Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Dpf Sprinter 906

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dpf Sprinter 906

    Desi multi au asa ceva pe masina, multi au probleme si necazuri din partea lor, am ramas surprins sa constat ca nu am gasit nici un post, la raionul de Sprintere ma refer , despre aceasta problema .Asa ca am hotarat sa sparg eu gheata si asta bineinteles nu pentru ca ma plictiseam si nu aveam ce face duminica acasa ci datorita faptului ca superbul meu utilaj se gandeste ca nu cumva sa ma plictisesc in timpul liber
    Concret, am luat masina pe la 230000 de km si am observat ca la un interval de 800-850 de km se aprindea becul de bujie in bord si se auzea acel zgomot specific de toba, cand intra filtrul in regenerare.La prima revizie am aflat ca am 2 bujii arse si ca motivul pentru care se aprinde bujia in bord este pentru ca atunci cand filtru intra in regenerare foloseste toate resursele.Am schimbat doar o bujie, a doua nu a mers, si am continuat sa merg.Intreband la reprezentanta de perioada de regenerare mi s-a spus ca normal se regenereaza pe la 500 de km, asa ca la mine la 850 km e bine.De observat ca inainte sa intre in regenerare o simteam uneori plafonata si chiar la o accelerare mai brusca "agata" pedala pe la 2200 rot/min si pe la 2800 rot/min.In rest,toate bune si frumoase.Pe facturi am gasit ca pe la 210000 de km a avut o regenerare fortata efectuata la service.
    Pe la 301000 km, am plecat de acasa si am simtit masina mult mai plafonata ca de obicei, iar dupa 250 de km s-a aprins ceckul de motor in bord si asa a ramas.Am ajuns in Belgia, masina mergand destul de normal, am pus un tester pe ea, nu Star , ci unul universal pentru ca de ala avea prietenul de acolo si am gasit: 2621 regenerare nereusita, 2079 senzor de oxigen, stare intermitenta si 2134 care spune de bujia 2 arsa.
    Am sters codurile, am facut o regenerare fortata care a durat in jur de 30 minute, a iesit ceva fum iar la final a scris operatie reusita.
    Am plecat acasa, iar filtru se regenara undeva la 350 de km, masina mergand normal fara a mai avea acele plafonari si agatari de pedala inainte de regenerare.
    Am ajuns acasa si am plecat apoi iar in cursa.Surpriza, filtru se regenereaza undeva la 1800-2000 de km in rest nimic anormal.Dus intors, undeva dupa un 7-8000 de km de la regenerare, pornesc in oras, opresc, cand pornesc iar se aprinde becul!Tester, iarasi universal ca in Galati au disparut Star-urile , 2 erori 2621 continut mare de carbon in filtru si cea de bujie arsa.In rest motorul merge si trage normal.Sters eroare, mers 10 km in oras si aprins iar.De mentionat ca de fiecare data a ramas aprins becul dupa pornirea motorului si nu in mers.Abia acum incep intrebarile:
    -e terminat filtru de particule si ar trebui anulat, ca de schimbat nu cred ca se pune problema?
    -are vre-o legatura faptul ca e arsa o bujie si din aceasta cauza nu se regenereaza?Daca da, de ce a mers 60000 de km fara sa aiba probleme?
    -in situatia de fata se merita, regenerat,dat jos si spalat sau orice alta metoda?
    Bun, sfaturi de genul,da jos si anuleaza, am primit de la toata lumea dar inca nu sunt sigur ca alta solutie nu mai exista si nici daca intradevar e terminat acest filtru.Masina are 315000 de km si cred ca e cam putin totusi ca sa fie terminat...
    In cazul in care ramane de anulat, ceva recomandari catre cine ar trebui sa ma indrept si eventual costuri, daca stiti..
    Am sa mai incerc maine un Star , eventual o regenerare si apoi vedem ce se mai intampla...Ma mira totusi faptul ca motorul merge si trage fara nici o diferenta fata de cum era inainte sa se aprinda becul....Stima.
    Last edited by cl600; 03-20-2016, 21:46 PM.
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

  • #2
    Cei drept Steluta nu te lasa deloc sa te plictisesti...Pentru eliminari de filtru de particule inclusiv soft in Italia costa intre 600 si 1000 de euro in functie de complexitatea masinii si a modificarilor software aduse.Practic se rescrie softul astfel incat masina nu va mai sti ca a avut vreodata dpf.
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #3
      Dar defectele vor ramane in continuare...
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        Originally posted by cl600 View Post
        Dar defectele vor ramane in continuare...
        Bun, ne lamuriti si pe noi ,daca se poate, ce ar trebui sa facem?Tocmai asta a fost si ideea acestui topic, ca eu si probabil altii ca mine sa stie in ce directie sa apuce.Daca ne spuneti doar ca vom ramane cu defectele, nu ne ajutati cu nimic...Stima.
        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

        Comment


        • #5
          Fara sa ma laud prea tare, scopul postarii mele nu este sa va ajut pe 'voi' sau pe tine.

          Pe forum postam solutii si mai ales rezolvari pt toata lumea interesata si ne folosim de unii ca ' voi' tocmai pt a lamurii cat mai multi dintre restul celor interesati.

          Sa dai 600-1000 de euro pe o reprogramare si sa ramai fara dpf, mi se pare o lipsa crasa de informare, chiar o obraznicie care poate duce si la stergere postului.

          Sunt f multe alte posturi aici pe forum care trateaza eliminarea dpf, unele chiar povesti de succes. Acum Sprinter-ul chiar daca este al tau, functie de generatie are un motor si mai ales un management aproape identic cu cel de la turisme daca dupa ce ai folosit 'search' nu ai gasit rezolvarea simpla si corecta pt problema ta.

          Revenind la problema ta ( am citit cat am putut textul imens si tot nu m-am prins ce generatie de Sprinter ai...), raspunsul meu probabil il banuiesti, o diagnoza corecta urmata de o reparatie pe masura va rezolva si problema regenerarii.
          Last edited by cl600; 03-20-2016, 21:51 PM.
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            Asta este sarcasm sau ipocrizie? Cum ziceam, forumul este un mediu benevol: stii solutia si vrei sa o faci publica, FA-O. Nu stii sau mai mult, ca in cazul de fata nu vrei, keep walking. Sau dai un mesaj privat omului si spune-ti pretul. "Diagnoza corecta urmata de o reparatie pe masura" este ceva de genul "afara ploua".
            Nu-ti neg contributia, cunostintele si profesionalismul DAR asta nu-nseamna ca NOI (pt tine VOI) suntem Untermensch.

            Comment


            • #7
              [QUOTE=cl600;399463]Fara sa ma laud prea tare, scopul postarii mele nu este sa va ajut pe 'voi' sau pe tine.

              Multumesc, tocmai de asta imi era si frica, dar ma bucur ca in final o recunoasteti !!!Putin off topic, parerea mea este ca sunteti extrem de deranjat atunci cand se trezeste un destept si mai "vinde ceva din casa", ceva din care unii fac bani...Caz concret, postarea mea legata de montarea tempomatului pe W 903, pe care ati persiflat-o la un moment dat si in care nu ati avut curaj sa recunoasteti ca am dreptate....Sa nu mai zic de intrebarile direct adresate la care am primit raspunsuri ambigue, a caror rezolvare au fost o trimitere clara catre o anume directie....Imi permit sa scriu aceste lucruri, datorita faptului ca "ne-am intersectat" intr-o postare proprie !

              "Pe forum postam solutii si mai ales rezolvari pt toata lumea interesata si ne folosim de unii ca ' voi' tocmai pt a lamurii cat mai multi dintre restul celor interesati." Suntem mandri ca avem si "noi" o contributie la acest forum !!Cel putin noi o recunoastem, ca este non profit !!!


              "Sunt f multe alte posturi aici pe forum care trateaza eliminarea dpf, unele chiar povesti de succes. Acum Sprinter-ul chiar daca este al tau, functie de generatie are un motor si mai ales un management aproape identic cu cel de la turisme daca dupa ce ai folosit 'search' nu ai gasit rezolvarea simpla si corecta pt problema ta."

              Sunt perfect de acord cu dumneavoastra, doar ca....dupa mintea mea creata, nu aveam de unde sa stiu si mai ales nu credeam ca desi o fi acelas motor si management al filtrului de particole, simptomele si mai ales erorile care apar in bord sunt identice !!Pana la urma, daca ma doare capul pe mine sau pe o girafa nu cred ca luam aceleas buline.....Tocmai de aceea am deschis acest topic, la raionul de Sprintere si nicidecum nu m-am apucat sa-l intreb pe cineva cu E-ul sau cu ML-ul, despre ce erori si simptome are cand se infunda DPPF-ul....

              "Revenind la problema ta ( am citit cat am putut textul imens si tot nu m-am prins ce generatie de Sprinter ai...), raspunsul meu probabil il banuiesti, o diagnoza corecta urmata de o reparatie pe masura va rezolva si problema regenerarii."

              Raspunsul la nedumerirea dvs se gaseste mare si lat pe pagina in semnatura:
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,actuala !
              Asa ca, pe viitor, cu toata stima pe care v-o port, ca unui coleg cu multe postari si atat, am rugamintea sa imi ignorati postarile proprii pentru ca, chiar nu ma ajutati cu nimic asa cum ati si recunoscut !! O seara buna.
              Last edited by Cristi Nazarov; 03-20-2016, 23:04 PM.
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment


              • #8
                Mda, e frumos pe forum....

                Poate intervin aiurea, dar daca nu vrei sa il schimbi(banuiesc costurile operatiunii), atunci anularea fizica si din soft, cum face si recomanda "tot romanu", teava sudata in locul lui...cat la partea de soft, e mai delicata putin problema.... In Bucuresti, pe Energeticienilor sunt cateva service-uri care se ocupa numai de electronica si de partea, tobe,evacuari...etc...te poti interesa, cam despre ce e vorba. Eu am fost super multumit de partea de electronica!

                Off topic, stiu exemplu clar...de S 320cdi, model relativ nou, dupa 2012-2013..la care dupa ce proprietarul a bagat benzina...si apoi nu ii mai datea de cap, a anulat filtrul de particule undeva pe la Craiova...si totul e bine si frumos acum.

                Comment


                • #9
                  Probabil si posibil ca acolo o sa ajung....Chiar am vorbit astazi, cu cineva de pe forum, din celalalt capat al tari, cu care mi-ar place sa rezolv problema....
                  Ideea pentru care am pornit aceasta discutie, era tocmai pentru a amana cat mai mult aceasta operatiune....Sa vad "cum e la mine si cum la tine", sa vedem ce stil de mers ai "tu" si ce trucuri cunosti pentru a prelungi cat mai mult viata lui, sa vad cand si ce probleme ,erori apar la "tine" pentru a le compara cu ale mele si mai ales sa stiu daca se merita sa mai dau bani pe testere, regenerari, solutii de spalare,etc sau folosesc banii pentru alte solutii....
                  Spre exemplu am vorbit azi cu cineva care se ocupa doar de resoftare (800 lei) care mi-a zis clar: daca la tine care faci 5-6000 de km la drum lung apare continut mare de cenusa in filtru,e clar ca e dus !Eu iti pot lua 100 de lei pe o regenerare fortata, si tu sa pleci multumit, dar se poate aprinde dupa 1-2 zile si atunci o sa ma injuri, asa ca foloseste banii altfel !! Cinstit omul, nu ??
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment


                  • #10
                    Intervin in speranta ca poate nu am dreptate ( nimeni nu e perfect ) si cum niciodata nu e tarziu sa inveti.

                    Daca dupa regenerarea fortata, gradul de umplere coboara in zona verde ( stiind ca masura este data de senzorul de presiune diferentiala care masoara doar presiunea inainte si dupa dpf) si mai ales stiind ca nu exista vre-un cantar in dpf ( gramele ...) atunci de unde p naiba sa apara eroarea referitoare la continutul de cenusa? Poate masina face doar o aritmetica si deduce acea valoare dupa ce vede ca trebuie sa faca prea multe regenerari din cauze ce pot fi diverse, sonde, senzori, furtune, etc.

                    Ce vreau eu sa punctez:

                    Filtrul dpf se infunda din cauza fumului pe care il scoate motorul in majoritatea cazurillor. Doar ca se intampla ca masina sa aprinda becul si sa arate un cod de eroare ( de exemplu - continut de cenusa preA mare) doar pt ca asa i-a iesit aritmetica regenerarii si asta nu inseamna nici pe departe ca filtrul este infundat.
                    Daca masina scuipa ulei pe evacuare, acesta se transforma in smoala impreuna cu particulele si chiar nu ai ce sa-i mai faci dpf-ului.
                    Insa daca il scoti si masina ramane sa scuipe ulei impreuna cu fum, va fi foarte greu sa faci km multi prin EU fara sa iei amenzi sau chiar sa iti aresteze masina.
                    Repet, masina nu are cantar in dpf sa masoare 'gramele' de cenusa.

                    Cum am scris si in postul cu dpf la w204, nu cred ca este neaparat prostie sau furt ( dpf-ul uzat se vinde scump ) din partea tunerilor care se ocupa cu dpf off, este mai degraba o lipsa de informare.

                    Majoritatea abereaza doar cu povesti din povesti - aia cu benzina la S din 2012 e cea mai tare de pana acum.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #11
                      Sa dai 600-1000 de euro pe o reprogramare si sa ramai fara dpf, mi se pare o lipsa crasa de informare, chiar o obraznicie care poate duce si la stergere postului.

                      Postul se poate sterge nu este nici cea mai mica problema.Cunosc oameni care au facut aceasta operatiune pe masini care inca merg pe strada si inca foarte bine si asta fara sa scoata fum de centrale termonucleare.
                      Personal sunt pe forum pentru a inpartasi experientele mele si a invata din cele ale colegilor.Daca am putut sa ajut cu un sfat, telefon diagnoza sau ce mia fost in puteri am facuto si fara sa cer nimic de multe ori si sunt cativa colegi cu care tin legatura si prin telefon si postul meu nu cred ca e chiar o asa mare obraznicie.Sau sa inteleg ca o firma autorizata pentru modoficari de genul ne da doar tepe sa ne fure ceva din masina si noi mai si platim?

                      P.s.:eu stiu ca romanul cauta inventii sa scape mai ieftin din unele chestii macar pentru o perioada chiar daca dupa are mai multe bube in cap dar de asta e forum sa aducem informatii si argumente ce pot solutiona o problema.
                      Last edited by broscutza2001; 03-21-2016, 22:22 PM.
                      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                      Comment


                      • #12
                        Later edit: am dat pretul pentru ca omul a intrebat.
                        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                        Comment


                        • #13
                          Cum poate exista o autorizare pt asa ceva, tu chiar crezi? Platesti taxe de Euro5 si mergi la o firma 'autorizata': care te face euro4. Adica acea firma te certifica la RAR, TUV,etc.

                          Povestile din povestile altora se pot posta la oftopic mai degraba, interesant pt mine si mai ales pt initiatorul topicului este sa citim experiente personale ale user-lor care au scos sau au reparat astfele de situatii.

                          Daca softistul trimite mail in Germania sau in Franta cu softul pt modificari, nu inseamna nici pe departe ca nemtii sau italienii faca asa ceva regulat sau autorizat.
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • #14
                            Cristi, nu te-apuca sa tai dpf-ul inainte sa stii exact buba. Si daca vei ajunge la felcer, studiaza bine la cine...
                            Acum, stim cu tontzii ca piata asta a asa-zisilor tuneri si taietori de chestii nefolositoare puse de neamtul idiot pe masini este suprasaturata. Oare de ce firmele cunoscute de tuning (nu vorbesc de tecemeuri dambovitene sau plimbatorii de laptopuri cu softuri presetate) NU fac dpf off? Cel mult catalizatoare sport...
                            Mi-am taiat si eu cat-ul, am avut si softuri si stage 2... Am revenit la normal. Mentionez asta pentru a nu fi considerat vreun partizan al non-tuningului.
                            Insa intreb: de ce taietorii de dpf nu dau nici o garantie? De ce reprezentanta nu te mai primeste in service cand vede tuning?
                            Crede cineva ca o diagnoza mai poate fi corecta si corect interpretata in conditiile unor astfel de interventii?
                            Vi se pare normal sa dati cuiva 3-6-800 de euro pentru a va lua platina din cat? Cati din astia stiu sa umble corect si in harta ECU, nu numai sa taie faguri?
                            As fi curios sa aflu cati din dpf-off-isti au tinut masina mai mult de un an...
                            Tot ce incerc sa spun printr-o pseudo-metoda maieutica este ca Mercedesul ar fi recomandat inlocuirea periodica sau anularea dpf-ului daca intr-adevar era piesa consumabila. Mai concret, subscriu parerii celor ce umbla cu Star-ul si stiu ca ALTE bube determina functionarea defectuoasa a dpf-ului.
                            Reiterandu-mi inca o data indignarea fata de tzapinarii de dpf, indemn la calm pe acest topic, climat normal de discutii, util identificarii de solutii optime la problemele cu masinile.
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #15
                              Bai cl600...cine abereaza din povesti si din povestiri? Va credeti mari specialisti...dar cand intreaba cineva, si cere pareri, va cramponati de nu sepoate.... oare daca venea la tine sa ii repari masina, cum era treaba? Sfaturi gratis nu prea...Ca toti romanii pusi pe spagi si pe furaciuni, ciumegi si smecheri, doar din vorbe...

                              Hai sterge comentariul, baneaza-ma...dar odata cu asta sterge si toate postarile

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF