Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

ABS ESP defect

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hai sa vin cu niste noutati,poate vreodata ii va fi de folos cuiva.
    Alta vizita la mecanic....schimbat comutatorul de la pedLa....sancky...original Mercedes. Pe punguta scrie Mercedes, pe el Delphi....in fine.... Au descoperit ei si o sivuranta arsa, 5,cea cu lampile de frana....cica face vreun scurt pe instalatie,sau de la ultima ploaie...si trebuie verificaTa toata instalatia....
    La in sistenta mea...au verificat jocurile pe fata...si curios, au mai strans un rulment....

    Astazi....mare mi-a fost mirarea sa se aprinda iar becurile...cand imi era lumea mai draga,chiar inainte sa plec la drum... Siguranta 5, nu doar ca era arsa...ci topita...am bagat alta si mai mare, si s-au stins becurile din bord.
    Sa vad ce o sa mai apara, si verific constant acea siguranta.... ceva tot nu ein regula...

    Comment


    • #17
      Sfat,nu te juca cu sigurantele mai mari!!Daca aia a fost topita,e clar ca undeva e un scurt iar daca pui o siguranta mai mare,sa ne facem treaba cica,s-ar putea ca de fapt...sa-ti faci singur de treaba si sa iei foc!!!Stiu ca e greu sa ai un defect si sa nu dai de el,dar cred ca nu e de jucat cu electrica la o masina ca,doamne fereste s-au vazut multe si nu cred ca vrei...sa devii vedeta Pro TV .Stima.
      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

      Comment


      • #18
        Salut,
        In Spate te uiti daca cablajul nu freaca fie de suportul de la roata de rezerva sau fie e ros la trecerea din semiaripa.
        Cum bine te-au sfatuit si alti nu te juca cu sigurante mai mari deoarece prima victima o sa fie tabloul de sigurante, apoi restul
        Cu stima

        Comment


        • #19
          Salutare, vad ca ma inscriu si eu in aceasta "comunitate" cea a fratilor Abs+Antipatinaj(e vorba de acea roata ce derapeaza nu e Esp dar cred ca e acelas lucru) aprinse.
          Acum 5000 de km am schimbat discurile si placutele de frana spate. La montaj am dat cu spray de curatat pe ambii senzori de Abs( o fi bine,o fi rau ??!!?? ). Am plecat in cursa si pe la Brasov,la trecerea peste o denivelare s-au aprins cele 2 becuri.Am oprit sa mananc si la pornire dupa 200 de metri s-au stins si asa au ramas.Asta pana saptamana asta cand isi facura de cap.Am plecat pe ploaie si am stat cu becurile aprinse mult timp.Daca opresc motorul cand pun contactul uneori nu raman aprinse si se sting la pornire alteori raman aprinse si se sting dupa 20 de metri.Stopurile pe frana merg.Ar putea fi contactul de frana?Ma gandesc sa desfac iar discurile sa scot senzorii sa-i curat.O fi bine sau rau sa fac asta.Daca e contactul de frana cum pot vedea doar inlocuindu-l ?Faza e ca nu se blocheza rotile indiferent de viteza la care franez si totul merge perfect cu exceptia ca sunt becurile aprinse.Nu ar trebui sa nu lucreze Abs-ul si rotile sa se blocheze?Astept sfaturi si pareri si multumesc anticipat.Stima.
          Cum se demonteaza acel contact de frana,are siguranta,se roteste sau cum , asta pentru a nu umbla pe "intuneric", daca este cineva care a facut asta???
          Last edited by Cristi Nazarov; 10-19-2013, 18:57 PM.
          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

          Comment


          • #20
            Acel contact are o siguranta pe care apesi. E cam incomod de ajuns la el.
            Desi eu unul nu cred ca e de acolo din moment ce se aprind lampile, mai degraba cred ca senzorii de ABS fac figuri.

            P.S. eu am schimbat 2 "porcarii" de comutator de la pedala... unul cumparat online..producator oarecare, unul original de sprinter 2006+ pt ca apoi...sa mearga in sfarsit cu unul orginal Mercedes, cel putin asa scria pe punguta....iar inauntru, pe piesa, era alt producator ))
            Last edited by juice_2407; 10-19-2013, 22:19 PM.

            Comment


            • #21
              Curios e ca aceasta problema a aparut exact dupa schimbarea discurilor de frana si nu cred ca s-au defectat senzorii la schimbare.Azi am pornit masina, becurile stinse si in momentul in care am calcat frana am realizat ca s-au aprins iar becurile in bord !!!Cred ca o sa incep cu acel contact de schimbat.Stima.
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment


              • #22
                Buna ziua !


                Ce multa lume nu pricepe este ca Mercedes produce masini, nu comutatoare, rulmenti, discuri de ambreiaj sau faruri. Componentele sunt produse de Siemens, Delphi, Continental, Valeo, Hella, Bosch, etc., dupa specificatiile Mercedes. Adica Mercedes vine la Siemens sau Delphi cu un caiet de sarcini in care scrie ca acea componenta trebuie sa indeplineasca conditia X sau Y, sa aibe dimensiunile U sau Z si forma F. Aia, adica Siemens sau Delphi studiaza treaba, concep, dau pretul si apoi, dupa acordul celor de la Mercedes, incep sa produca, ca vor si ei sa traiasca.

                Si odata acea componenta produsa, este apta de a purta sigla Mercedes pe punga sau cutie.

                Mercedes nu produce nici ECU-uri, nici discuri de frana, nici placute, nici cablaje, nici oglinzi, nici curele de vreun fel sau senzori de parcare. Si la fel fac si VW, BMW, Opel si altii. Eu le transport de la furnizor la beneficiar, de-aia stiu...

                Nu stiu daca unui senzor ii convine sau nu sa fie curatat cu spray-uri de cine stie ce fel, dar stiu din proprie experienta ca nu ai ce cauta sa-i atingi pe partea de citire cu ceva metalic.


                Dragos
                Last edited by Heavy D.; 10-20-2013, 12:47 PM.

                Comment


                • #23
                  Problema rezolvata,relativ usor cu exceptia unor injuraturi pintre dinti,a catorva exercitii de gimnastica in pozitia culcat pe spate si ceva julituri pe la mana !!!
                  Cauza:intrerupatorul de la pedala de frana.Pret 35 lei Febi.
                  Mod de schimbare:
                  - se scoate mufa din spate,are o clema in partea de jos pe care se apasa si iese.Daca nu scoateti mufa nu aveti loc sa scoateti intrerupatorul,spatiul fiind foarte mic
                  -in partea dreapta a intrerupatorului aveti o clema pe care apasati si invartiti in acelas timp de el in sensul invers al acelor de ceasornic, din pozitia in care va uitati la el.Bun chestia asta e simpla de spus dar mai greu de facut deoarece e spatiu foarte mic
                  -pentru montare, avand in vedere ca este nou si plasticul mai tare o sa aveti nevoie,cel putin eu am avut,de mai mult loc motiv pentru care e bine sa dati pedala de frana jos.Are o siguranta cu un bolt pe pedala si alta cu un bolt mai mic pe axul pompei de frana, dar se scot foarte usor.
                  -introduceti intrerupatorul in locasul lui,de preferat uns cu putina vaselina si invartiti de el in sensul acelor de ceasornic fara sa apasati pe nimic altceva.Trebuie impins foarte bine si cat de cat centrat in locasul lui pentru a merge.
                  -montati apoi cum puteti si mufa in spatele intrerupatorului
                  -montati pedala la loc si...asta e.
                  Sper sa fie de folos celor care au indeletniciri asemanatoare. Stima.
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Johnny_ View Post
                    Salut.Cam aceeasi problema am avuto.
                    La tester imi dadea :comutator stop frana defect.A fost schimbat doar de test si cand am mai dat o scanare odata cu scanerul nu mi-a mai gasit eroare...dar dupa aceasta operatiune , imi merge asr ul , esp-ul...asa ca butonul a ramas acolo , platindu-l prin serviciile mele( i-am reinstalat sistemul de operare pe laptopul cu care face dignoza ~ 50 lei)..

                    Asa ca,incearca sa il schimbi si vezi ce si cum.

                    Ti-as mai da un sfat , care nu stiu cat efect o sa aiba : curata senzorii de abs.Vezi ca pe ei se prinde pilitura de fier de la disc..Io cand am schimbat consumabilele pe masina ,din curiozitate am scos un senzor dinala afara iar pe cap avea o gramada de pilitura.
                    Salutare,zi si mie mai exact cum ai scos senzorul de Abs afara ca vad ca nu scap de probleme.Dar explica asa mai pe inteles dar nu de alta sa nu fac pagube mai mari.Dupa ce am schimbat comutatorul am mers bine mersi dupa care a inceput iar pomul de craciun in bord.Faza e ca la mine se aprind becurile,abs-roata patinand, dar daca opresc motorul si repornesc dupa 10 m se stang si raman stinse intre 10km si cel mai mult 450 de km ,pe autostrada.Pe cine am intrebat a zis ca nu poate fi senzor ca ala se aprinde si nu se mai se mai stinge,pe cat timp la mine se aprinde si se stinge mai ceva decat girofarul militienilor !!! Ma gandesc si sa scot senzorii,sa-i curat si sa vad ce iese dar nu stiu daca se pot scoate si baga la loc sau sunt de unica folosinta,cand se scot se pun altii noi...Mai ales ca vine zapada si ma gandesc ce ma fac fara abs si antipatinaj..Ce ar mai fi de remarcat e ca am oservat de 2 sau 3 ori ca in momentul in care am trecut mai tare cu puntea spate peste o denivelare,linie de tren sau tramvai,in momentul impactului cu aceasta sa aprins si becul in bord, ceea ce tind sa cred ca ar fi totusi un contact imperfect undeva..Stima.
                    Last edited by Cristi Nazarov; 11-04-2013, 14:21 PM.
                    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                    Comment


                    • #25
                      Ideea este urmatoare:
                      -intre senzorii de abs si roata polara trebuie sa fie o distanta de 1mm-1,5 mm
                      -distanta se masoara cu o lera
                      -daca loviti, ciocaniti,rasuciti senzorul exista riscul ca miezul din interior sa se rupa si viteza va fi citita eronat.
                      -folositi star diagnosis si cititi viteza senzorilor pe drum drept (trebuie sa fie identica sau cu 1-2 km diferenta)

                      Comment


                      • #26
                        Bun,multumesc mult de datele oferite,cu asta m-am lamurit.Acum sa revenim la ce ma doare pe mine : pot scoate senzorul de abs afara sa-l curat si apoi sa-l montez la loc sau in momentul in care se scot obligatoriu se schimba pentru ca se strica???Am citit pe aici ca cineva a scos acel senzor si l-a montat la loc.Pot face si eu aceasta operatiune sau sigur se deterioreaza senzorul si trebuie pus altul?Daca se pot scoate,cum se procedeaza:tragi de el cu cheia,cu patentul,rasucesti ,invarti...????Cam astea sunt intrebarile la care as dori raspuns ,va rog mult....Multumesc oricum pentru toate raspunsurile.Stima.
                        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                        Comment


                        • #27
                          In principiul il poti scote fara sa-l deteriorezi. Folosesti ulei penetrant wd-40 si are o zona patrata de unde il poti rasuci cu o cheie fixa 10 sa 12 si de unde il poti trage
                          Multa rabdare

                          Comment


                          • #28
                            Multumesc mult.Din alta discutie cu cineva am inteles ca locasul in care intra este conic si se baga prin presare.Cu scosul e mai problematic daca e intepenit.Alta intrebare ar fi, locul unde se imbina cu cablajul masinii,undeva in dreptul reglajului pentru frana de mana,este cu mufa sau cum?Intreb pentru ca am desfacut protectia de panza de acolo sa verific inbinarea dar am gasit ceva de plastic negru ce pare a fi dintr-o bucata si nicidecum o mufa.In mod normal nu prea ai avea cum sa-l schimbi decat daca tai firele si le legi,desi nu prea ar fi logica operatia...A schimbat cineva si stie cum vine acolo?Stima.
                            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                            Comment


                            • #29
                              Se taie firele deobicei acolo unde se ramifica si se leaga senzorul nou respectind culoarea firelor. Legenda spune ca trebuie sa inlocuiesti firul pina in mufa de abs

                              Comment


                              • #30
                                Legenda spune si ca orice surub demontat de pe masina trebuie inlocuit cu unul nou ...si atunci ce facem???Schimbam masina cand facem schimbul de ulei???Faza e un senzor de abs nou vine cu fir pana in mufa de abs sau mai scurt?Stima.
                                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF