Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Dpf Sprinter 906

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu baneaza nimeni pe nimeni atat timp cat discutia ramane civilizata. Si calma, cu argumente, fara patima si fara reactii vindicative generate de cine stie ce...
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #17
      De ce e pus pe furaciune , ca a recomandat o reparatie corecta ? Problema e la oameni si mentalitatile lor .Cand o sa dispara reparatu turbinelor si injectoarelor la diesel atunci o sa gasiti informatii suficiente si preturi mai bune la inlocuit filtre de particule .Pana atunci fiecare sa se carpeasca cum poate !
      Honda.

      Comment


      • #18
        Pana la anulare, trebuie incercate metode reparare ,ca sunt!
        Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

        Comment


        • #19
          Subscriu total parerilor avizate ale lui CL600.

          Cristi, in drumurile tale de ce nu te opresti in Germania la Mercedes pentru o diagnoza completa si o inlocuire de bujie ? Nu poate sa coste o avere ! Iti dau eu Dealer-ul meu de la Munchen daca vrei si ii si anunt in caz ca te hotarasti.
          Lucrez in Aviatie si stiu ce inseamna un motor care are in spatele lui un soft si care guverneaza buna functionare a lui.
          Daca Mercedes a conceput acel motor cu un soft si un filtru de particule, orice interventie care afecteaza unul dintre aceste elemente va afecta mai devreme sau mai tarziu buna functionare a motorului.
          Asa ca pentru mine eliminarea DPF,rescrierea de soft si alte prostii din acestea echivaleaza cu scurtarea vietii motorului.
          ML270 CDI 2004

          Comment


          • #20
            Pun si eu o intrebare [poate ciudata] dar habar n-am de asa ceva,cind se face regenerare se aprinde ceva in bord sau cum se manifesta?Ca la mine are motorul 80.000 si habar nu stiu cum arata regenerarea asta.
            Scuze de interventie.

            Comment


            • #21
              Buna intrebarea ta !!!!In mod normal asta era ideea si motivul pentru care am pornit aceasta discutie, sa povestim cei care avem asemenea utilaje care sunt simptomele si cum si cand apar !!!Din pacate s-a transformat intr-o discutie pro sau contra dpf care nu stiu cat si pe cine ajuta !!Ideii generale, e bun sa fie, da-l jos ca strica sau mai nou avem nevoie si de prosti ca voi ca sa vina sa ne dea noua bani, nu folosesc decat unora....
              In mod normal, din cate imi dau eu seama, nu ar trebui sa se aprinda nimic in bord cand se regenereaza.La mine se aprinde bujia pentru ca am una arsa, si uite asa stiu si eu cand se regenereaza, altfel nu...
              In alta ordine de idei, sa verific cauzele care ar duce la infundarea filtrului de particule, cam care ar fi:
              -sa dau jos injectoarele sa vad daca nu baga prea multa motorina si implicit sa scoata fum care infunda filtru?Pe tester iesa valori bune fara deviatii...
              -sa dau jos turbina sa vad daca nu consuma ulei?
              Cine sa faca asta, plimbatorii de laptoape vorba lui Cutaresku ?Si in plus de asta, prin prisma afacerii pe care incerc sa o tin, nu prea am timp sa umblu pe la toate atelierele sa dau bani, unde, aici pe forum se dau cocosi si cand te duci la iei dupa x testere si bani dati toti iti dau acelas sfat:da-l jos ca asa fac toti !!!Asa ca , probabil, multi aleg varianta dppf off din prisma faptului ca este mult mai simpla !!
              Cat priveste beneficiile ei si eu sunt total de acord ca rau nu poate sa-i faca:scade consumul clar, creste viata turbinei asta in cazul in care nu e prea tarziu, nu are nici o legatura dppf cu norma de poluare, aceasta nu are cum sa se schimbe si cam atata imi vine in cap acum...
              Impartaseam si varianta inlocuirii cu unul nou, am gasit cu 420 euro piesa noua dar avand in vedere ca in toamna oricum ne despartim nu cred ca se merita investitia...Prefer sa ne despartim mai curand si sa iau alta masina cu care sa merg nu sa stau sa studiez teoria filtrului de particule....Cand o fi masina personala, cu care sa merg de 2 ori pe an la expozitii, stam si studiem solutii, dar asta trebuie sa mearga, din plin altfel....la revedere !!E plina Germania de Sprintere argintii !
              Asadar urmeaza o diagnoza cu un Star,in Galatiul asta nici Star-uri nu gasesti , eventual o regenerare si luni o noua cursa, dupa care vedem ce solutie alegem: ori cumpar cauciucuri de vara si le pun pe jantele de aliaj cumparate noi, ori iau o foaie A4 si scriu pe ea .Stima.
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment


              • #22
                Salutare tuturor,din propria experienta la al meu C220 W204 simptomele regenerarii sunt:
                Motorul devine mai silentios in turatii si in relanti,zgomot accentuat al esapamentului cu un miros specific de incins deoarece din cate stiu se ajunge la o temperatura de 600 grade in filtru pentru arderea tuturor depunerilor iar pentru a fi dusa la bun sfarsit trebuie sa ai motorina destula(de exemplu peste un sfert de rezervor)incat sa nu fie anulata de ECU!

                Comment


                • #23
                  Dragul meu coleg si vecin.....eu zic de Sprinter si tu ,batman,batman
                  Iti multumesc pentru explicatii, dar eu aici as dori sa adunam pareri doar despre fitru de particule de Sprinter !!!Or fi la fel,mama lor.., dar hai sa vorbim doar de Sprintere ca sa nu facem ghiveci, nu de alta dar despre filtru de particule in general,exista o gramada de topicuri deschise...Stima
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment


                  • #24
                    Dupa cum spunea colegul CL600 Dpf'ul la Sprinter are aproape acelasi management ca la turisme,altfel nu interveneam in discutie,bafta!

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                      Buna intrebarea ta !!!!In mod normal asta era ideea si motivul pentru care am pornit aceasta discutie, sa povestim cei care avem asemenea utilaje care sunt simptomele si cum si cand apar !!!Din pacate s-a transformat intr-o discutie pro sau contra dpf care nu stiu cat si pe cine ajuta !!Ideii generale, e bun sa fie, da-l jos ca strica sau mai nou avem nevoie si de prosti ca voi ca sa vina sa ne dea noua bani, nu folosesc decat unora....
                      In mod normal, din cate imi dau eu seama, nu ar trebui sa se aprinda nimic in bord cand se regenereaza.La mine se aprinde bujia pentru ca am una arsa, si uite asa stiu si eu cand se regenereaza, altfel nu...
                      In alta ordine de idei, sa verific cauzele care ar duce la infundarea filtrului de particule, cam care ar fi:
                      -sa dau jos injectoarele sa vad daca nu baga prea multa motorina si implicit sa scoata fum care infunda filtru?Pe tester iesa valori bune fara deviatii...
                      -sa dau jos turbina sa vad daca nu consuma ulei?
                      Cine sa faca asta, plimbatorii de laptoape vorba lui Cutaresku ?Si in plus de asta, prin prisma afacerii pe care incerc sa o tin, nu prea am timp sa umblu pe la toate atelierele sa dau bani, unde, aici pe forum se dau cocosi si cand te duci la iei dupa x testere si bani dati toti iti dau acelas sfat:da-l jos ca asa fac toti !!!Asa ca , probabil, multi aleg varianta dppf off din prisma faptului ca este mult mai simpla !!
                      Cat priveste beneficiile ei si eu sunt total de acord ca rau nu poate sa-i faca:scade consumul clar, creste viata turbinei asta in cazul in care nu e prea tarziu, nu are nici o legatura dppf cu norma de poluare, aceasta nu are cum sa se schimbe si cam atata imi vine in cap acum...
                      Impartaseam si varianta inlocuirii cu unul nou, am gasit cu 420 euro piesa noua dar avand in vedere ca in toamna oricum ne despartim nu cred ca se merita investitia...Prefer sa ne despartim mai curand si sa iau alta masina cu care sa merg nu sa stau sa studiez teoria filtrului de particule....Cand o fi masina personala, cu care sa merg de 2 ori pe an la expozitii, stam si studiem solutii, dar asta trebuie sa mearga, din plin altfel....la revedere !!E plina Germania de Sprintere argintii !
                      Asadar urmeaza o diagnoza cu un Star,in Galatiul asta nici Star-uri nu gasesti , eventual o regenerare si luni o noua cursa, dupa care vedem ce solutie alegem: ori cumpar cauciucuri de vara si le pun pe jantele de aliaj cumparate noi, ori iau o foaie A4 si scriu pe ea .Stima.


                      Sunteti decis sa va despartiti de Steluta in toamna? La ce duba treceti ? Tot model mai nou,sau mai bine zis tot Mercedes? Din ce se gaseste pe net cica motorul V6 ar fi foarte fiabil,poate dvs ati nimerit una mai pretentioasa

                      Comment


                      • #26
                        Dupa multe cautari si intrebari se pare ca am gasit si intre timp eliminat cauza erorilor legate de Dpf.Aceasta era , bujia de pe pistonul 2 arsa si din cauza careia masina isi facea regenerare dar nu completa.Multumita userului mastermario71, cu ajutorul caruia am facut o diagnoza (recomand cu incredere omul), acesta a fost singurul care mi-a explicat rolul bujiilor in regenerarea filtrului.Intre noi fie vorba, pentru toti sustinatorii partidului HPL 500( e vorba de celebra lampa de la televizoarele Diamant de pe timpul lui Nea Ceasca, asta ca sa nu fiu acuzat de altceva ) daca tot va laudati ca le stie pe toate, pe asta nu stia sa o explice ?!?!
                        Am rezolvat problema cu bujia intre timp si abia astept sa plec de luni la drum sa vad cum se comporta.De precizat ca la ultima cursa masina a intrat de cateva ori in Limp si nu se mai tura peste 3000, problema disparand la oprirea si pornirea motorului.La intoarcere, a inceput chiar sa palpaie becul de chek, asta dupa ce a stat tot drumul aprins.Pe tester am gasit "continut de cenusa prea mare in filtru" undeva pe la 13 grame fata de 8 grame care am inteles ca ar fi limita.Vedem ce o fi de luni.....Stima.
                        PS:colegul eu nu ma plang de ea ca nu e buna, dar parca chiar asa.....a mea sa fie ciupita (replica dintr-un banc vechi, pentru cei care il stiu ! )
                        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                        Comment


                        • #27
                          Omul cat traieste invata...si poate ar fi bine sa postezi care este rolul bujiilor in regenerarea DPF, pare un subiect interesant nu numai pt mine dar mai ales pt restul celor interesati.

                          Masina a intrat in Limp dupa ce ai eliminat cauza erorilor legate de DPF?
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • #28
                            Cristi, uita-te la postarea mea din 24 Martie...ce iti recomandam atunci ?
                            Ma bucur ca ai rezolvat-o,drum bun catre Belgia si sa te intorci cu bine..tine-ne la curent cu detalii despre "Steluta"
                            ML270 CDI 2004

                            Comment


                            • #29
                              Multam de urari, DAR, daca te uiti si tu mai bine o sa vezi o mare contradictie intre ce spunea-i tu acolo si postul anterior tie, de aici
                              Cine o avea dreptate ??Ramane sa vedem.... Stima.
                              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                              Comment


                              • #30
                                Avand 2 311 906 in posesie hai sa contribui si eu cu niste idei la acest topic.M-am inhaitat de ceva anisori la acest model de sprinter si am reusit sa trag niste concluzii destul de importante si de care eu tin forte mult cont.Precizez ca ambele sprintere au fiecare aproape 300.000 km si sunt muncite 60% din km pe oras.
                                1.Calitatea uleiului este foarte importanta:la DPF DOAR 5w30(preferabil mobil,valvoline,shell) se baga,orice ar zice oricine..chiar si dealerii!!!
                                2.Uleiul se recomanda a se schimba cat mai des,daca te iei dupa ce zice comp.de bord sa te duci cu ea la 30.000 la service mai bine pui cheile in cui si stai linistit. Eu schimb uleiul la 3 luni sau 10.000 km impreuna cu toate filtrele.
                                3.In momentul regenerarii nu se opreste motorul!!!motorina pulverizata in filtru in momentul regenerarii se poate intari si infunda filtrul.
                                4.Filtrul de particule ESTE piesa de schimb,cu costurile aferente.Schimbarea se recomanda in jurul a 180.000 km sau 5 ani sau daca esti curajos mergi cu el pana se infunda si te da numai in limp te numai stii ce sa ii faci.La ale mele au fost schimbate DPF si senzorii si la km actuali motorasele inca trag fara probleme,fara consum de ulei si cu turbina originala.
                                5.Din proprie experienta la 1 luna sau 5 rezervoare ii fac plinul cu un V-power diesel si o sticluta de forte pentru DPF.

                                Este adevarat ca acest dpf pe autoutilitare este o bataie de cap si trebuie avut mereu grija dar...nu trebuie uitat ca trebuiesc indeplinite pe alocuri anumite cerinte legate de normele euro,din ce in mai multe orase europene interzic accesul diesel euro3 si benzina euro2.
                                Pacat ca te desparti de acest 3.0 v6.L-am condus si eu mult si de multe cu vit max(154-156km/h) si nu crapau sub nici o forma desi mai toate aveau peste 400-500.000 km,DAR toate erau intretinute la dealer.
                                Am condus si modele anterioare si sincer nu m-as intoarce la ele sub nici o forma din multe motive,tehnic comfort si estetic 906 este un progres.Nu te enerva asa...sa vezi la cele cu AdBlue...acolo batai de cap cand iti pica senzorii de pe pompa de adblue sau chiar pompa in sine(1000 euroi) si asta in combinatie cu stiutele complicatii ale dpf-ului.

                                De resoftat nici vorba...la Mercedes niciodata nu va iesi cum trebuie(P.S. aici in olanda pana si turcii de la service mi-au zis ca nu se baga la Mercedes la resoftari sau anulari DPF)

                                Legat de nr. de km dintre regenerari acestia pot varia in functie de orele stationate cu motorul pornit si turatia in mers a motorului,desi multi zic ca motorul sau filtrele se curata prin talpa...la dpf ai sanse sa il cureti cat mai repede de tot,turatie mai mare gaze mai multe ,poluare mai mare si suprasolicitarea filtrului.Spre ex la mine regenerarea are loc 1 data la 4 zile sau 350 km si nu ma sperii....atat timp cat incepe nu imi fac griji,si da motorul da senzatia ca are un mic lag in timpul regenerarii..ceva normal mi s-a spus.

                                Sunt curios cum va evolua la tine situatia insa i-a in considerare ca dpf este piesa de schimb deimpreuna cu senzorii,cost in olanda 1100 euro cu tva la MB dealer

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF