Salut,
Am gasit sa cumpar un W168 A170 CDI automat 1999 de la o cunostinta/ruda prin alianta ce locuieste in Germania. Masina e deja in RO.
Masina are ~168.000 Km, a fost folosita de noua numai in familie asa ca mi se pare un chilipir (mi-o da la un pret f bun).
Intrebarea e la ce ar trebui sa ma uit mai exact inainte sa bat palma cu omul? Am mers un pic cu ea, mi se pare ca se aude bine motorul, trage bine pentru un diesel, nu mi se pare ca troncane, ca se zbate sau ceva.
Cateva chestii pe care le-am observat (le-as clasifica drept medii si minore):
- Mufa de sub scaunul pasagerului de multe ori nu face contact - rezulta SRS in bord si airbag off.
- Cheia nu se invarte usor/corect in contact - are frecarea cam mare si cand pui contactul nu e ca si cum se opreste intr-o pozitie anume. Se freaca toata cursa, trebuie sa impingi un pic sa pornesti motorul.
- Bateria e complet dusa
- Volanul/Servo se misca greu (comparativ cu peugeot 607 la care il misc cu degetul chiar stand pe loc).
- Portiunea de bord din spatele volanului are piciorusele rupte si ca sa apas pe butoanele alea gen reglare ceas, service, etc trebuie sa apesi intai pe bucata aia de bord
- Butoanele de inchis/deschis geamuri nu functioneaza daca le apesi in totalitate, ci trebuie sa apesi ~70% din cursa ca sa actioneze geamurile.
- A fost lovita pe dreapta (a intrat un motor in ea) - usile au fost schimbate dar stalpul este sifonat (nu bagat in interior sau ceva, dar se vede destul de rau). Usile din dreapta se inchid un pic mai greu din motivul asta
- Scapa aer undeva la inchizatoarea de la portbagaj si din cauza asta nu se inchide tot timpul
- Semne pe caroserie (zgarieturi mai adanci sau mai putin adanci).
Ce parere aveti?
Am gasit sa cumpar un W168 A170 CDI automat 1999 de la o cunostinta/ruda prin alianta ce locuieste in Germania. Masina e deja in RO.
Masina are ~168.000 Km, a fost folosita de noua numai in familie asa ca mi se pare un chilipir (mi-o da la un pret f bun).
Intrebarea e la ce ar trebui sa ma uit mai exact inainte sa bat palma cu omul? Am mers un pic cu ea, mi se pare ca se aude bine motorul, trage bine pentru un diesel, nu mi se pare ca troncane, ca se zbate sau ceva.
Cateva chestii pe care le-am observat (le-as clasifica drept medii si minore):
- Mufa de sub scaunul pasagerului de multe ori nu face contact - rezulta SRS in bord si airbag off.
- Cheia nu se invarte usor/corect in contact - are frecarea cam mare si cand pui contactul nu e ca si cum se opreste intr-o pozitie anume. Se freaca toata cursa, trebuie sa impingi un pic sa pornesti motorul.
- Bateria e complet dusa
- Volanul/Servo se misca greu (comparativ cu peugeot 607 la care il misc cu degetul chiar stand pe loc).
- Portiunea de bord din spatele volanului are piciorusele rupte si ca sa apas pe butoanele alea gen reglare ceas, service, etc trebuie sa apesi intai pe bucata aia de bord
- Butoanele de inchis/deschis geamuri nu functioneaza daca le apesi in totalitate, ci trebuie sa apesi ~70% din cursa ca sa actioneze geamurile.
- A fost lovita pe dreapta (a intrat un motor in ea) - usile au fost schimbate dar stalpul este sifonat (nu bagat in interior sau ceva, dar se vede destul de rau). Usile din dreapta se inchid un pic mai greu din motivul asta
- Scapa aer undeva la inchizatoarea de la portbagaj si din cauza asta nu se inchide tot timpul
- Semne pe caroserie (zgarieturi mai adanci sau mai putin adanci).
Ce parere aveti?
Comment