Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme suspensie hidraulica

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am gasit ceva

    Daca ai rezervor comun pt servo si suspensie nu sunt valabile astea.
    Attached Files
    Last edited by Danny_bb; 03-21-2008, 00:08 AM.

    Comment


    • #17
      precis necazurile sunt de la faptul ca cineva a turnat alt pishat in loc de ce trebuie.....bafta

      Comment


      • #18
        Originally posted by DMIHNEA View Post
        precis necazurile sunt de la faptul ca cineva a turnat alt pishat in loc de ce trebuie.....bafta
        ULEIUL L-AM SCHIMBAT.E exact ce scrie pe bidon.Apropos de rezervor comun.Doar pompa e comuna.Pt servo uleiul se pune in corpul pompei iar pt suspensie intr-un rezervor separat.Pe acest rezervor este un sticker original cu tipul de ulei.L-am cumparat si l-am pus.Am pus repatitorul sus dar nu l-am aerisit,n-am avut timp.Cred ca mi-a luat 3 ore sal pun.Se prind f greu conductele(16 la numar) si pana nu am infiletat cateva filete cu mana nu le-am putut strange.Mi-au picat degetele de durere.Au si o anume ordine in care se pun deoarece altfel nu ai loc sa bagi cheia sa le strangi.Le-am pus si le-am scs de 100 de ori.La dat jos e mai simplu ca tragandu-le afara iti faci loc pt cheie.Va tin la curent.Sper sa reusesc.

        Originally posted by Danny_bb View Post
        Am gasit ceva

        Daca ai rezervor comun pt servo si suspensie nu sunt valabile astea.
        Ai dreptate.Asta e.Chiar am citit codul de pe bidon si corespunde cu ce mi-ai trimis.Culoare in schimb nu este galbena.E transparent ca apa si cu o consistenta asemanatoare lichidului de fana.E f subtire.Legat de reussita.............ghinion pe moment.Dupa ce m-am apucat sa aerisesc instalatia am dat putin de dracu.Cand incercam sa aerisesc telescopul din dreapta fata,i-am desfacut returul si am ramas cu capul surubului care tinea furtunul ,in mana.Deci cealalta bucata a ramas in corpul telescopului..a trebuit sa dau jos telescopul si l-am dus sa-l repar.Azi incerc din nou marea cu des'tu.Ii tin la curent pe curiosi.
        Last edited by doktor4carz; 03-26-2008, 12:16 PM.
        MERCEDES-BENZ SL300
        MERCEDES-BENZ B180 CDI
        MERCEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI
        DACIA 500 LASTUN (SEEN ON TV)
        DUCATI 600 SS
        YAMAHA XT350

        Comment


        • #19
          scoatere bucata ramasa .

          Originally posted by sl300
          Ai dreptate.Asta e.Chiar am citit codul de pe bidon si corespunde cu ce mi-ai trimis.Culoare in schimb nu este galbena.E transparent ca apa si cu o consistenta asemanatoare lichidului de fana.E f subtire.Legat de reussita.............ghinion pe moment.Dupa ce m-am apucat sa aerisesc instalatia am dat putin de dracu.Cand incercam sa aerisesc telescopul din dreapta fata,i-am desfacut returul si am ramas cu capul surubului care tinea furtunul ,in mana.Deci cealalta bucata a ramas in corpul telescopului..a trebuit sa dau jos telescopul si l-am dus sa-l repar.Azi incerc din nou marea cu des'tu.Ii tin la curent pe curiosi.
          vezi ca in partea ramasa dupa ce s-a rupt.trebuie sa dai o gaura de diametru mai mic ,iar pentru scoaterea partii respective se foloseste un tarod special cu filet pe stga si cu pas mult mai mare.
          batfto delo
          steen

          Comment


          • #20
            Treaba cu surubul s-a rezolvat.Am pus si telescopul sus.Din pacate insa nu am rezolvat nimic.In prima faza n-a miscat deloc suspensia iar apoi s-a ridicat de fata pana la ceruri.Am aerisit si rasaerisit. In prima faza se ridica si ramanea acolo dar acum dupa aerisire ,cand opresc motorul se coboara.De ce nu stiu.Mai stiu ca nu depinde deloc de partea electrica deoarece indiferent daca pun mufele la repartitor sau nu,masina se comporta la fel.Am capu' mare,nu stiu de unde s-o apuc.Maine o sa umblu la partea din spate,sa aerisesc si acolo tot.Va mai scriu.
            MERCEDES-BENZ SL300
            MERCEDES-BENZ B180 CDI
            MERCEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI
            DACIA 500 LASTUN (SEEN ON TV)
            DUCATI 600 SS
            YAMAHA XT350

            Comment


            • #21
              Si eu care speram la un deznodamant fericit ...
              Vezi care e treaba si cu spatele.. dupa aia trebuie sa identifici daca e o problema mecanica sau electronica..
              Daca e electronica.. mai sap dupa documentatie.

              Comment


              • #22
                suspensie hidraulica

                Originally posted by sl300 View Post
                Treaba cu surubul s-a rezolvat.Am pus si telescopul sus.Din pacate insa nu am rezolvat nimic.In prima faza n-a miscat deloc suspensia iar apoi s-a ridicat de fata pana la ceruri.Am aerisit si rasaerisit. In prima faza se ridica si ramanea acolo dar acum dupa aerisire ,cand opresc motorul se coboara.De ce nu stiu.Mai stiu ca nu depinde deloc de partea electrica deoarece indiferent daca pun mufele la repartitor sau nu,masina se comporta la fel.Am capu' mare,nu stiu de unde s-o apuc.Maine o sa umblu la partea din spate,sa aerisesc si acolo tot.Va mai scriu.
                De ridicat se ridica pana cand isi face cursa ,dupa care suprapresiunea este refulata printr-o supapa de sens unic in rezervorul de ulei.
                Legat de faptul ca nu sta ...aici trebuie sa fie de vina "pressure dumper"
                rezervorul tampon care are rolul de a asigura o presiune constanta in instalatie ,deci pastrarea inaltimii ,chiar daca motorul e oprit,iar cand se reporneste sa nu inceapa iarasi ridicarea de la zero.Trebuie verificat daca nu exista pierderi si pe la telescoape si in general toate etansarile .
                mai sapam...
                steen

                Comment


                • #23
                  Ca teorie e ok,in fapt nu face asa.Pressure damper ,mai romaneste sfrele ,fac ceea ce zici tu ,la mine insa numa' teoretic.De refulat refuleaza in rezervor.Cred ca sferele nu mai lucreaza si se umple la max iar presiuea din telescop care e direct determinata de cea din sfere,este prea mare si imi tine masina sus pt ca nu are unde refula,n-o regleaza nimeni.Sferele astea se pot desface?Ce se poate strica la ele?E 400 ron una.Pana aici ok dar am sigranta ca ele sunt de vina?O iau razna...

                  Ideea e c nu pot merge asa.Telescoapele se comporta ca o bara de fier dispusa intre oala si brat.Mi-e frica sa nu rup vreo oala prin gropi.Te scutura de -ti sar plombele afara.Deci o tin in curte si ma uit la ea.Jale.
                  Last edited by Danny_bb; 03-26-2008, 19:24 PM.
                  MERCEDES-BENZ SL300
                  MERCEDES-BENZ B180 CDI
                  MERCEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI
                  DACIA 500 LASTUN (SEEN ON TV)
                  DUCATI 600 SS
                  YAMAHA XT350

                  Comment


                  • #24
                    O concluzie off-topic e ca suspensiile clasice sunt sfinte. Nu stiu cum esti tu dar pe mine ma enerveaza la culme cand o marca incearca sa introduca o smecherie iesita din comun care pana la urma nu merge.
                    Am auzit ca si la Mercedes Pullman Spandaulet (niste W11x modificate prin anii '60 - '70) erau probleme grave cu suspensiile pneumatice.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by shadow View Post
                      O concluzie off-topic e ca suspensiile clasice sunt sfinte. Nu stiu cum esti tu dar pe mine ma enerveaza la culme cand o marca incearca sa introduca o smecherie iesita din comun care pana la urma nu merge.
                      Am auzit ca si la Mercedes Pullman Spandaulet (niste W11x modificate prin anii '60 - '70) erau probleme grave cu suspensiile pneumatice.
                      A mers vreo 17 ani,nu?Deci ce sa mai zicem noi acum...Pe undeva sunt de acord cu tine dar suspensia asta iti ofera niste avantaje mari ,care la ora cand s-a facut masina asta se puteau obtine decat cu asa ceva ,electronica pt masini fiind putin mai in urma(fata de acum).Asa ca au inventat ei ceva....M-am gandit si sa renunt la ea dar nu ma lasa inima sa stric asa o bijuterie.E ca si cum unu' cu opel ascona isi pune masca de radiator de dacie ca se potriveste.Investesc timp,rabdare si bani si o voi face si dau scris ca nu se va strica a 2-a zi.Am mare grija de masina asta chit ca pana acum a insemnat numa' pierderi.Crede-ma pt B-u' cu care ma dau toata ziua n-am nici un feeling.Masina asta e speciala.Deci ajutor oameni buni!Pareri si documentatie.Vine vara si vreau s-o vopsesc asa ca pana atunci tre s-o repar,sa nu-si puna mana tot unsurosu' pe vopseaua mea.

                      Vorbeam de dat jos suspensia asta si pusa una clasica.Pai tre sa desfac toata masina sau daca nu sa las tevi atarnate de ea ceea ce nu prea-mi place.Deci pica.Sa nu mai spun ca eu cred ca ma costa mai putin s-o repar pe asta decat s-o schimb cu una clasica.Ca sa-ti faci o parere;un spoiler fata de 124 e 300 ron + tva iar pt 129(nu ca a mea ci simpla,eu am model AMG)costa 3200 ron +tva. .Shit
                      MERCEDES-BENZ SL300
                      MERCEDES-BENZ B180 CDI
                      MERCEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI
                      DACIA 500 LASTUN (SEEN ON TV)
                      DUCATI 600 SS
                      YAMAHA XT350

                      Comment


                      • #26
                        probleme suspensie

                        Originally posted by sl300 View Post
                        A mers vreo 17 ani,nu?Deci ce sa mai zicem noi acum...Pe undeva sunt de acord cu tine dar suspensia asta iti ofera niste avantaje mari ,care la ora cand s-a facut masina asta se puteau obtine decat cu asa ceva ,electronica pt masini fiind putin mai in urma(fata de acum).Asa ca au inventat ei ceva....M-am gandit si sa renunt la ea dar nu ma lasa inima sa stric asa o bijuterie.E ca si cum unu' cu opel ascona isi pune masca de radiator de dacie ca se potriveste.Investesc timp,rabdare si bani si o voi face si dau scris ca nu se va strica a 2-a zi.Am mare grija de masina asta chit ca pana acum a insemnat numa' pierderi.Crede-ma pt B-u' cu care ma dau toata ziua n-am nici un feeling.Masina asta e speciala.Deci ajutor oameni buni!Pareri si documentatie.Vine vara si vreau s-o vopsesc asa ca pana atunci tre s-o repar,sa nu-si puna mana tot unsurosu' pe vopseaua mea.

                        Vorbeam de dat jos suspensia asta si pusa una clasica.Pai tre sa desfac toata masina sau daca nu sa las tevi atarnate de ea ceea ce nu prea-mi place.Deci pica.Sa nu mai spun ca eu cred ca ma costa mai putin s-o repar pe asta decat s-o schimb cu una clasica.Ca sa-ti faci o parere;un spoiler fata de 124 e 300 ron + tva iar pt 129(nu ca a mea ci simpla,eu am model AMG)costa 3200 ron +tva. .Shit
                        vezi ca am mai gasit cateva elemente: fii atent...n-ai nici o treaba cu rezervoarele de presiune ,care care din cate am citit au si o sectiune umpluta cu gaz care mantin presiunea cand se trece peste denivelari.
                        Ia fii atent :Inaltimea de ridicare este ajustata de regulatorul de nivel(level controller)fixat pe "rear sthabilished Bar"
                        acum fii atent:Cand faceti plinul de ulei hidraulic.umpleti rezervorul pana la max(indicator) ..si apoi si turati motorul la max (at fast idling speed)pt. aprox .1min CU UNA SAU DOUA PERSOANE in masina, sau o greutate echivalenta in PORTBAGAJ. Opriti motorul si complletati.Observati daca cu masina complet incarcata si motorul pornit,nivelul va scadea la min.
                        cred ca aici era secretul ...greutatea din portbagaj...nu ai tinut cont de ea...???

                        succes
                        steen
                        required results ...ASAP(As soon as possible)

                        Comment


                        • #27
                          N-am stiut treaba asta.Incerc sa fac si in felu' asta.ideea e ca pana nu plec cu ea din loc nu se ridica in ceruri,doar dupa cateva minute...,deci greu sa incerc ce spui tu,adica nu stiu daca-mi reuseste.Am impresia ca am ceva probleme si la partea electrica.Scrie pe undeva ceva legat de tensiuni sau intensitati ce tre sa apara pe mufe?
                          MERCEDES-BENZ SL300
                          MERCEDES-BENZ B180 CDI
                          MERCEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI
                          DACIA 500 LASTUN (SEEN ON TV)
                          DUCATI 600 SS
                          YAMAHA XT350

                          Comment


                          • #28
                            Cred ca o iau razna.....Am dus masina la Budapesta mamii lor,asta se intampla joi.Am stat atarnat in parcare cca 8 ore ca sa aflu un raspuns de la ei.Nu mi-au spus nimic legat de masina ,doar ca nu stiu ce are.Mi-au spus in final sa plec in RO si ca ma vor suna maine.A doua zi m-au sunat sa-mi dea vestea:trebuie schimbata pompa de alimentare,repartitorul fata si sferele fata asta insemnand 70% din tot ce se poate schimba.Ar mai fi de schimbat pe langa astea sferele spate repartitorul spate si amortizoarele care sunt bune.Deci in concluzie nestiind ce are au spus ca schimba tot.FUCK.Ma costa 4000 eur piesele(astia-s nebuni).I-am intrebat daca schimband aceste piese imi garanteaza ca sistemul va functiona si mi-au raspuns"noi credem ca da",deci nu-mi garanteaza.Deci aduc masina inapoi si ma uit la ea in continuare.AJUTOR,nu stiu ce sa mai fac.
                            MERCEDES-BENZ SL300
                            MERCEDES-BENZ B180 CDI
                            MERCEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI
                            DACIA 500 LASTUN (SEEN ON TV)
                            DUCATI 600 SS
                            YAMAHA XT350

                            Comment


                            • #29
                              Modifico pe suspensie normala.
                              De exemplu tu acum ai telescoape pentru vehicule cu reglaj al gardei la sol :
                              Pe puntea fatza ai telescoape...
                              Cod MERCEDES-BENZ 129 320 09 13 sau 129 320 12 13
                              Pe puntea spate ai telescoape...
                              Cod MERCEDES-BENZ 129 320 01 13 sau 129 320 07 13

                              Exista telescoape pentru vehicule cu suspensie standard pentru W129 :
                              Pe puntea fatza ai telescoape...
                              Cod MERCEDES-BENZ 129 320 03 30 sau 129 320 11 30 sau 129 320 12 30
                              Pe puntea spate ai telescoape...
                              Cod MERCEDES-BENZ 129 320 00 31
                              Last edited by orca; 04-12-2008, 14:37 PM.
                              .. ________ ..
                              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                              (Oo\==/oO)
                              ..U...............U.
                              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                              Comment


                              • #30
                                pot sa afirm ca se pisha pe orice suspensie standard,aia de la AMG nu bijbiie cind hotarasc sa echipeze o mashina....ideea e ca nu ai pe unul motivat sa faca probe sau sa caute pe forumuri pe afara detalii....muistii din service vor sa schimbe tot,asa se procedeaza la motoare,cutii si alte ansamble ce nu justifica baneshte reparatzia.....cauta un manual de rep ptr masina si rezolvi tot....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF