Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

SLK 200 sau 230 din Germania, sau Romania, sau Italia?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SLK 200 sau 230 din Germania, sau Romania, sau Italia?

    Salut,
    O sa fie un post mai lung, rog seriozitate la raspuns.

    Doresc si argumente la opiniile voastre, multumesc.

    Experienta din trecut:
    Dacie 1300 din 1982.
    Opel Vectra A 2.0 benzina din 1995.
    Hyundai Tucson 2.0 benzina cu GPL din 2006.
    Matiz 2006.

    Problema cu Dacia a fost ca nu a tras la deal, nicicum cu 4 persoane.
    De aceea am luat unul, care credeam ca are motorizare maxima, si full extra ( la vremea aia), pe Vectra.
    Avind motor 2.0, greutate de vreo 1100kg trage foarte bine, incomparabil cu Dacie. La oras daca apas acceleratia ( si apas desigur) nu ajunge 10L, mia luat si 14 din benzina - cum am condus eu cu viteza 1 si 2 : cu viteza in 2 merge cu 110km/h!!!
    Am luat un SUV mai nou, mai comod, unde nu trebuie "sa stau jos" cin urc in masina, e comod, e super, dar merge ca melcul, fata de Vectra. Cu ala nu pot sa depasesc camioane la 90km\h unde cu Vectra pot, indiferent la ce viteza bag: in a 2 sau in 3-a.
    E pe GPL, in oras costurile cu consumul e ca la Matiz, care e pe benzina!
    Doar ca Tucsonul nu prea e usor sa parchezi, iar cu Matizul gasesti loc peste tot. Matizul porneste la semafoare foarte rapid, si accelereaza pina 60km\h acceptabil! - dar dupa aia...sau cind vede o rampa de 8%...

    M-am gndit ca un SLK cu GPL ar rezolva problema:
    - cu GPL chiar daca consuma 15L in oras e ok ( la mine o sa consume 20L, stiti si voi de ce) Fac cam 400 km lunar in oras.
    - are 2 locuri, e masina scurta, deci poti parca cu el, e mai lat ca Matiz, dar nu-i lung ca un tren.
    - afara pot sa depasesc ca si cu Vectra ( sau mai bine) si nu-i ca melcul. Daca am GPL la roata de rezerva la portbagaj cit loc am ajunge unde ma duc lunar 450 km.

    Nu ma intereseaza sunetul tare, subwoofer ect. Nu irosesc locul de portbagaj ptr asa ceva.

    Doresc sa am o masinuta din R170 timp de 5 ani, pe care dupa aia vind la fier vechi, nu ma deranjeaza. Dar sa mearga 5 ani. Poate ar fi mai economic sa iau modelul R171, dar nu cred ca doresc sa aloc atit buget.

    Este un tabel aici: https://en.wikipedia.org/wiki/Merced...LK-Class_(R170)

    Models and specifications[edit]
    Model Years Engine Power 0–100 km/h (62 mph) Top Speed
    SLK200 1997–2004 2.0L M111.946 L4 102 kW (136 hp) 9.3 seconds 208 km/h (129 mph)
    SLK200K 1997–2000* 2.0L M111.943 L4 143 kW (192 hp) 6.8 seconds 236 km/h (147 mph)
    2001–2004 2.0L M111.958 L4 122 kW (163 hp) 7.4 seconds 223 km/h (138 mph)
    SLK230K 1996–2000 2.3L M111.973 L4 144 kW (193 hp) 6.9 seconds 231 km/h (143 mph)
    2001–2004 2.3L M111.983 L4 147 kW (197 hp) 6.8 seconds 240 km/h (148 mph)
    SLK320 2001–2004 3.2L M112.947 V6 162 kW (218 hp) 6.5 seconds 250**/276‡ km/h (155/171 mph)

    SLK 200K cu 192 CP au fost cacute ptr Italia, Portugalia, Grecia ect, dar in afara Germaniei. "*Exported only to Portugal, Italy, Turkey and Greece."
    Eu vad ca are acceasi motor ca si celalatele, dar kompresorul are debit mai mare? -cumva e fortat mai tare.

    La modelul 230 tot cu ajutorul compresorului ajunge la 193 cp in fine, dar e facut si pentu Germania.

    Ceeace e interesant ca in anii 1996-2000 modelele sint cu Euro2, iar la 2003-2004 sint cu Euro4.
    Deci taxa de inmatriculare la SLK 230 variaza de la 1000 euro pina la 500 euro. Si doresc sa sie pe numele meu masina, nu pe unul din Bulgaria.
    Varianta de 320 e putin scump pentru mine sau nu am gasit oferta buna. Ma tenteaza, ca aia cupa cum vad la grafice trage la 3000 rotatii mai bine, si nu depinde de compressor ( motor V6). Insa are impozit considerabil mai mare pe durata de 5 ani decit unul de 230. RCA-ul nu stiu cit o fii.

    Aer conditionat doresc, e foarte util vara, nu totdeaua doresc sa fie decapotat ( peste 130km/h ) trebuie hard top-ul.
    Doresc cu cutie automata: m-am sauturat sa tot schimb viteze in oras, iar la depasiri sa bad din viteza 5 in a 2 -a. Sa faca cutia automata, chiar daca consuma +1L / 1000km

    Ideal doresc sa aloc 2000 euro ptr cumparare a unui model fara rugina, si fara defecte majore
    500 euro ptr timbru
    800 euro GPL.

    Vad oferte in romania destul de suspecte si sint prea multe tepe, nu stiu daca o sa ma tenteze sa iau o masina mai ieftina aici decit din Germania...
    Din Germania trebuie sa mai adaug si transportul de 500 euro.

    Cred ca daca vreau sa tin 5 ani ar trebuii sa aleg aia de Euro 4, poate schimba si ei modul de impozitare in aceasta perioada...
    Pare interesant indexul la oglinda ( modelul 2003-2004) macar vad si eu ca am folosit pe index la depasire ( mai uit )
    Nu prea gasesc oferte sub 5000 euro, vad ca cei care scriu ca are masina in starea buna cer pe la 6000-8000 euro.
    Iar de la 7000 incepe varianta de 320, mai vad si eu cite o oferta suspecta sub 5000 fara TUV, sau ceva probleme.


    La olx vad ceva smecherii, care eu probleme cu actele ca le vind mai ieftin, sau cu volan e dreapta, dar m-am interesat si la acest model nu e usor sa se mute volanul la stinga ( pentru 300 euro)

    Ce sugerati si de ce?

    SLK 200 cu 192 CP de undeva din Gracia, Italia, Portugalia?
    SLK 230, anii 1996-2000, cu Euro 2, la 3000 euro din Germania?
    SLK 230 anii 2001-2004, cu Euro 4, la 4000 euro din Germania?
    SLK 320, anii 2001-2004, cu euro 4, la 6000 euro?
    Sau risc o teapa din Romania? - nu schimba uleiul din timp + ... vinde ca nu vrea sa repare...la 2000 euro?

    Impozit:
    2000 cmc : 180 ron, RCA 636 ron -am peste 30 ani (la RCA) - e economic, dar trage destul de bine pe la deal de 8%, pot sa fac depasiri acolo ???
    2300 cmc: 828 ron, RCA 800 ron? ( 5 ani: 4140 + 4000 = 8200 ron, acceptabil)
    3200 cmc 4628 ron, RCA ??? - 5 ani: aici ma doare:5000 euro impozit pe 5 ani, mai bine 5000 euro ptr reparatii, sau riscul cu Bulgaria?

    Daca incerc sa caut asa:
    - Motor pina 2600 cm ( din cauza impozitului)
    - 2 scaune
    - 170 CP
    - "retractable hard top"
    - sub 6000 euro
    nu prea am altceva decit pe sk 200-230.

    Trebuie top-ul metalic, si cabrio.

    Cum e cu rugina?
    - merita sa dau cu 1000 sau chiar 2000 euro sa gasesc un model csre nu are sa are acoperit rugina sau mai bine una ieftina cu rugina vizibila?
    Last edited by matheszabi; 06-10-2016, 02:08 AM.

  • #2
    Salut!
    Hmmm.. sa inteleg ca bugetul tau este de 2000 euro? Ma indoiesc ca vei gasi un R170 in stare buna la pretul ala.

    Masinile astea daca au fost cat de cat ingrijite sunt construite sa reziste, nu stie multa lume chestiunea asta, desi sunt din cea mai neagra istorie a fiabilitatii Mercedes, intamplator, SLK-ul, pt ca a fost proiectat inainte de fuziunea cu Chrysler, e facut bine si rezista si mai e una la fel de tzapana, te las pe tine sa deduci care e, tot prin 2000 si un pic a inceput sa fie fabricata.
    Recunosc ca n-as vrea sa intru in fineturi de-astea in ce priveste masina, dar iti sugerez sa cauti una buna, adica nu cred ca la 2000 euro gasesti ceva care sa tina 5 ani fara sa tot repari si cand o sa incepi sa repari... o sa iti aduci aminte de ce zic eu aici.

    De tras, trage excelent, are cuplu 230NM..., in cea mai amarata varianta cu compresor, deci sigur depasesti in panta de 8%.
    Nu ti-as recomanda automata, pentru ca este extrem de lenta. Initial R170 era exclusiv cu o cutie in 5 trepte automata dar si-au dat repede seama ca pierd teren serios in fata concurentei si au renuntat. Din ce am citit se pare ca cutia nu se intelegea bine cu masina, poate la SLK32AMG care are putere enorma, dar in rest nu e o optiune OK.

    Diferenta de catalogare euro vine de la faptul ca au vrut sa fie conform normelor euro si motorul M111 fiind vechi, doar reducand puterea au reusit sa o faca E4. Dar exista kit de fulie pt ele si creste puterea la peste 220HP

    In ce priveste modelul urmator, R171, ascutitoarea cum ii mai spune ei, desi motorul e mai puternic dpdv al cailor putere, pierde enorm la cuplu, aici vorbesc despre modelele SLK 180/200/230K. Nu discutam de V8-uri sau alte chestii care sunt din alte filme, evident un SLK 55 AMG o sa te lase masca, dar esti pregatit sa dai 8000 lei impozit pe an si vreo 500 euro RCA? Daca da, bingo! Asta e masina! Daca nu, intre r170 200k si r171 200k eu as alege r170 200 kompressor, putere la fel sau mai mare, depinde de an, cuplu cu vreo 100nm mai mult, taxe rezonabile, sasiu excelent, etc.

    Stii bine cred, ca indiferent de unde cumperi o masina exista un risc, e riscant chiar si-atunci cand cunosti proprietarul bine, poate iti e si prieten, tot se pot intampla necazuri. Depinde de fiecare cat e dispus la compromis in situatia asta. Mie imi place sa stiu exact ce cumpar, adica sa nu fiu mintit. Cred ca asta sa urmaresti si tu.

    Eu as lua un R170 despre care proprietarul sa-mi poata spuna sincer ce a facut, ce probleme sunt, cu ce fel de piese si unde a reparat, ce inseamna pentru el o revizie, adica cineva care cunoaste masina din dotare si stie ce face. Sunt sumedenie de insi complet dezinteresati de masinile lor fie ele MB sau altceva. Baga combustibil si pace voua. As zice ca SLK-ul nu e pentru astfel de proprietari.
    Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "ÃŽnpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

    Comment


    • #3
      Si as putea sa ma fi inselat, vad in final ca de fapt cauti ceva in max 6000.
      In 6000 sa te incadrezi cu toate taxele sau doar masina?
      Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "ÃŽnpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

      Comment


      • #4
        Salut Morpheus,
        Multumesc de raspuns si opinii.

        Iata un SLK 200 la 1350 euro
        slk_1350.jpg
        Doar ca ... ultimul numar rosu, nu se mai poate scoate, nu declara la finante sa nu platesca 180 ron / an si disctrug valoarea masinii de la 2000-2500 euro la 1000 euro...

        Cel cu 1700 euro c-am aceeasi poveste, dar are Lambo doors si e inscris.
        slk1700.ng.jpg
        Deci ori numerele astea ori numrele de bulgarie dar nu pe numele meu.

        Masina e o raritate: e rosu imperial
        SLK_2900.png
        E culoare foarte rara si tocmai asta imi place.
        Au fost fabricate citeva modele in 1998 SLK 200, fara compressor, cu 136 CP... asta ar fi 230.
        Desi am intrebat cu actele cind am vrut sa ma duc sa cumpar, pai e pe alt nume, mai sint citiva intermediari prin lanti si nu se poate inmatricula pe numele meu.
        - iarasi au facut o economie de 836 ron / an sa nu declare la finante...distrugind valoarea masinii.

        Este unul in Bucuresti care se pare ca are actele corecte, masina scos din circulatie, dar cere un preti, de parca ar fi o masina noua, nu una de 18 ani:
        slk_7500.jpg
        Pai mai bine iau una care e ieftin incepe sa vada rugina si dau la revopsit cu 1300 euro ...sa fie 2000 euro cu antifonarea tot tot, dar aia necesita transport pe trailer, ca nu are numere...

        Cindva o sa vina si pe la noi taxa, impozitul pe poluare, nu numai la inmatriculare. Daca nimeresc in perioada in care e la mine masina am zecimat valoarea instant. De asta doresc sa fie modelul de 2000 Aprilie, sau cind a fost editia de Facelift fiindca de atunci e Euro 4 si nu Euro 2!

        Azi am citit intr-un forum ca cutiile automate la astea schimba lent, foarte lent, la modelul mAi nou sau dupa aia schimba foarte rapid, dar aia necesita alt buget. Desi mi-ar placea sa am cutie automata, care schimba ca manual e destul de bine, dar trebuie sa schimb criteriul de cautare.

        Am observat ca la nemti o masina cu cutie automate, AC, tempomat, anul 2001 incepe pe la 5000 euro, daca nu are rugina, mai sint si cei care incerc 10.000 dar nu eu sint ala care o sa dea lor atita bani.


        Se pare ca la 3500 euro in Romania nu prea gasesc cu taxa platita nerecuperata, actlele in regula, la zi, la stare acceptabila. Desigur oferte sint dar pare un timp pierdut sa fericit actele, ca tocmai lipseste ceva, ba e pierdut CIV-ul ba lipseste Brief-ul mare... asa ca se pare ca mai trebuie sa adun baniti si sa largesc bugetul ptr versiune de baza ( benzina )
        Last edited by matheszabi; 06-12-2016, 18:09 PM.

        Comment


        • #5
          SLK_171_9000.jpg

          E rosu, automatic, si ori de la seria asta ori de la urmatoare merge rapid schimbatorul.

          E economic.. (( 1800 cmc doar
          Impozit + RCA mic - aia-i bun

          Si interiorul nu-i piele! De asta a-si avea nevoie ( dorinta sotiei) - iarasi e rar.

          Nici ni dse pune intrebare pe care sa iau: pe asta sau pe ala de R170 care cere 7500 ( si da cu 6500 ).

          9000+ achizitie
          500 drum dus-intors
          1239 taxa poluare
          100 inmatriculare
          50 impozit
          200 RCA
          -----------------
          10989 il am pe numele meu si pot sa-l testez daca e chiar bun si merita sa tin sa bag GPL sau mai bine sa-l dau mai departe

          Azi nu am 11k euro, poate pot sa fac rost de un inprumut, insa va fi o masina de 11k euro, si nu de 3500. C-am altfel trebuie sa am grija, alfel ma simt daca ma loveste unul cu RCA de City, care nu plateste ca e in insolventa, samd.


          In 6000 doresc sa am un R170, preferabil 230 transcris pe numele meu + taxa timbru + impozit + RCA + GPL omologat, scris in Talon + reparatii de consumabile: ulei + filtru + bucse + .. schimbate ( c-am 800 euro reparatii).

          Acuma la R170 trebuie sa ma orientez la cele cu cutie manuala
          Last edited by matheszabi; 06-12-2016, 18:29 PM.

          Comment


          • #6
            Din pacate pozele sunt foarte mici si nu pot sa vad nimic concludent
            Nu imi dau seama de starea masinilor.

            Fugi cat de tare poti de masinile alea, fara acte, cu acte lipsa, etc. Din moment ce o cumperi pentru tine, ia-ti o masina in regula, fara surprize prezente sau viitoare.

            Rugina in general nu e o problema daca au fost intretinute, daca nu, zonele cele mai predispuse sunt aripile fata si zona capotei deasupra ochelarilor farurilor. Capota se repara usor, aripile... depinde de stare.

            Din pacate la 3500 euro in Romania sau in Germania, nu vei gasi un SLK R170 asa cum iti doresti. Vezi si tu ca n-ai gasit ceva rezonabil.

            Care-i ala de 6500 ? Recunosc ca nu ma prind...

            Pe de alta parte, hai sa ne intalnim, daca esti din Bucuresti, sa-ti arat masina mea, sa discutam si daca iti place, poate cine stie, ma convingi sa ti-o vand :P, putin probabil, dar macar sa vezi cum arata un SLK la 51.000 km intr-o stare decenta. Probabil ce-ti doresti si tu.
            Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "ÃŽnpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

            Comment


            • #7


              Pe asta se vinde cu 6500 euro. Fara numere valide ect )

              Stau la Cluj.

              51k km nu-mi zice absolut nimic, si complet nu inteleg lumea de ce e innebunita dupa kilometrii putini.

              Tata a facut cu Dacia 1300 pe la vremuri 100.000 km sau mai mult. Nu avea probleme.
              Eu am facut 10k km si am distrus. Nu se poate distruge o masina in 10k km? - sa nu-mi zica nimeni, ca stiu un exemplu...

              Alt exemplu. Am luat pe Vectra cu 180k sau cu 190k km - nu mai stiu.

              In afara de rugina...nu are nimic grav. E uzat moral si interior, ca e din 1995.
              Technic motorul, schimbatorul, frinele merg perfect, nu consuma ulei, nu pierde apa. Nu vad deosebirea de o masina din 1995 cu 15k km si una de 195k km. Ba nici la 300k km, mai ales ca kilometrii se pot da inapoi destul de usor ptr cei care sit innebuniti dupa kilometrii.
              Parerea mea e:
              - sa schimbi uleiul la timp: chiar si cel mai napsa ulei, dar schimba la 10k km si nu la 50k sau 100k... Daca nu permiti 100 ron cu cel mai ieftin ulei + filtru la 10k km ceva nu-i in regula...

              De aici nu pot sa inteleg de ce abuzeaza de "scaparea impozitului" de 180 ron / an la un SLK 200 si o distrug valoarea masini cu actele in neregula si pierd 2000 euro, la SLK 230 e pe la 850 ron impozitul : nici 200 euro si nu pierzi 2000... E non sense ptr mine.

              @Morpheus
              SLK -ul tau ce motor are?
              Ce culoare?
              Ce schimbator?
              Tempomat?
              AC?


              Aripa: http://www.pieseauto.ro/aripa-fata/m...297671971.html
              + vopsit + ...

              Comment


              • #8


                Pare rosu...

                3000 achizitia
                600 dum dus-intors
                1000 timbru, ca e euro 3 si nu 4...
                400 RCA + impozit + talon
                -----
                5000 inscris pe numele meu (pe benzina)
                +1000 GPL
                Last edited by matheszabi; 06-19-2016, 03:13 AM.

                Comment


                • #9
                  Al meu e 200 Kompressor/2002 Motor M111 163cp euro iv.
                  Argintiu
                  Manual 6 trepte
                  DA
                  DA
                  +Xenon de fabrica.

                  Da, pare rosu
                  Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "ÃŽnpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by matheszabi View Post
                    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...r=1&fnai=prev#

                    Pare rosu...

                    3000 achizitia
                    600 dum dus-intors
                    1000 timbru, ca e euro 3 si nu 4...
                    400 RCA + impozit + talon
                    -----
                    5000 inscris pe numele meu (pe benzina)
                    +1000 GPL
                    calculatorul ANAF zice ca taxa e aproape 2000 Euro asa ca vezi sa nu te pacalesti cu cheltuielile.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by morpheus View Post
                      Al meu e 200 Kompressor/2002 Motor M111 163cp euro iv.
                      Argintiu
                      Manual 6 trepte
                      DA
                      DA
                      +Xenon de fabrica.

                      Da, pare rosu

                      200, cu 163 cp, pe 1300 kg...
                      Doresc 197 CP pe 1350 kg...

                      Multumesc ptrr oferta

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by playfair View Post
                        calculatorul ANAF zice ca taxa e aproape 2000 Euro asa ca vezi sa nu te pacalesti cu cheltuielile.
                        Capture.png

                        Da, 1771, din cauza lui Euro 3.
                        Multumesc pentru avertizare! Nu stiu ce am calculat, dar a iesit 500/1000 euro.

                        Am auzit ca cei de la RAR bag la unele masini Euro 3, la care in Germania are Euro 4.

                        Din ce cauza? - ca nu dau spaga? Norma in RO nu e aceeasi cit in DE?

                        Daca instalez un GPL pot sa inbunatatesc si sa scot Euro4 din Euro 3?
                        Last edited by matheszabi; 06-23-2016, 09:55 AM.

                        Comment


                        • #13
                          Trebuie euro 4

                          Neaparat Euro 4 trebuie: 590 e taxa
                          euro4.png

                          diferenta de 1200 euro intre euro 3 si euro 4

                          Comment


                          • #14
                            Multi nemti pun in anunturi Euro 4 dar de fapt e D4. Urmareste in anunturi, daca apare Euro 4 "nachgerustet", atunci e o imbunatatire aftermarket a clasei de poluare a motorului (au ei niste norme, reglementari alte alea) ca sa poata sa obtina "grune plakette" si sa poata merge cu masina in anumite zone ale oraselor lor. Cel mai bine il intrebi pe vanzator clar ce scrie in "zulassunbecheinigung". Google e mai destept ca mine si te poate lamuri mai bine. Iar pentru norma euro RAR-ul o sa ia in considerare doar ce scrie in actul masinii desi parca citisem undeva ca s-a reusit, in urma unei comunicari cu Mercedes, sa se ia in considerare D4 ca fiind echivalent cu Euro 4.
                            Last edited by playfair; 06-23-2016, 10:25 AM.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by playfair View Post
                              Multi nemti pun in anunturi Euro 4 dar de fapt e D4. Urmareste in anunturi, daca apare Euro 4 "nachgerustet", atunci e o imbunatatire aftermarket a clasei de poluare a motorului (au ei niste norme, reglementari alte alea) ca sa poata sa obtina "grune plakette" si sa poata merge cu masina in anumite zone ale oraselor lor. Cel mai bine il intrebi pe vanzator clar ce scrie in "zulassunbecheinigung". Google e mai destept ca mine si te poate lamuri mai bine. Iar pentru norma euro RAR-ul o sa ia in considerare doar ce scrie in actul masinii desi parca citisem undeva ca s-a reusit, in urma unei comunicari cu Mercedes, sa se ia in considerare D4 ca fiind echivalent cu Euro 4.
                              Multumesc, nu am stiut. E foarte valoros informatia.
                              Pe "zulassunbecheinigung" poti sa corectezi te rog, ca Google nu da nimica ptr aia. Multumesc.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF