Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Interfata diagnoza w168

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Ieri m-am decis să-mi iau jucărie şi azi mi-a venit.





    Se cheamă iCarsoft I980 şi e specifică benz. Mi-a găsit în jur de 20 erori dar n-am stat să le verific, le-am şters şi gata. După ce am dat o tură de ~5km nu mai apare nimic (NO DTC).

    Din cele 20 de mai sus ştiu sigur că una era ceva cu "mixture too rich" dar multe erau doar codul, fără interpretare. Mi-a găsit şi ceva eroare la casetofon (circuit open), deci s-a prins că nu e originalul (am un panasonic cu USB).

    La actual data are tot tipul de drăcii, teste, se poate vedea temperatura la ulei, lichid de răcire, nivelul de ulei + şi ceva legat de pompa de benzină / nivelul de benzină ++ multe altele. N-am putut să văd prea multe că nu i-am dat folia jos de pe ecran (vă spun mai jos de ce).

    Minusul e că nu stochează nimic să zici că-l iei şi le descarci pe PC. Din ce am înţeles partea cu firul de USB din poză e doar pentru a-i face update de soft. Prea multe nu ştiu despre el că m-am jucat cca. 30 de minute, dar pare să citească destule.

    L-am luat de aici: http://elm327.ro/icarsoftus/i980 după îndelungi căutări care m-au făcut să renunţ şi la moftul de nu a avea maţe. Nu e ca cel din poză.

    Omul a fost foarte amabil mai ales că l-am întrebat cum e cu returul (nu era sigur că merge pe răgălia mea) şi mi-a zis să nu-i dau folia jos că nu-l mai acceptă înapoi. După ce am încercat atâtea şi n-au mers vă daţi seama că nu am vrut să mă risc mai ales că nu e chiar pe degeaba. Alt minus (dar cred că e vorba doar de curier aici) transportul a fost 25 lei şi nu 15 cum scrie pe site. Dar aşa ambalaj n-am văzut în viaţa mea. Ori a avut omul probleme cu curierii că i-au pocnit sculele, ori pur şi simplu nu vrea să rişte. Nici ouăle nu sunt împachetate aşa (bine nu cumperi ouă prin curier).

    Folia e mai mult un abţibild, nu se prea vede mare lucru sub, de aceea review-ul de mai sus e cum e.

    Nu ştiu dacă citeşte toate subansamblele (mă gândesc că tigaia din '99 cheală cum o am eu nici n-are atâtea) dar măcar pare că poate "vorbi" cu ECU. O altă chestie ce am observat-o ledul de la EC pâlpâie şi se aprinde ESP-ul şi BAS-ul cât timp citeşte (modul motor pornit). Exact ca atunci când se reconectează bateria. Cât e pe "idle" se sting. Cred că ăsta e modul în care maşina reacţionează când o "gâdili la creier".

    Care sunteţi prin Sibiu daţi-mi un PM şi primiţi o testare moca Îs curios la alţii cu A-uri ce zice.

    Deci se pare că am găsit ceva care şi merge pe un W168 / A160 Classic Benzină de 102 CP din '99 toamna
    Last edited by gruiarew; 03-02-2016, 20:22 PM.
    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
    Urmează: Dacia 1300 '74

    Comment


    • #47
      Sa-l stapanesti sanatos. Totusi, pretul nu cred ca renteaza daca nu intentionezi sa tii masina prea mult.
      Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

      Comment


      • #48
        Originally posted by Crb View Post
        Sa-l stapanesti sanatos. Totusi, pretul nu cred ca renteaza daca nu intentionezi sa tii masina prea mult.
        OffTopic: Eu sunt de parere ca renteaza, chiar daca nu tii masina. Daca ai nenorocul si ajungi sa pui testerul de cateva ori intr-un service, le-ai lasat banii pentru un asemenea dispozitiv si nu te alegi cu nimic!! Pe langa faptul ca este al tau si te folosesti de el cand vrei, daca mai ai niste "prieteni" pe unde se mai repara masini poti sa-i ajuti contracost, avand in vedere ca sterge erorile nu doar citeste. Dar daca stai s-o iei partea cealalta, 540 de lei nu e mult (aprox. 120 si ceva de euro). Este mult la noi, unde muncim de ne sar capacele pentru niste salarii mizere...
        Originally posted by gruiarew View Post
        O altă chestie ce am observat-o ledul de la EC pâlpâie şi se aprinde ESP-ul şi BAS-ul cât timp citeşte (modul motor pornit).
        Am pus si eu odata testerul pe ea, si din ce-mi aduc aminte tot asa palpaia becul de EC, deci pare sa fie ok.
        Multumim pentru review!
        W168 or nothing!

        Comment


        • #49
          Crb, posibil să fie cam scumpuț. Dar când am văzut că citește nivelul la ulei și urlă că ceva e bai cu casetofonul am făcut ochii mari.

          Am dat telefoane pe la mecanici (la reprezentanță mi-a cerut ceva genul 250 lei) și când le zici de testere te iau cu povești "păi hai să vedem ce probleme are mașina, nu așa testere". Eu-s mai din topor, dacă nu-mi răspunde a doua oară când îl întreb cât îmi ia pentru un tester, că pe mine aia mă interesează, nu ce părere are el, îi mulțumesc și închid. Care au fost de bună credință mi-au spus că nu au scule pentru așa ceva, sau posibil să nu citească tot și-mi iau banii degeaba (au fost vreo doi).

          Am testat cam tot ce s-a găsit prin Sibiu de vânzare și nu mergea nimic (cannot communicate with ECU, verify bla bla). Culmea că și ăsta când îi dau scan protocols zice la toate fail. Credeam că e ISO9141 dar și la ăla zice cannot communicate. Dar cum am zis, pare să meargă.

          Dacă aș fi avut răgălie din 2001+ probabil nu aș fi dat banii pe el. Poate merg cu d-astea standard să poți citi și alte mașini. Oricum nu plănuiesc să mă scap de coteț prea devreme.

          V-am spus că am fost o dată cu ea la un nene ce mi-a scanat-o cu un telefon. Mi-a luat 50 lei și mi-a făcut capul calendar. A zis că mi-a șters erorile, am dat o tură și m-a mai chemat o dată să-l scaneze. Mai 50 lei. Că no, timpul omului. La 11 scanări mi-am scos mălaiul (2 am făcut deja). Și pot să le fac în liniște fără să mă bruieze nimeni cu sfaturi și să mă bage în sperieți.

          Dacă dau mașina o să-l fac cadou mecanicului la care merg în Timișoara. Oricum știu ce o să-mi iau următoarea. https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-...96575-216-8219 Poate o să ziceți că-s picat în cap dar mă înnebunește imitația aia de lemn + încălzirea în scaune
          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
          Urmează: Dacia 1300 '74

          Comment


          • #50
            I-am dat jos folia. Am făcut nişte poze cu ce ştie. Sunt mult mai multe meniuri am pus şi eu ce mă interesa, multe nici nu ştiu ce înseamnă.

            Am o eroare legată de casetofon. La ECU văd că nu a mai re-apărut nimic. Ce-mi place e faza cu temperatura la ulei şi apă + tensiunea din baterie. Motorul era oprit, am dat o tură de cca 4-5km. Ma scuzaţi de calitate, o să revin cu altele mai ok când va fi cazul.

            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
            Urmează: Dacia 1300 '74

            Comment


            • #51
              Nice tool you got there!!
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #52
                Imi place.Sa o stapanesti bucuros!

                Engine oil quality??Poti sa imi spui si mie ce inseamna? Adica iti indica cat e de folosit uleiul?

                Comment


                • #53
                  Originally posted by Nedved View Post
                  Engine oil quality??Poti sa imi spui si mie ce inseamna? Adica iti indica cat e de folosit uleiul?
                  Probabil vascozitatea sa? Si eu sunt curios.
                  Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                  Comment


                  • #54
                    Aș minți dacă aș zice că știu ce înseamnă. Dar am găsit ceva aici:

                    The UK's largest independent supplier of automotive oils, fluid and parts. We've products to suit any vehicle, from full blown Race / Track weapons, to Daily Drivers looking to save money. Plus FREE expert advice & recommendations - OPIE KNOW OILS
                    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                    Urmează: Dacia 1300 '74

                    Comment


                    • #55
                      Sambata am fost si eu la cineva care avea diagnoza de la Delphi.
                      Cam asa arata dispozitivul care l-a conectat la mufa masinii:
                      f7961789ad675485d49d068011acd349-7087297-1000_1000.jpg
                      Dispozitivul se conecteaza prin bluetooth la laptop (sistem de operare XP in cazul lui) iar soft-ul de la Delphi:
                      err.jpg
                      Mi-a citit diversi parametri in timp real, mi-a sters erori (mi-a ramas doar P0130)...
                      W168 or nothing!

                      Comment


                      • #56
                        Cezar din ce caut pe net zice de senzorul de oxigen. Ce legătură are cu sonda lambda? Senzorul de oxigen nu e în MAF / ECU?

                        Cum ai rezolvat?
                        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                        Urmează: Dacia 1300 '74

                        Comment


                        • #57
                          Gresit! Senzorul de oxigen este sonda lambda. Asta stie sa faca, sa masoare cantitatea de oxigen din gazele de esapament. O vei gasi peste tot denumita "O2 sensor" . Maf e senzor de debit al aerului. MAF-Mass air flow
                          Engine oil quality??Poti sa imi spui si mie ce inseamna? Adica iti indica cat e de folosit uleiul?
                          Eu ma intreb, daca masina nu are senzor de temperatura pentru ulei, cum ia temperatura? Asta cu calitatea e si mai interesanta... Nu stiu daca parametrii din pozele atasate sunt luati cu motorul pornit. Aveam o nedumerire cu privire la temperatura aerului admis. 31 grade?
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #58
                            LauLaur, motorul era oprit, după o tură de 4-5Km cum am scris mai sus. A treia poză e cu Engine RPM --- 0. Aia cu temperatura aerului sincer, n-o înțeleg nici eu. Dar e posibil, stând pe loc trage aer de deasupra radiatorului. A stat puțin pe loc în parcare cu motorul pornit până am desfăcut jucăria... Dar testul l-am făcut cu motorul oprit.

                            Pentru faza cu sonda lambda, scuze le-am vărzăluit iar
                            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                            Urmează: Dacia 1300 '74

                            Comment


                            • #59
                              Off Topic
                              @gruiarew: Din pacate nu am banii necesari sa inlocuiesc sonda lambda... 250 ron de la Delphi sau 260 de la Beru. Si inca ceva, cel la care am facut diagnoza, mi-a spus ca s-ar putea s-o schimb degeaba, c-a mai incercat sa rezolve problema asta la un A Class insa eroarea n-a disparut... Deocamdata stau in standby...
                              W168 or nothing!

                              Comment


                              • #60
                                Eroarea din căte știu nu dispare dacă e stocată, trebuie ștearsă. Problema e dacă re-apare. Dar dacă ai probleme cu sonda, înseamnă că și motorul merge aiurea. Sau iar am citit despre altceva?
                                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                                Urmează: Dacia 1300 '74

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF