Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Airmatic W221

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Intrebare : Airmat\icul de pe w220 este identic cu cel de pe w221?

    Comment


    • #17
      Depinde la ce te referi cand spui ca sunt la fel.Sunt sisteme imbunatatite si componente diferite.Ca si functionalitate sistemele sunt aceleasi dar ca si componente sunt diferite!
      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

      Comment


      • #18
        Ma refer strict la sistemul de functionare .. Intr-un post anterior am subliniat faptul ca anumite "declaratii" nu se bat cap in cap.
        Voi lasa si aici un comm de pe un site de profil, si o definitie a cum functioneaza Airmatic :
        La pornirea autovehiculului suspensia pneumatica Mercedes tinde sã creascã, în scopul de a compensa greutatea adãugatã. ÃŽn principiu, vehiculul este re-aliniat sau nivelat. Prin urmare, nu existã nici un motiv de îngrijorare, cu excepția cazului în care vehiculul atinge solul și codurile/ erorile sunt afișate pe panoul de bord.

        Atasez si 2 poze cu masina mea dimineata, si una din timpul zilei..ba chiar si un video cu un w220 cu mentiunea ( vezi video ) : Video of an S Class leveling out after not being started for a few days

        Si va intreb eu.. este normal sa o gasesc asa ? Sau am eu o problema la Airmatic? Si se pot pune arcuri in locul pernelor?

        Video of an S Class leveling out after not being started for a few days
        Attached Files
        Last edited by bizonul; 06-05-2016, 18:44 PM.

        Comment


        • #19
          De lasat atat de mult nu e normal iti spun sigur.La noi la munca sta un s parcat zile intregi si nu se lasa stiu sigur ca e airmatic e masina firmei am aruncat si un ochi inauntru.Si da se pot pune arcuri asa cum si din sistemul cu arcuri se trece la cel cu aer.Dar atat timp cat suspensia ta e mai mult decat confortabila as incerca sa rezolv problema si sa ma bucur de toate beneficiile acestei inventii!
          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

          Comment


          • #20
            Originally posted by broscutza2001 View Post
            De lasat atat de mult nu e normal iti spun sigur.La noi la munca sta un s parcat zile intregi si nu se lasa stiu sigur ca e airmatic e masina firmei am aruncat si un ochi inauntru.Si da se pot pune arcuri asa cum si din sistemul cu arcuri se trece la cel cu aer.Dar atat timp cat suspensia ta e mai mult decat confortabila as incerca sa rezolv problema si sa ma bucur de toate beneficiile acestei inventii!

            La video te-ai uitat? App, cel de la munca este w220 ?

            Comment


            • #21
              Da este w220 mai exact un s320 cdi.La video m-am uitat dar nu releva problema ta si imi mentin inca parerea ca pe undeva ai pierderi iar un test cu Star-ul ar putea sa te indrume macar.
              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

              Comment


              • #22
                Am revenit cu noutati . Am inlocuit amortizorul fata dreapta si bratul pe care se prinde amortizorul . 80% din zgomotele care ma deranjau au disparut insa mai am un zgomot cand iau gropi ori merg pe denivelari si nu-mi pot da seama de la ce ( nu apare mereu,darcand masina e utilizata mai mult timp se aude mai des si imi parca atunci cand iau gropile tot cu partea dreapta ) .
                Am facut adaptarea suspensiei + geometria rotilor la reprezentanta si pot spune ca am observat doar o mica ameliorare DAR masina inca sta putin mai ridicata pe partea dreapta . Toate piesele inlocuite sunt originale Mercedes-Benz si noi deci din start cade ipoteza unor piese de proasta calitate ce ar putea duce la dezichilibrarea masinii .
                Zgomotul compresorului este unul intern - o sa-l inlocuiesc luna aceasta dupa ce fac schimbul de ulei al cutiei + toate filtrele si garniturile necesare .

                Am observat ca la franarea pe un drum mai denivelat volanul trage stanga dreapta , sa fie de vina discurile de frana de pe fata ?
                Last edited by Iusuf Zafer; 06-06-2016, 11:43 AM.

                Comment


                • #23
                  Am discutat cu mecanicul si mi-a recomandat inlocuirea compresorului cu releu cu tot si a blocului de valve ( ma trezesc in multe dimineti si masina e lasata pe fata pana la asfalt, dupa ce o pornesc pernele se umfla)

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by broscutza2001 View Post
                    Da este w220 mai exact un s320 cdi.La video m-am uitat dar nu releva problema ta si imi mentin inca parerea ca pe undeva ai pierderi iar un test cu Star-ul ar putea sa te indrume macar.
                    Aseara am lasat masina pe un plan drept si am constatat ca dupa 10 ore de stationare arata cum o vedeti.
                    Este a 2'a oara atunci cand este parcata frumos, fara borduri sau plan inclinat nu imi apare in bord Stop! Car to low .

                    Prima poza este de azi dimineata, a doua este de acum 2 saptamani la fel parcata pe un aliniament de beton pe plan perfect drept. In ambele cazuri nu am avut in bord mesajul cu rosu
                    Attached Files
                    Last edited by bizonul; 06-07-2016, 08:14 AM.

                    Comment


                    • #25
                      Posibil sa iti scape pernele aer , fisuri ori blocul de valve . Nu sunt vreun specialist dar vorbesc din propria experienta . Mi se lasa masina pe fata peste noapte desi un amortizor a fost schimbat acum 30 kii km si unul acum 1000 km . Senzorii de nivel nu au probleme doar blocul de valve a ramas de schimbat.

                      Comment


                      • #26
                        Ia uite ce am gasit, da cu traducere directa in dreapta sus. Aici sunt toate detaliile despre Airmatic

                        http://benz-club.org/index.php/techn...ие работы пневмоподвески AIRmatic

                        Comment


                        • #27
                          dupa ce am crezut ca am terminat de schimbat piese la masina , am fost sa fac revizia cutiei ( inlocuit ulei , filtru garnitura si 6 suruburi de aluminiu ) mecanicul mi-a spus ca trebuie sa schimb inca 2 brate ( tractiune dreapta si suspensie stanga ) + mecanismul de la frana de mana pe spate ( saboti , arcuri , parghie , etc ) . Toate astea pe langa compresorul si blocul de valve care trebuie inlocuite ( posibil si senzorul de nivel pe fata dreapta ) . Iar pana in momentul de fata in ultimele 6 luni am schimbat amortizorul fata dreapta , bratul de suspensie fata dreapta si 2 senzori + 2 xenoane Osram , placute frana ATE-uri pe toate rotile , aparatoare noroi spate , aparatoare noroi fata .

                          In conditiile in care masina are 180 mii km reali mi se par exagerat de multe lucrurui de schimbat si schimbate in ultimele luni ...

                          Ce parere aveti de piesele de la Lemforder ? Pana acum am pus doar originale dar in ritmul asta ajung sa bag 10 mii euro pe an in masina .
                          Last edited by Iusuf Zafer; 06-10-2016, 15:34 PM.

                          Comment


                          • #28
                            Lemforder e o marca mai mult decat buna si unele din produsele lor se regasesc si din fabrica pe Mercedes!
                            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Iusuf Zafer View Post
                              dupa ce am crezut ca am terminat de schimbat piese la masina , am fost sa fac revizia cutiei ( inlocuit ulei , filtru garnitura si 6 suruburi de aluminiu ) mecanicul mi-a spus ca trebuie sa schimb inca 2 brate ( tractiune dreapta si suspensie stanga ) + mecanismul de la frana de mana pe spate ( saboti , arcuri , parghie , etc ) . Toate astea pe langa compresorul si blocul de valve care trebuie inlocuite ( posibil si senzorul de nivel pe fata dreapta ) . Iar pana in momentul de fata in ultimele 6 luni am schimbat amortizorul fata dreapta , bratul de suspensie fata dreapta si 2 senzori + 2 xenoane Osram , placute frana ATE-uri pe toate rotile , aparatoare noroi spate , aparatoare noroi fata .

                              In conditiile in care masina are 180 mii km reali mi se par exagerat de multe lucrurui de schimbat si schimbate in ultimele luni ...

                              Ce parere aveti de piesele de la Lemforder ? Pana acum am pus doar originale dar in ritmul asta ajung sa bag 10 mii euro pe an in masina .
                              Asta e riscul cand cumperi sh , nu stii ce " tractorist " a mers cu masina , nu a intretinut-o corespunzator . Multe piese sunt consumabile , becuri , brate , placute , amortizor.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Iusuf Zafer View Post
                                dupa ce am crezut ca am terminat de schimbat piese la masina , am fost sa fac revizia cutiei ( inlocuit ulei , filtru garnitura si 6 suruburi de aluminiu ) mecanicul mi-a spus ca trebuie sa schimb inca 2 brate ( tractiune dreapta si suspensie stanga ) + mecanismul de la frana de mana pe spate ( saboti , arcuri , parghie , etc ) . Toate astea pe langa compresorul si blocul de valve care trebuie inlocuite ( posibil si senzorul de nivel pe fata dreapta ) . Iar pana in momentul de fata in ultimele 6 luni am schimbat amortizorul fata dreapta , bratul de suspensie fata dreapta si 2 senzori + 2 xenoane Osram , placute frana ATE-uri pe toate rotile , aparatoare noroi spate , aparatoare noroi fata .

                                In conditiile in care masina are 180 mii km reali mi se par exagerat de multe lucrurui de schimbat si schimbate in ultimele luni ...

                                Ce parere aveti de piesele de la Lemforder ? Pana acum am pus doar originale dar in ritmul asta ajung sa bag 10 mii euro pe an in masina .

                                Salut, ce ai schimbat la masina sunt consumabile marea majoritate, iar aceste costuri trebuiesc avute in vedere la achizitia unui autoturism second-hand, indiferent de marca si model.
                                Despre Lemforder pot sa spun urmatoarele sunt furnizori de prim montaj pentru Mercedes in fabrica la anumite repere, DAR, desi piesele arata la fel (cele originale si cele in ambalaj Lemforder cu cod Mercedes stantat pe ele ), sunt diferente de calitate intre ele si implicit diferenta de pret. Ca exemplu personal, la C-ul meu, bratele inferioare cu pivot originale au tinut 100.000 de km, iar cele Lemforder, unul a tinut 34.000 de km iar celalalt 37.000 de km.


                                Sent from my iPad using Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF