Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Amortizoare Sprinter, gaz sau ulei?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Amortizoare Sprinter, gaz sau ulei?

    Am tot cautat pe aici si nu am gasit mai nimic relevant despre aceasta problema, la Sprinter, de aceea m-am gandit sa deschid acest subiect.Am descoperit ca amortizorul din stanga fata are o mica scurgere de ulei,asa ca spre primavara o sa trebuiasca inlocuite.Eu stiam, ca cel putin pe fata cele originale sunt pe gaz, motiv pentru care erau putin cam dure pe temperaturi scazute, dar vad ca astea sunt pe ulei.
    Intrebari la care as vrea raspunsuri ar fi:
    -cu ce echipare vine pe original masina,gaz sau ulei si ce marca de amortizoare, cumva Sachs?
    -care sunt mai bune cele pe gaz sau pe ulei?
    - cele pe spate sunt pe ulei si ce marca sunt ,ma refer la echiparea de fabrica?
    -ce alte marci de amortizoare ati incercat si ce puteti recomanda?
    Masina de cand am cumparat-o am suspectat-o de ceva amortizoare slabe,pentru ca are tendinta putin de barcuta pe valuri,dar pentru inceput trebuie sa isi scoata singura banii pentru reparatii .
    Acu facand o verificare pe net am vazut ca Sachs-ul pe gaz,pentru fata,care cred ca e echiparea originala,e undeva la 220-250 lei pe bucata,ceea ce nu mi se pare mult.Astept pareri si sfaturi.Stima.
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

  • #2
    Salut Cristi.
    Din fabrica asa vine, cum banuiesti tu Sachs. Pe fata gaz, si pe spate ulei.
    E impropriu spus gaz....ca sunt, tot cu ulei....dar au un gaz,bagat...ceva de genul, cum se face sifonul....ar fi cea mai simpla comparatie. Eu stiu ca cele "pe gaz" sunt mai tari, o idee.

    Eu ca d am luat duba mea..la scurt timp, am schimbat tot...amortizoare,frane, pivoti,bielete..tot...din obsesia de a stii si baza pe ce merg.
    Si eu tot Sachs am luat...cam asa merg preturile, nu e ceva chiar de speriat. Am auzit lucrurile bune si de Kayaba, sau Kyb...ca ar fi facute prin Japonia...ceva de genul asta....

    Comment


    • #3
      Da sachs-urile sunt bune daca nu cele mai bune.Eu am pus monroe si sunt foarte ok.

      Comment


      • #4
        Mergeti pe Sach,le-am schimbat pe spate acum 3 ani si functioneaza ireprosabil.

        Comment


        • #5
          Am schimbat ieri amortizoarele pe fata,bineinteles Sachs pe gaz,la fel ca echiparea originala.La inlocuire,pe baza de manopera "in regim propriu" am descoperit o chestie care ma framanta .Cele de pe masina aveau eticheta galbena iar cele puse de mine au eticheta albastra.Din cate stiu eu la arcuri acea eticheta galbena sau albastra arata duritatea arcului,mai tari sau mai moi,cumva e acelas lucru si la amortizoare?Adica cele dintai cu eticheta galbena sunt din alta clasa de duritate fata de cele cu albastru puse de mine??Daca este cineva care cunoaste aceasta problema as dori sa ma lamureasca..
          Cat priveste operatiunea de inlocuire,simpla ca buna ziua si nici nu necesita prea multe facultati ori scule deosebite, nici macar o alta persoana de ajutor...Sunt 4 suruburi pe fuzeta,cu cap de 19 si o piulita sus in cap,cu cheie de 24 la care trebuie tinuta contra cu un inbus de 8.In rest,rabdare si...o bere rece.Am inteles ca ar trebui si bracaj, dar nu inteleg de ce pentru ca toate punctele de prindere ale amortizorului sunt fixe si nu inteleg ce se modifica in unghiurile directiei.Am sa fac o cursa sa vad daca apar probleme, mai ales ca si gumele pe fata urmeaza sa fie schimbate asa ca nu are ce sa strice.La o prima proba aseara,masina merge normal fara nici o schimbare la directie,gen tras stanga sau dreapta.
          Ramane sa le schimb si pe cele de pe spate,dupa urmatoarea cursa...Astea au costat 250 lei bucata.Stima.
          Last edited by Cristi Nazarov; 05-20-2014, 15:50 PM.
          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

          Comment


          • #6
            Si eu cand le-am schimbat, la fel cu eticheta albastra am pus. Pe spate sunt pe ulei. Cam asta e pretul lor. Vezi cum se comporta masina, dar cred ca ar fi buna o geometrie, pt orice problema. Depinde cum erau cele date jos...dar la mine tin minte erau uzate...s-a schimbat toata masina.

            Comment


            • #7
              Masina merge perfect,de schimbat da s-a schimbat felul in care sta,cat priveste geometria care costa 350 lei la reprezentanta,o fac doar daca imi demonstreaza cineva cu argumente tehnice ca trebuie facuta!!!Prinderea de sus e fixa,cele 4 gauri de jos sunt la fel cu gauri fixe si nu ovale cum mai sunt la alte masini, deci nu vad nici un motiv pentru care geometria directiei sa se fi modificat.Bineinteles ca atunci cand am sunat sa intreb pretul la reprezentanta,pentru ca fie vorba intre noi doar acolo ma duc sa o fac cand o sa fie nevoie, cei de acolo au spus ca neaparat sa nu merg cu masina daca schimb amortizoarele si nu fac bracaj!!??!!De ce???Nu au stiut sa argumenteze,doar ca asa trebe" domle' !!!Sa astepte....Oricum tot la bracaj o sa ajung ,pentru ca pe stanga am gasit un ffff mic joc in capatul de bara si ea fiind acum fixa in amortizoare o sa isi dea drumul repede in el,dar atunci inteleg sa fac bracajul nu acum.Stima.
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment


              • #8
                Cam scumpa geometria la reprezentanta. La AutoSoft in capitala era 140lei in iarna cand am schimbat eu jantele... Plus ca e foarte simplu, fac geometria doar pe fata. Dupa explicatia ta ai dreptate.
                Drumuri bune!
                Last edited by juice_2407; 05-20-2014, 21:12 PM.

                Comment


                • #9
                  Cristi nu trebuie facuta geometria l a schimbarea amortizoarelor la sprinter! Eu am mai pus sachs si am ramas dezamagit,acum merg pe monroe si kyb(de astea am si pe personala, le am muncit si sunt ok)
                  Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                  Comment


                  • #10
                    Sebi11 - E prima data cand aud sa fie laudate Monroe...dupa mine sunt cele mai proaste. Si de ce spun asta, pt ca am Sachs si pe turism, am avut pe E39 si acum pe E34, cele sport de M...si sunt impecabile. Atat pe turism cat si duba.
                    De Kayaba am avut de bine, dar nu am incercat pana acum. Am ramas fidel Sachs

                    Comment


                    • #11
                      Monroe pun si pe camioane si sunt ok, sachs pe masina personala le am schimbat din nou dupa 2 saptamani,parca era barca si s au umezit la tija!
                      Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                      Comment


                      • #12
                        Pe vremuri am schimbat la o Mazda amortizoarele pe fata,[nu mai tin minte ce firma erau, dar apropo cu umezitul la tija]cumparate si montate la berbecul de Mitric [Sebi stie daca e din Radauti].Cind dupa o saptamina i-am aratat umezite la semering cica asa fac toate ca sint prea pline si bla bla ....L-am bagat in p...m...si gata.
                        Parca era cutie alb/albastru.

                        Comment


                        • #13
                          Da,dar nu a intrat(alb albastru cred ca sachs)
                          Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                          Comment


                          • #14
                            Codurile/markerele de culori sunt valabile la amortizoarele OEM. Eticheta de la Sachs n-are treaba... Sigur, atat timp cat s-a identificat corect codul echivalent. Puletii de la magazine de piese le cam aiuresc, eu n-am incredere in ei, d-aia am preferat sa determin by myself in EPC, ulterior sa verific la reprezentanta.
                            OEM sunt facute tot de SACHS, acesta fiind motivul pentru care si eu am mers pe aceasta marca (oricum, ca pret, sunt peste Monroe, Kyb, Kayaba etc, ergo am vaga impresie ca nu degeaba).
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #15
                              CUTIA era alb albastru nu eticheta! Sachs ca cele oem nu mai vezi decat ambalaje!(sau reclame)(nu pretul determina calitatea)
                              Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF