Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Comutator/intrerupator pedala ambreiaj - curiozitate

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Comutator/intrerupator pedala ambreiaj - curiozitate

    Buna seara dragi colegi. Am descoperit la pedala de ambreiaj un intrerupator, asemanator cu cel de la usa frigiderului care are rolul de a aprinde becul cand usa este deschisa. Curiozitatea mea este care este rolul acestui intrerupator/comutator de la pedala ambreiajului. Daca este cineva amabil sa ma ilumineze si pe mine, i-as fi recunoscator. Mentionez ca, in incercarea mea da afla ce face acest comutator, am intrebat un consilier de service reprezentanta (Casa Auto), apoi am intrebat un consilier de service reprezentanta (Tiriac Auto) si, nu in ultimul rand, am incercat sa ma documentez de pe forum-uri. Iata ce am aflat: Primul consilier de service mi-a spus, citez:"cutia de viteze trebuie sa stie cand e apasat ambreiajul". Al doilea consilier mi-a spus ca are legatura cu faptul ca motorul nu porneste daca nu este apasat ambreiajul. Eu i-am replicat ca masina mea porneste fara sa apas pe ambreiaj dar, adevarul este ca, niciodata nu am incercat sa pornesc fara a apasa ambreiajul decat daca maneta de viteze era pe neutru. Ceea ce am reusit sa aflu de pe forum-uri despre acest comutator este ca ar avea o legatura cu tempomatul (masina mea nu e dotata cu tempomat) iar altii sunt de parare ca ar avea legatura cu ECU-ul, care ar baga mai putin carburant in motor pentru a reduce cuplul motorului atunci cand este apasata pedala de ambreiaj. Dat fiind faptul ca sunt atat de multe pareri, va rog stimati colegi ai acestui forum sa va spuneti parerea. Mor de curiozitate sa aflu ce face acest comutator. Multumesc. (W169/A170).
    Last edited by georgealinel; 11-23-2015, 19:20 PM.
    No malfunction

  • #2
    Treaba cu pornitul fara apasarea ambreiajului pica. Orice masina iti va porni scoasa din viteza si nici una nu va porni bagata in viteza. Daca ai incercat sa pornesti vreodata cu masina bagata in viteza (poate ai uitat sa o scoti pe liber) vei vedea ca va incerca sa porneasca, se va misca putin si se va opri, neavand destula putere sa faca rotatia completa. Si totusi masinile pornesc si fara ambreiaj atunci cand nu ai baterie (impinse).
    Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

    Comment


    • #3
      Pai, tocmai miscatul acesta putin este periculos..eu cunosc pe cineva care a fost prins intre doua masini din cauza ca cineva a incercat sa porneasca cu maneta in viteza si fara sa apese pe ambreiaj..persoana respectiva a avut leziuni in zona genunchilor si a cazut din picioare..deci electromotorul ala mic a avut putere destul de mare..din ce am mai citit, acel contact nu lasa curentul sa ajunga la electromotor daca nu este apasat ambreiajul, astfel impiedicand deplasarea masinii si fiind o masura de siguranta..eu as putea incerca sa pornesc cu maneta bagata in viteza dar mi-e frica sa nu stric electromotorul..la masina asta, sa schimbi electromotorul inseamna dat jos motorul..nu se merita experimentul.
      No malfunction

      Comment


      • #4
        Originally posted by georgealinel View Post
        Buna seara dragi colegi. Am descoperit la pedala de ambreiaj un intrerupator, asemanator cu cel de la usa frigiderului care are rolul de a aprinde becul cand usa este deschisa. Curiozitatea mea este care este rolul acestui intrerupator/comutator de la pedala ambreiajului. Daca este cineva amabil sa ma ilumineze si pe mine, i-as fi recunoscator. Mentionez ca, in incercarea mea da afla ce face acest comutator, am intrebat un consilier de service reprezentanta (Casa Auto), apoi am intrebat un consilier de service reprezentanta (Tiriac Auto) si, nu in ultimul rand, am incercat sa ma documentez de pe forum-uri. Iata ce am aflat: Primul consilier de service mi-a spus, citez:"cutia de viteze trebuie sa stie cand e apasat ambreiajul". Al doilea consilier mi-a spus ca are legatura cu faptul ca motorul nu porneste daca nu este apasat ambreiajul. Eu i-am replicat ca masina mea porneste fara sa apas pe ambreiaj dar, adevarul este ca, niciodata nu am incercat sa pornesc fara a apasa ambreiajul decat daca maneta de viteze era pe neutru. Ceea ce am reusit sa aflu de pe forum-uri despre acest comutator este ca ar avea o legatura cu tempomatul (masina mea nu e dotata cu tempomat) iar altii sunt de parare ca ar avea legatura cu ECU-ul, care ar baga mai putin carburant in motor pentru a reduce cuplul motorului atunci cand este apasata pedala de ambreiaj. Dat fiind faptul ca sunt atat de multe pareri, va rog stimati colegi ai acestui forum sa va spuneti parerea. Mor de curiozitate sa aflu ce face acest comutator. Multumesc. (W169/A170).
        Salut!
        Multe pareri, toate false! Doar ce ei citit pe forum e devarat! S-a mai discutat si pe aici despre el.
        Si la mine e prezent switch-ul(w168). Switch-ul respectiv face parte din instalatia tempomat, prezenta pe toate A-urile. Functia vine preinstalata.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Multumesc Laur. Oare de ce exista atatea pareri false? Baietii de service ne vand "gogosi" si noi le bagam bani in buzunar. M-as mira sa fie atat de incompetenti incat sa nu stie ce rol are un mic butonas.
          No malfunction

          Comment


          • #6
            Salut!
            Uite ca in orice lucru fals exista si un sambure de adevar...
            Primul consilier de service mi-a spus, citez:"cutia de viteze trebuie sa stie cand e apasat ambreiajul"
            La ce i-ar trebui unei cutii mecanice, manuale, sa stie cand e apasat ambreiaul??
            Al doilea consilier mi-a spus ca are legatura cu faptul ca motorul nu porneste daca nu este apasat ambreiajul.
            Masina porneste si cu pedala de ambreiaj apasata si fara!
            altii sunt de parare ca ar avea legatura cu ECU-ul
            Da! Are legatura cu ECU. Switch-ul e comun si altor utilaje nedotate cu cruise control. Mi-am adus aminte apoi de eroarea ce-mi apare la fiecare diagnoza, P0704 parca.
            Promit ca-mi bag nasul si va spun "a ce miroase"! Conectat-deconectat, vedem ce se intampla.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Mii de multumiri Laur..astept cu nerabdare sa vad la ce mai este bun acest switch.
              No malfunction

              Comment


              • #8
                Salut.Colegul Laur are dreptate. Chiar si cele manuale generatiile mai noi au nevoie sa fie calcat ambreajul pentru a pornii din motive de siguranta, in mers ecu citeste pozitia pedalei de abreaj pentru a taia injectia mult mai repede decat luam noi piciorul de pe pedala de acceleratie pentru a se putea realiza o schimbare a treptei de viteza mult mai lina.Daca nu este asa rog colegii sa ma corecteze. O seara buna.

                Comment


                • #9
                  Salut!
                  Ziceam ca-mi "bag nasul si va spun".
                  1. Am scos switch-ul si l-am lasat conectat totusi. Asta s-ar traduce in - pedala de ambreiaj apasata tot timpul. Masina e un pic mai vioaie.
                  2. Am deconectat mufa switch-ului si i-am pus o punte( ca si cum nu s-ar calca ambreiajul). Nicio modificare in comportamentul masinii in afara de faptul ca la schimbarea vitezei turatia "cade" un pic mai greu. Daca vreau sa schimb mai repede, schimba cu un pic de soc, pentru ca turatia e mai ridicata.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #10
                    Laur, multumim pentru aceste experimente..deci calcatul ambreiajului face ca turatia motorului sa scada mai repede pentru o schimbare a vitezelor fara socuri..banuiesc ca la cele cu cutie automata, modulul ACS face aceasta treaba.
                    No malfunction

                    Comment


                    • #11
                      Am gasit ceva interesant aici: http://ep.etc.tuiasi.ro/site/Electro...%2010%20EA.pdf
                      No malfunction

                      Comment


                      • #12
                        Buna seara,
                        LauLaur, daca la tine switch-ul era bun, care era cauza aparitiei erorii P0704 la diagnoza? Stii cumva daca, atunci cand testerul e cuplat, putem vedea daca switch-ul este operational? Adica, ne arata pe ecran faptul ca am apasat pedala de ambreiaj? Banuiesc ca aparitia erorii pe tester inseamna ca ECU vede pedala de ambreiaj apasata tot timpul, ori nu o vede apasata niciodata. Stiu ca ai facut experimentele mai demult si imi cer scuze ca iti solicit memoria dar stiu ca esti pasionat de A-class iar eu nu mai stiu la cine sa apelez. M-am programat la o reprezentanta pentru un test si, inainte cu o ora sa ma prezint, consilierul m-a sunat si mi-a spus ca electricianul a avut probleme in familie si a plecat acasa iar celalalt electrician mai are cinci masini pe cap. In cele din urma am renuntat la programare dar l-am rugat pe consilier sa-mi spuna care este scopul switch-ului. Desi mi-a promis ca se documenteaza si ma suna, nu am primit nici un raspuns. L-am sunat eu din nou, dupa trei zile, si mi-a spus ca nu a gasit raspunsul. A spus ca nu scrie nicaieri in documentatia lui ce face acest switch. Poate este adevarat ce spune, dar totusi, sa fii tu consilier service reprezentanta si sa nu fii curios ce face acest butonas, mi se pare cam putred. Eu, daca eram in locul lui, muream cu switch-ul de gat. In cele din urma mi-a spus care este parerea lui si anume ca destinatia switch-ului este de a impiedica motorul sa porneasca daca nu e apasata pedala de ambreiaj, ceea ce este fals in cazul masinii mele fiindca a mea porneste si fara sa apas pedala, indiferent daca maneta de viteze e pe neutru sau in viteza. Daca mai e vreun posesor de W169 cutie full manuala care citeste pe aici, il rog sa ne spuna daca masina porneste fara apasarea pedalei de ambreiaj. Poate, vreodata, a uitat sa apese pe pedala cand a pornit motorul. Multumesc.
                        No malfunction

                        Comment


                        • #13
                          Salut!
                          Probabil ca uneori mai da rateuri switch-ul meu, contact imperfect sau ceva nebunii prin instalatie.
                          N-am idee daca cu un Star poti vedea asta. Din cate stiu eu poti testa switch-ul doar masurand tensiunea. Poate un manuitor de astfel de scule dedicate ne lumineaza si pe noi...
                          Da, asta se intampla la aparitia erorii. Ori switch defect, ori comunicare CAN slaba cu ECU.
                          Asa cum am mai spus, rolul switch-ului nu-i acela de a impiedica masina sa porneasca in viteza. Toate masinile cu transmisie manuala pornesc indiferent de starea ambreiajului, cuplat/decuplat.
                          Vad ca cei de la reprezentanta afiseaza o lipsa totala de interes fata de ocupatia lor... si lipsa de respect fata de meseria in sine. Una e sa nu ai acces la informatie, alta e sa nu te intereseze.
                          Mai jos, rolul exact al switch-ului!
                          Toate cele bune!
                          Attached Files
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #14
                            Multumesc LauLaur. Acum imi este clar. Iti doresc multa sanatate.
                            No malfunction

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF