Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Martor aprins in bord BAS\ESP

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am scos azi cam toate sigurantele sa le verific.

    Acum am BAS/ESP si ABS aprinse si dupa pornire. Cum le fac sa se stinga?
    Chiar imi place masinuta asta!

    Comment


    • #17
      Virati pe loc maxim stanga-dreapta si se sting.
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #18
        Intr-adevar contactul de la pedala de frana e de vina, cred si eu. Si eu l-am schimbat. Dupa ca am pus unul nou( Bosh) am desfacut pe cel vechi si am observat ca s-a depus calamina pe spatiul de atingere. Daca se curata cu hartie abraziva cu siguranta va merge si nu mai trebuie schimbat. Eu unul nu am facut asa caci luasem deja unul nou. Pe viitor asa am sa fac. Merita incercat.
        Numai de bine!

        Comment


        • #19
          Atentie ! mai oxideaza si mufa care intra in contactul frana !La fel aveam probleme si pe tester imi dadea senzorul ax volan care 12 milione .de fapt era senzorul frana de sub pedala
          diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

          Comment


          • #20
            Salut.Am si eu problema asta de vreun an, BAS-ESP SI ABS aprins in bord, la inceput daca roteam volan stanga- dreapta i-mi dispareau si apareau doar cand opream motorul si porneam din nou.Dupa un timp imi ramaneau aprinsi martori acestia chiar daca mai faceam figura cu rotitul volanului. Am scimbat contactul de la pedaua de frana si mi sa stins doar martorul ABS, BAS-ESP ramanand in continuare aprins.Acum de vreo saptamana a inceput sa mi se aprinda din nou martorul abs la prima atingere a pedalei de frana si ramane aprins, iar la o franare brusca de exemplu pe pietris rotile se infraneaza si nu mai simt bataile acelea in pedaua de frana.t.Asta nu se intampla cand era aprins doar martorul BAS-ESP.Ceva sugesti?Aveti idee cum pot schimba lichidul de frana ,asta ca o masura in plus ?

            Comment


            • #21
              Pana la lichid, fugi la tester.
              Pot fi foarte multe: senzori de la roti, cablaje, senzor volan(mai rar), pompa ABS, calculator ABS.
              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

              Comment


              • #22
                bas esp abs

                Salut la toata lumea.
                Sunt nou pe forum si nou proprietar de Mercedes A140 an 1999.Am si eu aceeasi problema cu martorii din bord.azi dimineata am verificat ceva sigurante daca sunt arse(era doar una singura arsa de la lampa de masarier) si dupa aceaa am dat acea resetare de la bord(manual service light reset procedure) iar dupa ce am pornit masina au ramas aprinse bas esp si abs.Acum daca apas pe butonul de ASR numai raspunde adica numai se dezactiveaza sau activeaza.Am incercat sa resetez prin rotire completa a volanului stang/dreapta dar nimic
                Tin sa precizez ca masina a stat 2 luni placutele sunt aproape noi si cand am inceput sa merg cu ea s-au icins un pic mai mult discurile.Inca o problema ar fi cred unghiul de fuga al masinii...dupa 130 incepe sa dardaie volanul.
                Sa fie oare din aceste cauze?si ce sa aibe?nu prea ma pricep la partile astea electronice
                Stima si respect...

                Comment


                • #23
                  Daca iti "dardaie" volanul la viteza mare mai degraba nu sunt echilibrate rotile . Problema asta nu prea apare de la unghiul de fuga !

                  Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
                  Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

                  Comment


                  • #24
                    Da dar volanul trebuie sa il tin spre dreapta un pic ca masina sa mearga drept.Daca volanul este drept atunci masina trage stanga.

                    Comment


                    • #25
                      In cazul acesta posibil ori roata din stg. sa fie mai dezumflata , ori unghiul de fuga sa fie baiul .

                      Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
                      Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

                      Comment


                      • #26
                        Pai si asta poate fi si cauza martorilor aprinsi?

                        Comment


                        • #27
                          Sincer nu cred ..
                          Incearca imediat dupa pornirea masinii , pe loc , sa invarti volanul maxim dreapta , apoi maxim stanga si apoi indrepti rotile . Daca nici asha nu se sting incearca sa ajungi la un tester sa vezi ce coduri de erori iti da !

                          Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
                          Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

                          Comment


                          • #28
                            Cauza poate fi si geometria incorecta, mai ales faptul ca volanul sta stramb. Masina merge drept iar senzorul de inclinatie al volanului indica alta directie.
                            Un inceput este rezolvarea geometriei(volanul sa stea drept, masina sa mearga drept) apoi un tester, cum bine ai spus Shasha.
                            Toate cele bune!
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #29
                              Maine ma duc cu ea astazi este inchis tot ca este sarbatoare aici.Ms pentru sfaturi...eu am crezut ca problema vine de la roti pt ca sau incins la inceput.
                              Respect.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by PantelimonDan View Post
                                Maine ma duc cu ea astazi este inchis tot ca este sarbatoare aici.Ms pentru sfaturi...eu am crezut ca problema vine de la roti pt ca sau incins la inceput.
                                Respect.
                                Pe langa subiect
                                Ai spus ca rotile s-au incins imediat dupa schimbarea placutelor. De regula se intampla cand apare murdarie pe pistonul de frana, daca nu l-ai curatat. Trece dupa un timp, dar altadata sa-l cureti cand schimbi placutele ca strici garnitura si o sa incepi sa pierzi lichid.
                                Last edited by Zeus; 10-03-2013, 18:16 PM.
                                Chiar imi place masinuta asta!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF