Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Achizitie W168 A170 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Achizitie W168 A170 CDI

    Salut,

    Am gasit sa cumpar un W168 A170 CDI automat 1999 de la o cunostinta/ruda prin alianta ce locuieste in Germania. Masina e deja in RO.
    Masina are ~168.000 Km, a fost folosita de noua numai in familie asa ca mi se pare un chilipir (mi-o da la un pret f bun).
    Intrebarea e la ce ar trebui sa ma uit mai exact inainte sa bat palma cu omul? Am mers un pic cu ea, mi se pare ca se aude bine motorul, trage bine pentru un diesel, nu mi se pare ca troncane, ca se zbate sau ceva.

    Cateva chestii pe care le-am observat (le-as clasifica drept medii si minore):

    - Mufa de sub scaunul pasagerului de multe ori nu face contact - rezulta SRS in bord si airbag off.
    - Cheia nu se invarte usor/corect in contact - are frecarea cam mare si cand pui contactul nu e ca si cum se opreste intr-o pozitie anume. Se freaca toata cursa, trebuie sa impingi un pic sa pornesti motorul.
    - Bateria e complet dusa
    - Volanul/Servo se misca greu (comparativ cu peugeot 607 la care il misc cu degetul chiar stand pe loc).
    - Portiunea de bord din spatele volanului are piciorusele rupte si ca sa apas pe butoanele alea gen reglare ceas, service, etc trebuie sa apesi intai pe bucata aia de bord
    - Butoanele de inchis/deschis geamuri nu functioneaza daca le apesi in totalitate, ci trebuie sa apesi ~70% din cursa ca sa actioneze geamurile.
    - A fost lovita pe dreapta (a intrat un motor in ea) - usile au fost schimbate dar stalpul este sifonat (nu bagat in interior sau ceva, dar se vede destul de rau). Usile din dreapta se inchid un pic mai greu din motivul asta
    - Scapa aer undeva la inchizatoarea de la portbagaj si din cauza asta nu se inchide tot timpul
    - Semne pe caroserie (zgarieturi mai adanci sau mai putin adanci).



    Ce parere aveti?

  • #2
    cat costa mai exact?

    Comment


    • #3
      700 Euro, daca tot esti curios. Practic e pret de Germania, doar ca e deja adusa masina deci nu mai am cheltuieli de deplasare.

      Comment


      • #4
        Cam mult 700 euro la cate probleme are mai pune ceva banuti si iati una in stare mai buna Parerea mea

        Comment


        • #5
          Originally posted by Buxul View Post
          Salut,

          Am gasit sa cumpar un W168 A170 CDI automat 1999 de la o cunostinta/ruda prin alianta ce locuieste in Germania. Masina e deja in RO.
          Masina are ~168.000 Km, a fost folosita de noua numai in familie asa ca mi se pare un chilipir (mi-o da la un pret f bun).
          Intrebarea e la ce ar trebui sa ma uit mai exact inainte sa bat palma cu omul? Am mers un pic cu ea, mi se pare ca se aude bine motorul, trage bine pentru un diesel, nu mi se pare ca troncane, ca se zbate sau ceva.

          Cateva chestii pe care le-am observat (le-as clasifica drept medii si minore):

          - Mufa de sub scaunul pasagerului de multe ori nu face contact - rezulta SRS in bord si airbag off.
          - Cheia nu se invarte usor/corect in contact - are frecarea cam mare si cand pui contactul nu e ca si cum se opreste intr-o pozitie anume. Se freaca toata cursa, trebuie sa impingi un pic sa pornesti motorul.
          - Bateria e complet dusa
          - Volanul/Servo se misca greu (comparativ cu peugeot 607 la care il misc cu degetul chiar stand pe loc).
          - Portiunea de bord din spatele volanului are piciorusele rupte si ca sa apas pe butoanele alea gen reglare ceas, service, etc trebuie sa apesi intai pe bucata aia de bord
          - Butoanele de inchis/deschis geamuri nu functioneaza daca le apesi in totalitate, ci trebuie sa apesi ~70% din cursa ca sa actioneze geamurile.
          - A fost lovita pe dreapta (a intrat un motor in ea) - usile au fost schimbate dar stalpul este sifonat (nu bagat in interior sau ceva, dar se vede destul de rau). Usile din dreapta se inchid un pic mai greu din motivul asta
          - Scapa aer undeva la inchizatoarea de la portbagaj si din cauza asta nu se inchide tot timpul
          - Semne pe caroserie (zgarieturi mai adanci sau mai putin adanci).
          Ce parere aveti?
          700 + 300 taxa de mediu. Sau cat e?
          Din ce spui tu, cel mai rau e stalpul din dreapta.
          In rest toate fac si sunt la fel. Gasesti rezolvari daca cauti pe site.
          Banii sunt buni dar te sfatuiesc sa nu o cumperi pana nu dai 50 lei si faci o diagnoza.
          In rest nu te lua dupa oricine. Important este sa-ti placa tie.
          Chiar imi place masinuta asta!

          Comment


          • #6
            La banii acestia as lua-o.Stalpul se schimba, e chiar usor de schimbat daca nu e atat de grav avariat.Restul SH.
            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

            Comment


            • #7
              Va multumesc pentru raspunsuri. Aseara am luat-o de la 30 km de localitatea mea si am dus-o direct la un prieten cu service sa ii faca ceva controale (electrica si mecanica). Am lasat-o acolo si o voi lua azi pe la ora 12 dupa toate testele.
              S-a tinut bine pe drum aseara, chiar daca ploua. Mi s-a parut stabila in curbe (am tot auzit pro si contra), putin cam rigida peste denivelari. Nu am reusit deloc sa ii dezaburesc complet parbrizul.
              Am incercat sa pun toate cele 3 rotite pe semnul cu dezaburire parbriz dar se facea mult prea cald in habitaclu asa ca roteam de al doilea (cel cu temperatura) spre stanga sa mai combat fenomenul.

              Care e combinatia cea mai buna pt dezaburire parbriz pe vreme ploioasa/frig? Recirculare sau nu? EC sau nu?

              Comment


              • #8
                Originally posted by Buxul View Post
                Va multumesc pentru raspunsuri. Aseara am luat-o de la 30 km de localitatea mea si am dus-o direct la un prieten cu service sa ii faca ceva controale (electrica si mecanica). Am lasat-o acolo si o voi lua azi pe la ora 12 dupa toate testele.
                S-a tinut bine pe drum aseara, chiar daca ploua. Mi s-a parut stabila in curbe (am tot auzit pro si contra), putin cam rigida peste denivelari. Nu am reusit deloc sa ii dezaburesc complet parbrizul.
                Am incercat sa pun toate cele 3 rotite pe semnul cu dezaburire parbriz dar se facea mult prea cald in habitaclu asa ca roteam de al doilea (cel cu temperatura) spre stanga sa mai combat fenomenul.

                Care e combinatia cea mai buna pt dezaburire parbriz pe vreme ploioasa/frig? Recirculare sau nu? EC sau nu?
                Daca ai optiunea de parbriz incalzit foloseste-o. Automat va porni clima. Temperatura este perfecta oriunde iti place tie. Dezaburirea ar trebuie sa se faca sub 20 secunde. Ventilatorul pe 2-3. Sa nu uiti repartitorul de aer in sus (parbriz).
                Daca nu ai clima, repartitorul de aer in sus (parbriz), temperatura oriunde (preferabil caldut - mijloc), da drumul la aer. Ventilatorul pe 2-3.
                Cere manualul.
                Bafta
                Chiar imi place masinuta asta!

                Comment


                • #9
                  Adica acest buton din poza indicat cu sageata este pentru dezaburire parbriz si restul geamurilor.
                  Attached Files
                  Last edited by Mobb; 10-25-2014, 07:37 AM.

                  Comment


                  • #10
                    Acela e butonul de care spune dulmnul Adi.Iti va porni automat A/C.O sa iti bata vantul in plete.
                    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc. Am butonul acela si e ok, isi face treaba. Mergand cu masinuta am observat doua lucruri mai ciudatele:
                      1.La motor se aude un vajait, un suierat asa, gen de turbo. Mai ales in treptele inferioare. E normal?

                      2. Cand franez un pic mai brusc parca intra abs prea repede (rotile din spate fac un zgomot si vibreaza fundul masinii). Din nou, e normal?

                      Comment


                      • #12
                        Azi am reusit in sfarsit sa ajung la mecanic sa ii fac revizia. E totul ok, motorul merge f bine, vibratiile alea sunt din doua motive: a stat cam mult timp pe dreapta si pana se curata un pic rugina de pe frane/tamburi face asa si apoi telescoapele de pe spate au fost schimbate si sunt ceva Magnum ieftineala. Isi fac treaba dar nu sunt la fel ca originalele.

                        Ca informatie, am schimbat uleiul de motor (10w40), filtrul de ulei, filtrul de motorina, filtrul de aer, filtrul de polen, bagat antigel, verificat lichid de frana, de servo, citit erori cu testerul si o privire de ansamblu asupra masinii (pe dedesubt si pe la motor) - 350 lei tot. Am mai luat o baterie Bosch 74Ah 700A - inca 350 lei.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Buxul View Post
                          - Cheia nu se invarte usor/corect in contact - are frecarea cam mare si cand pui contactul nu e ca si cum se opreste intr-o pozitie anume. Se freaca toata cursa, trebuie sa impingi un pic sa pornesti motorul.
                          sa te pregatesti cu vreo 4-500 lei pentru inlocuirea partii mecanice a contactului
                          sau poti sa faci putin lucru manual cu transplant de pe o coloana din dezmembrari, de pe al tau recuperind partea electrica si butucul.

                          timp de lucru: o zi cap-coada sau doua zile, job de seara

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF