Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme A\C w126 300SE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme A\C w126 300SE

    Salutari tuturor,de curand am achizitionat un w126 300se din 91 si am inceput sa mai repar din problemele pe care le are.Am inceput cu aerul conditionat care nu avea sufficient Freon.Am incarcat instalatia,am schimbat electroventilatorul care functiona doar o elice din doua,am pus cu o singura elice mai mare.Problema este urmatoarea si anume,pornesc motorul,pornesc A\C-ul,si merge pana la prima accelerare a motorului apoi nu mai porneste in ruptul capului de cat daca opresc si pornesc motorul sau daca scot si bag inapoi releul pe care scrie klima.Freon nu pierde,a stat instalatia sub presiune inainte sa puna Freon,cantitatea incarcata a fost de 1kg prima data,apoi am mers inapoi sa mai puna si restul de 300 de grame.Nenea de acolo spunea ca este o problema electrica,un releu...Daca are cineva idee ce as putea verifica sau unde sa umblu il rog sa posteze.Eu am curatat sigurante,piciorusele releului pe care scrie klima,nu stiu unde sa umblu in alta parte.Va multumesc anticipat.

  • #2
    Salutare colegu, lasa o serie VIN si poate te ajuta vreun coleg cu vreo schema electrica ceva.

    Comment


    • #3
      Wdb1260241a569283

      Comment


      • #4
        Salutare! Parerea mea este ca releul face figuri. Ideal ar fi sa cauti un alt releu cu care sa ii faci un test si asa iti dai seama cel mai repede daca de la releu ii problema! Sincer eu nu cred ca de la instalatia electrica ii problema...eventual verifica daca sunt urme de carpeli pe la instalatia electrica.

        Ai A/C automat?

        P.S. Am cautat in program dar nu am gasit schite cu partea electrica (doar cu copresor, radiator, conducte, etc...)


        Stima
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #5
          Am mai bazait in seara asta pe la masina,am curatat si conectorii de la mufa filtrului uscator(parca asa se numeste)compresorul nu se mai opreste la accelerarea motorului,merge pe loc dar cand plec cu masina se opreste,si la fel,ori tre sa pornesc motorul ori sa scot acel releul.Maine am sa incerc sa caut unul de imprumut sa vad daca este de la el.Alta problema cand porneste compresorul relanti-ul nu mai sta la 700,cade pe la 500 de ture,si cam tremura,nu ar fi trebuit sa compenseze cumva si sa stea tot pe la 700-800 de ture?

          P.S.Nu stiu daca e automat,atasez o poza cu panoul de comanda.
          Attached Files
          Last edited by gab007; 08-10-2013, 03:10 AM.

          Comment


          • #6
            Originally posted by gab007 View Post
            Am mai bazait in seara asta pe la masina,am curatat si conectorii de la mufa filtrului uscator(parca asa se numeste)compresorul nu se mai opreste la accelerarea motorului,merge pe loc dar cand plec cu masina se opreste,si la fel,ori tre sa pornesc motorul ori sa scot acel releul.Maine am sa incerc sa caut unul de imprumut sa vad daca este de la el.Alta problema cand porneste compresorul relanti-ul nu mai sta la 700,cade pe la 500 de ture,si cam tremura,nu ar fi trebuit sa compenseze cumva si sa stea tot pe la 700-800 de ture?

            P.S.Nu stiu daca e automat,atasez o poza cu panoul de comanda.
            E normal sa scada ralantiul cand pornesti A/C. Cant despre oprirea compresorului,banuiesc ca trebuie sa schimbi releul.

            Comment


            • #7
              Dar nu mai revine la 7-800,ramane la 500,ma gandesc ca nu are nici ungere cum trebuie.

              Comment


              • #8
                Originally posted by gab007 View Post
                Nu stiu daca e automat,atasez o poza cu panoul de comanda.

                Este manuala, in doua zone...dar lipseste rozeta pe partea dreapta! Gasesti la colegi care dezmembreaza W126!





                Originally posted by gab007 View Post
                Dar nu mai revine la 7-800,ramane la 500,ma gandesc ca nu are nici ungere cum trebuie.

                Este normal sa scada, precum a mentonat si colegul Priest mai sus...dar am o intrebare: compresorul decupleaza dupa ce opresti A/C-ul?





                Stima
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #9
                  Da,se opreste compresorul daca opresc eu de la buton sau direct aeroterma.

                  Comment


                  • #10
                    Am incercat si cu alt releu,la fel face,nici o schimbare si am mai incercat cu firele de la sonda de presiune de pe filtru uscator pe direct,a mers bine o zi apoi iar a inceput sa faca la fel.Nu mai stiu pe la ce sa ma uit.
                    Alta problema care o are,nu stiu daca sa deschid alt topic sau nu,scriu aici si daca e nevoie deschid altul.Se limiteaza la 4000 de ture indifferent de treapta de viteza ori pe loc nu trece de 4000,are cineva idee de la ce poate fi?

                    Comment


                    • #11
                      Parerea mea este in felul urmator: cand accelerezi, scade presiunea pe aspiratie (ma refer la AC) si presostatul de joasa presiune iti opreste compresorul. Resetarea acestuia este manuala (si deci prin oprirea din cheie). Cauzele pot fi: 1. Cantitate prea mica de freon
                      2. Ventilatorul pe care l-ai pus sa faca o racire puternica...deci o condesare prea mare, rapida,scazand astfel presiunea in tot sistemul.
                      In general,pe aspiratie in momentul accelerarii ar trebui sa ai o presiune de aproximativ 2 bari.

                      Comment


                      • #12
                        Dar daca ''nenea'' care a pus Freon nu am pus R12 cum ar fi trebuit si a pus R134,poate sa mearga asa prost?

                        Comment


                        • #13
                          Tot nu am rezolat nimic,stiti cumva daca senzorul de temperature exterioara are vreo legatura cu instalatia de A\C?Este stricat,arata -38 de grade.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by gab007 View Post
                            Tot nu am rezolat nimic,stiti cumva daca senzorul de temperature exterioara are vreo legatura cu instalatia de A\C?Este stricat,arata -38 de grade.

                            Nu cred ca are legatura cu instalatia A/C...din cate stiu eu, este o instalatie individuala care iti indica temperatura exterioara.


                            Mai mult ca sigur senzorul (care se afla in bara) este defect, de iti indica -38 de grade!
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #15
                              Deja a ajuns la vanzare...?! http://mercador.ro/oferta/vand-merce...tml#586b80807f
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF