Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

DURA LUBE/METABOND,sau ce altceva mai bun?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DURA LUBE/METABOND,sau ce altceva mai bun?

    Vreau sa fac schimbul de ulei la w124 250D,poate ma mai lumineaza parerile voastre cu privire la tratamentul (preventiv) pt motor: Ce ar fi mai indicat,sa ii bag?este pe piata ceva care merita banii?

  • #2
    Eu am bagat Super Dura Lube la al meu W210 220 cdi din 2001 si mari diferente inafara ca a micsorat fumul si e un pic mai silentios motorul nu am vazut! Am vazut ca la masinile mai vechi dura lube face minuni sa zic asa! Am bagat la o Dacia Nova cu motorr de 1.6 cu carburator si acolo s-a imbunatatit simtitor situatia! Demaraj mai puternic, silentios, consum mai mic, porniri mai usoare, cam atat!

    Comment


    • #3
      NIMIC,sau tratament LIQUI MOLY.

      Comment


      • #4
        Eu am bagat in motor "Xeramic" (protectie ceramica si tratament motor) Made in Holand http://www.xeramic.com/ , am presiune de ulei, iar consumul de ulei e de max. 0.5 Litri/1000 km. Nu stiu cum era inainte consumul deoarece cind am cumparat masina imediat am facut schimburile de ulei/filtre si tratamentul cu Xeramic.
        Last edited by orca; 01-04-2008, 20:53 PM.
        .. ________ ..
        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
        (Oo\==/oO)
        ..U...............U.
        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

        Comment


        • #5
          eu am bagat in motor ulei Liqui Moly 10w40 cu tratament in el si am terminat cu el. Pe la 7000 cred ca il schimb, desi va fi inca bun, dar e mai bine sa fie uleiul bun in permanenta. Apropos si la daci 1310 din 84 tot Liqui Moly bagam chiar daca ma costa 1,5 mil schimbul, cu aditiv separat
          Si inca ceva LIQUI MOLY este facut doar pentru cateva tipuri de masini nu pentru toate (Merc, bmw, audi, vw si parca mai erau cateva), dar oricum scrie si pe recipient ca este recomandat mercedes. Are teflon, molibden, si alte dracii dastea care nu le-am retinut.
          RECOMAND LIQUI MOLY CU INCREDERE
          Last edited by paunionutz; 01-05-2008, 18:30 PM.

          Comment


          • #6
            Da,intr-adevar concluzia la care am ajuns este ca : unui motor in stare buna nu ii trebuie decat ulei bun schimbat la timp.

            Dupa ce am pus Super Dura Lube,prea mica a fost schimbarea(nici nu ma asteptam ca fum nu scotea nici inainte iar motorul suna bine,acu parca e putin mai silentios-ori mi se pare mie)
            Ce-i drept la unele masini cu motoare mai uzate diferenta e destul de simtitoare(am probat si eu la o cobra cu ceva ani in urma)

            deci,prin urmare daca aveti o masina cu motor bun,nu aruncati banii pe aditivi de ulei din moment ce utilizati un ulei bun(Castrol,Liqui Moly,Valvoline,Mobil1)ce au in compozitia lor tot ce trebuie

            Comment


            • #7
              Dura-lube este o teapa americana, in USA au pierdut procesele si au fost nevoiti sa plateasca milioane de dolari daune.
              Daca cautai pe google gasiti si hotararea instantei din USA.
              Liqui Molly contine molibden de potasiu si nu teflon.
              Molibden este o substanta care se pune pe teava de tun in scopul de a miscora frecarea cu obuzul.
              Cei de la Castrol si Mobil au zis ca repeta oricand orice test facut de dura lube cu uleiul lor cel mai scump.
              Logic daca avea ceva Dura Lube in plus sau orice alt producator de "viagra pt masini" il cumparau cu totul.

              Comment


              • #8
                aditiv

                am avut ocazia asa vad cateva demonstratii cu Metabond si am ramas foarte impresionat de cat de mult poate sa reduca frecarea .
                steen
                Last edited by doktor4carz; 04-04-2008, 10:04 AM.

                Comment


                • #9
                  La o Dacia 1300 din 1979 dupa ce am schimbat setul motor la vreo 50.000 km cred, am bagat Dura Lube. Mi-a scazut usor consumul la cateva mii de km dupa tratament, motorul functiona mai silentios, pornire mai usoara samd. Eu spun ca mereita, dar motorul sa nu fie foarte uzat, nu poate face minuni.
                  Prostia si Hotia au cucerit Romania.

                  Comment


                  • #10
                    Dura Lubse e destul de controversat. Sunt multe pareri pro si contra. Eu am incercat MetaBond si in afara de disparitia unei batai la rece n'a facut altceva. Dar deja consider ca si-a facut treaba.

                    Poate n-ar strica sa arunci o privire pe http://forum.softpedia.com/index.php...137264&st=1080
                    Aerodynamics are for people who can't build engines.
                    Enzo Ferrari

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by steen View Post
                      am avut ocazia asa vad cateva demonstratii cu Metabond si am ramas foarte impresionat de cat de mult poate sa reduca frecarea .
                      steen
                      Si eu tot pe Metabond merg.

                      Comment


                      • #12
                        La motorul meu, care nu se stie cit peste 370.000 are, am pus Slick, cam asa ii zice, a mai redus din zgomot si parca se simte o usoara revigorare a lui. Cica peste 80.000 de km ar trebui repetata figura. Nu stiu daca o fi bun sau nu, dar pentru 120 de ron am incercat. (oricum banii sint maculatura pentru mine)
                        Marinarul.tk
                        Proud owner of C180/96

                        Comment


                        • #13
                          Ulei bun ma colegi!...
                          W110-2.0 D 1966
                          W115-2.0 D 1971
                          W123-2.4 D 1982

                          Comment


                          • #14
                            Uleiul bun previne folosirea zemurilor magice.

                            Comment


                            • #15
                              Am pus metabond cobranului meu si se simte o diferenta evidenta la accelerare,more power,more energy!
                              MÃREAȚA COBRA

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF