Multumesc tuturor pentru mesajele de incurajare.
Masina inca nu e gata. O vreme s-au mai oprit lucrarile iar odata cu montajul au aparut si unele probleme pe care sper sa le pot rezolva incetul cu incetul.
Am mai schimbat garnitura de la trapa, luata din dezmembrari, pentru ca nu se mai potrivea cea veche, dupa vopsire. Apoi a fost revopsita si trapa.
Butonul de reglaj la oglinzi l-am schimbat pentru ca nu mai functiona.
Acuma caut si un comutator de oglinzi cu codul 126 620 81 10, posibil sa se potriveasca si de la alte modele, nu numai W124.
A durat o vreme pana ce am gasit si toate clemele pentru bandourile late, inainte masina avand bandouri de seria unu. Legat de cleme multe se gasesc la o firma din Odorheiul Secuiesc,detalii mai jos, o recomand cu incredere. Au si cataloage online:
Livreaza si prin curier.
S-a schimbat si parbrizul si sistemul de esapament.
Apoi l-a montaj unul din furtunele sau tevile metalice, nu stiu cum sa le zic exact, de la ABS l-au montat aiurea si trebuie sa-l inlocuiesc, pe cheltuiala lor binenteles.
Jentile reconditionate si ele, asta ca bonus, dar nu puteau sa-mi zica cat o sa tina vopseaua de pe ele pentru ca nu e tratata termic.
Aparatorile de noroi de sub aripile fata au fost schimbate si ele. Le-am luat noi, de la reprezentanta, si nu mi s-au parut scumpe, 80 ron bucata.
Problema este ca o masina tinuta atat de mult intr-un atelier ajunge la riscul ca la montaj sa nu mai gaseasca unele elemente sau unule dupa montaj sa nu mai functineze pur si simplu.
Incetul cu incetul sper sa le rezolv.
Masina inca nu e gata. O vreme s-au mai oprit lucrarile iar odata cu montajul au aparut si unele probleme pe care sper sa le pot rezolva incetul cu incetul.
Am mai schimbat garnitura de la trapa, luata din dezmembrari, pentru ca nu se mai potrivea cea veche, dupa vopsire. Apoi a fost revopsita si trapa.
Butonul de reglaj la oglinzi l-am schimbat pentru ca nu mai functiona.
Acuma caut si un comutator de oglinzi cu codul 126 620 81 10, posibil sa se potriveasca si de la alte modele, nu numai W124.
A durat o vreme pana ce am gasit si toate clemele pentru bandourile late, inainte masina avand bandouri de seria unu. Legat de cleme multe se gasesc la o firma din Odorheiul Secuiesc,detalii mai jos, o recomand cu incredere. Au si cataloage online:
Livreaza si prin curier.
S-a schimbat si parbrizul si sistemul de esapament.
Apoi l-a montaj unul din furtunele sau tevile metalice, nu stiu cum sa le zic exact, de la ABS l-au montat aiurea si trebuie sa-l inlocuiesc, pe cheltuiala lor binenteles.
Jentile reconditionate si ele, asta ca bonus, dar nu puteau sa-mi zica cat o sa tina vopseaua de pe ele pentru ca nu e tratata termic.
Aparatorile de noroi de sub aripile fata au fost schimbate si ele. Le-am luat noi, de la reprezentanta, si nu mi s-au parut scumpe, 80 ron bucata.
Problema este ca o masina tinuta atat de mult intr-un atelier ajunge la riscul ca la montaj sa nu mai gaseasca unele elemente sau unule dupa montaj sa nu mai functineze pur si simplu.
Incetul cu incetul sper sa le rezolv.
Comment