Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema EDC la Vito 108 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Alph0nse View Post
    Va rog sa ma ajutati ! Am un Vito 108 CDI din 2003. Cand apas tare acceleratia (o depasire poate fi sinucigasa in aceste conditii) motorul SE OPRESTE BRUSC, si se aprinde EDC. Trebuie sa trag pe dreapta, sa scot cheia din contact ca sa repornesc. Cand accelerez progresiv, merge si cu 190 km/h fara probleme. A inceput sa faca asa in urma cu aproape un an, dar vara cand e cald nu pot conduce decat pe drumuri pustii, mi se opreste la fiecare rupere de ritm.
    Injectoarele sunt OK, verificate pe banc, masina are 120000 km din care 70000 facuti de mine. Am dus-o la reprezentanta Mercedes, si nu s-a rezolvat (i-am iertat, ca doar ce se deschisese si erau la inceput).
    Va multumesc !
    aceasi treaba o am si eu.
    incep de la inceput....am masina de 3 luni,v220 cdi din 2002.
    am luat masina de la un samsar,la 3 zile prin oras,condus sportiv(adica am tras cu 1-a, a 2-a, la a 3-a pe la jumatate EDC se aprinde si moare motorul.
    opresc pe dreapta si porneste la prima cheie fara probleme.nu arde nici un bec in bord.mentionez ca dupaia am mai incercat si nu a mai facut.
    a 2-a zi am tras de ea sa faca iarasi,am constatat ca la rece(pana la 60 gradenu se oprea)doar dupa ce se incalzea.
    a mai murit de 2-3 ori in 2 zile.
    am inlocuit toate filtrele si uleiul de motor.nu a mai facut 2 luni(3000km).
    de 2 zile a inceput din nou sa faca,la cald,daca trag de a cu 1-2-3 nu apuc sa dau a 4- ca moare si se aprinde EDC.
    daca nu trag tare cu 1-2 -nu mai moare motorul,adica pot sa o tin la maxim cu a 3-a si nu mai moare.
    din ce am citit si umpic de logica as crede sa fie supapa din capatul rampei sau un injector se ''scapa''pe el,un senzor citeste presiune insuficienta si opreste motorul.
    astept parari si din partea celor mai cu experienta in bransa,
    multumesc.orice sfat este binevenit.

    Comment


    • #17
      Oare nimeni nu vrea sa faca macar o testare si sa posteze si niste coduri de eroare . Cauzele aprinderii EDC in bord si oprirea motorului pot fi multiple .
      Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

      Comment


      • #18
        de cand am luat masina am facut 3 diagnoze (in 5 zile)
        primul a spus ca senzor de presiune din capatul rampei,injector slabit,low pression.
        a sters eroorile si al 2-lea tester nu a mai gasit eroori la EDC.
        am masurat injectoarele cu metoda ''eprubetelor'',rezultat 3 foarte bune,unul umpic slabit.

        Comment


        • #19
          edc aprins

          Salutare ,
          am un v220 , sa aprins becul edc, masina merge perfect, nu am avut timp si am trimis pe cineva cu ea la un tester, si baiatul i-a spus ca are o problema la al treilea element al pompei de inalta presiune.

          Ceva idei ...se poate repara ...cat costa pompa ...sau se poate schimba ceva la ea! multumesc

          Comment


          • #20
            Exista kit-uri de reparatie pentru pompa de inalta, costa undeva intre 100-150 euro. Intereseaza-te la un distribuitor de piese auto. Sa nu cumperi pompa second hand, poate nimeri ceva mai slab decat ai.
            Daca o cumperi noua, costa o gramada de bani. Stiam de vreo 800 euro.

            Comment


            • #21
              Am un vito 112 cand intru in depasiri se opreste motorul brusc trag pe dreapta si porneste ca si cum nu sa intamplat nimic.La tester imi da „senzor presiune rampa injectoare“
              Vati mai intalnit cu asa ceva?

              Comment


              • #22
                Si daca presiunea e mica tot eroarea aia ti-o da.Incepe cu un test pe retur la injectoare.O sa fii surprins, dar si daca filtrul de motorina e obosit tot asa face.
                bafta

                Comment


                • #23
                  Am si eu senzorul de presiune din capul rampei cu probleme, insa la mine problema se manifesta in felul urmator: uneori masina are oscilatii la relanti, insa in turatii se comporta ok. Cei care aveti pe tester eroarea cu senzorul aveti problema asta?

                  Comment


                  • #24
                    Posteaza si eroarea cu tot cu explicatie ... daca se poate pune-o pe Star Diag si descoperi mai exact unde este problema ... cauzele pot fi multiple cum au mai scris si colegii .
                    Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                    Comment


                    • #25
                      Buna seara . Mb110 CDI 2000 am verificat siguranțele de sub scaun dar am uitat sa opresc contactul surpriza e ca sa Aprins edc in concluzie plafonare la 3000 de ture ... Masina pornește si merge ok pana la plafonare .. Motoru nu mi se oprește ma puteți ajuta cu vreo ideee ? Ms

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by gratiannnn View Post
                        Buna seara . Mb110 CDI 2000 am verificat siguranțele de sub scaun dar am uitat sa opresc contactul surpriza e ca sa Aprins edc in concluzie plafonare la 3000 de ture ... Masina pornește si merge ok pana la plafonare .. Motoru nu mi se oprește ma puteți ajuta cu vreo ideee ? Ms
                        Dar sigurantele de ce le-ai verificat ? Ai vrut sa vezi de ce functioneaza sau aveai ceva probleme ?.... Nu are treaba ce ai facut cu functionarea masinii .
                        Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                        Comment


                        • #27
                          Nu îmi cupla ceata pe fata de-aia le-am verificat si am lãsat contactul pus din greșeala . in timp ce scoteam siguranțele am auzit o decuplare in bord pompa nu știu exact ce era apoi am constatat ca sa aprins edc si nu se mai stinge Menționez ca am dat o tura cu mașina sa fi dezamorsatã injecția habar n-am ..

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by gratiannnn View Post
                            Nu îmi cupla ceata pe fata de-aia le-am verificat si am lãsat contactul pus din greșeala . in timp ce scoteam siguranțele am auzit o decuplare in bord pompa nu știu exact ce era apoi am constatat ca sa aprins edc si nu se mai stinge Menționez ca am dat o tura cu mașina sa fi dezamorsatã injecția habar n-am ..
                            Fa o diagnoza in primul rand ... si vedem dupa .
                            Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                            Comment


                            • #29
                              Am sa fac zilele astea momentan lucrez nu am timp acum am fost pe la ea si am constatat ca furtuni de alimentare ce duce in filtru era gol dupã o cheie sa umplut .. Revin dupã diagnoza

                              Comment


                              • #30
                                Ce nu îmi ie clar posibil sa fi scos o siguranța si sa n-o fi bãgat la loc , nu am schema la panoul sub scaun

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF