Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

A Klass 170 CDI nu porneste.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A Klass 170 CDI nu porneste.

    Salutare la toata lumea!

    Sunt nou pe acest forum pe care l-am descoperit cautand raspuns la problema care o am la masina.

    Recent am cumparat un A Klass din 2000 170 CDI W168. Masina am cumparat-o defecta, adica nu pornea din cauza ca a ramas fara motorina(spunea propietarul). Pana aici bune si frumoase pentru ca am descoperit aer pe instalatie. Am uitat sa mentionez ca masina a statat aprox 1.5ani intr-o curte.

    Dupa ceva chinuiala am reusit sa o pornesc si am lasat motorul sa mearga aprox 10 min la relanti dupa care am vrut sa dau o tura cu ea sa vadcum merge. Dupa aprox 200m mi-a murit motorul si din nou nu mai reusesc sa pornesc. Motorul atata cat a mers a mers foarte bine,rotund, fara prea mult fum. Am schimbat si filtru de motorina gandinduma ca ar fi parte din problema.

    In stadiul actual dau la automat, da saporneasca merge cateva secunde si se opreste dupa care dau din nou la automat de catva ori fara semn de pornire, dupa 5-6 chei iara o ia si se opreste si tot asa se repeta.

    Nu mai am nici-o idee la ce sa ma uit(am dus-o la unmecanic sa ii fac un test si de 1 sap. il tot face) .

    Orice sfat e binevenit mai ales ca stau in Germania si e cam greu cu mecanicii ca nu vorbesc limba.

    Va multumesc!

  • #2
    Vad ca nu raspunde nimeni la acest post, daca nu am postat in sectiunea care trebuia imi cer scuze si ii rog pe moderatori sa il mute acolo unde trebuie.

    Multumesc!

    Comment


    • #3
      Salutare ! Din pacate forumul este cam sarac in raspunsuri, presupun ca nimeni nu a mai intampinat problema relatata de tine. Recomand sa o pui pe un tester ,sa vezi daca primesti ceva erori, si in special sa o duci la un service specializat Mercedes-Benz , nu la mecanici de cartier sau expertii din Service-urile multi-marca.

      Comment


      • #4
        Salut!
        Pune un tester pe ea,sa ai un punct de plecare.E greu de zis doar din descriere ce are,sunt o multitudine de cauze...care pot genera problema.

        Comment


        • #5
          @marius_calborea
          In stadiul actual dau la automat, da saporneasca merge cateva secunde si se opreste dupa care dau din nou la automat de catva ori fara semn de pornire, dupa 5-6 chei iara o ia si se opreste si tot asa se repeta.
          Verifica furtunul de alimentare/retur, sa nu prinda aer.Verifica si/sau schimba(fa proba ) cu alt regulator de presiune.
          Spre exemplificare, am selectat eu postul cu raspunsul util tie.
          @Sapphire_black
          Din pacate forumul este cam sarac in raspunsuri
          Da, din pacate, pentru cei care nu-si dau interesul sa caute si sa citeasca.
          Pentru cei interesati, din fericire, exista functia SEARCH precum si numeroase raspunsuri.
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #6
            Este nasol daca a ramas fara motorina deoarece se poate defecta pompa de inalta (conform manualului de reparatie).

            1. Umple filtrul de motorina ochi (vezi ca ia cca. 500 g.), nu porneste cu filtrul gol (poti sa dai la automat pana maine),

            2. Dai la automat la intervale de cca. 5 min, las-o sa-si faca aerisirea (aerisirea se face automat prin piesa neagra de pe filtru, piesa are dublu rol de aerisire si preincalzire motorina ),

            3. Daca vrei s-o ajuti (dupa ce s-au umplut cu motorina furtunele transparente) desfaci racordul flexibil de la filtrul de aer si pe acolo, prin fata pe unde trage aer, dai scurt cu un spray de pornire sau degripant(daca nu ai de pornire) in timp ce altcineva da la automat.
            Nu trebuie sa-ti faci probleme cu detonatiile deoarece intre fluxul spay-ului si admisie ai filtrul de aer (eventual se imbacseste acesta).

            4. Dupa ce a pornit o lasi sa-si faca aerisirea (urmaresti bulele de aer de pe furtune).

            Ar fi bine sa comanzi si garniturile de la furtunele transparente.
            Vezi ca pozitia de strangere a acestora este cu siguranta in forma de U trasa/libera nu impinsa. Verifica si asta.

            Comment


            • #7
              Salutare!

              Revin cu noutati in problema mea.

              Dupa 1.5 sapt. De stat masina la un mecanic in care nu a facut nimic la ea, am dus-o la alt mecanic care a tinut-o si ala 2 zile fara sa ii faca nimic. Intr-un final cel de al 2 lea mecanic zice ca a facut o diagnoza si problema ar fi la un injector pentru care ar trebui date toate jos si trimise la proba operatie costand in jur de 500 Eur.

              Acuma nedumerirea mea este: De ce a pornit masina inainte si a mers motorul rotund daca ea ar avea probleme la injectoare?

              Tind sa cred ca nu a facut niciun test la ea si a zis asa ca sa se scape de mine.

              Nu mai stiu ce sa mai cred. (

              Comment


              • #8
                Daca este un injector ce face probleme la cald ar trebui sa porneasca dupa ce o lasi o zi.
                Incearca sa o pornesti cum am zis iar apoi sa-i faci diagnoza.
                Apare injectorul defect pe diagnoza.
                Ca sa fie toate 4 defecte mai putin probabil.
                Eu am avut luna trecuta probleme cu injectorul nr.3 (aparea pe tester), l-am schimbat cu unul second care era blocat (masina donoare statuse cca. 2 ani nepornita in parcul de dezmambrari) dar care dupa cca. 4km de mers in forta, turat, numai cu viteza a 2 a, si-a dat drumul.
                Masina a pornit cu el asa, isi tinea ralantiul dar motorul galopa, nu mergea rotund.

                Cu cel defect, la rece pornea dar dupa cca. 10 min.de mers in sarcina se oprea, cateodata aparea si semnul cu galben in bord.
                La incercarile de pornire ulterioare, imediat dupa oprire, pornea din ce in ce mai greu.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by valyvis10 View Post
                  Daca este un injector ce face probleme la cald ar trebui sa porneasca dupa ce o lasi o zi.
                  Incearca sa o pornesti cum am zis iar apoi sa-i faci diagnoza.
                  Apare injectorul defect pe diagnoza.
                  Ca sa fie toate 4 defecte mai putin probabil.
                  Eu am avut luna trecuta probleme cu injectorul nr.3 (aparea pe tester), l-am schimbat cu unul second care era blocat (masina donoare statuse cca. 2 ani nepornita in parcul de dezmambrari) dar care dupa cca. 4km de mers in forta, turat, numai cu viteza a 2 a, si-a dat drumul.
                  Masina a pornit cu el asa, isi tinea ralantiul dar motorul galopa, nu mergea rotund.

                  Cu cel defect, la rece pornea dar dupa cca. 10 min.de mers in sarcina se oprea, cateodata aparea si semnul cu galben in bord.
                  La incercarile de pornire ulterioare, imediat dupa oprire, pornea din ce in ce mai greu.

                  Maine ma duc sa o iau de acolo si o sa mai incerc sa o pornesc, revin cu noutati.
                  Mersi !

                  Comment


                  • #10
                    Salut

                    Originally posted by marius_calborea View Post
                    Maine ma duc sa o iau de acolo si o sa mai incerc sa o pornesc, revin cu noutati.
                    Mersi !
                    Am incercat sa o pornesc dar fara succes, filtrul e plin ochi si nu mai vad aer pe furtun. Face exact la fel, da sa porneasca si moare.

                    Comment


                    • #11
                      Salut stiu ca se poate intampla si din cauza la senzor ax came sau vibrochen
                      Ca adica porneste si dupa se opreste

                      Sent from my E6533 using Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by marius_calborea View Post
                        Am incercat sa o pornesc dar fara succes, filtrul e plin ochi si nu mai vad aer pe furtun. Face exact la fel, da sa porneasca si moare.
                        Pune diagnoza si vezi care injector este cu probleme.

                        Comment


                        • #13
                          Salutare din nou!

                          M-am enervat si am cumparat de pe ebay un tester delphi ca sa aflu ce are masina.

                          Si in urma testului imi da cod eroare P0205 injector 3.

                          Acuma caut date despre accest cod.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by marius_calborea View Post
                            salutare din nou!

                            M-am enervat si am cumparat de pe ebay un tester delphi ca sa aflu ce are masina.

                            Si in urma testului imi da cod eroare p0205 injector 3.

                            Acuma caut date despre accest cod.
                            ,,delphi''

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by marius_calborea View Post
                              ,,delphi''
                              Nu mai cauta, schimba:

                              1. Mufa injector 3.
                              2. injectorul.

                              Atentie foloseste saibe de cupru originale mercedes la ambele injectoare 3 si 4(pentru 3 trebuie sa scoti si 4).
                              Este diferenta de 2 lei (5 lei bosch si 7 lei originale mercedes) dar eviti multe.
                              Eu din cauza bosch-ului am desfacut admisia si injectoarele 3 si 4 de 10 ori, nu exagerez.
                              Cele mercedes sunt oarecum conice, mai bine astepti 1 zi pana iti vin cele originale.


                              Cele originale mercedes au 3 "degajari" :


                              Bosch-urile au 4 degajari:
                              Saiba etansare injector Ford Focus Mk2 1.6 TDCi 109 cp la AltgradAuto! Pret de la 34 lei. Garantie doi ani finantare in rate produs original


                              Ai grija la brida injectoarelor, mai ales la surub, desfa usor, curata cu atentie filetul interior apoi strange cu atentie (eu a trebuit sa majorez filetul pe masina deoarece mecanici au stricat filetul).
                              Last edited by valyvis10; 11-23-2016, 17:40 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF