Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E220 cdi W210 - road companion

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by dan500se View Post
    Ce ai postat tu acolo e optiunea " no smoking package " . Numa' ce mi-am luat si eu pt. 202 "sertar" din asta! Vezi la mine pe topic!
    Am vazut si de asta am si intrebat. Am postat si pe discutii despre model la E-klasse.
    Problema e sa gasesc asa ceva de cumparat. Pana una alta ma asteapta un drum si nu am alimentare la gps ca se misca incarcatorul in "priza".
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #17
      Eu chiar acum cateva minute am demontat "sertarul" acela si am pus inapoi scrumiera din cauza ca si eu am de facut un drum lung pana in Maramures si aveam nevoie de priza pentru GPS si telefon si nu am gasit nicaieri adaptor MINI... Am primit o priza de la colegul maxtaz dar necesita o mica adaptare ca sa fie functionala (mai bine zis trebuie o gaura in "sertar" pentru a introduce priza.

      Eu am gasit sertarul la dezmembrari, dar cica inca e disponibil si OEM la un pret relativ acceptabil, pentru W202, la 35 euro.
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #18
        Domnilor va salut respectuos. Tocmai am ajuns acasa dupa un drum Timisoara-Cluj-Timisoara (nunta).
        Un motiv tocmai bun sa ne dezmortim EGR-ul. Am rulat fara incidente si pe vreme frumoasa. Masina foarte stabila pe curbe si destul de sprintena la urcare in rampa destul de pronuntata...consumul foarte bun dupa parerea mea in conditiile in care s-a mers sustinut.
        In zona Negreni-Piatra Craiului trafic groaznic. A fost ceva targ si coada se intindea pe cativa km.

        PS-Dane ar fi ceva sa gasesc piesa aia pe original.
        Attached Files
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #19
          Domnilor am o mica problema. Va prezint simptomele si cam ce concluzii am tras eu:
          Simptome:
          1. De vreo 2 saptamani dimineata la prima pornire aveam servo cam greoi si era ciudat ca uneori mergea mai bine alteori mai greu, primii metri dupa pornire.
          2. Astazi mi-a aparut eroare in bord alternator/battery visit workshop.

          Concluzii:
          1. Din ce am citit pe forum servo e electric ??? si cam cel mai mare consumator de curent din sistem.
          2. Alternatorul e bulit si nu mai face ce trebuie sa faca (de unde si problemele la servo la pornire).

          Avand in vedere eroarea clar problema ar fi la alternator. Daca mai sunt si alte parerei va rog sa scrieti aici. Din pacate trebuie sa dau o fuga pana intr-o localitate la vreo 20 de km...oare ma lasa in drum?
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #20
            Servodirecție electricã pe W210???

            Eu suspectez cã pãțești ca mine: întinzãtorul de la cureaua de accesorii e de vinã, sau chiar cureaua. Sper sã am dreptate...
            Dacã nu rãmâne cureaua întinsã și patineazã un pic (mai ales la pornire, când totul e rece), nu are putere sã-ți învârtã pompa servo, și totodatã scade și încãrcarea în momentul când tragi de volan, cã nu se-nvârte nici alternatorul la turația necesarã, pompa servo încercând ”sã-l fure”... Începe și bateria sã-și piardã din vlagã, ș-așa mai departe. Trebuie verificatã în prima fazã încãrcarea.
            Din cauza asta, în aprilie am ajuns sã vin de la Târnãveni (40 de km) seara pe-ntuneric, doar cu pozițiile aprinse și fãrã alt consumator electric pornit... a fost distracție maximã... Am schimbat doar telescopul întinzãtorului și releul de încãrcare, care din aceastã cauzã și-a dat duhul și el (am postat aici http://www.clubmercedes.ro/showpost....&postcount=407 )
            Chiar sunt curios sã vãd ce e la tine...
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #21
              Am verificat incarcarea...12.4 . Am inteles ca trebuie sa fie 14-14.4 . Deci dupa nenea electricianul ar fi alternatorul.
              Mi-a mai facut in trafic de vreo 3 ori figura si a aparut in bord iar acum de vreo 10 km cu opriri ai porniri succesive nimic.
              Porneste la cheie fara figuri. Toti consumatorii posibili sunt opriti .
              Mai verificam.
              PS-pe groapa de vizitare si cu sculele pe care le are oricine in garaj o fi greu sa-l dau eu jos? 4 suruburi...ma gandesc ca nu e foc... ; a mai DIY-uit careva asa ceva recent?

              PPS-acum cu toate becurile stinse (pozitii sau scurta) imi da in bord eroare "lamp defective"...ma gandesc ca e incarcatea care da peste cap si altele.
              Last edited by adidc; 10-25-2016, 15:10 PM.
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • #22
                Alternatorul e relativ simplu de dat jos... Din pacate, pentru DIY, doar dupa aia incepe "distractia"... Sfatul meu: da-l jos tu (scutesti manopera) si du-te la un service profi!
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #23
                  Exact asa ma gandeam sa fac. Vecinul meu repara alternatoare si electromotoare...vorba aia...am crescut cu geamurile lui la mine in curte deci ne intelegem bine.
                  Sa vedem cum apuc sa il dau jos. Ma gandeam sa fac treaba in seara asta dar vad ca se lungeste lucru si...nu am curent in garaj momentan.
                  Cert este un lucru: imi pare tot mai rau ca nu am achizitionat si STAR-ul de la Silviu impreuna cu masina .
                  E220 cdi W210, 2001

                  E320 W210, 1997
                  C180 W202, 1994
                  W123 200D, 1978 cu inima de W124


                  Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                  Comment


                  • #24
                    Inca un sfat: schimba tot in alternator! Am refacut alternatorul la C-ul meu in primavara si odata dat jos am zis ca e momentul sa schimb totul in el (bineinteles cu piese de calitate). Am schimbat inclusiv camasa de plastic al rulmentului care era doar crapata. Am avut doua experiente neplacute pe vremuri cu alternatoare (nu de MB, dar nu conteaza) si din punctul meu de vedere e unul din cele mai importante "repere" de pe o masina!

                    Te va costa cam 150-200 de lei (ma gandesc) dar vei fi linistit cativa ani de acum incolo in ceea ce priveste acest aspect!


                    Bafta!
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 500SE Lapis Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by adidc View Post
                      Am verificat incarcarea...12.4 . Am inteles ca trebuie sa fie 14-14.4 . Deci dupa nenea electricianul ar fi alternatorul.
                      Mi-a mai facut in trafic de vreo 3 ori figura si a aparut in bord iar acum de vreo 10 km cu opriri ai porniri succesive nimic.
                      Care figură ți-a făcut-o: s-a aprins în bord, sau ai rămas fără servo? Că dacă simptomul cu servo persistă, acela n-are nicio legătură cu alternatorul...
                      Mai fă ceva: cu motorul pornit încearcă să întinzi cureaua (nu știu dacă la a ta ai acces la întinzător cu un levier sau altă sculă, în timp ce motorul merge) și să învârtă cineva de volan, totodată ar fi bine de măsurat și încărcarea, tot așa, cu cureaua întinsă...
                      Nu pretind să am 100% dreptate, dar nu mă lasă-n pace bănuiala cu întinzătorul...
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Levi View Post
                        Care figură ți-a făcut-o: s-a aprins în bord, sau ai rămas fără servo?
                        Figura a fost ca s-a aprins in bord eroarea dupa care se stingea imediat. Mi s-a mai aprins si un "lamp defective" in conditiile in care eu aveam toate luminile stinse.
                        Am acces la intinzator si as putea incerca. Vreau sa verific si conexiunile la baterie si e posibil sa fie intinzatorul.
                        Mentionez ca servo nu m-a lasat nici odata. Doar la pornire in mod special cand e rece e mai greoi.
                        Vedem.
                        Oricum alternatorul il voi desface.
                        Cele bune si multumesc pentru pareri.
                        E220 cdi W210, 2001

                        E320 W210, 1997
                        C180 W202, 1994
                        W123 200D, 1978 cu inima de W124


                        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                        Comment


                        • #27
                          Foarte frumoasa masina, s-o folosesti sanatos . Pot intreba la ce pret ai luat-o?
                          flaX1k : home

                          Comment


                          • #28
                            Domnilor probabil ca astazi in cateva ore ma apuc sa demontez alternatorul. Am cateva treburi inca de rezolvat la lucru si dupa o sa ma distrez putin la masina.
                            Pana una alta am descoperit cu ajutorul netului bineinteles ca unitatea de comanda clima mai stie si altele pe langa sa amestece aerul in masina.
                            Cu cheia pe prima pozitie (sau cu motorul pornit) daca ti apasat pe rest 7-8 secunde intri intr-un submeniu. De mentionat ca am facut toata treaba cu clima oprita.
                            Dupa ce intri in meniul acela cu tastele auto (stanga-dreapta) poti defila prin meniu si la valoarea 24 iti arata incarcarea in timp real. Printre altele am vazut ca iti poate arata si viteza si alte valori.
                            Din cate am vazut la W202-uri care au clima automata dar nu pe 2 zone acea schimbare a submeniului (de la 1 la 24 sau cate sunt) se realizeaza cu butoanele de reglare a vitezei ventilatorului. Destul de tare treaba.

                            PS-a treia poza un consum fabulos doar in oras; in general am 8.7 sau 8.8; la un mers mai lin si ceva mai neaglomerat orasul 7.5% ) . Eu zic ca e bine.
                            Attached Files
                            E220 cdi W210, 2001

                            E320 W210, 1997
                            C180 W202, 1994
                            W123 200D, 1978 cu inima de W124


                            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                            Comment


                            • #29
                              Tocmai am terminat de demontat alternatorul. Nu e tocmai usor de desfacut.
                              Am aflat cateva treburi interesante printre care si ca e racit cu lichid de racire pe care l-am cam pierdut.
                              4 suruburui si inghesuiala maxima. Problema e ca pe el se mai prind cateva chestiute si ca sa ajung la suruburile de sus am demontat conductele de aer la filtru si catre turbo. Maine dimineata il duc la reparat si sa vedem ce o fi cu el. Va fi distractie la montat .
                              E220 cdi W210, 2001

                              E320 W210, 1997
                              C180 W202, 1994
                              W123 200D, 1978 cu inima de W124


                              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                              Comment


                              • #30
                                Fratilor ma exaspereaza alternatorul asta. Tot ce dadea semne de oboseala in el e schimbat. Verificat in fata mea incarca 14.3 (ne pus pe masina).
                                Acum montat la loc tot si tot nu incarca. Este vreo siguranta sau ceva de genul asta ce trebuie verificat? O sa incerc si ce spunea Levi...sa tensionez intinzatorul dar ala pare bun.
                                Va mai tin la curent. Nu stiu ce sa ii fac.
                                Partea buna este ca am schimbat lichidul de racire... )
                                E220 cdi W210, 2001

                                E320 W210, 1997
                                C180 W202, 1994
                                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF