Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei improscat din joja

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by nickbal View Post
    Completeaza pana la nivel si mergi fara nici o grija, nu se poate intampla nimic tragic in cei 60 Km. Ai pierdut pe la joja de cand ai facut schimbul. Pune bine joja dupa completare si daca vrei sa fi impacata opreste la jumatea drumului si mai verifica odata. Sigur vei avea uleiul sub nivel pentru ca va fi imprastiat pe toti peretii interiori ai motorului, dar vazand ca ai nivel pe joja vei fi linistita.

    Cred ca vei da banii degeaba la Reprezentanta, dar nu uita sa ii pisezi cu faptul ca nu te anunta nimik daca esti sub minim. Acum nici eu nu stiu daca masina are senzor de nivel; daca nu are nu avea ce sa te anunte. Nu cred ca scazuse presiunea atata de mult incat sa aprinda lampa de motor defect.

    Eu de exemplu ma vaiet ca nu am joja deloc si depind doar de acea sonda (senzor) de nivel.

    Anunta-ne si pe noi de rezultat si nu mai spune ca nu te pricepi la masini ca ne-ai explicat problema mai bine decat multi de pe acest forum.

    Bafta!
    Inclin sa cred ca am acel senzor deoarece la un moment dat chiar l-am inlocuit, imi amintesc doar ca din cand in cand "tipa" si aparea martorul "HI". La diagnoza mi s-a spus ca senzorul ar fi "dus" si ca e mai bine sa il inlocuiesc deoarece atunci cand voi avea o problema la ulei e posibil ca sa nu fiu anuntata.Am mania de a pastra pentru fiecare masina "istoricul" facturilor si a interventiilor suferite si asta pentru ca mi-a placut faptul ca atunci cand am cumparat A-ul avea o mapa in care era toata viata masinii inclusiv bonurile de la schimburile de ulei din Germania. Pana maine nu mai este mult.Din pacate, stiu ca Reprezentanta e o solutie costisitoare, dar nu am alternativa pentru ca mecanicii din zona in care locuiesc eu au o mare problema cu A-urile (se plang ce e greu de lucrat, inghesuite, etc) asa ca nu am ce face si trebuie sa ma duc la Restaco si sa clarific problema...sper doar sa nu fie prea grav si mai ales ca, conform facturii, acel senzor ar mai fi inca in garantie, desi nu cred ca are vreo relevanta pentru ei.Inca o data multumesc!

    Comment


    • #17
      Daca zici ca le faci la reprezentanta e posibil sa ai doar chitanta, ca senzorul sa fie acelasi(sa mai discutat aici ce fel pacalesc astia lumea).
      Cu respect dany

      Comment


      • #18
        Originally posted by optimus View Post
        Daca zici ca le faci la reprezentanta e posibil sa ai doar chitanta, ca senzorul sa fie acelasi(sa mai discutat aici ce fel pacalesc astia lumea).
        Tocmai m-am intors de la "pomul laudat" adica de la Reprezentanta si am rezolvat problema... se pare ca principala cauza a fost faptul ca am fortat-o prin nameti, nu pierde ulei pe nicaieri, am facut diagnoza pentru linistea mea sufleteasca si au completat necesarul de ulei.Tot pentru linistea mea sufleteasca am schimbat uleiul din cutie....aveam un fix cu asta deoarece eu de cand am masina (trei ani si 45000 de km) nu am binevoit sa fac gestul asta.Am platit 410 lei (diagnoza, ulei cutie - 2 litri si ulei motor - 3 litri Mobil 1OW40) si am plecat de la dansii sperand sa nu mai ajung curand.Va multumesc tuturor pentru sfaturi ...acum nu mai ramane decat sa imi doresc sa fie curatat drumul de nameti ca sa pot scote si eu "piticozaurul" la plimbare si sa apara un mecanic in zona in care locuiesc eu care sa aiba "chef" sa se uite si la masina mea ca sa nu mai fiu nevoita sa merg la Reprezentanta.

        Comment


        • #19
          Originally posted by Ana View Post
          Tocmai m-am intors de la "pomul laudat" adica de la Reprezentanta si am rezolvat problema... se pare ca principala cauza a fost faptul ca am fortat-o prin nameti, nu pierde ulei pe nicaieri, am facut diagnoza pentru linistea mea sufleteasca si au completat necesarul de ulei.Tot pentru linistea mea sufleteasca am schimbat uleiul din cutie....aveam un fix cu asta deoarece eu de cand am masina (trei ani si 45000 de km) nu am binevoit sa fac gestul asta.Am platit 410 lei (diagnoza, ulei cutie - 2 litri si ulei motor - 3 litri Mobil 1OW40) si am plecat de la dansii sperand sa nu mai ajung curand.Va multumesc tuturor pentru sfaturi ...acum nu mai ramane decat sa imi doresc sa fie curatat drumul de nameti ca sa pot scote si eu "piticozaurul" la plimbare si sa apara un mecanic in zona in care locuiesc eu care sa aiba "chef" sa se uite si la masina mea ca sa nu mai fiu nevoita sa merg la Reprezentanta.
          Cu parere de rau ca am vazut abia acum problema care ai avut-o tu. In aceeasi perioada am patit la fel si cauza care mi-au gasit-o mecanicii este ca s-au format stelute de gheatza sau gheatza chiar pe epurator si la pornirea motorului in sezonul rece apar astfel de probleme. Problema s-a rezolvat prin spalarea motorului, cutiei de viteze si tot ce se poate pe sub capota si sub masina, inlocuirea uleiului care cred ca este prea gros pentru iarna din Romania (10W40) mai ales in Modova -34 de grade.

          Comment


          • #20
            Salut,

            Daca vrei sa verifici nivelul de ulei fara sa deschizi capota si sa te murdaresti pe maini, poti sa faci astfel:
            1. Pui contactul
            2. Astepti pana cand pe bord apare o iconita de ulei si una de ceas
            3. Se apasa pe butonul 000.0 de 2 ori intr-o secunda
            Pe display poate sa aparea OK sau -1,5L sau - 1L sau HI
            Daca iconita de ceas lunineaza intermitent nu se poate face o masurare corecta....se reia procedura dupa un anumit timp.
            Pentru ca operatia sa fie corecta motorul trebuie sa fie oprit de minim 15 min.

            Comment


            • #21
              Salut. Azi am patit si eu ce a patit Ana. Dupa ce am pornit si am scos-o din zapada, am mai stat 15 minute sa se incalzeasca bine si am plecat. Dupa 5 km s-a aprins uleiul la bord si surpriza! Joja era ridicata si toata capota numai ulei. La masuratoare cu joja nu mai era nici strop de ulei in baie, noroc ca am mai avut circa 500 ml de la schimb. L-am pus pe acela si am reusit sa ajung cu ea in parcare. problema e ca nu sunt sigur daca e de la joja sau s-a rupt ceva! Astept sa deschida la magazine sa cumpar ulei, dar am inima stransa sa nu fie altceva sau doar sa-l fi aruncat pe la joja. Astept sugestii.

              Comment


              • #22
                Intr-o zi si eu m-am trezit cu joja putin scoasa si motorul plin de ulei. Toate astea dupa un drum de 400 de Km. Vazand ca nivelul este intre min. si max. am lasat asa. Apoi dupa ce am ajuns acasa, am fost la reprezentanta, unde mi-au spus ca epuratorul trebuie schimbat si nici vorba de segmentare, cu toate ca si la ralanti arunca ulei pe joja ca la robinet si bineinteles mi-au mai descoperit ei mai multe de vre-o 2000 de Euro, dar stiu sigur ca mi-au spus ca nu trebuie segmantat motorul.

                Plec de acolo si imi spun sa mai merg la un alt mecanic, sa mai cer o parere, sa pot si eu sa trag o concluzie. Recomandat de-o cunostinta de-a mea, in fine mecanic de mecanic, care la randul lui imi spune ca trebuie segmentat si tot ce trebuie la o segmentare.

                La motor s-a schimbat epuratorul si culmea tot arunca uleiul pe la joja, ca la robinet, la ralanti, daca mai si turez am un "mini hidrant".

                Deci alta e problema si tare imi e ca numai segmentara o rezolva, o cauza sigur este, de creeaza atata presiune in baie cat sa arunce uleiul pe joja.

                Am incercat apoi si la alte marci, de curiozitate, am tras joja in timp ce motorul era pornit si nu arunca nici un gram de ulei. Imi aduc aminte ca la fosta mea masina, o alta marca, cu 400.000 kM in bord am tras joja in timp ce motorul mergea si nu arunca pic de ulei.

                Daca la alte masini nu se intampla fenomenul asta, apoi imi e tare greu sa cred ca la masina asta e ceva normal sa arunce uleiul pe la joja.
                Last edited by conels; 01-29-2014, 09:15 AM.
                Drumuri bune, ganduri si mai bune!

                Comment


                • #23
                  Colegule, completeaza linistit cu ulei, da jos suportul filtrului de aer si curata bine zona de sub el ( acolo se aduna uleiul aruncat pe la joja) si nu o sa fie nici o problema.Carabusii sunt mai sensibili pe vreme rece si daca nu incalzesti masina bine si o fortezi......vomita.Acelasi lucru l-am patit si eu acum doua ierni. Am fost nevoit sa plec cu ea fara sa astept sa se incalzeasca si dupa aprox 3km mi-a aruncat tot uleiul din motor pe la joja. Pe bord mi-a aparut -1,5l.M-am incapatanat sa merg cu ea asa gandindu-ma ca nu e nici o problema daca am lipsa 1,5l si dupa cca 15km mi-a taiat-o calculatorul.Pur si simplu mi-a oprit motorul si nu mi-a mai dat voie sa-l pornesc.Am ajuns pana la un peco unde am luat 2l (in ideea ca am lipsa 1,5), am pus in motor 1,5l (de data asta am putut sa o pornesc) dar pe afisaj indica tot -1,5l.Am pus si jumatatea ramasa, ajuns la peco am mai luat 2l pe care i-am pus si tot nu era la nivel dar am reusit sa ajung acasa.Ajuns acasa am facut schimbul de ulei, am curatat bine compartimentul motor inclusiv sub filtrul de aer si merge si in zi de azi fara nici o problema.A ramas cu o sensibilitate la un tachet de la patania respectiva, in rest este ok.
                  Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!

                  Comment


                  • #24
                    Am completat cu 3 litri de ulei, am pornit-o si a mers bine, fara sa observ ca sare pe undeva ulei. Maine dimineata o sa vad cum se comporta, dar e clar ca trebuie lasata sa se incalzeasca inainte de a pornii la drum. De obicei o tin pana trece pe GPL. Azi m-am grabit ca nu stiam daca o scot din zapada si m-a taxat cotetul.

                    Comment


                    • #25
                      NU am lasat niciodata, la nicio masina din cele avute motorul sa se incalzeasca pe loc. Si nu am avut niciun fel de probleme. In mod identic, nici la masina actuala nu am stat niciodata sa incalzesc motorul indiferent cat de frig era afara. Si, in Bucuresti a fost si frig.
                      Repet, nu am avut niciodata probleme. Dar nici am turat motoarele excesiv.
                      Dar daca la aceasta o sa am vreodata probeleme de genul asta, va dau cuvantul meu ca direct la dezmembrari o duc.
                      Conduc de mai bine de 30 de ani. Niciodata nu am auzit un vreun producator auto sa recomande incalzirea motorului pe loc.
                      Ce, e drujba?
                      Chiar imi place masinuta asta!

                      Comment


                      • #26
                        Vreau sa fiu martor , poate mai iau si eu cele necesare.Chestii minore.... :P
                        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                        Comment


                        • #27
                          Aruncarea uleiului pe la joja nu este normala. Sunt multe cauze, de la punerea uleiului peste nivelul maxim, segmenti uzati sau garnitura de chiuloasa impuscata. Completeaza uleiul lipsa in motor pana ajunge sa-ti indice uleiul pe joja undeva intre minim si maxim. Porneste masina, lasa motorul sa treaca pe gaz si poti sa-i faci o proba pe loc, tine-o accelerata pe la 2500-2700 ture cateva minute, dupa care vezi daca mai scuipa uleiul. Despre incalzirea motorului inaintea plecarii, parerile sunt impartite. Eu o las sa mearga singurica pana cand relantiul scade la valoarea normala.
                          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                          Onorez comenzi si in Bucuresti
                          Tel. 0736375626 Marian

                          Comment


                          • #28
                            Buna seara, am patit si eu acelasi lucru acum doua ore, masina este A140, scotea ulei pe joja ca la robinet. Am mai avut aceeasi problema iarna trecuta. Mi-e si frica sa o pornesc maine dimineata.

                            Comment


                            • #29
                              Dimineata cand am pornit, am stat sa se incalzeasca si am mers cu ea fara probleme! A fost destul de frig dimineata, dar m-am ferit sa o turez. Ceva e in neregula cu ele din fabrica. Nu am mai auzit pana acum ca o masina sa arunce tot uleiul din baie pe la joja. Cred ca e cea mai ciudata masina.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by printisorcris View Post
                                Buna seara, am patit si eu acelasi lucru acum doua ore, masina este A140, scotea ulei pe joja ca la robinet. Am mai avut aceeasi problema iarna trecuta. Mi-e si frica sa o pornesc maine dimineata.
                                Mergi fara frica cu ea. Doar sa o lasi sa se incalzeasca in relanti fara sa o turezi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF