Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei improscat din joja

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by allyn31 View Post
    Dimineata cand am pornit, am stat sa se incalzeasca si am mers cu ea fara probleme! A fost destul de frig dimineata, dar m-am ferit sa o turez. Ceva e in neregula cu ele din fabrica. Nu am mai auzit pana acum ca o masina sa arunce tot uleiul din baie pe la joja. Cred ca e cea mai ciudata masina.
    Mai am un Bmw 320d si acum vreo 3 ani am avut aceeasi problema dar nu era iarna si a fost de la filtrul epurator. Mertzul unde o avea pozitionat filtrul epurator?

    Comment


    • #32
      Buna dimineata, azi am pornit masina si am stat cu ochii pe joja, dupa cateva minute de la pornire, am observat ca incepe sa se ridice joja, am scos busonul de la ulei si am observat ca se acumulase presiune mare. Am pus o carpa in locul busonului si am plecat cu ea fara sa o turez mai mult de 1500, am mers pana s-a incalzit, am verificat din nou si tot se crea presiune, am mai lasat-o cateva minute pornita si am vazut ca nu se mai face presiune. Sper sa fi avut un dop de gheata in vreun orificiu si sa se fi rezolvat. Doamne ajuta!

      Comment


      • #33
        Acum 2 zile am gasit si eu joja putin ridicata; adica doar 3-5mm.Nu se mai simtea clanc la introducerea jojei.
        Am scos calculatorul si am verificat zonele bine stiute unde se formeaza condesul/ "spuma".
        Surpriza cea mai mare a fost ca zonele sunt foarte curate.
        A fost necesar sa schimb doar oringul de la joja pentru a o fixa mai bine.Cel original era copt, se intarise si era plat.
        PS: Folosesc ulei LM de 11900km.
        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

        Comment


        • #34
          Originally posted by allyn31 View Post
          Salut. Azi am patit si eu ce a patit Ana. Dupa ce am pornit si am scos-o din zapada, am mai stat 15 minute sa se incalzeasca bine si am plecat. Dupa 5 km s-a aprins uleiul la bord si surpriza! Joja era ridicata si toata capota numai ulei. La masuratoare cu joja nu mai era nici strop de ulei in baie, noroc ca am mai avut circa 500 ml de la schimb. L-am pus pe acela si am reusit sa ajung cu ea in parcare. problema e ca nu sunt sigur daca e de la joja sau s-a rupt ceva! Astept sa deschida la magazine sa cumpar ulei, dar am inima stransa sa nu fie altceva sau doar sa-l fi aruncat pe la joja. Astept sugestii.
          Am mai discutat subiectul acesta, parca. La motoarele pe benzina trebuie verificat furtunasul care face legatura intre capacul chiulasei si clapeta de acceleratie. E un furtun in forma de "S". Acolo se aduna multa emulsie si condens si pe gerul asta ingheata.
          Uite despre ce vorbesc!
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #35
            Ca de obicei Laur are dreptate.
            Era imposibil ca MB sa fi lansat o masina cu defecte la motor.
            Hai sa o luam logic...
            Pornesti motorul, arborele cotit incepe sa amestece uleiul, pompa incepe sa traga si sa impinga catre cuzinteti, lagare etc. Se formeaza acea ceata de ulei...
            Sare joja...
            De ce?
            Inseamna ca exista o suprapresiune in carter. Ori, toate motorarele au un circuit de recirculare a gazelor din carter...
            Ca intra inainte de filtru de aer, ca intra dupa el, nu conteaza.
            Acum... intrebarea de 100, nu 50 de puncte ca e usor...
            De ce se formeaza aceasta suprapresiune?
            Chiar imi place masinuta asta!

            Comment


            • #36
              Pai uzura a segmentilor, motorul pierde compresie.Sau epurator de gaze "muci".
              Furtunasul meu e curat lacrima.
              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

              Comment


              • #37
                Daca este un forum unde puteti sa ajutati, nu fiti rautaciosi si raspundeti-mi si mie, experienta care o aveti poate ma ajuta sa rezolv aceasta problema ! Daca nu imi raspundeti la ce mai exista acest forum?
                Am un Mercedez A 140 din 2000
                Caruia i-am schimbat bateria si mi-a cerut codul la casetofon. Am introdus de mai multe ori un cod din manualul Radio Audio 10/30 unde la modelul meu Audio 10 CD este afisat un cod RADIO CODE CARD 12343 L-am introdus si imi datea wait apoi din nou sa bag codul si am bagat si acum a ramas blocat pe WAIT ! Am reusit sa scot casetofonul cu doua pile ca nu am cheite. Si pe el scrie :
                A 170 820 03 86
                S/NO.AL2910Y1048858 - B
                Ii mai pot face ceva sa il resetez, sau trebuie sa imi cumpar altul ?
                Nu as vrea sa achizitionez altu deoarece mergea foarte bine.
                Cine imi poate da si mie un raspuns ????? ca am ajuns in prag de disperare sunt terapeut si fara muzica in masina inebunesc
                Daca vreti bani pentru aceste informati imi spuneti ghin.grigore@yahoo.com daca nu vreti sa faceti un bine

                Comment


                • #38
                  Buna ziua !


                  Se presupune ca un terapeut a trecut prin ceva scoli si stie sa citeasca. Ca atare, regulamentul acestui forum trebuia sa fie prima lectura, obligatorie dealtfel pentru a-ti asigura ceva longevitate pe-aici. Ce cauta problema asta "muzicala" pe un topic legat de joja de ulei aruncata afara ?

                  Pe de alta parte, a-ti incepe postul cu observatii la adresa celor care te-ar putea ajuta, precum si greselile de ortografie/punctuatie nu te indreptatesc deloc la a primi raspunsuri...

                  Auzi, Mercedez... Ce marca mai e si asta ? Nu cumva ai gresit forumul ?


                  Dragos

                  Comment


                  • #39
                    Ieri, tigaia a aruncat din nou uleiul prin tubul jojei.

                    Prima oară a făcut asta pe 31 decembrie. Avea doar câteva săptămâni de la ultima revizie.
                    Pentru că plecam la un drum mai lung, am completat cu trei litri, până la minimum pe jojă - la benzinării este scump uleiul - și totul a fost bine: m-am dus, m-am întors. Bușonul de la ulei a stat la locul lui.

                    La întoarcere, am mai cumpărat un litru, dar nu l-am pus atunci în motor - parcă presimțeam ceva. Când a aruncat din nou uleiul, ieri, am pus litrul acela și m-a lăsat să plec. Practic, am făcut 7 km cu un litru de ulei, fără să mă mai avertizeze că n-are. Acasă am pus tot bidonul de 4 litri ca să ajungă nivelul la maximum pe jojă.

                    Demontând clapeta de accelerație nu am găsit gheață și nici spumă în tubul de ventilare a carterului. Se mai și încălzise afară, erau -3, pe când dimineață fuseseră -11.
                    Clapeta era curată, deși înainte de revizie am umblat la ea și m-am speriat de ce spumă era acolo. Atunci nu am curățat ștuțul de pe carter al tubului de ventilare, pentru că uitasem sprayul în casă și mi-a fost lene să mă mai duc după el. Toată lumea spune că spuma aceea dispare la un drum mai lung... S-ar putea să nu fie chiar așa. Spumă se adună și în gâtul de umplere pentru ulei, unde este ușor de verificat: scoateți bușonul și uitați-vă acolo. La mine, spuma nu a dispărut decât când am dat cu spray. Și, bineînțeles că era înghețată. O poză bună are englezul pe situl lui: http://www.aclassinfo.co.uk/W169/DSC04849.jpg

                    Ca să nu mai înșir ulei scump pe străzile Galațiului, am scos bușonul de umplere și am improvizat un „capac elastic”, în ideea că va sări el dacă se formează din nou presiune în carter.

                    Niște poze:
                    inelul din fața clapetei cu tubul de ventilare a carterului și spuma de ulei înainte de revizie,
                    clapeta
                    codurile de eroare care apar când se adună spuma în clapetă
                    motorul năclăit și
                    „capacul elastic”: cu motorul pornit, flutură
                    Attached Files
                    A good car is nothing without a good garage.
                    Mercedes too.

                    Comment


                    • #40

                      Tare de tot capacul, M-am ras!
                      Curata furtunul si pune-i totusi "palaria" la loc.
                      Am patit-o si eu luni, mi-a vomitat tot din baie.
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #41
                        Dar toti le aveti gravide? Toate au greturi?
                        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                        Comment


                        • #42
                          Zilele astea, cu temperaturi pe la -10, mi-a fost frică să nu sară iar uleiul și am mers cu bușonul scos. În cele din urmă s-a aprins becul de Check Engine.

                          Punând scanerul, era o eroare cu Plausibility check... bla bla ...lambda control tends to ”Lean”. I-am tras o înjurătură și i-am pus bușonul, dar nu l-am înșurubat decât puțin. Dându-mi seama că nu o să stea acolo, l-am legat cu o sforicică.

                          Oricum, am observat că nu se mai formează presiune în carter și, în ultimele zile l-am avut înșurubat complet. Pe gâtul de umplere cu ulei s-a depus spumă nouă, însă mult mai puțină.

                          Nu vreau să-mi dau aiurea cu părerea despre uleiul (Mercedes) pe care îl pune servisul la revizii, dar Castrolul pe care îl am acum e foarte bun.
                          A good car is nothing without a good garage.
                          Mercedes too.

                          Comment


                          • #43
                            Salutare!!
                            La multi ani!! La multi km fara incidente!!!
                            Astazi si la buburuza din dotare a refulat ulei prin joja! A160 benzina 2002 circa 155000km.. probabil...
                            Pornit dimineata la -15, mers 7km normal,pana la serviciu.Dupamiaza pornit la -13(precizez ca astept pana se incalzeste si scate turatia la ralanti) mers 1km si s-a aprins martor ulei cu -1,5L si bip stresant.La 100 de m era un peco Luk(nu fac reclama),tras in peco si sub capota tot motorul meu curat era plin de ulei!
                            Toate bune si urate!
                            Cumparat 2 litri de ulei Luk(alta marca nu era)5w40, pus in motor si am lasat fara capac(un prieten mai meserias a zis ca sigur este infundat epuratorul) si masina a mers pana acasa,trage si se aude normal fara sunete ciudate.
                            Mentionez ca in vara am facut schimbul cu Aral 5w40 la sfatul mecanicului, in trecut foloseam Castrol Magnatec 10w40...Aveam 0.5LAral de rezerva si era foarte vascos curgea greu,poate din cauza asta s-a produs condens care posibil a inghetat pe epurator?
                            Nici un mecanic nu a zis ca trebu curatat si acest epurator...
                            Din postarile de aici nu spune nimeni daca a umblat la acel furtun sau epurator si ce a gasit...
                            Stie cineva un mecanic specializat pe w168 in Iasi?
                            Poate pun cam multe intrebari dar cam stresanta situatia.
                            Vad maine cum se prezinta,poate reusesc sa umblu la furtunasul renumit !!
                            Multumesc anticipat!!
                            Salutare!

                            Comment


                            • #44
                              Salut!
                              Aveam 0.5LAral de rezerva si era foarte vascos curgea greu,poate din cauza asta s-a produs condens care posibil a inghetat pe epurator?
                              Nu uleiul produce condens, condensul apare datorita motorului insuficient incalzit, din cauza drumurilor scurte, etc. Amestecat cu vaporii de ulei, produce o emulsie care ingheata.
                              Desfa si curata . ce e marcat cu 1 in foto.
                              Ar mai fi de verificat temperatura de functionare a motorului, sa nu ai termostatul lesinat...
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment


                              • #45
                                Scapa de uleiul ala cu nume de organ . Daca masina face doar drumuri scurte, recomand a se verifica furtunul de aerisire periodic.
                                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF