Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Experimente

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Dubioase mai sunt ale voastre. A mea ma lasa sa bag treapta I cat in ma mai deplasez putin.pe când diselache espace si ix35 nu vrea pana nu sunt aproape oprit.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #32
      Flavius și a mea intră. Dar se "simte". Adică tragi de ea. Dacă am pedala de frănă călcată intră la fel de ușor ca în a III-a a IV-a când trag de ea cu două degete, asa ușor merge. Fără frănă apăsată până jos trebuie să apuci bine de făcăleț și simți cum opune rezistență.

      Georgealinel sunt foarte puțini oameni pe care-i interesează "cum" și "de ce" merge. Majoritatea când se strică ceva apar, pun două trei întrebări de te chinui 5 minute să înțelegi ce vor și dispar.

      Capitaliști sau nu sunt foarte puțini mecanici care "dau din casă". Eu personal am întâlnit doar un mecanic care stă si-mi explică ce și cum. Dar nu-l întreb nici eu aiureli. Nu înțeleg de ce au toți impresia că pierd clienți sau le furi meseria. Ăsta m-a învățat să reglez distribuția pe A-Class fără semne. Mă gândesc că și acuma stă cu frica-n sân că-mi deschid service peste drum de el să-i fur clienții
      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
      Urmează: Dacia 1300 '74

      Comment


      • #33
        Dubioasa sau bantuita de fantome, nu conteaza...e masina vietii mele. Nu as da-o nici pentru Ferrari sau Lamborghini.
        No malfunction

        Comment


        • #34
          Originally posted by georgealinel View Post
          Dubioasa sau bantuita de fantome, nu conteaza...e masina vietii mele. Nu as da-o nici pentru Ferrari sau Lamborghini.
          Subscriu!!
          W168 or nothing!

          Comment


          • #35
            Am costatat ca la a mea nu se regleaza volanul in adancime. Stie cineva daca reglarea in adancime e optionala sau toate A-class-urile au coloana volanului telescopica?
            No malfunction

            Comment


            • #36
              Experimente

              Salut.
              E optional (reglarea se poate face sus/jos si adancime).
              Last edited by ogo; 10-29-2016, 10:51 AM.

              Comment


              • #37
                La mine merge numai sus/jos. Multumesc ogo.
                No malfunction

                Comment


                • #38
                  Ar trebui si in adancime. Trage/impinge putin de el cand e deblocat.

                  Comment


                  • #39
                    Pe site-ul asta: http://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/231.0_en.html am gasit ceva interesant pentru mine:
                    ”2.3. Fully synthetic transmission oils, sheet 235.4

                    For the Unimog manual transmissions UG3/40, UG3/65, UG100 and the front PTO transmission – as of vehicle ident. end number ... 179909 – the fully synthetic transmission oils are mandatory. Older vehicles can have their oils changed from gear oils according to Sheet 235.1 to gear oils according to Sheet 235.4 when an oil change is due.

                    The transmission oils correspond to the ZF lubricant specifications TE-ML01 and TE-ML02 and are consequently alternatives to the transmission oils according to sheet 235.1 in all synchronized ZF manual transmissions installed in MB vehicles, with and without intarders. Furthermore, the approval extends to the MB transfer case VG 2400 without oil cooler.

                    Due to the favorable viscosity/temperature characteristics, a good cold-shifting response and, due to the composition of the transmission oil, a good thermal/oxidative stability of the oil at high transmission oil temperatures can be expected.”

                    Au fost doua lucruri care m-au facut sa schimb uleiul din cutie: treaba cu ”older vehicle” si treaba cu ”a good cold-shifting response”. Sunt si lucruri care nu le-am inteles cum ar fi:”Unimog manual transmissions” sau ”front PTO transmission”.
                    Asadar m-am hotarat sa schimb uleiul din cutie care era MB 235.10 (A0019898403) cu ulei MB 235.4 (A0019891403). Este adevarat ca mi-a luat ceva timp sa fac operatiunea fiindca nu am avut la dispozitie decat o seringa de 60ml, ceea ce inseamna ca a trebuit sa bag 30 de seringi cu ulei. Pentru scoaterea busoanelor de umplere si golire este necesar cheie imbus de 14 si mi-a luat ceva timp sa caut. Am constatat ca cele doua busoane sunt identice. Ma asteptam ca unul dintre ele sa aiba magnet dar nu are. Uleiul 235.4, l-am cumparat de la o reprezentanta Mercedes unde aveau la bidon de 20 de litri si i-am rugat sa-mi dea si mie doi litri. Culoarea uleiului este maroniu spre rosiatic. Pretul a fost 215 lei pentru doi litri. Am pastrat si uleiul vechi, in caz ca acesta nu ar fi fost bun. Am facut proba la rece...si aseara, si astazi dimineata. Nu mai am probleme cu schimbatul la rece, nu mai agata, este extraordinar ce se intampla. Simt ca am masina noua, simt ca am Mecedes-Benz. Am schimbat in zadar pompa de ambreiaj, lichidul de frana, lichidul din cutie (am pus MB 235.10 care e recomandat de baietii veseli). La reprezentanta voiau sa-mi bage pe gat un kit de ambreiaj, o timonerie noua si, la un moment dat, consilierul de service imi spune:” sa nu va mai spun ca s-ar putea sa aveti nevoie de o cutie noua”.
                    Acum, daca cineva ma suspecteaza ca eu lucrez in domeniul auto si am interesul sa bagati in cutia manuala un ulei nerecomandat pentru ca voi sa va stricati cutiile de viteze, pot sa va spun un singur lucru: nu va obliga nimeni sa puneti in cutie ulei 235.4. Eu am hotarat sa fac experimente pe masina mea...tocmai fiindca nu am incredere in ce imi recomanda consilierii de service. Eu cred ca ambreiajul la masina aceasta este indestructibil. Sfatul meu, nu schimbati kit-ul de ambreiaj.
                    No malfunction

                    Comment


                    • #40
                      Salut!
                      Din cate vad eu uleiul pus de tine este full sintetic dar de vascozitate nu zici nimic?
                      Inca nu sunt dumirit cum acum putin timp in urma sustineai ca uleiul nu se schimba niciodata... Uite cum "niciodata se face "azi" in trei zile.
                      Eu cred ca ambreiajul la masina aceasta este indestructibil. Sfatul meu, nu schimbati kit-ul de ambreiaj.
                      Iti doresc sa fie al tau "indestructibil" . Dar mi-as mai dori sa ne gasim pe aici peste cativa ani, sa schimbam impresii.
                      Eu cred ca nu ai vazut un disc de ambreiaj uzat dupa 100k km, nu iti imaginezi ce se intampla cand incep sa frece niturile pe volanta sau cum se arde discul cand, uzat fiind, incepe sa patineze.
                      E adevarat ca nu putem preciza exact durata de viata a ambreiajului, pentru ca e influentata in foarte mare proportie de stilul de condus, dar indestructibil NU este.
                      Sunt cuvinte "marete" spuse intr-un moment de euforie! .
                      Toate cele bune!
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #41
                        Salut Laur. Cred ca vascozitatea uleiului MB 235.10 este 75W80 iar cel pus de mine in cutie MB 235.4 este 75W85, asta daca nu ma inseala memoria.
                        Ai dreptate, am spus ca nu se schimba niciodata si inca mai cred acest lucru. Totusi, daca esti nevoit sa pui altul (sa zicem ca ai scurgere de ulei pe undeva), parerea mea este ca nu mai merge MB 235.10. E doar parerea mea, nu este nimeni obligat sa-si puna ulei full sintetic cum am facut eu. Chiar recomand ca, daca nu aveti probleme cu schimbarea vitezelor, sa il lasati pe cel care era acolo: MB235.10. In cazul meu, dupa ce mi-am schimbat simering la planetara si mi-au completat cu ulei MB235.10, am inceput sa am probleme cu schimbatul la rece. Acum am bagat acest ulei 235.4 si nu mai am probleme.
                        Poate am exagerat cu ambreiajul indestructibil, asa imi place mie sa cred despre Mercedes-Benz: ca este o masina indestructibila.
                        No malfunction

                        Comment


                        • #42
                          Stai așa... probleme cu schimbatul la rece în ce sens? Că tragi mai tare de făcăleț?
                          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                          Urmează: Dacia 1300 '74

                          Comment


                          • #43
                            In sensul ca nu intra usor...si daca nu intra usor, eu nu trag tare de maneta de viteze ci astept...stau pe loc vreo cateva minute.
                            In orice caz, astazi am fost la reprezentanta MB si am achizitionat un buson de golire cutie de viteze. Am comandat pentru MB clasa B ca la clasa A nu au trecut nimic in schema la busonul de golire. Codul este A 0009905817. Initial mi-a fost teama ca nu se potriveste fiindca am bagat imbusul de 14 si am vazut ca gaura e mai mare. Am folosit un surub cu doua piulite, desi la strans nu e nevoie decat de una. Mentionez ca busonul de golire are magnet. Desi cele doua busoane au diametrul exterior si filetul identice, cele doua busoane nu sunt deloc identice. Asa cum am spus, cel de golire are magnet si trebuie un imbus mai mare (care nu se gaseste). Eu m-am folosit de capul unui surub de 17. Asa cred ca e de 17, deoarece am folosit o inelara de 17 ca sa pot sa-l strang. Ceea ce este strigator la cer, este ca am pus un pic de ulei din cutie in palma si se vad impuritati foarte fine, metalice. Probabil, spanul format este forfecat de foarte multe ori de pinioane...asta, deoarece busonul meu de golire nu avea magnet...deci era tot unul de umplere. Daca eram inspirat, imi schimbam si uleiul din cutie dar nu am fost. Acum, trebuie sa vad cam cat de varza este cutia de viteze, avand in vedere ca spanul s-a plimbat prin cutie 30000km, astia facuti numai de mine. Eu nu inteleg de ce am avut la masina doua busoane identice. Este clar ca cel de golire trebuie sa fie diferit de cel de umplere. Eu am avut pus la golire tot un buson de umplere...deci fara magnet. Busonul de golire care l-am luat eu a costat 16,19lei, daca e cineva interesat. Faptul ca acest buson are nevoie de o cheie speciala ca sa-l desfaci este semn ca nu prea se umbla la acest buson. Cel de umplere necesita imbus de 14, care se gaseste in magazine. Am intrebat la service si despre uleiul A001 989 26 03 si au spus ca s-a schimbat codul si acum este A001 989 84 03. Atasez cateva poze, poate mai este cineva interesat.
                            Attached Files
                            No malfunction

                            Comment


                            • #44
                              Buna seara !



                              1. Busoanele de umplere si de golire nu trebuie neaparat sa fie diferite, nici la exterior, nici la interior.

                              2. Busonul de golire nu este obligatoriu sa aiba si parte magnetica. Chiar daca are, nu tot ce este in cutie are origini feroase, metalele sunt si neferoase, si ca atare, spanul lor nu va fi atras de magnet.

                              3. Faptul ca busonul de golire vine pregatit pentru inbus de 17 mai subscrie odata la ticalosia industriei auto, care ar face orice, numai sa-ti ia banii. Pen' ca daca nu ai inbus de 17 (rar intalnit), imaginatie sau prieteni cu imaginatie, vei ajunge in service, unde tarifele sunt altele decat in fata blocului sau in curte la X.



                              Tot de-aia s-au imventat torx-ul, torx-ul "S", inversul torx-ului ("E"), vielzahn 12, 16 sau mai stiu eu cati dinti, etc... Iar asa-zisa codare a injectoarelor la masinile de prin 2000 incoace tot de-aia s-a inventat. Si asa mai departe...




                              Dragos

                              Comment


                              • #45
                                Pai, la MB clasa B sunt diferite, iar cel de golire are magnet...si are aceeasi cutie de viteze.
                                Oricum, eu mi-am pus pe A-ul meu buson de golire cu magnet. Nu conteaza din ce e facut span-ul, eu zic ca nu are ce sa faca rau la masina mea. Curios este ca MB clasa B are aceeasi cutie de viteze ca A-ul meu. Dar cine stie, poate la B au bagat mai mult fier. Si de ce in programul lor de piese si in schema lor de la reprezentanta nu apare busonul de golire? Nu mai conteaza, eu mi-am facut upgrade la masina.
                                No malfunction

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF