Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Prebleme semnalizare si stergator

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by deridevil View Post
    Am si eu un C 180 din 89 si am o mare problema. Este mare pentru ca nu pot merge pe ploaie din cauza stergatorului. L-am desfacut de tot si care este problema mi sa stricat tocit acea ROATA de plastic de la motoras. Acum imi este intrebarea de unde fac rost de un motoras sh.
    Salut.
    Am avut o problema asemanatoare. La mine, stergatorul nu mai facea cursa lui normala M-ul respectiv pe parbriz si am desfacut. Am vazut ca rotita prespectiva patina pe axul respectiv. Am inlocuit axul cu unu facut a comanda si am rezolvat-o.
    In legatura cu problema ta, iti spun un pret informativ de 1700 ron [nou] pentru mecanismul in care se afla rotita si culiseala pe celelalte roti dintate, iar la sh mi-a cerut 200 euro Nelu Mercedes de la Suceava. Eu unul sunt de parere ca daca gasesti mecanismul de la o masina de a venit din Anglia, fara nici o problema se poate monta si pe o masina ce are volan pe stanga [asta in cazul in care cei de la dezmembrari nu vor sa iti dea piesa si invoca pretextul asta]. Asteptam detalii desprece ai mai rezolvat.

    Succes!..

    Comment


    • #17
      @Adidc

      Mersi, am verificat releul si merge iar becuri arse n-am. O sa las asa pt. ca nu face decat cateodata

      Comment


      • #18
        buna ziua. am un c 180 din 1994 pe benzina. am aceeasi problema cu semnalizarea. stiu ca e de la releu pentru ca am miscat de el in timp ce aveam avariile pornite. rugamintea mea e sa imi dati o idee de unde sa iau placa aceea pe care se prinde releul. am cumparat un releu de la dezmembrari si tot asa face: cand merge cand nu. as dori sa evit indoirea pinilor releului, pentru ca imi e frica sa nu ii rup si in plus nu stiu exact care sunt responsabili cu semnalizarea, care cu stergatorul si care cu avariile. va multumesc

        Comment


        • #19
          consum mare la c 180 benzina

          Buna ziua!
          Am un mercedes c 180, w202, benzina si gpl din 1994.
          Am un consum mediu de 10 l / 100 km si mi se pare cam mare. Am intrebat diferiti mecanici auto ce trebuie sa fac pentru a-l reduce, iar raspunsurile au fost urmatoarele:
          1. sonda lamda trebuie schimbata
          2. clapeta de acceleratie trebuie schimbata
          3. catalizatorul trebuie schimbat
          4. inlocuire set motor (segmenti, cuzineti, garnitura chiulasa).
          Daca cineva a mai schimbat vreo componenta mai sus mentionata il rog frumos sa imi zica daca a observat vreo schimbare in ceea ce priveste consumul.
          Va multumesc

          Comment


          • #20
            A trecut ceva timp de cand am avut eu aceste probleme. Ce iti recomand e sa mergi la un electrician care sa-ti verifice placa. Am avut cu alta masina ceva probleme...ba nu pornea caldura, ba nu se aprindeau farurile. Problema a fost din tabloul de sigurante si relee. Degaba m-am chinuit eu ca pana nu a luat la masurat toata instalatia nu am scos-o la capat.Reparatia a fost simpla o data ce s-a gasit inculpatul.

            Raspuns pentru a doua problema este ca in general la C180 benzina pentru a reduce consumul trebuie schimbata masina.
            Eu cand zici 10l/100 ma gandesc ca te referi mixt (ulterior am observat ca despre mixt era vorba ). Mie imi lua 12.5 % in oras. Adevarat ca circul mult si nu dormeam pe sosea. Daca masina merge bine, reactioneaza fara intarziere acceleratia si nu oscileaza relantiul nu-ti bate capul.
            Un lucru bun ar fi sa-i pui bujii noi, sa verifici fisele, sa schimbi filtrele pentru ca macar sa te bucuri de performantele masini la peste 4000 de ture. De consumat oricum consuma...macar sa-i dai talpa atunci. Vei observa ca in jurul valorii de cuplu maxim masina nu e asa puturoasa cum se zice despre ele.
            A...si mai ceva...eventual schimba si mecanicii.
            Last edited by adidc; 06-08-2012, 11:32 AM.
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • #21
              Sper ca nu deranjez pe nimeni ca postez aici,dar m'am gandit ca nu are rost sa deschid un nou topic pentru problema asta si anume:stergatorul porneste cand vrea el.Chestia asta se intampla de cand am luat masina,dar pana acum destul de rar si in special atunci cand semnalizam dadea si el o tura pe parbriz,insa de ceva vreme a inceput sa faca ca nebunu' si sa porneasca mereu destul de des(nu prea e amuzant sa iti mearga stergatorul incontinuu cand afara sunt peste 30 de grade si soare . Am mai cautat pe aici in speranta ca ii dau de cap,dar nimic concret(doar varianta cu cauciucul bagat sub capac ,unde am crezut ca am rezolvat problema pentru putin timp).

              Comment


              • #22
                Faci in felul urmator.Intre capacul de la sprituitor si corpul cu desene al manetei este o fanta imprejurul lor.Cu o surupelnita lata de vro 5mm latime,(nu mai mica) o introduci acolo si rotesti de ea,pana se cracaneaza un pic si faci acelasi lucru pe trei laturi(tragi cu mana de capacel cat timp desfaci capacul ca sa nu intre la loc.Dupa ce l-ai desfacut impingi in corpul cu desene inspre baza comutatorului.Corpul cu desene are doua clipsuri interioare in care intra tija de comutare a treptelor de la stergator.Am facut un video sper sa intelegi ceva de acolo.Calitatea cam slaba si cu o singura mana m-am descurcat mai greu http://youtu.be/5lpbNsR-aRA Acolo inauntru sunt contactele si trebuie sa le stergi cu betisoare de urechi sau cu vata pusa pe ceva subtire.Pui totul la loc si merge brici.Bafta.

                Comment


                • #23
                  De foarte mare ajutor filmuletele tale.I'am dat de cap unei probleme cu ajutorul tau si sper sa o fac si de data asta.Revin cand o sa incerc "operatiunea".Mersi frumos inca o data.

                  Comment


                  • #24
                    Vezi ca in video am fost cam zapacit.Ordinea de montarea este : arcul,contactul si apoi capacul.In video le-am pus invers contactul cu arcul si atunci cand pui contactul pe accesorii o sa iti mearca intruna stergatorul si sprituitoarele.Ma scuzati eram obosit.O sa fac alt video maine si o sa-l inlocuiesc.

                    Comment


                    • #25
                      Am rezolvat'o si pe asta cu ajutorul tau.O operatiune simpla si eficinenta(cu toate ca si eu le'am montat invers prima data desi spusesi asta).

                      Comment


                      • #26
                        Si eu am rezolvat acceeasi problema cu ajutorul filmuletului! Multumesc mult!

                        Comment


                        • #27
                          Salutare,

                          Am un W202 C180 benzina (si gpl).

                          Am si eu problema asta cu stergatorul, adica, o data, daca apas maneta imi da lichid pe parbriz, dar nu pleaca stergatorul si, a doua oara, nu merge prima treapta, stersul intermitent; la astea se adauga si ca stergatorul se opreste fix in momentul in care il opresc din maneta, oriunde pe parbriz, nu isi face cursa pana la capat ca sa se opreasca la baza parbrizului. Treptele a doua si a treia merg cum trebuie.

                          Am urmat sfaturile de aici, adica:
                          - am desfacut maneta, am curatat contactele
                          - am desfacut stergatorul, plasticele care acopera motorasul, am dat motorasul jos, am curatat pe acolo, am uns, gresat
                          - am verificat sigurantele
                          - in sfarsit, am desfacut cutia cu relee... - cu contactul pus si maneta pe prima treapta, se aude tacanitul cum ca impulsul pleaca, dar nu ajunge unde trebuie - am scos releul albastru de care s-a vorbit mai sus - nici un efect, tacanitul se aude in continuare - l-am miscat, l-am desfacut, gresat, totul pare ok inauntru, bobina e intacta, firul nu e ars. Am scos si celelalte relee, singurul la care a fost un efect - s-a oprit tacanitul - a fost unul din celelalte 3 negre, mai precis cel de la mijloc. Dar in rest, nimic...

                          Nu mai am nici o idee... Voi ce sfat mai aveti, va rog?
                          Multumesc frumos!

                          Comment


                          • #28
                            Sal.Ai un releu cu multi pini, cel care tacane cand pui in functiune stergatorul(e vel pe care l-ai auzit tu), il scoti afara din soclu, il desfaci si verifici lipiturile pe el eventual faci poze si le urci aici.Bafta.

                            Comment


                            • #29
                              salutare..am si eu un c 200 cdi din 2003 w203 si
                              se pare maneta de semnalizare +stergatoare este un defect des intalnit la mercedes...
                              am avut si eu probleme cu aceasta piesa...am verificat tot ce se putea :sigurante ,relee,calculatoare ,facut diagnoza, toate erau bune.un electrician destept mi-a gasit un fir de minus din maneta schimbatorului desfacut, s-a lipit la loc si acum merge,dar am stat ceva timp fara stergatoare si stropire la parbriz.
                              pana am rezolvat problema am cumparat deja o maneta buna cu 125 de lei dar care nu se potriveste la mine ..este tot pt w203 dar alt model ,pt cei cu aceiasi problema si cu acelasi tip de maneta o am disponibila....si am ajuns la finalul rabdarilor de investigatii,si am comandat una noua la mercedes(560lei).
                              soseste in cateva zile si-o pun pe masina,sper ca asa scap de problema asta ca e tare deranjant sa inceapa ploaia si sa nu mai vezi nimic prin parbriz datorita unei manete..
                              Attached Files

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by gmihai24 View Post
                                Sal.Ai un releu cu multi pini, cel care tacane cand pui in functiune stergatorul(e vel pe care l-ai auzit tu), il scoti afara din soclu, il desfaci si verifici lipiturile pe el eventual faci poze si le urci aici.Bafta.
                                Salut,

                                Am scos releul, l-am curatat, gresat, lipiturile par ok... din ceea ce am putut eu sa verific. Urc niste poze, dar greu de lamurit din ele probabil... ma gandesc ca daca el e de vina solutia e unul nou...
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF