Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Experimente

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Despre uleiul din cutia de viteze

    Pentru cine are rabdare sa citeasca am gasit pe acest site lucruri foarte interesante despre uleiul din cutia de viteze: http://www.widman.biz/uploads/Transaxle_oil.pdf
    No malfunction

    Comment


    • #47
      Salut!
      Relativ interesant articolul dar autorul bate câmpii in 11 pagini despre ce ti-a spus Heavy. D.
      In 30 de cuvinte, cu aceeași pondere informațională continuta..Nu in topicul de fata, ci in cel dedicat dilemei schimbului de ulei in cutia de viteze.
      Last edited by Dethave; 11-28-2016, 07:03 AM.

      Comment


      • #48
        Asa e DETHAVE, Heavy D. este un mare maestru...dar a folosit 108 cuvinte. Ma bucur ca articolul e relativ interesant. Inseamna ca nu l-am postat degeaba.
        No malfunction

        Comment


        • #49
          Buna dimineata,
          Astazi am fost cu masina in parcarea unui supermarket ca era goala si mi-am permis sa fac intoarcere de tip U, cum se specifica in articolul de mai sus de 11 pagini...de fapt am facut cercuri, pe stanga si pe dreapta, in viteza intai, luat maxim de volan. Din cate mi-am dat eu seama diferentialul nu lucreaza cum trebuie. Senzatia este ca si cum s-ar impletici rotile. Cred ca trebuie sa merg pana in Germania, la fabrica, sa cer niste ulei pentru cutia de viteze...daca or mai avea. Pe aici, pui un ulei de la reprezentanta si nu-ti mai intra in viteze...sau nu mai iese. Apoi, pui alt ulei tot de la reprezentanta si rezolvi prima problema dar nu-i place diferentialului, deci dai in alta problema. La naiba cu tehnologia asta avansata. Ma gandeam sa scriu mare pe masina mea: AM CEA MAI PROASTA MASINA DIN LUME. Dar nu pot, fiindca o iubesc.
          No malfunction

          Comment


          • #50
            Buna dimineata,
            Astazi am fost cu masina in parcarea unui supermarket ca era goala si mi-am permis sa fac intoarcere de tip U, cum se specifica in articolul de mai sus de 11 pagini...de fapt am facut cercuri, pe stanga si pe dreapta, in viteza intai, luat maxim de volan. Din cate mi-am dat eu seama diferentialul nu lucreaza cum trebuie. Senzatia este ca si cum s-ar impletici rotile. Cred ca trebuie sa merg pana in Germania, la fabrica, sa cer niste ulei pentru cutia de viteze...daca or mai avea. Pe aici, pui un ulei de la reprezentanta si nu-ti mai intra in viteze...sau nu mai iese. Apoi, pui alt ulei tot de la reprezentanta si rezolvi prima problema dar nu-i place diferentialului, deci dai in alta problema. La naiba cu tehnologia asta avansata. Ma gandeam sa scriu mare pe masina mea: AM CEA MAI PROASTA MASINA DIN LUME. Dar nu pot, fiindca o iubesc.
            No malfunction

            Comment


            • #51
              Las-o..las-o asa.
              Nu stiu cum ti-ai dat seama ca nu lucreaza diferentialul bine,dar senzatia de impleticire o ai din cauza latimii cauciucurilor,ce se opun virarii(le ia un pic taras).
              Last edited by Dethave; 11-30-2016, 12:02 PM.

              Comment


              • #52
                Eu as lasa-o asa dar stii care-i problema? Am avut un Logan cu aceleasi dimensiuni: 185 65 R15...si nu facea asa. Dar, daca zici ca si a ta se comporta la fel, o fi normal...cine mai stie.
                No malfunction

                Comment


                • #53
                  Pai Loganul mișcă din toate încheieturile, chiar si atunci cand sta pe loc...N-ai simțit-o cum se onduleaza pe strada?Pe mine m-a terminat psihic un drum la mare cu Dacia Logan.

                  Comment


                  • #54
                    Astazi am desfacut din nou busoanele de la cutia de viteze. Dupa cum se poate vedea in poze, cel de golire pe care l-am pus eu este mai lung decat cel de umplere. Am facut poze si la gaurile din cutie. Cea unde intra busonul de golire este mai lunga. Concluzia mea este ca busoanele nu trebuie sa fie identice. Am gasit pe magnet un praf negru dar am uitat sa fac poza. Uleiul l-am pus cu maneta de viteze bagata in marsarier. Nu stiu daca are vreo importanta pozitia menetei dar asa am vazut pe un forum de la Logan. Avand in vedere ca de la Mercedes-Benz nu primesc ajutor, ma orientez si eu pe la alte marci. Am pus inapoi uleiul MB 235.10, cel vechi pe care l-am pastrat. Am vazut pe un forum rusesc ca, la ei, MB 235.10 are vascozitatea 80W90...foarte ciudat.
                    Attached Files
                    No malfunction

                    Comment


                    • #55
                      Joacã-te puțin la reglajele timoneriri dun habitaclu.si las-o asa.iti mananci timpul, nervii si banii fara rost.e o masina care valoreaza putin peste 1000e si are uzura pronuntata, dar mai merge mult si bine.
                      Eu o am din 2010 si la inceput vroiam sa fie masina perfecta.Acum am alte prioritãți.Masina trebuie sa mearga nu sa pape timp, nervi si bani.
                      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                      Comment


                      • #56
                        Subscriu le cele afirmate de flavyus1987!

                        Comment


                        • #57
                          Nu valoarea masinii ma intereseaza pe mine, ci caracterele infecte. Te duci cu masina la service buna si, cand o iei de acolo, dupa ce ajungi acasa, o lasi in fata blocului...apoi, vrei sa pleci cu ea si surpriza: nu mai intra in viteza. De ce trebuie sa supoort eu bataia de joc? Te apuci sa schimbi kit ambreiaj, pompa, lichide, reglezi timonerii...toate costa destul de mult. Ce fac baietii de la service? Se hlizesc pe la colturi. De ce sa las masina in pace? Nu mi-am luat Mercedes-Benz doar ca sa faca baietii de la service burta mare. Nu vreau decat sa fac experimente pe aceasta bucata de fier fara valoare...iar, daca reusesc sa postez aici lucruri care fac service-urile sa piarda macar un leu, sunt fericit...nu voi ceda in fata trantorilor care au invatat doar sa-mi distruga in mod sistematic masina...ei nu sunt in stare sa faca bani in mod cinstit...nu au respect pentru meseria lor, pentru marca MB sau pentru clientul lor...pur si simplu nu vad nici un motiv sa mai mergem pe la service...nu putem avea incredere in ei.
                          No malfunction

                          Comment


                          • #58
                            Omul are W169. Cred e o idee mai bine de 1000€. Chiar dacă ar fi un leu, nu ştiu la voi, dar pe unde stau eu nu plouă cu bani.

                            Georgealinel, nu te supăra pe mine dar cred că problema e la tine. Dacă te vede că îţi place maşina şi eşti toată ziua pe capul lor te ard de nu te vezi. Eu personal am avut noroc mare cu ăsta la care merg. Am mai fost şi pe la alţii şi nu ştiu, cred că dacă era după ei nici cu volanul nu mă mai alegeam, trebuia să o schimb toată. Dacă nu dai de unul care într-adevăr iubeşte ceea ce face, o să-ti transformi maşina într-o bucată de fiare.

                            Acum două săptămâni i-am făcut ITP-ul la a mea. Niciodată până acum nu mi-au văzut farurile aşa de bine şi am tras de ele în toate părţile. L-am sunat iar pe omul de la ITP să-l întreb dacă a umblat la ele. O zis că da, că nu erau reglate cum trebuie. Când am fost la ceva service cu alte treburi, i-am rugat să-mi regleze şi farurile. Au zis că le-au reglat, că au reglaj cu laser şi blabla. Până n-am fost la ITP n-am văzut diferenţă.

                            Deci totul depinde de cine dai. Altul îţi ia banul şi-ţi strică mai rău (voit, sau poate atâta îl duce capul), altul bâzâie şi-ţi repară chestiile, pentru că citez: "No, păi o fost treabă de două minute".

                            Au mai fost discuţii pe aici, eu zic să-l cauţi pe ăla cu garajul din spatele blocului. Dacă n-ar fi bun în ceea ce face ar muri de foame. Eu din ce am povestit cu alţii ce au alte mărci, la reprezentanţă îs cei mai mari bolovani. Clar mai sunt şi oameni buni, dar mă gândesc ăia nu stau.
                            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                            Urmează: Dacia 1300 '74

                            Comment


                            • #59
                              La multi ani, Romania.
                              Salut gruiarew. Faptul ca sunt bolovani la reprezentanta nu-i problema. Pe mine ma deranjeaza tehnica lor de a stoarce banii de la client. De exemplu tu nu ai laborator chimic acasa si, cand iti pune ulei in cutie, nu stii ce-ti pune. In primul rand, nu te lasa sa te uiti desi masina este proprietatea ta.
                              Dupa cate am citit in articolul de 11 pagini, uleiul din cutie formeaza un strat de sacrificiu pe sincroane si pinioane. Daca sincroanele sunt din alama si pui ulei care formeaza un strat de sacrificiu mai tare decat materialul din care este facut sincronul, cand cuplezi treapta respectiva se duce stratul de sacrificiu luand cu el si un micron din sincron. Pe de alta parte, daca pui ulei care are prea putini aditivi ce formeaza stratul de sacrificiu, exista riscul de uzura mare la pinioane. Am un coleg de serviciu care are un VW Caddy si se plange ca a ramas fara treapta a cincea. Zice ca un mecanic a verificat si are span in cutie...si l-a convins sa cumpere alta cutie. El face curse lungi, deci treapta a cincea este cea mai solicitata. Am incercat sa ii explic ca problema lui se datoreaza folosirii unui ulei necorespunzator in cutie dar nu vrea sa ma creada. Am mai citit un lucru interesant pe la cei cu MB clasa C, unde spuneau ca la anumite modele MB s-a dat un buletin de informatii cum ca uleiul din cutie nu trebuie pus pana nivelul specificat initial de producator ci cu vreo 10mm mai jos. Cica din cauza asta, aveau probleme cu bagatul in treapta intai si a doua, la rece.
                              Astazi am mai facut niste cercuri cu volan luat maxim..am facut mai multe si am observat ca, dupa un timp, nu se mai impleticesc rotile. Probabil stratul de sacrificiu de pe satelitii diferentialului a fost anihilat. Adevarul este ca nu prea ai ocazia sa mergi cu volanul luat maxim. Am ajuns la concluzia ca acolo unde stratul de sacrificiu nu are timp sa se sacrifice, de ex in treapta intai, cuplarea treptei de viteza se face mai greu. Asadar am luat hotararea ca, atunci cand plec de pe loc in treapta intai sa o turez putin mai tare decat de obicei. Nici treapta a doua nu este prea mult folosita si am hotarat sa o turez mai tare inainte de a trece in a treia. Am observat ca in treptele trei, patru si cinci intra cel mai usor...probabil din cauza ca sunt cel mai mult folosite, astfel stratul de sacrificiu avand timp sa se sacrifice. Eu imi pusesem in cutie ulei 235.4 care era bun la rece dar am gasit un praf negru pe busonul magnetic, probabil de la pinioane. Acum am revenit la 235.10 care e mai prost la rece dar sper sa nu-mi uzeze pinioanele. Mai e si problema ca pe cutie scrie MB 235.10 dar, neavand laborator chimic acasa si cunostintele necesare pentru a testa daca e adevarat, nu pot decat sa ma bazez pe noroc. Oricum, busonul magnetic pe care mi l-am pus la golire face toti banii.
                              No malfunction

                              Comment


                              • #60
                                Am gasit si chestia asta:”If prior to starting the vehicle the gear oil temperature is below the critical temperature for the oil used, then either the gear oil should be prewarmed or the transmission should be warmed up while in neutral.”....pe site-ul http://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/231.0_en.html
                                No malfunction

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF