Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei 2T in motorina pentru lubrifierea injectoarelor recomandat sau nu ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by noroc View Post
    Inca o intrebare: motoarele diesel nu poate sa functioneze numai cu ulei alimentar??? am vazut in hipermarket ulei la 4.8 lei litru.....si mai ieftin si bag si exact acceasi cantitate care o cumpar nu ca la hotii de benzinari.
    Mai nush ce sa zic....in Germania uleiul alimentar il gasesti la oferta si la 99c(4.3Ron, mai ieftin decat la noi) si motorina fiind 1.45E(6.4Ron) totusi nu am vazut/auzit/mirosit pe nimeni cu diesel clasic sa bage ulei in loc de motorina, si chiar am vazut 3 cobre diesel in trafic, (una sigur era oldtimer facuta pt ca asa bine arata si era tot original pe ea )...
    Eu am bagat la golf1.6d ulei alimentar ars, fara decantare, fara nimic si adaugam cam 10-15% benzina si mergea ceas, chiar pornea mai bine decat pe motorina lor de-atunci!
    Daca vrei deci sa bagi ulei de la promotii de hipermarket, mai ales acuma, pe vremea asta, te sfatuiesc sa pui si 5-10% benzina in el pt a il fluidiza putin si pt ca sa porneasca motorul mai repede, mai ales ca probabil nu ai baterie chiar noua...
    Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

    Comment


    • #17
      Originally posted by NinjaV12 View Post
      Mai nush ce sa zic....in Germania uleiul alimentar il gasesti la oferta si la 99c(4.3Ron, mai ieftin decat la noi) si motorina fiind 1.45E(6.4Ron) totusi nu am vazut/auzit/mirosit pe nimeni cu diesel clasic sa bage ulei in loc de motorina, si chiar am vazut 3 cobre diesel in trafic, (una sigur era oldtimer facuta pt ca asa bine arata si era tot original pe ea )...
      Eu am bagat la golf1.6d ulei alimentar ars, fara decantare, fara nimic si adaugam cam 10-15% benzina si mergea ceas, chiar pornea mai bine decat pe motorina lor de-atunci!
      Daca vrei deci sa bagi ulei de la promotii de hipermarket, mai ales acuma, pe vremea asta, te sfatuiesc sa pui si 5-10% benzina in el pt a il fluidiza putin si pt ca sa porneasca motorul mai repede, mai ales ca probabil nu ai baterie chiar noua...

      Eu stiu o persoana in Bucuresti care mergea cu ulei alimentar de mirosea a cartofi prajiti in urma masinii ,chiar aici pe forum a fost prezentat un w123 break care in periplurile ei pe taramuri africane folosea ulei de gatit

      Comment


      • #18
        Si in Ploiesti avem un coleg care circula cu asa ceva .

        Comment


        • #19
          La cele pe benzină se nu poate face combinații dinastea?)
          " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
          Regulament forum.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
            Eu stiu o persoana in Bucuresti care mergea cu ulei alimentar de mirosea a cartofi prajiti in urma masinii
            Originally posted by nstoe View Post
            Si in Ploiesti avem un coleg care circula cu asa ceva .
            Da', de colegu' din Tg-Mureş de ce nu pomeniţi nici unu', hă ?



            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #21
              Un prieten de-al meu merge cu ulei alimentar ars de ani de zile fara probleme. Il aduna cineva de prin fast-food-uri iar el il amesteca cu 10% benzina dupa deecantare cam o luna. Are stoc de aprox 1000 litri la care tot completeaza.
              Masina e un W123.

              Comment


              • #22
                Eu folosesc uleiul vegetal folosit de 4 ani fara probleme.

                Comment


                • #23
                  Iarna il preincalzesti ?

                  Comment


                  • #24
                    Locuesc intr-o tara fara iarna. Da, iarna trebue preincalzit.

                    Comment


                    • #25
                      Urmăresc cu interes topicul de când s-a deschis. ÃŽn paralel am căutat discuții și pe alte forumuri / site-uri. Aseară am descoperit însă un topic foarte interesant pe dieselplace.com. Companiile care sponsorizează site-ul, și o parte din utilizatorii au donat bani pentru a efectua un test de "lubrifiere" a motorinei din USA. ÃŽnsă nu cred că diferențele sunt foarte mari față de noi, mai ales că testul e din 2007.

                      Articolul orginal, în engleză, îl găsiți aici. Traducerea automată în română, aici.

                      Ca și rezumat, scopul testului era să măsoare capacitatea de lubrefiere a combustibilului. Se folosește o bilă care se mișcă pe o suprafață metalică la o frecvență foarte mare timp de 90 de minute. Apoi la microscop se măsoară uzura (crăpăturile în microni de pe suprafața bilei). Se fac câte 2 măsurători, și se ia în considerare media. Indicele rezultat se numește HFRR și cu cât e mai mic cu atât fluidul testat oferă o lubrefiere mai bună.

                      Motorina cu conținut scăzut de sulf (ULSD) avea un factor HFRR de 636. Standardul impus de legile americane, era 520 (deci nici la ei nu se prea respectă). Și asociația constructorilor de motoare au cerut un standard 460 (cât avea motorina classică). E probabil lesne de înțeles, că producătorii preferă să economisească banii din aditivarea combustibilului, care și-așa bănuiesc că e mai greu de produs ca să aibă cantitatea aceea scăzută de sulf pentru necesară pentru a respecta normele de emisie.

                      Astfel, motorina cu HFRR 636 a fost testată împreună cu alți aditivi, printre care și cei neconvenționali, ca și uleiul pentru mașinile în 2 timpi (raport 1:200). Clasamentul arată cam așa:

                      1. 2% REG SoyPower biodiesel
                        • HFRR 221, 415 micron improvement.
                        • 50:1 ratio of baseline fuel to 100% biodiesel

                      2. Opti-Lube XPD
                        • HFRR 317, 319 micron improvement.
                        • 256:1 ratio
                        • Multi-purpose + anti-gel, cetane improver, demulsifier

                      3. FPPF RV, Bus, SUV Diesel/Gas fuel treatment
                        • HFRR 439, 197 micron improvement
                        • 640:1 ratio
                        • Gas and Diesel, cetane improver, emulsifier

                      4. Opti-Lube Summer Blend
                        • HFRR 447, 189 micron improvement
                        • Multi-purpose, demulsifier

                      5. Opti-Lube Winter Blend
                        • HFRR 461, 175 micron improvement
                        • 512:1 ratio
                        • Muti-purpose + anti-gel, cetane improver

                      6. Schaeffer Diesel Treat 2000
                        • HFRR 470, 166 micron improvement
                        • 1000:1 ratio
                        • Multi-purpose + anti-gel, cetane improver, emulsifier, bio-diesel compatible

                      7. Super Tech Outboard 2-cycle TC-W3 engine oil - ulei pentru motoarele în 2 timpi
                        • HFRR 474, 162 micron improvement
                        • 200:1 ratio
                        • Unconventional (Not ULSD compliant, may damage 2007 or newer systems)

                      8. Stanadyne Lubricity Formula
                        • HFRR 479, 157 micron improvement
                        • 1000:1 ratio
                        • Lubricity Only, demulsifier, 5% bio-diesel compatible, alcohol free

                      9. Amsoil Diesel Concentrate
                        • HFRR 488, 148 micron improvement
                        • 640:1 ratio
                        • Multi-purpose, demulsifier, bio-diesel compatible, alcohol free

                      10. Power Service Diesel Kleen + Cetane Boost
                        • HFRR 575, 61 micron improvement
                        • 400:1 ratio
                        • Multi-purpose, Cetane improver, bio-diesel compatible, alcohol free

                      11. Howe’s Meaner Power Kleaner
                        • HFRR 586, 50 micron improvement
                        • 1000:1 ratio
                        • Multi-purpose, Alcohol free

                      12. Stanadyne Performance Formula
                        • HFRR 603, 33 micron improvement
                        • 480:1 ratio
                        • Multi-purpose + anti-gel, cetane improver, demulsifier, 5% bio-diesel compatible, alcohol free

                      13. Used Motor Oil, Shell Rotella T 15w40, 5,000 miles used. - ulei de motor folosit
                        • HFRR 634, 2 micron improvement (statistic nesemnificativ)
                        • 200:1 ratio
                        • Unconventional (Not ULSD compliant, may damage systems)

                      14. Lucas Upper Cylinder Lubricant
                        • HFRR 641, cu 5 microni mai rău decât motorina standard (statistic nesemnificativ)
                        • 427:1 ratio
                        • Gas or diesel

                      15. B1000 Diesel Fuel Conditioner by Milligan Biotech
                        • HFRR 644, cu 8 microni mai rău decât motorina standard (statistic nesemnificativ)
                        • 1000:1 ratio
                        • Multi-purpose, canola oil based additive

                      16. FPPF Lubricity Plus Fuel Power
                        • HFRR 675, cu 39 microni mai rău decât motorina standard
                        • 1000:1 ratio
                        • Multi-purpose + anti-gel, Emulsifier, alcohol free

                      17. Marvel Mystery Oil
                        • HFRR 678, cu 42 microni mai rău decât motorina standard
                        • 320:1 ratio
                        • Gas, oil and Diesel fuel additive (NOT ULSD compliant, may damage 2007 and newer systems)

                      18. ValvTect Diesel Guard Heavy Duty/Marine Diesel Fuel Additive
                        • HFRR 696, cu 60 microni mai rău decât motorina standard
                        • 1000:1 ratio
                        • Multi-purpose, Cetane improver, emulsifier, alcohol free

                      19. Primrose Power Blend 2003
                        • HFRR 711, cu 75 microni mai rău decât motorina standard
                        • 1066:1 ratio
                        • Multi-purpose, Cetane boost, bio-diesel compatible, emulsifier



                      Concluziile:

                      • Dacă punem ulei pentru motoarele de 2 timpi în motorină, nu se întâmplă nimic rău, ba din contră, ajutăm la lubrefierea sistemul de injecție. Aș face aici o recomandare în privința uleiului, care zic eu ar trebui să fie "ashless", să ardă fără producă reziduri / depuneri. Din câte am citit cele care au standardul JASO-FC, ar fi cele mai recomandate, rămâne de văzut unde găsim așa ceva.
                      • Deși punem ulei de la motoarele în 2 timpi, e posibil să nu obținem factorul de ungere al motorinei cu conținut bogat de sulf (cum era pe vremuri). Cel mai bine e tot cu aditivi, din păcate, cei testați aici nu știu dacă se regăsesc la noi. Dacă mai vrea cineva, ne putem aduna mai mulți să facem o comandă în USA
                      • Uleiul ars de motor nu face mare lucru, și având în vedere riscul mare de a introduce mizerii în rezervor și în sistemul de injecție, mai bine fără zic eu.
                      • Aveți grijă ce aditivi puneți, că e posibil să faceți mai mult rău motorului decât bine.



                      Și acum întrebările mele:
                      • Mai știți careva de existența altor teste de genul?
                      • Ce părere aveți de aditivul de pe locul 1, care după rezultate pare fantastic de bun?
                      • Cum putem face și noi rost de el?
                      • E cineva care a pus ulei de la motoarele în 2 timpi în CDI (euro 3)?
                      ...

                      Comment


                      • #26
                        Culmea citeam un forum si am gasit aceeasi lista : http://www.superdutydiesel.com/forum...brication.html
                        in SUA sint probleme mari cu dieselul nu cunosc situatia in Eu dar ce pot sa va spun este ca aici de vre-o 10 ani calitatea dieselului a scazut si nu ma refer la cifra octanica sau claritate , ma refer la calitatile de ungere .
                        Toti stim ca motorina e grasa , tin minte cind se simtea la mina ca e unsuroasa acuma parca pisca si nici nu mai miroase la fel , are un miros chimic o culoare spre tenta verzuie.
                        Pompa de injectie si injectoarele se ung cu motorina , nu au alta sursa de ungere , aici e problema , eu am avut furca la un Dodge Ram 2500 cu motor Cummins , cel mai bun folosit de toate Camioanele si marile buldozere , la-am cumparat nou cu garantie 100000 mile motor si transmisie si la 30000 miau cazut 3 injectoare in decurs de citeva saptamini pina la momentul ca deabia am putut sa conduc pina la reprezentanta , au schimbat injectoarele si mi-au dat o scrisoaree oficiala in care recomanda folosirea de aditivi , pe vremea aia parca au recomandat Amsoil , pacat ca nu mi-a crapat si pompa cel putin stiam o treaba , gresala mea a fost ca am inceput sa folosesc aditive ..la inceput Amsoil parca dupa Lucas si de doi ani folosesc numai ulei pentru motoarele in 2 timpi , am citeva dracoveni care au motoare diesel si la toate le aplic acelasi tratament , cel putin am un Bobcat cu 3000 de ore si merge ca ceasul , un Mercedes din 86 care din pacate nu il am de multa vreme dar maninca motorina su ulei in 2 timpi ca o drujba si nu comenteaza , ba din contra de cind il folosesc parca merge mai rotund , parerea mea e sa folositi ulei in 2 timpi cel de la numarul 7 din lista cred ca foarte bun , celelate aditive sint destul de greu de gasit , cind ai nevoie nu il gasesti , trebuie comandate si sa ai stock in portbagaj , uleiul petru motoarele in 2 timpi nu are ce sa strice , nu infuda cataliticul sau EGR-ul mai rau decit motorina simpla , la ardere nu lasa nici un rezidiu,
                        Citeam mai devreme de cineva care foloseste ulei de transformator , imi pot da seama ce depuneri are si ce bine poate sa mearga motorul ala , daca era generatia noua fac pariu ca nu facea 10 mii cu el .
                        Daca va intereseaza sa faceti comnenzi eu fac comenzi din SUA pentru Romania , am 2 distribuitori in Bucuresti , un forum unde se dau comenzi ( nu vreau sa dau numele inainte sa ma sfatuiesc cu adminul)
                        Last edited by razvy64; 11-06-2011, 05:45 AM.

                        Comment


                        • #27
                          Asta e situatia la noi :


                          si scrie negru pe alb ...
                          This reduction in sulfur content caused wear in injection systems to increase 5 times the previous levels.*
                          Last edited by razvy64; 11-06-2011, 06:34 AM.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by NinjaV12 View Post
                            Mai nush ce sa zic....in Germania uleiul alimentar il gasesti la oferta si la 99c(4.3Ron, mai ieftin decat la noi) si motorina fiind 1.45E(6.4Ron)
                            Am cautat ulei ieftin in afara, dar nu am gasit nicaieri, nici la LIDL, nici ALDI nici un supermarket la nici o promotie. cel mai ieftin a fost gen 1.43E la mega promotie cel mai unknown brand posibil. Asta acum cateva saptamani, asa ca din pacate a picat faza, altfel mergeam doar cu ulei. (Sau n-am gasit eu unde trebuie)

                            In rest mai bag din cand in cand cate un bax doua de ulei, mai ales daca ajung in Kaufland si e la oferta - pe la 5.29 RON, nu ezit. Nu fac cine stie ce economie, dar pe de alta parte il mai plimb prin portbagaj in loc de canistra cu motorina Si-mi place si mirosu de cartofi prajiti...

                            Comment


                            • #29
                              In rest mai bag din cand in cand cate un bax doua de ulei
                              In plus ajuti si ungerea pompei si daca ti-e foame ai cu ce prajii .

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by vstef_is View Post
                                Am cautat ulei ieftin in afara, dar nu am gasit nicaieri, nici la LIDL, nici ALDI nici un supermarket la nici o promotie. cel mai ieftin a fost gen 1.43E la mega promotie cel mai unknown brand posibil. Asta acum cateva saptamani, asa ca din pacate a picat faza, altfel mergeam doar cu ulei. (Sau n-am gasit eu unde trebuie)

                                In rest mai bag din cand in cand cate un bax doua de ulei, mai ales daca ajung in Kaufland si e la oferta - pe la 5.29 RON, nu ezit. Nu fac cine stie ce economie, dar pe de alta parte il mai plimb prin portbagaj in loc de canistra cu motorina Si-mi place si mirosu de cartofi prajiti...
                                Eu la Realul din Koblenz am vazut oferta respectiva....in rest intr-adevar sub 1.5 nu prea gaseai. Faza e ca, la ei cand e reducere, atunci chiar o simti, sum de ex am luat conserva de peste cu 89c de 170g, pret redus de la 1.29, si iaurt cu fructe la 29c redus de la 49c cutia de 250g!!! Si toate astea sunt posibile la ei pt ca TVA-ul la alimentele de baza(scrie pe bon de tip A) este doar 5%!!!!!!!!!!!!!!

                                Zici ca bagi ulei de la oferta cu 5.29Ron/L, pai merita? Consumul e chiar acelasi ca si pe motorina.....eu stiam ca e putin mai mare(3-4% in plus care sa-l faca sa nu merite la diferenta asta mica de pret)
                                Eu zic ca, pt astia de aveti diesel-uri mai vechi, cu pompa mecanica, mai bine faceti cumva si cautati pe la un Fast-Food ulei ars, pe care sa dati un 1-1.5Ron/litru, si astfel dupa decantare a-ti iesi la un cost consum echivalent cu motorina de 2Ron/litru!
                                Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF