Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

A Klass 170 CDI nu porneste.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Am mai gasit un articol care explica ce e cu senzorii astia :


    Si ambii pot da acceasi simtoma. Motorul asta are distributie variabila?

    Ps. senzorul de la vibrochen a cam facut baie la stingerea focului.

    Comment


    • #47
      Corect, poate a intrat apa pe la mufa si trebuie curatata cu un spray de contacte electrice.
      Eu am confectionat o scula dintr-un prelungitor 9lei + freza lemn/plastic 21 lei, de la LeroyMerlin si desfac azi injectorul care pufaie.
      Attached Files
      Last edited by valyvis10; 12-15-2016, 09:19 AM.

      Comment


      • #48
        Originally posted by valyvis10 View Post
        Corect, poate a intrat apa pe la mufa si trebuie curatata cu un spray de contacte electrice.
        Eu am confectionat o scula dintr-un prelungitor 9lei + freza lemn/plastic 21 lei, de la LeroyMerlin si desfac azi injectorul care pufaie.
        Super tare freza, spor la treaba!

        Comment


        • #49
          Eu am curatat mufa azi dar fara efect. In schimb am incercat urmatorul lucru:
          1. Dat automat,test, aparut eroare, sters .
          2. Scos mufa,dat automat, test, fara eroare
          3. Pus mufa inapoi, test, fara eroare, dat automat, test , eroare din nou.

          Deci comand senzor arbore cotit.

          La ax came nu am gasit niciun senzor, se poate sa nu aiba?

          Comment


          • #50
            La axul cu came este cel dintre injectorul nr.3 si nr.4, l-ai vazut cand ai demontat.

            La mine problema este in continuare filetul surubului de la brida.

            Comment


            • #51
              Originally posted by valyvis10 View Post
              La axul cu came este cel dintre injectorul nr.3 si nr.4, l-ai vazut cand ai demontat.

              La mine problema este in continuare filetul surubului de la brida.
              Ce ai mai reusit?
              Eu inca nu am facut nimica, azi m-am chinuit 1 ora jumate sa dau senzorul ala jos fara sa reusesc macar sa slabesc surubul. S-ar putea sa fie stricat surubul ca imi scapa cheia pe el; Oricum pozitia e nasoala. Oare de ce nu au pus senzorul invers cu surubul in sus sa il poti vedea ca locul acolo e pt 2 degete. Mai aveam putin si de data asta ii dadeam eu foc, am facut cu nervii.

              Comment


              • #52
                Deoarece a fost foarte frig am facut o "tiganeala", adica am pus bison metal ln gaura si pe filetul prezonului, l-am lasat o zi si am montat.
                Merge, sa vedem cat tine.
                Oricum acum am vazut ca permite un filet mare de cca.12mm, deci cu un prezon facut la strung 8mm/12mm, daca nu tine cu bisonul, este urmatoarea solutie.
                La care senzor te patimesti?

                Comment


                • #53
                  Originally posted by valyvis10 View Post
                  Deoarece a fost foarte frig am facut o "tiganeala", adica am pus bison metal ln gaura si pe filetul prezonului, l-am lasat o zi si am montat.
                  Merge, sa vedem cat tine.
                  Oricum acum am vazut ca permite un filet mare de cca.12mm, deci cu un prezon facut la strung 8mm/12mm, daca nu tine cu bisonul, este urmatoarea solutie.
                  La care senzor te patimesti?
                  La cel de la arborele cotit, ala de jos intre cutie si motor.

                  Comment


                  • #54
                    @valyvis10
                    Cred ca cel mai bine ar fi sa-ti refaca filetul cu un spiral de otel cineva care se pricepe (e o trusa de reparat filete). Gasesti mai multe informatii pe net...

                    Comment


                    • #55
                      Trusa aia este slaba, am lucrat cu o trusa profi dar trebuie sa fac ca in imaginea de pe site-ul aclass.
                      Am facut si un desen in paint sa fiu mai explicit.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by marius_calborea View Post
                        S-ar putea sa fie stricat surubul ca imi scapa cheia pe el;
                        Originally posted by marius_calborea View Post
                        La cel de la arborele cotit, ala de jos intre cutie si motor.
                        Daca scapa cheia pe el, incearca sa bati o cheie mai mica a.i. sa intre fortat si sa prinda pe capul surubului... Asa mi-au scos baietii un prezon-antifurt de la o roata unde era terminat capul. La fel am facut si eu la un surub de fixare de la conducta de AC, insa s-a rupt capul surubului iar restul surubului a ramas in interior.
                        Daca se rupe capul, am gasit ceva imagini pentru rezolvarea problemei. Le-am gasit pe pagina englezului Forrera. Cred ca sunt destul de sugestive. Multa bafta!
                        1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg
                        W168 or nothing!

                        Comment


                        • #57
                          Pozele sunt foarte bune!
                          Am mai incercat si azi dar m-am lasat pagubas pentru ca pe sus nu ai nicio sansa. Asa ca trebuie neaparat canal sau elevator dar asta cred ca se va intampla numai dupa sarbatori mai ales ca vineri plec spre Romania )

                          Comment


                          • #58
                            La mine n-a tinut "reparatia" cu bison-metal lichid, pe 30.12.2016 a "scuipat" prezonul afara.
                            Acum am luat-o de la reparat, am facut filet in chiulasa, pe diametrul mare, si am confectionat la strung un prezon cu 2 cote:
                            - prima cota de phi14mm x M1,5mm pe lungime de 15mm,
                            - a doua cota de phi 8mm x M1,25mm pe lungime de 60mm.
                            Pret prezon strung, la urgenta, cca.30min.= 20 lei.
                            Manopera demonta/montat injectoare 3+4 = 150 lei.
                            Datorita temperaturilor scazute si lipsei unui spatiu incalzit n-am mai putut sa lucrez eu.
                            Trebuia sa fac eu prezonul de prima data, asta vara cand am umblat la ea, asa cum intentionam, dar asa este omul se amageste cu solutii "facile".

                            Comment


                            • #59
                              Mda..asta e.Sunt lucruri in viata de care trebuie sa te convingi singur.Si eu am ajuns la concluzia ca toate 'solutiile minune'(lipici,aditiv,stop-leak,metal-lichid,poxipol,etc) sunt marketing in stare pura si atat. Vrajeli,pe romaneste.Pana nu inlaturi cauza,facand un lucru temeinic,n-ai rezultate.Doar lungesti boala.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF