Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Oil Catch Tank

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oil Catch Tank

    Salut colegi.

    Vreau sa intreb daca ati facut sau aveti experienta cu asa ceva: "Oil Catch Tank"
    http://www.ebay.com/itm/Oil-Catch-Ta...item5d2ae19094
    Attached Files

  • #2
    Cel negru din fata busonului de ulei este un filtru epurator(nu sunt sigur pe denumire).
    Are rolul de a colecta uleiul din gazele de la evacuare).
    La Bmw este un filtru ca cel de ulei care se schimba periodic.
    La modelul nostru(din ce am citit) sunt niste site metalice cu un arc ceva. Chestia este ca nu se schimba. Poti sa il cureti daca vrei.
    Ce nu inteleg din pozele postate de tine ce este furtunul albastru si unde se duce el in dreapta motorului.
    Sigur nu este din fabrica( a mesterit cineva pe acolo).

    Comment


    • #3
      Hmm, asta e ideea catch tankului: aburii de ulei sa nu fie trimisi in admisie, ci colectati intr-un recipient separat.
      Eu, sincer, nu vad rostul. Ok, faptul ca intra ulei in admisie duce la afectarea unor senzori (MAF, MAP, temperatura aer), insa chiar daca s-ar "deturna" circuitul epuratorului spre un recipient separat, ce castig? Nimic.
      Din ce vad, solutia este adoptata la masini de inalta performanta, preponderent cele destinate sportului auto/circuitelor. Pentru masini de strada, castigul este zero in termeni de obtinut ceva performanta.
      Sa nu mai spun ca trebuie inlocuit furtunul carcasa filtru aer spre turbo, care are slot pentru epurator. De asemenea, eliminat senzorul mufat acolo.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Salut
        Din poza, reusim sa vedem mai bine ptr. ce este folosit.
        Avantaje, cred ca sunt. Insa unele afirmatii sunt si subiective, este de ajuns sa analizam poza. Ganditi-va la faptul daca "sistemul" este mai curat?
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Eu cred ca filtrul acela(separatorul de ulei) tocmai rolul acela il are. Sa nu lase sa intre ulei pe admisie.
          Odata separat uleiul se intoarce inapoi in motor. Daca era nevoie de colector separat cred ca monta mercedes din fabrica. Oricum rau nu-i face. Uleiul se contamineaza in timp de la gaze si de la "spanul" din motor.
          Am citit undeva ca uleiul full sintetic daca nu ar fi contaminat ar avea aceleasi proprietati de ungere nelimitat( sau oricum sa zicem indelungat).
          Stiu ca s-a incercat fabricarea unui filtru foarte performant(fin banuiesc) care sa colecteze toate impuritatile din ulei. Nu stiu daca a fost si scos pe piata.

          Comment


          • #6
            Aici este o explicatie cu privire la acest subiect.
            https://www.redline-motorworks.com/kb_results.asp?ID=8

            Comment


            • #7
              Uite aici ceva mai interesant
              Vizionaţi „Amazing Filter Demonstration - Save Your Engine” pe YouTube
              The FS-2500 is an add-on filter unit. It slows the flow of oil and filters to 2.78 microns. The results are amazing... a dramatic increase in oil life and 99...

              Comment


              • #8
                Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by dialiv View Post
                  Uite aici ceva mai interesant
                  Vizionaţi „Amazing Filter Demonstration - Save Your Engine” pe YouTube
                  https://www.youtube.com/watch?v=klcB...e_gdata_player
                  Aia-i o reclama la un filtru de ulei. Nu vad legatura directa cu catch tank-ul.
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • #10
                    Daca am avea filtre din acelea pe masina(sa presupunem ca si fac ce arata) nu ai mai avea nevoie de colectorul acela de ulei. Din cate inteleg colectorul are rolul de a retine uleiul contaminat.
                    Ori avand filtrul acela "minune" uleiul ar fi decontaminat constant.

                    Comment


                    • #11
                      Eu as fi precaut, fara a cunoaste pretul filtrului aluia: daca el opreste 7 microni, comparativ cu 33 cat opreste filtrul normal, asta nu inseamna cel putin o "strangulare" a debitului/flow-ului normal, concomitent cu imbacsirea muuult mai rapida?
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #12
                        Nu am zis ca imi montez eu pe masina.
                        Din ce am vazut la ei pe site nu aveau decat pentru Sprinter.
                        Si spun acolo in functie de cat flow iti trebuie de atata iti dau.
                        La w203 de exemplu e un filtru mic, la ei este de 3ori mai mare. Suprafata mai mare compenseaza flowul.
                        M-a impresionat ce spunea unul care il avea montat pe un Ford truck.
                        Spunea ca schimba uleiul parca la 9000mile si cand il scoate nu este negru.
                        Un kit din acela costa vreo 5-600$ si cartusul(filtrul) vreo 20$.

                        Comment


                        • #13
                          Principiul de functionare al unui "oil catch can" explicat foarte frumos aici:
                          What Does An Oil Catch Can Do? What Is An Oil Catch Can?Purchase An Oil Catch Can - http://amzn.to/299JHKXSubscribe for new videos every Wednesday! - https:/...

                          De asemenea, pe youtube puteti gasi filme in care este prezentat reziduul colectat de acest "device". Personal, cred ca daca se conecteaza prin intermediul unor furtune rezistente si cu diametrul suficient de mare, undeva aproape de motor astfel incat sa nu inghete la temperaturi negative, ar aduce doar beneficii. Sau gresesc?!
                          Exista in randurile noastre colegi care au montat asa ceva?
                          Last edited by Mr.M; 07-29-2018, 00:04 AM.
                          http://www.w204.ro

                          Comment


                          • #14
                            Cu mai puține linkuri către vânzare de produse, gen economizor de energie:



                            Doar că, gazele blow-by conțin în mai mare măsură carburant care nu a ars complet decât ulei.

                            Astfel procesul de epurare/zvântare/ventilare este obligatoriu pt a preveni diluarea uleiului, unde partea de ulei rămâne înapoi lichid și cade natural in baie.

                            Murdărirea motorului e mult mai puțin importantă decât o ardere corectă și mai ales decât blow-by in atmosferă.

                            In timpul procesului de regenerare ajunge mult carburant in ulei, iar la benzinare cat sunt reci, sau la cele moderne când merg "diesel".
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • #15
                              Ventilarea carterului ramane in continuare activa, doar pui un "sifon" pentru a prinde uleiul mai bine.
                              In felul asta nu il mai arzi, doar il colectezi si preferabil il arunci.
                              Astfel acei vapori de ulei diluat/contaminat raman in pahar si nu se amesteca cu uleiul principal si nu se mai ard de catre motor.
                              Asta ca principiu vazut din avion.

                              Dar sa nu uitam ca acesti vapori prima data trec prin epuratoarele interne, doar ce ramane ajunge la canistra!
                              Putine motoare au ventilarea printr-un tub extern la care sa ai access, iar de multe ori acel tub e metalic, nu prea iti vine sa pui bomfaierul pe el.
                              Realitatea e mai dura decat vorbele, de aceea recomand montarea lui doar in cazul in care montatorul intelege perfect problema.

                              Filtrul de la exterior la aspirate masini e rezolvat simplu, priza de aer de echilibrare se ia de pe admisie, chiar dupa filtrul de aer.
                              Carterul nu este sub vacuum, este ventilat cu ajutorul vacuumului. De o parte a lui, in epuratoare aplici vacuum si in alt capat il duci inafara, printr-un filtru.
                              Prin tot motorul se creeaza un curent de aer care aeriseste mizeriile si nu lasa presiunea sa se acumuleze si sa forteze garniturile.
                              La supraalimentate e mai greu, trebuie inteles mai bine sistemul.

                              Totodata daca prinzi tone de ulei in acest oil catch-can e un semn clar ca ceva e in neregula cu sistemul de ventilare din motorul tau.

                              Eu as recomanda in primul rand verificarea completa a furtunurilor, a sistemului de ventilatie, curatarea epuratoarelor si a intregului traseu si DOAR apoi daca te plictisesti pui un catch-can fix unde trebuie.
                              Dar tare ma tem ca intr-un sistem care functioenaza ca in prima zi catch-can-ul va ramane gol.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF