Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ajutor! Ce anume poate "fura" curentul de la baterie?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ar mai fi una chestie de probat, poate nu e cazul, dar merita probat.
    Lasa masina descuiata si vezi ce se intampla.

    A doua chestie..ce caracteristici are acumulatorul actual?

    Comment


    • #17
      Bateria e identica cu originalul. Am lasat ieri masina descuiata in ideea de a nu mai consuma energie la deschis, dar degeaba ca bateria era terminata deja.

      Comment


      • #18
        Pacat ca nu ati gasit un electrician sa va rezolve problema.
        Si eu merg pe varianta HB-ului, asta este cel mai mare consumator de curent de pe masina.
        Trebuie identifact care firul de alimentare, si anulat acel fir.

        De luat foc nu va lua, ca daca era asa de grava situatia, deja se intimpla pana acuma, numa problema e ca descarca foarte repede bateria, ceea ce nu e bine deloc.
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #19
          In electrician cu multă răbdare rezolva problema , dar cum nu prea au răbdare la chestii dinastea mai complicate Țoc poc te trimit de la unu la altu!! Eu am avut aceasta problema dar la mine se încălzea puțin si bateria ,, verifica si tu asta,, la mine electricianul cei drept se si pricepea a depistat releul de la bujiile incandescente rămânea cuplat,ma rog la tine poate fi si alte relee de genul ca doar sunt multe acolo, dar după cum ți-am zis un electrician cu răbdare si experiența va depista problema ta!! Bafta si sărbători fericite !!!


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • #20
            Originally posted by jamboriuliu View Post
            In electrician cu multã rãbdare rezolva problema , dar cum nu prea au rãbdare la chestii dinastea mai complicate Țoc poc te trimit de la unu la altu!! Eu am avut aceasta problema dar la mine se încãlzea puțin si bateria ,, verifica si tu asta,, la mine electricianul cei drept se si pricepea a depistat releul de la bujiile incandescente rãmânea cuplat,ma rog la tine poate fi si alte relee de genul ca doar sunt multe acolo, dar dupã cum ți-am zis un electrician cu rãbdare si experiența va depista problema ta!! Bafta si sãrbãtori fericite !!!


            Sent from my iPhone using Tapatalk
            Daca era de la releu bujii erau arse de mult timp....Bujiile / incalzirea baterie se datoreaza faptului ca incarcarea este prea mare/.
            Last edited by liviu40; 04-11-2015, 18:27 PM.

            Comment


            • #21
              Astept sa treaca Pastele si voi vedea incotro ma indrept. Pana atunci masina sta in curte, fara baterie si consider ca e in vacanta si ea. Are cineva vreo idee unde as putea gasi un electrician bun in zona? In Suceva, Neamt sau Iasi? Si, scuzati ignoranta, dar ce rol are HB-ul ca nu am gasit informatii prea multe pe net. Multumesc!

              Comment


              • #22
                Pe acest forum folosind functia search vei afla ce face. Heater Booster. Succes!
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #23
                  Multumesc din suflet tuturor celor care m-au ajutat cu pareri si sfaturi! Va urez tuturor Paste fericit si fara evenimente neplacute!

                  Comment


                  • #24
                    Asa cum multi au spus, de vina pentru situatia prezentata mai sus este HB-ul. Am facut o diagnoza la Auto Shunn si s-a descoperit problema. Ei au considerat de cuviinta sa il deconecteze alta varianta fiind cea care implica 3000 ron. Au izolat firele respective, eu am intrebat de zece ori daca o sa-mi ia foc masina, ei au spus ca au facut treaba buna si sa merg linistita acasa. Acum ma gandesc daca nu e o varianta sa imi iau un HB din dezmembrari ca nou nu imi permit. E bine sa merg asa? Multumesc!

                    Comment


                    • #25
                      Masina va merge fara probleme si fara HB, doar ca motorul se va incalzi ceva mai greu decat normal, iar in regim de trafic urban s-ar putea sa creasca usor consumul, pentru ca motorul va functiona mai mult timp in regim de "soc tras".


                      Dragos

                      Comment


                      • #26
                        Poate cineva sa imi spuna unde e heater boosterul amplasat la w203? Azi a descarcat complet 2 baterii a cate 100 ah doar stand in curte.

                        As vrea maine sa ii scot firele si sa vad daca mai face asa.

                        Comment


                        • #27
                          Salut,
                          Heater Booster-ul se afla deasupra electromotorului. In partea dreapta a motorului cand te uiti din fata. Ca sa ajungi la el fara ca sa desfaci multe recomand pe sub masina, de preferat pe un elevator.
                          Se da jos scuturile, cel de sub motor si scutul central. Dupa care, se da jos electromotorul, se decupeaza racordurile electrice de la Heater Booster si se izoleaza bine.
                          Cred ca se poate de oprit alimentarea lui si din STAR.

                          Comment


                          • #28
                            Hello
                            Multumesc de raspuns. Ieri am fost la niste baieti si mi-au scos si mie alimentarea de pe heater booster.
                            Cum ai spus si tu Jiovany, nu se poate fara elevator si 2 oameni. Pentru a se da jos electromotorul, s-a desfacut suportul cutiei pe partea soferului pentru a avea acces la surubul superios electromotor cu 3 prelungitoare(unul cu cap cardanic, sa poti sa desfaci in unghi). Dupa ce s-a dat jos electromotorul a fost relativ simpla deconectarea cablului.

                            Cred ca schimbarea heater boosterului in schimb o sa fie mai dificila. Am sa caut piesa noua sau sh si vedem ce reusim.

                            Comment


                            • #29
                              Salut,
                              Am intrebat si in reprezentanta de inlocuirea heater booster-ului, au zis ca doar l-au deconectat dar de inlocuit niciodata.
                              Ca pret, unul nou gasit in Germania era de 500€. La mana a doua gasesti la pret acceptabil pe eBay din Marea Britanie. Parerea mea personala este ca nu merita sa pui unul vechi, avand in vedere cat de dificila este operatiunea.

                              Comment


                              • #30
                                Salut
                                Am gasit pe olx dupa codul de piesa la 150-200 ron. La banii astia se merita sa il schimbi.
                                Pe nou nu am intrebat, mi teama de ce o sa imi spuna
                                Problema e, ca la frig imi ajunge la temperatura de 90-100 de grade abia dupa 10 km, ceea ce mi se pare foaarttteee mult. Termostatul l-am schimbat acuma cativa ani, nu cred sa fie de la el problema.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF