Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Trapa W124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Astazi am lucrat toata ziua la trapa,am reusit sa o inchid, pe spate a ramas lasata si nu am ce sa-i fac.Trapa daca o ajuti impngand si tinand apasat pe buton merge extrem de greu mai mult impinsa manual decat electric. Cablul de la trapa e de vina. undeva este blocat sau facut colac,pentru ca nu mai vrea sa mearga in nici o pozitie,face zgomot si rontaie pentru ca pinioanele motorasului aluneca si sar datoria cablului intepenit.As vrea sa-l schimb,stiu ca e foarte greu si nu are cine sa ma ajute,nu stiu de unde sa incep,trebuie sa dau tot plafonul jos? .cum se desface?,ornamente stalpi fata spate ,plasticaraie,plafoniere etc. Nu de alta.dar daca nu am mai umblat nu vreau sa stric si sa ma trezesc pe urma ca-mi atarna plafonul in cap.................

    Comment


    • #17
      Daca ai zis ca ai reusit sa-l inchizi...ia incercat sa il deschizi cumva macar pe jumatate, de reusesti atunci ''te-ai scos'', findca dupa aia poti scoate cablul din teava si nu esti nevoit sa dai jos toata tapiteria!
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #18
        Salut!Si cum se scoate cablul din teava fara sa dai plafonul jos ,banuiesc ca e prins undeva pe trapa.Dupa ce l-am scos din motoras am tras de el cu ambele maini si am reusit cu greu sa-l dau afara din teava vreo jumatate de metru ,apoi nu a mai mers deloc.M-am interesat de cablu nou si costa cam mult 450 Roni si nu vine decat pe original,banuiesc ca e cu tot cu teava?...........

        Comment


        • #19
          Scuze! Mai am o intrebare;daca cablul a aschiat teava ,a gatuit-o sau a gaurit-o,la introducere noului cablu pe teava va merge foarte greu si atunci probabil vrei nu vrei va trebui sa scot toata tapiteria plafonului,corect?......

          Comment


          • #20
            De aia am mentionat mai sus...daca reusesti sa deschizi trapa pe jumatate, atunci o sa ai acces ca sa dai jos tapiteria de pe trapa, dupa care o sa ai acces si la cablu.

            Cablul este prins de o ''sanie'' care pune in miscare trapa propriu zisa. In mijlocul ''saniei'' exista un orificiu in care intra cablul, care este asigurat cu o siguranta. La indepartarea sigurantei cablul ar trebui sa iasa usor din teava!


            Eu as opta sa deschizi cumva trapa pe jumatate in loc sa dai jot toata tapieteria!

            P.S. Cablu gasesti in dezmembrari!
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #21
              Merci Mer-Se! Ma gandeam sa pun un cablu nou,deoarece e dificil sa umbli la trapa mereu,cu cat mai rar cu atat mai bine ,vrei sa lucreze corect si sa tina cat mai mult,dar trebuie sa tii seama si de buget si asta iti da batai de cap......

              Comment


              • #22
                Sincer sa spun, cablul se uzeaza destul de greu...oricum daca reusesti sa scoti acel cablu, fa cateva poze sa vedem unde a fost buba!
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #23
                  OK! O sa pun poze,dar eu cred ca teava are probleme, nu cablul care mi s-a parut ca arata destul de bine pe caneluri.......

                  Comment


                  • #24
                    Ceea ce nu inteleg este unde se duce cablul pentru ca atunci cand dau pe inchidere trapa nu se misca, in schimb cablu intra pe teava atat de mult incat pinionul motorasului nu mai prinde pe el sa-l actioneze inainte-inapoi.In aceasta situatie trebuie sa scot motorasul sa trag cablul manual inapoi pe deschidere si apoi sa cuplez din nou motorasul.Am facut acest lucru de nenumarate ori fara nici un rezultat,se intampla acelasi lucru.

                    Comment


                    • #25
                      Salut,cablul intra in interior unde ii permite sania culisanta,trapa nu iti functioneaza normal pt. ca ai ceva rupt in ea sau culisele au mizerie,si la mine sunt rupte parghiile din zamac pe inchis ..........o adevarata distractie,daca o poti deschide inca manual scapi fara sa dai jos plafonul ,plasticele .spor

                      Comment


                      • #26
                        Salut,cablul intra in interior unde ii permite sania culisanta,trapa nu iti functioneaza normal pt. ca ai ceva rupt in ea sau culisele au mizerie,si la mine sunt rupte parghiile din zamac pe inchis ..........o adevarata distractie,daca o poti deschide inca manual scapi fara sa dai jos plafonul ,plasticele .spor

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by MIHAY View Post
                          Ceea ce nu inteleg este unde se duce cablul pentru ca atunci cand dau pe inchidere trapa nu se misca, in schimb cablu intra pe teava atat de mult incat pinionul motorasului nu mai prinde pe el sa-l actioneze inainte-inapoi.In aceasta situatie trebuie sa scot motorasul sa trag cablul manual inapoi pe deschidere si apoi sa cuplez din nou motorasul.Am facut acest lucru de nenumarate ori fara nici un rezultat,se intampla acelasi lucru.

                          Interesant, asa deja sta altfel treaba! Mai mult ca sigur e problema cu cablul! Acel cablu nu are cum sa intre asa de mult fara sa actioneze nimic!

                          Tot sustin ca ar trebui cuma sa deschizi trapa (manual) macar pana la jumatate, dupa care va fi mult mai usor de rezolvat problema.

                          Mentionez: ar fi bine sa gasesti pe cineva ca sa te ajute, findca singur nu o sa reusesti sa deschizi manual trapa!
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #28
                            Salut! Am scos cablul de la o alta masina si are un fel de camasa dintr-o foita subtire care este rupta bucati,bucati,mai merge folosit????pentru ca fara foita cred ca frecarea dintre cele doua metale duce la gripare.......

                            Comment


                            • #29
                              Eu zic sa nu incerci piese care sunt uzate/deteriorate, mai bine cauta in dezmembrari pana gasesti una buna, altfel risti si poate lucrezi degeaba.

                              Dar totusi fa cateva poze la cablul pe care l-ai facut rost, sa vedem cum arata!



                              Stima
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • #30
                                Astazi,dupa ce am tras cablul care la actionare pe inchidere mereu se scurteaza,am montat motorasul si am reusit sa deschid trapa un sfert si asa a ramas, desi am repetat operatia de cateva ori. La actionarea comenzii se aude cablul culisand zgomotos ca mai apoi sa pocneasca si sa trozneasca prin plafon.Tind sa cred ca undeva este desprins de pe sanie....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF