Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Experimente

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Experimente

    Buna ziua,
    Astazi am facut niste experimente pe masina mea w169, benzina, 1699cmc, cutie manuala, fara ACS, fara pilot automat:
    1. Ceva imi spune ca pedala de frana este cam tare si m-am hotarat sa scot furtunul care intra in pompa de frana. Am pornit motorul sa vad ce se intampla. La pornire motorul s-a turat mult mai mult decat de obicei si nu mai venea la relanti. Tragea aer pe furtunul care l-am scos. Am tras concluzia ca are rolul de a face vacuum. Inainte de intrarea in pompa mai are un furtun gri, mai subtire. Am desfacut tot ce se putea pe-acolo si am vazut ca e o piesa care are supapa de cauciuc in interior si o bila in lateral. Acea bila e blocata. Nu inteleg care-i rolul bilei. Daca stie cineva, il rog, din inima, sa-mi spuna si mie. As vrea si sa stiu daca bila trebuie sa joace liber in interior sau trebuie sa stea fixa...desi, daca e fixa, nu vad care e rolul ei. Si, care e rolul furtunului gri care merge in spate. As vrea sa pun poze dar nu imi da voie.
    2. M-am jucat cu maneta de viteze si cu frana de mana. La pornirea motorului, daca am frana de mana trasa (pozitia in sus), maneta nu intra in viteza...dar, daca las frana de mana in jos, intra in viteza. Am facut experimentul de mai multe ori ca sa vad daca sunt paranoic. Care-i faza?
    No malfunction

  • #2
    Cu furtunasul m-am lamurit...e de la reglajul farurilor...cine ar fi crezut? Mai trebuie sa vedem care este legatura intre frana de mana si putinta sau neputinta de a baga in viteza.
    No malfunction

    Comment


    • #3
      Probabil e ceva protecþie sã nu pleci ca ghiolbanul cu frâna de mânã trasã. De obicei când bagi în vitezã vrei sã pleci ºi frâna trebuie lãsatã. Cam nasol pentru plecarea în rampã. Mã gândesc cã poþi trage frâna cu ea în vitezã. Deci calci frâna de serviciu laºi frâna de mânã bagi în vitezã, tragi frâna de mânã, laºi frâna de serviciu ºi pleci din ambreiaj / acceleraþie / eliberând frâna de mânã. Cam ciudat... pe alea vechi (cel puþin a mea) doar bipãie dacã trag frâna când e în miºcare. Atât.
      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
      Urmează: Dacia 1300 '74

      Comment


      • #4
        Stai... ºi la W169 reglajul la faruri e tot pe aer? Nu înþeleg care-i avantajul?
        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
        Urmează: Dacia 1300 '74

        Comment


        • #5
          Vacuum...

          Buna seara !





          Vacuum nu inseamna aer, ci lipsa completa a acestuia. Care vacuum exista gratuit la motoarele pe benzina in galeria de admisie, Deci, de ce sa nu folosesti ceva ce deja ai pe gratis, in loc de motoare electrice, relee, sigurante, fire, butoane ? Care costa in plus si se pot strica, binenteles. Nu ca reglajul pe baza de vacuum nu s-ar putea strica...






          Dragos

          Comment


          • #6
            Sau poate e doar o problema a consolei centrale care, probabil se ridica impreuna cu maneta de frana de mana, incurcand tijele schimbatorului.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Conslola centrala e ca o stanca, nu se clatina nici stanga-dreapta, nici inainte-inapoi, nici sus-jos. Eu am consola cu cotiera. Dar, fiindca tot sunt la capitolul experimente, ma tenteaza sa desfac consola centrala...sa vad si eu ce e pe-acolo. Multumesc pentru idee, cl600.
              No malfunction

              Comment


              • #8
                Am desfacut tot ce se putea pe-acolo si am vazut ca e o piesa care are supapa de cauciuc in interior si o bila in lateral. Acea bila e blocata. Nu inteleg care-i rolul bilei.
                Era concludent daca faceai si ceva poze la piesa in cauza. Daca-i ce gandesc eu, bila respectiva face parte dintr-o supapa ( bila se aseaza pe un "scaun" care-i urmareste perfect profilul, fiind actionata de un arc)
                M-am jucat cu maneta de viteze si cu frana de mana. La pornirea motorului, daca am frana de mana trasa (pozitia in sus), maneta nu intra in viteza...dar, daca las frana de mana in jos, intra in viteza.
                N-are legatura frana de mana. Daca vrei, poti face o proba: calca bine pedala de frana si, eu zic, ca vei avea acelasi rezultat.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Poze

                  Salut Laulaur,
                  Mai incerc odata cu pozele astea, nu stiu ce au ca nu au vrut sa mi le ia din prima. Cred ca erau prea mari.
                  Attached Files
                  No malfunction

                  Comment


                  • #10
                    Raman la parerea anterioara, pare ca e o supapa. Probabil compenseaza vacuumul cu aer atmosferic.
                    Uite piesa in sine, dar nu apare denumirea pe niciuna din seriile de sasiu verificate de mine, benzina sau diesel....
                    Last edited by LauLaur; 08-29-2016, 17:45 PM.
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #11
                      Buna seara.
                      Am observat in catalogul ilcats.ru, intr-o imagine, o piesa care nu stiu ce este. Are numarul 310 in poza si seamana cu o baterie auxiliara. Nu este descrisa in catalog. Stie cineva daca W169 are baterie auxiliara? Si, daca da, unde este?
                      Attached Files
                      No malfunction

                      Comment


                      • #12
                        Salut.
                        Este pentru modelul cu start/stop (SA B01).
                        O ai doar daca ai optiunea asta. Se gaseste in capitonaj - portbagaj lateral dreapta.

                        Comment


                        • #13
                          Se gaseste doar la modelele BlueEFFICIENCY incepand cu 2008.

                          Comment


                          • #14
                            Multumesc ogo. A mea e din 2004, deci nu prea are rost sa desfac capitonajul din portbagaj lateral dreapta. Unii spun ca, daca ai probleme cu bateria auxiliara, nu merge functia "hold". Banuiesc ca, rabla mea din 2004, nu are nici aceasta functie. De fapt, cei care vorbeau de aceasta functie erau posesori de MB clasa E. In orice caz, cred ca trebuie sa-mi schimb bateria princpipala, ca tot gasesc picaturi de apa deasupra bateriei(de fapt, nu sunt sigur ca e apa). In plus, la borna +, am doua fire, din cele trei care se imperecheaza intr-o mufa, corodate. Stiu ca unul e pentru electromotor, dar celelalte doua nu stiu ce rol au.
                            No malfunction

                            Comment


                            • #15
                              W169 nu are (din pacate) functia hold nici pentru modelele care au CVT. Exista totusi un surogat de hold, controlat de ESP, care functioneaza doar cand pleci din rampa (masina este infranata pana cand apesi suficient de tare pe acceleratie ca sa nu mai "curga" la vale, si atunci se declupeaza automat). Functia se poate activa in calc ESP parca (stiu ca am vazut la a mea dar este deja activata). Din ce tin minte e standard si functia asta la modelele facelift.
                              Pentru start-stop trebuie sa ai si in campul de comanda butonul ECO (acolo unde mai sunt butoanele cu incalzirea in scaune, parktronic sau/si butoanele de alarma) ca sa ai functia asta plus sticker-ul cu BlueEFICIENCY pe panourile laterale de la oglinzile exterioare dar daca zici ca e din 2004 sigur nu ai optiunea asta.
                              Pt apa in compartiment baterie cel mai des se intampla de la canalele de scurgere apa infundante de frunze/mizerie. Poti verifica cand schimbi filtru de aer/polen.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF