Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

tehnic w116

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Obligatoriu schimbat uleiul + filtru .

    ATF Dexron 2 sau 3 - culoare rosie , la fel ca si la servodirectie . Nu stiu indicele . In lista BEVO sunt o gramada de ATF-uri .
    Cauta si tu .

    Comment


    • #92
      Uleiul de la Unix era rosu, ATF.Am comandat si filtru nou, vedem ce se mai intampla.

      Comment


      • #93
        Victorie, sper eu totala.
        Am pus mana pe citit si am gasit cum se regleaza la cald carburatorul tinand cont si de cutia automata. Sunt multumit cum a iesit - sa vad dupa ce se raceste motorul, cum reactioneaza la reglajul facut.

        Verificand eu pe la cutie am desfacut conducta care vine CU AER de la admisie - "SOC" a inceput sa curga ulei rosu - cateva picaturi.
        De unde, de unde... am realizat ca numai din cutie - adica supapa din poza are membrana sparta, si trece uleiul.
        Si atunci aerul -vacumul- care si-l trage de sus il combina cu ulei, adica nu-si face treaba cutia.
        Cum am zis, deocamdata am reglat frumos, cutia merge, DAR eu stiu ca trebuie schimbata supapa, ca si aia face ceva.

        Stiti ceva de supapa aia, are rol important ?
        Ca asa varza cum e, deocamdata merge.
        Attached Files

        Comment


        • #94
          Originally posted by altho View Post
          Verificand eu pe la cutie am desfacut conducta care vine CU AER de la admisie

          Aici nu inteleg...vrei sa zici ca conducta aia incercuita vine la admisie?
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #95
            Da, are un holender si la capatul celalalt, care se infinge in galeria de admisie, unde am incercuit cu rosu . De acolo trage vacum ptr cutie.
            Attached Files

            Comment


            • #96
              Interesant, inca nu am vazut asa ceva...si la mine are vacuum cutia, insa nu cu teava metalica!


              In EPC apare cu denumirea VACUUM LINE TO INTAKE MANIFOLD... oricum interesant!
              Last edited by mer_se280; 09-17-2014, 20:23 PM.
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #97
                Originally posted by altho View Post
                Victorie, sper eu totala.
                Am pus mana pe citit si am gasit cum se regleaza la cald carburatorul tinand cont si de cutia automata. Sunt multumit cum a iesit - sa vad dupa ce se raceste motorul, cum reactioneaza la reglajul facut.

                Verificand eu pe la cutie am desfacut conducta care vine CU AER de la admisie - "SOC" a inceput sa curga ulei rosu - cateva picaturi.
                De unde, de unde... am realizat ca numai din cutie - adica supapa din poza are membrana sparta, si trece uleiul.
                Si atunci aerul -vacumul- care si-l trage de sus il combina cu ulei, adica nu-si face treaba cutia.
                Cum am zis, deocamdata am reglat frumos, cutia merge, DAR eu stiu ca trebuie schimbata supapa, ca si aia face ceva.

                Stiti ceva de supapa aia, are rol important ?
                Ca asa varza cum e, deocamdata merge.


                Un cod OEM ptr supapa buclucasa, va rog?
                Astia de la magazinele de piese sunt prea gingasi sa caute.
                Mersi

                Comment


                • #98
                  Revin cu problema pornirii de pe loc ; motorul se tureaza la pornire peste 2000 ture, cand bag in D, se opreste .
                  Am vazut pe Discovery o problema asemanatoare la un BMW pe care il reparau.
                  Mecanicul lor zicea ca trage aer fals pe la galeria de admisie cand e rece motorul, dupa care se incalzeste si se dilata putin galeria -fiind din aluminiu- si inchide "gaura "pe unde tragea aer fals.
                  Cred ca si la mine e la fel, deoarece dupa ce se incalzeste motorul, merge perfect.
                  Eu am schimbat galeria de admisie, poate nu am strans destul suruburile care lipesc galeria de motor.
                  Cred ca am sa desfac galeria si am sa pun ceva silicon ptr etansare, sa elimin si problema asta.

                  Alte idei?

                  Comment


                  • #99
                    Un pont...



                    Porneste motorul si in timp ce motorul toarce pulverizeaza spray pentru pornit in jurul admisiei, si daca trage aer fals, comportamentul motorului se va schimba...asa macar esti sigur...asta ca sa nu desfaci admisia degeaba!!!
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • Am sa incerc si asta.
                      Mersi de pont.

                      Comment


                      • Revin cu problema turatiilor la prima pornire.
                        Un mecanic spunea ca a avut probleme la un W114, tot cu motor M110 cu carburator, la "warm up regulator" - cred ca vorbea de chestia incercuita in poza, prin care trece apa sa incalzeasca carbul.
                        Spunea ceva de un reglaj, sau ca se poate sa fie pietrificat inauntru.
                        Are vreo treaba asta cu turatiile mari de la motor cand e rece ?
                        Attached Files

                        Comment


                        • Revin cu "update" dupa 9 luni de stationare in garaj.
                          Ieri am pornit tigaia, - dupa 9 luni de stationare; acelasi mers turat pana se incalzeste si cand bag in Drive, moare motorul .
                          Am verificat piesa incercuita din postul anterior : baga apa pe furtun si .... nu mai trece de acel stut sa faca circuitul. Am intors piesa sa intre furtunul pe gaura pe unde iesea .
                          Adica acum face circuitul complet - apa trece prin corpul piesei, care are un arc ca la termostat, si deschide circuitul.
                          Ghici ce se intampla acum ?
                          Relanti la rece normal = 1200 ture; bag in Drive si pleaca de pe loc linistit.
                          Mai fac niste reglaje dupaamiaza sa vad ce si cum.

                          Deci, acea piesa are un rol ptr carburator - eu credeam ca e un T/ V ptr apa, sa duca in 2 locuri apa calda .

                          Comment


                          • Cu alte cuvinte ai inversat furtunile in acel "Y"? Si merge bine?

                            Comment


                            • Culmea e ca DA. Am pornit-o si dimineata si nu mai sta turata de nebuna - acum am nevoie de un relanti putin mai mare )
                              Are un surub de relanti, o mai potrivesc eu cand ajung acasa.
                              Nu stiu rolul Y -lui, dar ceva face.
                              Am sa mai verific pe net.

                              Comment


                              • La mine când o pornesc după ce sta mai multe zile, primele 15-20 secunde turația e normala, după aia se turează cam pe la 2000 si mai sta asa cam 1-2 minute si revine la normal. Daca dau "D" in timpul asta se oprește.
                                Acuma vara se încălzește repede.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF