Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme incalzire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme incalzire

    Salut dragi forumisti am un A160 din 1999 1598 cc2 si in ultimu timp nu baga caldura cum ar trebui. Adica setez temperatura pe 28 d grade dar baga ca si cum ar sta la 20 de grade,mentionez ca stiu diferenta deoarece ieri baga caldura la greu azi deloc plus ca vasul de antigel e rece si cand am deschis capacul de la vas nici un pic de presiune dupa aproximativ 3-4 ore de mers incontinuu. Va multumesc anticipat

  • #2
    Ce temperatura i-ti arata in bord?
    Last edited by cutaresku; 01-30-2014, 21:16 PM. Reason: Mie imi, tie iti, noua ne...
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      Salut,trebuie sa verifici termostatul.

      Comment


      • #4
        Este clar ca nu mai inchide daca antigelul este rece.

        Comment


        • #5
          Salut Stimabililor posesori de A Classe!Am un A140,benzina,1998 si,ca pentru sezon,am golit instalatia si am pus antigel!Problema:imi baga caldura ,dar am observat ca la 3-5 zile,trebuie sa completez cu antigel...cam80-100gsi am picat pe ganduri...cautand-o,am gasit buburuza mea uda..... jos ),in habitaclu,sub consola centrala...sub bord,numai pe mijloc!
          Rog pareri si sfaturi...multumesc!

          Comment


          • #6
            Originally posted by tonysoprano31 View Post
            Salut dragi forumisti am un A160 din 1999 1598 cc2 si in ultimu timp nu baga caldura cum ar trebui. Adica setez temperatura pe 28 d grade dar baga ca si cum ar sta la 20 de grade,mentionez ca stiu diferenta deoarece ieri baga caldura la greu azi deloc plus ca vasul de antigel e rece si cand am deschis capacul de la vas nici un pic de presiune dupa aproximativ 3-4 ore de mers incontinuu. Va multumesc anticipat
            Pot fi mai multe.
            1 Verifica cu clima si fara clima. Fara clima pornita si pe maxim la caldura, ar trebui sa te dea afara din masina dupa 30 minute de mers motorul.
            Vasul de expansiune e din plastic. Nu e obligatoriu sa fie cald. Ajuta mai mult daca puneai mana pe furtune. Faptul insa ca era gol inseamna ori ca ai schimbat recent tot lichidul de racire si nu s-a facut aerisirea, ori ca ai scurgeri. Trebuie sa verifici.
            2. In mod normal, in niciun caz nu deschizi busonul la vasul de expansiune ca timp motorul e cald.
            Revin-o dupa ce verifici daca ai scurgeri sau motorul nu e aerisit (desi trebuia sa se aeriseasca singur in 3-4 ore cat ai spus ca ai mers). Vezi ca intra destul antigel... poate nu ai pus cat trebuia.
            Bafta!
            Chiar imi place masinuta asta!

            Comment


            • #7
              Originally posted by iacov View Post
              Salut Stimabililor posesori de A Classe!Am un A140,benzina,1998 si,ca pentru sezon,am golit instalatia si am pus antigel!Problema:imi baga caldura ,dar am observat ca la 3-5 zile,trebuie sa completez cu antigel...cam80-100gsi am picat pe ganduri...cautand-o,am gasit buburuza mea uda..... jos ),in habitaclu,sub consola centrala...sub bord,numai pe mijloc!
              Rog pareri si sfaturi...multumesc!
              Ti-ai dat singur raspunsul... Ai scurgeri si stii si unde.
              Acum ca o fi un racord nestrans sau furtunul dus, e totuna. Trebuie sa desfaci sa vezi. Si ai de munca ptr. asta...
              Spor la treaba!
              Chiar imi place masinuta asta!

              Comment


              • #8
                Salut colegi...cu întârziere,dar sunt dator!Desi mi-aș fi dorit niste pãreri atunci!
                Buburuza mea nu se mai uda jos...si asta fara sa ii fac ceva...sau...
                Am umblat la filtru de habitaclu si l-am gãsit deranjat de la poziția lui! Dupã un timp am vãzut ca nu mai este uda podeaua...noroc de lipsa timpului...as fi demontat tot bordul....degeaba!
                Salutari si...drumuri bune!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by iacov View Post
                  Salut colegi...cu întârziere,dar sunt dator!Desi mi-aș fi dorit niste pãreri atunci!
                  Buburuza mea nu se mai uda jos...si asta fara sa ii fac ceva...sau...
                  Am umblat la filtru de habitaclu si l-am gãsit deranjat de la poziția lui! Dupã un timp am vãzut ca nu mai este uda podeaua...noroc de lipsa timpului...as fi demontat tot bordul....degeaba!
                  Salutari si...drumuri bune!
                  Daca ai avut pierderi de lichid de racire, inseamna ca ai o fisura undeva. Sistemul de racire motor/incalzire habitaclu este etans, sub presiune. Daca nu-ti mai curge acum, posibil sa se fi cristalizat antigelul unde aveai pierderea si de aici sa se fi etansat sistemul, ca in poza urmatoare:
                  .
                  Cel mai probabil, aveai pierderi pe circuitul de incalzire habitaclu, unde pompa de apa face o presiune mai mica si exista o valva de comanda cald/rece ce permite sau nu intrarea antigelului in caloriferul de incalzire habitaclu.
                  Mercedes A-Class, W169, A180 CDI - 2005

                  Comment


                  • #10
                    Salut,
                    Am si eu o problema cu incalzirea. Pe scurt, nu da caldura, doar un zvac sa zici la drum lung ca e oprita de fapt caldura si simt ca vine un pic dar foarte slab si cand dau pe 1 imi da un pic si dupa intra pe rece. Drept urmare am facut urmatoarele, schimbat antigelul, golit instalatia, aerisit - rezultat nimic. Dupa, am schimbat termostatul, imediat ce l-am schimbat, la prima pornire, tinut motorul intre 2000-3000 ture vreo cateva minute si dadea caldura de rupea, foarte fierbinte dupa care mai scazuse un pic din intensitate dar nu foarte mult. Toate bune, fericit ca am rezolvat, plecat la drum prin Bucuresti, acasa, dar surpriza, dupa ceva timp incepuse sa scada foarte mult temperatura si cand dadeam spre exemplu la 4, aproape ca dadea rece. Ajung acasa, oprit motorul, dat drumul iar, accelerat un pic si iar dadea caldura, e drept nu foarte fierbinte. Pe scurt la inceput da caldura dar nu si cand stau la relanti/pe loc ( temperatura e relativ scazuta, hai sa zic ca daca dau pe 1 da un pic ), cand plec la drum da caldura dar nu foarte tare. Ce-i drept nu am testat la drum lung cu motorul constant dar se pare ca aparent dupa schimbarea termostatului problema parea rezolvata dar se pare ca e partial. Ce ar mai putea fi? de verificat? scuze daca am scris prea mult.
                    A140/'98

                    Comment


                    • #11
                      Ştie cineva pe ce principiu face amestecul de aer cald / rece? Mă gândesc să nu fie ceva hibă la potenţionemtrul din mijloc (nu ştiu cum îi zice).
                      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                      Urmează: Dacia 1300 '74

                      Comment


                      • #12
                        Mersi de raspuns, unde ar fi pozitionat acel potentiometru?

                        Comment


                        • #13
                          Păi sunt 3, cel cu turaţia la ventilator, cel cu gradele şi cel de poziţionare. Ideea e că trebuie să amestece cumva aerul ce vine de afară cu cel pe care-l trage prin calorifer. Eu când am desfăcut consola n-am fost atent ce e pe acolo. Mă gândesc că cel cu gradele e ceva electric la cum merge. Cel de poziţionare e mecanic, se simte la mână când se învârte. Întrebarea e ce acţionează în spate. Am tot căutat dar nu găsesc nimic edificator.
                          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                          Urmează: Dacia 1300 '74

                          Comment


                          • #14
                            Am găsit ceva. Sper să ajute:

                            http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.61.htm

                            https://translate.googleusercontent....ZN3m0qbEgRKMiA
                            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                            Urmează: Dacia 1300 '74

                            Comment


                            • #15
                              Am umplut iar de posturi succesive (îmi cer scuze pentru incoerenţa în idei).
                              Mai o cauză ar putea fi senzorul de temperatură din plafonieră.

                              Ce nu găsesc pe schiţe, ar trebui să fie un robinet cu 3 căi. Aşa era la Dacie (ştiu ca asta nu-i Dacie dar sistemul ar trebui să fie ceva asemănător). Adică nu văd sensul vara să încălzească apa din caloriferul de habitaclu. Mai ales la cele cu climă unde ar trebui să aibe ceva foarte rece peste care să sufle aerul tras de afară. Ce am găsit e linkul de mai jos e controlul robinetului cu pricina. 11 pare a fi candidatul pentru ceea ce zic.

                              https://translate.googleusercontent....7eGOfuKSkHxVKg

                              Îmi cer scuze dacă bat câmpii.
                              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                              Urmează: Dacia 1300 '74

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF