Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Restaurare W116 280SE din '78

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by andrei_dent View Post
    Daca nu era rupt in partea dr il lasam cu crapaturi ca ar fi avut patina.
    Dar nu era top zustand !
    Last edited by Levi; 01-28-2014, 13:45 PM.
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #17
      Felicitari , andrei_dent ! .
      Inca un W116 va "zambi" pe sosele la primavara .

      M-a frapat un lucru . Sapte straturi de grund ? . Sa dea Domnul sa tina .
      Daca primul strat nu a prins ca lumea . celelate straturi sunt cam degeaba .

      Cu mecanica cum stai ? . Motor , injectie , cv. , grup , etc . ? .
      Last edited by nstoe; 01-28-2014, 17:20 PM.

      Comment


      • #18
        Grund s-a dat doar 2 straturi, restul antifon. Eu zic ca a prins bine si nu vor fi probleme. Oricum nu mai vede masina asta zãpadã.
        Motoare am doua acum, ca am mai facut rost de unul fara accesorii, si din doua iese unul bun. Nu am Jetronic-ul cu care ar trebui sa fie in mod normal echipat motorul, va avea carburator. CV pare a fi in regula, si aici am doua bucati, in schimb nu am grupul care trebuie. Are unul de pe un w126, nu știu exact ce raport, dar gãsesc eu unul de 3:69 pana la urma. Sper sãptãmâna viitoare sa încep echiparea, doar ca trebuie sa mut masina in alta parte cu platforma la vreo 10km, si îmi e cam sila cu zãpada asta.

        Comment


        • #19
          Felicitari si din partea mea...

          Vad ca mai sunt si altii care "nu au acoperisul intreg pe casa" ...va fi o masina de invidiat!


          Bafta in continuare si asteptam cu interes evolutia lucrarilor!


          Stima
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #20
            Salutare , felicitari si multa rabdare in continuare! Pt.ca suntem "vecini" sper sa ne intalnim cand vei finaliza opera de arta saa vad si in realitate bijuteria! Numai bine!

            Comment


            • #21
              Eu as fi vrut sa fie gata pana la retroparada primaverii, dar nu cred ca sunt șanse. Poate pana la cea din toamna daca nu.

              Originally posted by SHPAN View Post
              Salutare , felicitari si multa rabdare in continuare! Pt.ca suntem "vecini" sper sa ne intalnim cand vei finaliza opera de arta saa vad si in realitate bijuteria! Numai bine!
              Te aștept in vizita daca ai drum pe aici. Apropo, știi ceva de masina asta?
              Attached Files

              Comment


              • #22
                Salutare!respect pentru pasiune si efortul depus.cat au costat chederele si ce marca sunt?
                de pe ebay?
                zi buna

                Comment


                • #23
                  Originally posted by andrei_dent View Post
                  știe ceva de masina asta?
                  E(ra) a colegului Cugino. Uite-o ! http://www.clubmercedes.ro/vand-w116...4.html?t=19734
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by marcelica70 View Post
                    Salutare!respect pentru pasiune si efortul depus.cat au costat chederele si ce marca sunt?
                    de pe ebay?
                    zi buna
                    Da ebay. Nu stiu ce marca sunt. Au ajuns cam 350€ pt. parbriz, luneta, 4usi si trapa. Dar nu recomand vanzatorul respectiv.

                    Comment


                    • #25
                      Merci pentru raspuns,spor la restaurat.
                      Zi buna.

                      Comment


                      • #26
                        Salut

                        Originally posted by andrei_dent View Post
                        Am sablat jantele,carcasa de la filtrul de aer, galeriile de admisie si evacuare, scutul de la cutia de viteze. Am luat chedere noi parbriz/luneta, usi si trapa. Am mai reparat unele repere care faceau figuri (broaste, clante, oglinzi)
                        Salut. Cu ce vopsea ai vopsit galeria de la evacuare? cu vopsea termorezistenta? Ca am luat si eu o vopsea termorezistenta, am dat pe evacuare, pe etrieri, am tinut piesele la cuptor si mi se sterge vopseaua.

                        Stima

                        Comment


                        • #27
                          Niste poze noi.
                          Bara fata a fost lovita si nu vine deloc bine. Am sa incerc sa o trag un pic, daca nu trebuie sa caut alta.
                          Attached Files
                          Last edited by andrei_dent; 02-03-2014, 20:38 PM.

                          Comment


                          • #28
                            Felicitari...arata bine !

                            Dar ce a patit bara?
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #29
                              Asa am luat-o, nu am lovit-o eu. Au zis bãieții de la service ca se ocupa de dar cred ca au "uitat". Noroc ca m-am uitat azi ca loveste in aripa. Se vede si in ultima poza ce bine se aliniaza.

                              Comment


                              • #30
                                BRAVO !!! Eu pentru cateva gauri in praguri ma gandesc sa arunc masina la fier vechi si altii practic reconstruiesc masini... BRAVO inca o data !

                                Sper din tot sufletul ca ai reusit sa scoti cancerul din ea total. Ar fi pacat sa reapara dupa cativa ani.
                                1991 R129 300SL-24
                                1991 w124 300CE-24
                                1993 w202 C280
                                1978 w116 450SEL 6.9
                                1987 w201 190E 2.0
                                1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF