Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Experimente

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Dacă e deasupra bateriei aş zice că nu-i de la scurgerile de la parbriz. Ar trebui sa aibe apă şi sub şi să fie udă şi mocheta. Sau măcar urme.

    N-ai aerisire la baterie? A mea are un furtun ce merge afară. Eu zic că-i mai degrabă gaz de la încărcare sau poate ţi-o încălzeşte şi după aia face condens. Nu-i normal să ai coroziune pe borne. Dă-o jos vezi cum stai cu apa din ea. Eu n-aş schimba-o pentru atâta tot. Trebuie să se vadă dacă "aruncă pe afară". Pune şi un voltmetru să nu o încarce prea tare / mult.

    Pe mine m-a lăsat acum două ierni, am dat-o jos, am umplut-o cu apă am lăsat-o pe redresor (ceva pocnitoare de 100 lei). De atunci nu mai am treabă cu ea. Am pornit coteţul si la -18 grade. Am zis că n-o schimb până nu mă lasă de tot, probabil într-o zi când chiar o să am cea mai mare nevoie . Am un oarece respect pentru chestiile antice, dacă-i pe bune ştanţa atunci e din 2001. Astea ce se fac acuma le cam schimbi la 3 ani sau mai repede, depinde câtă garanţie au. A mea nici nu ştiu ce e. Are sigla de la merţ şi atât.
    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
    Urmează: Dacia 1300 '74

    Comment


    • #17
      Corect gruiarew, eu cunosteam problema cu infundatul scurgerii la w169, ca am avut rezistenta de treapta busita si, de atunci, sunt obsedat sa nu las frunzulite pe masina. Apa nu e decat deasupra bateriei si se vede ca iese pe langa capacele alea cu cruce pe ele. Cred ca bateria mea e din fabrica. Are sigla Mercedes si e marca Fiamm. Are furtunas in lateral pentru evacuare gaze. Problema este ca mai are o gaura si in partea cealalta si cred ca pe acolo ies vapori de acid ce au corodat cele doua fire de cupru care nu stiu ce rol au. Cel cu electromotorul nu e afectat deloc, fiindca nu are terminatia din cupru. Acum vreau sa cumpar baterie noua, dar nu stiu de unde sa iau ca trebuie modelul acesta cu furtunas. Probabil se gaseste la reprezentante MB.
      Ogo, te rog spune-mi cum imi dau seama daca am surogatul de Hold. Deci, daca sunt in rampa, cand iau piciorul de pe frana, masina nu pleaca inapoi? Si treaba asta e controlata de ESP? Cred ca masina asta e mult mai complicata decat mi-am imaginat. A mea e cutie manuala, fara ACS.
      No malfunction

      Comment


      • #18
        Experimente

        Quote din prezentare:
        Mercedes engineers have also added a new function to a well-proven support system: the Electronic Stability Program (ESP[emoji768]) of the A-Class now has an automatic hill-holder function which prevents the car from rolling backwards when the driver changes from the brake pedal to the accelerator when moving off on an uphill gradient. In these situations ESP[emoji768] maintains the brake pressure for a short time, so that the driver can move off smoothly.

        Dar e valabila incepand cu anul 2008 - facelift.

        Comment


        • #19
          Ok, acum am inteles. Tare facelift-ul asta. Deci, daca e din ESP, nu are importanta ca e cutie manuala sau automata. Multumesc ogo.
          No malfunction

          Comment


          • #20
            Astazi am fost la service MB, fiindca vreau sa stiu care e treaba cu supapa asta nr 80 din poza. Dupa ce am dat seria de la sasiu, omul de la piese imi spune ca nu vede aceasta piesa pe masina mea. Si totusi, eu o am. Avand in vedere acest lucru, m-am hotarat sa elimin aceasta supapa din sistem. Rezultatul experimentului a fost ca, s-a adeverit ce a spus LauLaur mai sus...adica, daca apas pedala de frana mai tare, intra foarte usor in viteza...parea ca masina este noua. Inseamna ca acest vacuum, pe langa sistemul de franare si sistemul de reglaj al farurilor, are legatura si cu transmisia. In programul de piese, nu aparea nici piesa nr 100 pe masina mea, care intr-adevar nu o am...dar mor de curiozitate sa aflu unde se mai ducea un furtun de vacuum. Ma intreb, daca am piesa nr 80 care nu ar trebui sa o am, de ce nu am si piesa nr 100? In orice caz, pana voi afla adevarul, o sa merg fara supapa...iar piesa aceasta in forma de Y, nr 100, poate e pentru motorizarea diesel. Nu am indrazneala sa va intreb daca stie cineva cum functioneaza intreg sistemul de vacuum pe A class, desi imi doresc foarte mult sa aflu dar mi-am propus sa tratez A class-ul meu ca pe un cobai. Voi face fel si fel de experimente. Ceea ce ma motiveaza, este faptul ca cei din service-uri profita de faptul ca noi nu intelegem cum functioneaza masina si ne vand gogosi la greu. De ex, omul de la piese, nu a binevoit sa-mi spuna unde ar trebui sa mai ajunga vacuum prin piesa aceasta in forma de Y. A spus ca nu stie. Nu-i asa ca e interesant? Omul lucreaza la MB dar nu stie. Bineinteles ca nu-l cred.
            Attached Files
            No malfunction

            Comment


            • #21
              Salut!
              Eheee, tu crezi ca cel de la piese e vr'un inginer specialist in motoare? E unu' care sta in fata unui monitor si se uita cum te uiti tu pe "ilcats.ru". Daca programul nu-i da piesa in functie de seria de sasiu, nu stie de unde sa o ia, poate doar sa-i dai codul original.
              Asa ca, crede-l, iarta-i nestiinta, chiar daca ar trebui sa aiba habar...
              Nici eu n-am habar (dar am o scuza ), de ce in EPC nu e data ca valida pentru serii de sasiu w169(diesel sau benzina). Posibil sa fie adaugata ulterior de fostul proprietar. Vezi daca are un cod ceva pe ea.
              Nu cred ca are vreo legatura intre cutia manuala si vacuumul de la motor. Proba cu calcatul pedalei de frana ti-am sugerat-o in legatura cu discutia anterioara legata de frana de mana.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #22
                I-am dat si codul original. Eu cred ca nu vrea sa spuna. Oare de ce sa fi adaugat fostul proprietar al masinii aceasta piesa? Astazi am fost in targul de masini si era un nene cu un MB clasa B, diesel. M-am uitat la el si nu avea aceasta supapa dar avea piesa in forma de Y. Am observat ca intra intr-o piesa din spatele motorului. Fiindca avea cutie manuala, l-am rugat sa porneasca motorul si sa ma lase sa ma joc putin cu maneta de viteza. Nu intra nici maneta lui in viteza intai. Am experimentat si pe masina aceasta faza cu calcatul mai tare al franei de picior ca sa vad daca intra si, ce sa vezi, a intrat. Poate nu exista legatura vacuum intre cutia manuala si motor dar fenomenul acesta cu frana e foarte interesant.
                No malfunction

                Comment


                • #23
                  Salut. Piesa 100 (Y) e doar pt diesel.

                  Comment


                  • #24
                    Salut ogo. M-am prins ca e pentru diesel. Multumesc. Am cautat pe net poze cutii manuale MB A class si am descoperit ca, deasupra, au un capacel negru. Atasez poza, am facut sageata rosie. Oare pe acolo se completeaza cutia cu ulei? Vazand aceste poze, m-am dus repede la masina mea, sa vad daca am si eu asa ceva. Am dat jos rezervorul cu lichid de curatare parbriz (m-am chinuit un pic, fiindca la mine trece si antigelul prin rezervor) si, din pacate, e imposibil de vazut cu ochiul liber. Am bagat mana ca sa pipai si sa vad daca exista. Am simtit gura cu filet exterior si gaura, deci surpriza neplacuta: imi lipseste capacul. Acum, nu stiu daca o fi de plastic sau de metal dar sper sa se gaseasca de cumparat la service MB...avand in vedere dispretul cu care m-au tratat de fiecare data, ma astept sa-mi spuna ca nu se gaseste separat ci trebuie cumparat cu tot cu cutie de viteza. In plus, mai trebuie sa verific daca ii am pe cei 1.8 litri de ulei, ca la cum schimba vitezele cand e rece, ma indoiesc ca am cantitatea care trebuie.
                    Attached Files
                    No malfunction

                    Comment


                    • #25
                      Piesa ce o arați in poza e depresurizarea cutiei de viteze,nu are legãtura cu nici o completare de ulei.Tehnic vorbind,e o supapa de sens -lasã presiunea sa iasã si nu da voie apei sau prafului sa intre..

                      Comment


                      • #26
                        Zic și io să nu tac.... Frâna și ambreiajul e cam același circuit (până la un punct bineînțeles). Faptul că se calcă frâna nu face cumva o creștere a presiunii și să-i mai "dea o bucată de cursă" ambreiajului? Nu știu exact ce supape îs pe sub dar oricum în bidonul de sus comunică. O sa încerc și eu faza cu frâna să văd la mine cum intră Mersi de idee.

                        Despre faptul ca nu știa ăla de piesă, eu l-aș crede pe cuvânt. Adică dacă lucrează la MB crezi că știe mai mult decât să bată un cod și să-ți zică dacă-i în sistem sau nu? Trebuie să aibe ceva îndemânare cât să nu dea cu pumnul în taste și cam atât.
                        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                        Urmează: Dacia 1300 '74

                        Comment


                        • #27
                          Am încercat și eu, merge șnur. Plus dacă țin ambreiajul călcat la pornire o ia la sfert fără bâlbe. Nu mai pricep nimic. Atâta rezistență să pună cutia, chit că-i pe liber?
                          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                          Urmează: Dacia 1300 '74

                          Comment


                          • #28
                            Ai dreptate DETHAVE. Am fost la service MB si mi-au spus acelasi lucru. Au zis ca, daca vrei neaparat, poti sa pui ulei in cutie si pe acolo. Daca la mine lipseste acest depresurizor, inseamna ca mie mi-a intrat praf, probabil si apa. Am comandat piesa si abia astept sa o pun pe masina. Cred ca o sa iau si ulei.
                            Gruiarew, trebuie sa aflam odata adevarul despre A-class-ul asta, ce naiba doar nu e naveta spatiala de la NASA. Cum, tu nu apasai ambreiajul la pornire? Eu il apas mereu, chiar daca maneta de viteze e pe neutru.
                            No malfunction

                            Comment


                            • #29
                              Nu, nu apăsam. O lăsam pe neutru și pace. Cârâiam la ea până pornea. Dar acuma și cu ambreiajul apăsat după ce pornește dacă-l las brusc chit că-i pe neutru moare instant. Nu mai pricep nimic.

                              Azi nepornită de o săptămână am făcut așa: Pus contact stat o idee. Călcat ambreiaj, frână până jos (cât merge). Întors de cheie, pornită la sfert. Frâna își mai dă drumul + intră în viteză din prima extrem de ușor. Înainte fără frână mestecam de mămăligă ca să intre omenește în prima. Azi dumineață numai ce i-am făcut vânt.

                              Mulțam mult de faza cu frâna până la fund, nu mai trag ca ghiolbanul de manetă. Nu face sens dar e benefic . Știam faza că nu intră cum trebuie în a I-a dacă se mișcă măcar puțin (sincroane sau cum le zice). Dar dacă e pe loc nemișcată de ce nu intră bine în a I-a? Hai să-mi fie ambreiajul muci și să nu debraieze cum trebuie... dar ce dacă-i calc frâna debraiază??

                              Cum ziceam mai sus, pentru pornire și plecare ușoară de pe loc ambreiaj și frână până la fund. Merge brici

                              Mulțumesc încă o dată.
                              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                              Urmează: Dacia 1300 '74

                              Comment


                              • #30
                                Tu spui ca n-are sens dar eu ce sa mai zic, ca la mine face la fel si cu frana de mana. De exemplu, daca sunt la semafor oprit, cu frana de mana trasa, maneta de viteze pe neutru fara sa tin piciorul pe frana, motorul la relanti, vreau sa plec de pe loc, incerc sa bag viteza intai si nu intra, calc frana de picior(dar nu prea tare), tot nu intra, apoi las frana de mana in jos si, ce sa vezi, intra foarte usor. Misterioasa masina asta, nu-i asa? Ma mai deranjeaza faptul ca, in timpul mersului, daca scot pe neutru, turajul motorului vine la relani...ceea ce nu e normal. Bine, stiu ca nu e normal sa scoti din viteza si sa mergi pe liber. Am fost la reprezentanta sa-mi puna tester-ul pe ea si cica nu are nici o eroare. I-am intrebat daca pot vedea daca switch-ul de la pedala ambreiajului este operational si mi-au spus ca nu. Eu nu inteleg ce fel de tester e ala care nu arata daca ai calcat sau nu pedala de ambreiaj. In concluzie, ramane sa ne descurcam singuri. Astia nu vor sa ne ajute, ii intereseaza doar sa ne incaseze bani multi pe multe ore de manopera. Probabil ca in aceasta era, a capitalismului, e ceva normal.
                                No malfunction

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF