Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Fum negru excesiv in sarcina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Da egr-ul sa-l schimbi ai incercat ?

    Comment


    • #92
      EGR schimbat, debitmetru schimbat.
      There is First Love, and there is MB Love...
      Once driven, Forever Mercedes.

      Comment


      • #93
        Un mecanic mi-a zis ca problema ar fi de la turbo si mi-a recomandat sa curat turbina pe tester insa nu apare nici o problema de turbo....

        Comment


        • #94
          Turbina ar trebui verificata manual si mai exact joc in ax...Tuburi sau intercooler spart cand mai ai si pierderi de putere.
          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

          Comment


          • #95
            Nu exista pierderi de putere. Tubulatura a fost verificata. Turbina ar fi una dintre ultimele variante... Desi nu vad cu ce influenteaza turbina mersul la relantiv, respectiv: cum ar putea turbina sa determine fumul la relantiv atata timp cat in turatie mare nu scoate. Mentionez ca pe tester turbina e in parametri. Astea sunt motivele pentru care nu m-am apucat de turbina pana acuma...
            There is First Love, and there is MB Love...
            Once driven, Forever Mercedes.

            Comment


            • #96
              Am scos toate 4 injectoarele, le-am dus la verificat si am reconditionat 3 dintre ele la recomandarea specialistului. Dupa aceasta operatiune masina scoate fum la fel ca inainte. Deci in mod sigur nu sunt injectoarele cauza fumului! Asta ca sa nu aruncati banii pe injectoare cei care aveti aceasi problema cu fumul...
              There is First Love, and there is MB Love...
              Once driven, Forever Mercedes.

              Comment


              • #97
                Pune injectoarele noi originale si iti garantez ca scapi de fum.

                Comment


                • #98
                  Imi garantezi tu ca bag 2.000 de euro in el si scap de problema,atata timp cat injectoarele mele au fost puse pe banc si functioneaza in parametrii?
                  Revenind la subiect... Imi spune un mecanic ca s-ar putea calculatorul cutiei sa nu comunice bine cu calculatorul motor si sa nu dea comanda de intreruperea a alimentarii cu motorina cand stai pe loc. Adorians 7 si Dassaevr, ale voastre sunt cutii automate? Daca nu, macar se elimina din start aceasta posibila cauza.
                  There is First Love, and there is MB Love...
                  Once driven, Forever Mercedes.

                  Comment


                  • #99
                    Da a mea este cutie automata.
                    A ta nu scoate fum si la accelerare puternica? numai cand sta pe loc? Asi intelege sa fie asta cu calculatorul cutiei care nu da comanda dar ar scoate numai cand sta pe loc in drive dar altfel nu prea face sens.
                    Bine ca ai spus de injectoare ca ma pregateam sa le duc si eu la verificat.
                    Din ce am mai citit pe forum ar putea fi si clapetele de la galeria de admisie sa scape gaze....
                    Last edited by dassaevr; 07-05-2015, 18:11 PM.

                    Comment


                    • Clapetii pot fi observati doar demontand galeria... Cam 400 de euroi la MB costa saracia. Exista topic dedicat galeriei de admisie la cdi2.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • Am demontat galeria de admisie, am vazut ca are toti clapetii la locul lor si am montat-o la loc. Altceva nu stiu ce sa-i mai fac.

                        Comment


                        • Pe furtunul intercooler-admisie ai cei 2 senzori de presiune si temperatura aer. Da-i jos si curata-i apoi vezi ce se intampla.
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • Salut, poti te rog sa pui o poza sau o schema cam pe unde mai exact se afla cei 2 senzori? Ms!

                            PS: Are cineva idee de ce nu primesc emailuri de notificare cand posteaza cineva desi sunt abonat sa urmaresc topicul?

                            Comment


                            • Cred ca e vorba de cei doi senzori de pe tubulatura de aer, intre intercooler si EGR. Ajungi mai usor la ei daca scoti goarna aceea prin care trage aer de la grila. Atunci o sa i vezi daca te uiti in jos pe furtunul care vine de la intercooler si intra in EGR. Eu acolo am curatat dar nicio imbunatatire...
                              There is First Love, and there is MB Love...
                              Once driven, Forever Mercedes.

                              Comment


                              • Am avut ceva de rezolvat prin Iasi si cum nu mai aveam nicio solutie pentru rezolvarea problemei m-am hotarat sa il sun pe cristian C in urma lecturarii postarilor acestuia de pe clubmercedes mai ales in sectiunea rezervata E-klasse. Rezultatul: am intalnit mecanicul cel mai dedicat acestei meserii dintre toti mecanicii intalniti de mine pana acum. L-am sunat pentru prima data cand eram deja in Iasi, i-am spus care e problema precum si faptul ca sunt din Cluj si as vrea ca in aceasi zi daca se poate sa incercam sa rezolvam problema pentru ca intentionez sa ma intorc acasa fara sa innoptez in Iasi. In mai putin de 15 minute m-am intalnit cu el. Din momentul in care am ajuns la el pot sa spun ca a lasat tot ce facea si intelegand faptul ca ma grabesc sa ma intoc in Cluj, problema masinii mele a devenit singura lui problema dand dovada de un profesionalism exemplar in incercarile de rezolvare a problemei mele, precum si de o rabdare incredibila. Rar mi-a fost dat sa vad un astfel de profesionist, indiferent de domeniu, cu atat mai putin in randurile mecanicilor auto. Am concluzionat impreuna ca daca EGR-ul masinii este anulat masina nu mai scoate fum, insa daca anularea se facea doar mecanic, masina intra in limp mode. In aceste conditii m-a pus in legatura cu un prieten de-al lui din Iasi, expert in ECU, care detinea si softul necesar interventiei asupra acestuia. M-am dus la acest prieten al lui si in 40 de minute s-a realizat anularea EGR din calculator. Rezultatul: masina nu mai scoate un gram de fum nici in relantiv, nici in drive, nici in marsarier, si nici nu mai intra in limp mode. Nu mi-a venit sa cred ca in 2 ore am reusit sa rezolv prblema care ma framanta de mai bine de 1 an de zile. De bucurie ca s-a rezolvat problema l-am rugat pe Vasile (prietenul lui cristian C) sa imi faca si o rescriere a softului, operatiune dupa care puterea masinii a crescut incredibil de mult. In opinia mea am cel putin 20 Cp in plus. Masina s-a schimbat radical. A ramas putin fum la accelerari bruste si pana in 4000 de ture, datorita faptului ca masina trage aer fals undeva pe la galeria de admisie sau EGR, fapt descoperit tot de Vasile. Niciun mecanic din cati am intalnit pana acum nu au fost in stare sa imi demonstreze faptul ca masina trage aer fals si mai mult sa identifice zona pe unde trage. Avand in vedere ca nu mai scoate fum la relantiv si in drive cred ca o sa aman investigatiile cu privire la locul pe unde trage aer fals (demontarea galeriei) pentru ca sincer faptul ca scoate putin fum in 4000 de ture la accelerare brusca nu ma deranjeaza.
                                Concluzionand, cu tot respectul si in speranta ca nu jignesc pe nimeni, cristian C. impreuna cu prietenul sau Vasile (Basil) sunt cu 4 clase peste orice mecanic intalnit in viata mea. Sunt niste profesionisti adevarati in ale Mercedes-ului si oameni cu caracter extraordinar. Le multumesc pe aceasta cale, si va recomand tuturor serviciile oferite de ei!
                                There is First Love, and there is MB Love...
                                Once driven, Forever Mercedes.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF