Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

A schimbat cineva intinzatorul de lant distributie?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Astazi a venit intinzatorul (original)si l am schimbat la service, l a amorsat cu ulei l a pus la loc si a mers bine exact 2 min, dupa care alte doua porniri si zgomotul a reaparut, mecanicul a zis ca poate fi patina , sau indicat ar fi sa schimb tot chitul de distributie, acu sincer m am cam blocat, nu prea imi mai vine a investi....e prea de tot.

    Comment


    • #17
      As mai dori sa intreb ... daca a schimbat cineva la masina asta distributia toata(nu partial ca mine) care au fost costurile inclusiv manopera, acu trebuie s o dau la pace cumva cu ea, nu vreau sa o las sa se strice de tot.

      Comment


      • #18
        Originally posted by bujor ciprian View Post
        As mai dori sa intreb ... daca a schimbat cineva la masina asta distributia toata(nu partial ca mine) care au fost costurile inclusiv manopera, acu trebuie s o dau la pace cumva cu ea, nu vreau sa o las sa se strice de tot.
        Buna seara, nu crezi ca este mai ieftin sa postezi un filmulet cu zgomotul care il are masina si dupa aceea sa vedem de unde incepem???.
        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
        TEL 0722623721.

        Comment


        • #19
          Originally posted by bujor ciprian View Post
          Astazi a venit intinzatorul (original)si l am schimbat la service, l a amorsat cu ulei l a pus la loc si a mers bine exact 2 min, dupa care alte doua porniri si zgomotul a reaparut, mecanicul a zis ca poate fi patina , sau indicat ar fi sa schimb tot chitul de distributie, acu sincer m am cam blocat, nu prea imi mai vine a investi....e prea de tot.
          Salut Ciprian!
          Ma gandesc ca practic, piesa care vine in contact direct cu lantul si care poate face zgomot este patina. In cazul asta uzura ar trebui sa apara pe lant si pe patina. Priveste linkul http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.57.htm
          Hmm, cam greu se lasa gargarita asta reparata.
          Bafta multa!
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #20
            Salut Laur!
            Asa e poate fi patina, intinzatorul de pe masina era cam blocat misca ff putin, acu daca e patina sau lantul trebuie facuta toata distributia nu?

            Comment


            • #21
              Ca sa stai linistit apoi, stiind ca nu mai sunt probleme ar trebui sa schimbi tot kitul de distributie.
              M-am uitat un pic sa vad din ce se compune un kit de ditributie:
              -lant
              -intinzator lant
              -ghidaj lant
              -sina intindere (patina)
              Ca si preturi ...sunt destul de piperate( aprox450 ron fara intinzator) dar poti gasi piesele si mai ieftin. Problema cea mai mare, pe langa partea financiara este sa gasesti mecanici priceputi pentru ca nu stiu daca poate cineva schimba distributia fara sa dea jos motorul.
              Norocul sa fie de partea ta! Bafta multa!
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #22
                Originally posted by LauLaur View Post
                Ca sa stai linistit apoi, stiind ca nu mai sunt probleme ar trebui sa schimbi tot kitul de distributie.
                M-am uitat un pic sa vad din ce se compune un kit de ditributie:
                -lant
                -intinzator lant
                -ghidaj lant
                -sina intindere (patina)
                Ca si preturi ...sunt destul de piperate( aprox450 ron fara intinzator) dar poti gasi piesele si mai ieftin. Problema cea mai mare, pe langa partea financiara este sa gasesti mecanici priceputi pentru ca nu stiu daca poate cineva schimba distributia fara sa dea jos motorul.
                Norocul sa fie de partea ta! Bafta multa!
                Ms mult de informatii pana acu unde am intrebat, nu se poate fara a da motorul jos, si mi a cerut 800 ron manopera.

                Comment


                • #23
                  salut eu nu ma pricep la mecanica decat foarte putin dar iti zic si eu o problema de a mea asemanatoare apropo de zgomot ciudat,foarte ciudat si la mine parea a fi ceva lant etc dar nu,problema a fost alternatorul,am schimbat fulie rulmenti carbuni si totul a fost ok,acum se aude perfect,am schimbat si eu intinzatorul la 200.000 km dar acela de la cureaua de accesorii,intinzatorul l-am schimbat pentru ca era stramb nu pentru zgomot, nu stiu daca este acelasi cu cel de care vorbesti tu,nu ma pricep doar am zis cum am rezolvat problema sper sa iti fiu de ajutor,apropo e A170CDI din 2000 si are 215.000,acum merge perfect

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by fanMb.MariuS View Post
                    salut eu nu ma pricep la mecanica decat foarte putin dar iti zic si eu o problema de a mea asemanatoare apropo de zgomot ciudat,foarte ciudat si la mine parea a fi ceva lant etc dar nu,problema a fost alternatorul,am schimbat fulie rulmenti carbuni si totul a fost ok,acum se aude perfect,am schimbat si eu intinzatorul la 200.000 km dar acela de la cureaua de accesorii,intinzatorul l-am schimbat pentru ca era stramb nu pentru zgomot, nu stiu daca este acelasi cu cel de care vorbesti tu,nu ma pricep doar am zis cum am rezolvat problema sper sa iti fiu de ajutor,apropo e A170CDI din 2000 si are 215.000,acum merge perfect
                    La mine nu are cum fi de acolo, cureaua de accesorii a fost data jos, deci nu atrena fulia de la alternator si restul..am inteles ca in general la 300mii se schimba distributia deci daca a mea a fost chinuita cred ca ar trebui schimbata are doar 212mii acu.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by bujor ciprian View Post
                      La mine nu are cum fi de acolo, cureaua de accesorii a fost data jos, deci nu atrena fulia de la alternator si restul..am inteles ca in general la 300mii se schimba distributia deci daca a mea a fost chinuita cred ca ar trebui schimbata are doar 212mii acu.
                      Buna seara, hai sa facem un pic de lumina ,pentru ca deja suntem departe cu discutiile despre acest caz
                      Am ascultat cum se manifesta acest automobil, si la prima vedere , se pare a fi ceva la distributie ,lant intins , patina rupta sau amandoua .
                      Pentru a da in diagnostic corect , este bine de vazut si ascultat masina.
                      Sa lamurim un aspect , toate motoarele de Mercedes au lant de distributie ,si nu necesita inlocuire la un anumit nr de km ,decat daca lantul se intinde sau se rupe .
                      Pentru fiecare motor este o procedura de verificare a lantului de distributie , adica cat are voie sa se intinda (15-20-30-40 de grade), numai atunci cand lantul este intins peste limita admisa se poate schimba.
                      In cazul motoarelor de pe A si B classe, trebuie demontat motorul cu tot cu cutie si dupa aceea demontat de pe cutie .
                      Pentru a schimba o distributie la aceste modele de motoare fie diesel sau benzina trebuie sa fiti foarte atenti si sa aveti cunostinte adevarate privind aceste motoare .
                      Incepem cu demontarea motorului de pe cutie , dupa care demontezi volanta, simeringul de palier, baia de ulei a motorului , capacul de culbutori ,capacul de distributie si mare atentie la fulia motorului , aceste fulii sunt foarte stranse , trebuie pus un pieptene la volanta si cu mare atentie tragi usor de inbusul de 17, de ce??, in momentul in care se desface surubul , se invarte si fulia ,ceea ce duce la ruperea penei de pe arborele cotit(pinionul de distributie)si deteriorarea fuliei .
                      OK, ai demontat, acum trebuie scos lantul si patinele , pentru acest lucru iti trebuie o presa de nituit lantul , la Mercedes cand se comanda lanturile , ele nu vin gata nituite , ci trebuie sa le nituiesti tu cu acea scula .
                      La prima vedere pare simplu , dar nu este deloc asa, munca este destul de multa si daca nu esti atent si nici nu stii cu ce se mananca,nu faci decat necazuri.
                      Pana se te apuci de demontat , ai mare grija cu diagnosticarea corecta a sursei zgomotului , A si inca ceva ,,, cand mai inregistrati zgomote la motoare , nu mergeti in fata lui si inregistrati , mergeti in lateral ,in spatele rotilor ,in fata rotilor , chiar un pic mai departe de masina , acolo unde se aude zgomotul cel mai bine .
                      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                      TEL 0722623721.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by automaticul View Post
                        Buna seara, hai sa facem un pic de lumina ,pentru ca deja suntem departe cu discutiile despre acest caz
                        Am ascultat cum se manifesta acest automobil, si la prima vedere , se pare a fi ceva la distributie ,lant intins , patina rupta sau amandoua .
                        Pentru a da in diagnostic corect , este bine de vazut si ascultat masina.
                        Sa lamurim un aspect , toate motoarele de Mercedes au lant de distributie ,si nu necesita inlocuire la un anumit nr de km ,decat daca lantul se intinde sau se rupe .
                        Pentru fiecare motor este o procedura de verificare a lantului de distributie , adica cat are voie sa se intinda (15-20-30-40 de grade), numai atunci cand lantul este intins peste limita admisa se poate schimba.
                        In cazul motoarelor de pe A si B classe, trebuie demontat motorul cu tot cu cutie si dupa aceea demontat de pe cutie .
                        Pentru a schimba o distributie la aceste modele de motoare fie diesel sau benzina trebuie sa fiti foarte atenti si sa aveti cunostinte adevarate privind aceste motoare .
                        Incepem cu demontarea motorului de pe cutie , dupa care demontezi volanta, simeringul de palier, baia de ulei a motorului , capacul de culbutori ,capacul de distributie si mare atentie la fulia motorului , aceste fulii sunt foarte stranse , trebuie pus un pieptene la volanta si cu mare atentie tragi usor de inbusul de 17, de ce??, in momentul in care se desface surubul , se invarte si fulia ,ceea ce duce la ruperea penei de pe arborele cotit(pinionul de distributie)si deteriorarea fuliei .
                        OK, ai demontat, acum trebuie scos lantul si patinele , pentru acest lucru iti trebuie o presa de nituit lantul , la Mercedes cand se comanda lanturile , ele nu vin gata nituite , ci trebuie sa le nituiesti tu cu acea scula .
                        La prima vedere pare simplu , dar nu este deloc asa, munca este destul de multa si daca nu esti atent si nici nu stii cu ce se mananca,nu faci decat necazuri.
                        Pana se te apuci de demontat , ai mare grija cu diagnosticarea corecta a sursei zgomotului , A si inca ceva ,,, cand mai inregistrati zgomote la motoare , nu mergeti in fata lui si inregistrati , mergeti in lateral ,in spatele rotilor ,in fata rotilor , chiar un pic mai departe de masina , acolo unde se aude zgomotul cel mai bine .
                        Multumesc mult pentru lamuriri, ma voi duce la service pentru a schimba distributia.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by bujor ciprian View Post
                          Salut Laur!
                          Asa e poate fi patina, intinzatorul de pe masina era cam blocat misca ff putin, acu daca e patina sau lantul trebuie facuta toata distributia nu?
                          salut. ultima solutie ,scapa de ia ,ca te termina psihic si financiar

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by bujor ciprian View Post
                            Multumesc mult pentru lamuriri, ma voi duce la service pentru a schimba distributia.
                            Ai reusit sa schimbi lantul de distributie? Exact aceeasi problema o am si eu si trebuie sa schimb tot chitul. Spunemi te rog ce a presupus operatiunea?

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by automaticul View Post
                              ...toate motoarele de Mercedes au lant de distributie ,si nu necesita inlocuire la un anumit nr de km ,decat daca lantul se intinde sau se rupe .
                              Pentru fiecare motor este o procedura de verificare a lantului de distributie , adica cat are voie sa se intinda (15-20-30-40 de grade), numai atunci cand lantul este intins peste limita admisa se poate schimba.
                              Cum putem verifica daca lantul este intins la un A140 sau daca intinzatorul lantului nu functioneaza corect?

                              Comment


                              • #30
                                Salut, eu unul am dat o la ghicit cu intinzatorul era singura piesa ce nu necesita a da motorul jos, sincer m am cam lasat acum cu distributia m am interesat de manopera e 800 ron , intinzatorul l am schimbat a fost 370 original, lantul si patinele ar mai fi inca 200 ron, dar daca dai motorul jos trebuie verificat si ambreajul ma gandesc ptr a nu da 2 manopere degeaba. daca faci ceva inaintea mea te rog mult sa mi zici si mie.
                                stima ciprian

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF