ia vezi te ajuta cu ceva asta, mai ales ca e la voi in zona...

                            Anunturi gratuite , peste 4 milioane: anunturi imobiliare, anunturi auto, telefoane mobile, locuri de munca, apartamente de inchiriat, masini second hand, haine.
                            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF