Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Unic posesor SL pe forum

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Masina avea problema asta cand am luat-o,dar nu se manifesta chiar asa de urat.Chestia cu rollbaru' in schimb,e noua,de la schimbatu bucselor.Am mai descoperit o bomba.Mi-am luat alte jenti(de sl sau slk nou,chiar o sa pun o poza)si cand s-o schimb pe cea din spate am gasit si acolo un repartitor cu comanda si manuala si de la comp,ascuns bine deasupra de punte.Comanda e varza,nici nu vedeam ce e,asa jegoasa era si plina de ulei(nu o pot repara)Am comandat una......1400 RON.HAHAHA.N-am gasit la dezmembrari un mercedes care sa fie cu suspensie hidramata sa vad macar ce comanda are...Am atasat si niste poze,jentile(apropos,jenti +gume michelin pilot=400 eur) si o parte din minunatia mea de suspensie pe spate.
    Attached Files
    MERCEDES-BENZ SL300
    MERCEDES-BENZ B180 CDI
    MERCEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI
    DACIA 500 LASTUN (SEEN ON TV)
    DUCATI 600 SS
    YAMAHA XT350

    Comment


    • #17
      Originally posted by Diesel View Post
      N-am inteles daca masina avea problemele astea atunci cand ai luat-o sau au aparut pe parcurs...

      In Germania o rezolvi sigur dar vei fi taxat la nivel de SL klasse...O masina ca a ta costa minim 70000 US$ in anii '90...cand banii astia insemnau o casa buna prin Europa de vest.Service-ul e scump tare...fata de alte modele Mercedes.

      Din cate am inteles, si cei din Vienna stau bine cu dotarea si knowhow-ul...din Timisoara ar fi doar cam 500km de mers. Am vazut ca masina e inregistrata in Germania, asa ca daca mai ai de platit ceva taxe, mergi pana in Stuttgart ca acolo e patria lor...si o faci ca noua.

      Oricum, cu toate problemele enervante pe care le ai, te invidiez pentru masina adevarata pe care o ai in dotare
      Bafta in rezolvarea problemelor.

      PS. Inutil sa spun ca nu am un R129....dar ca as fi ultra incantat sa cumpar candva unul (in stare buna preferabil).
      De stare nu pot chiar sa ma plang.Folosesc masina dar as vrea s-o am perfecta.La interior totu' e ok pana la ultimu' detaliu.Motoru' la fel.Ar mai necesita o vopsire de calitate si rhaturile de care vb reparate.In rest benzina si acceleratie.Ulei nu ca nu consuma nici un gram...Apropos,schimbu' de consumabile+manopera =1000 ron,ieftin ca braga
      MERCEDES-BENZ SL300
      MERCEDES-BENZ B180 CDI
      MERCEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI
      DACIA 500 LASTUN (SEEN ON TV)
      DUCATI 600 SS
      YAMAHA XT350

      Comment


      • #18
        suspensie hidraulica SL

        Am niste documentatie in limba engleza despre suspensia hidraulica .
        spune mai clar ce probleme vrei sa rezolvi la SL . Incerc sa te ajut.
        cu stima
        steen

        Comment


        • #19
          Originally posted by sl300 View Post
          Masina avea problema asta cand am luat-o,dar nu se manifesta chiar asa de urat.Chestia cu rollbaru' in schimb,e noua,de la schimbatu bucselor.Am mai descoperit o bomba.Mi-am luat alte jenti(de sl sau slk nou,chiar o sa pun o poza)si cand s-o schimb pe cea din spate am gasit si acolo un repartitor cu comanda si manuala si de la comp,ascuns bine deasupra de punte.Comanda e varza,nici nu vedeam ce e,asa jegoasa era si plina de ulei(nu o pot repara)Am comandat una......1400 RON.HAHAHA.N-am gasit la dezmembrari un mercedes care sa fie cu suspensie hidramata sa vad macar ce comanda are...Am atasat si niste poze,jentile(apropos,jenti +gume michelin pilot=400 eur) si o parte din minunatia mea de suspensie pe spate.
          Ai private mesage de la mine pt jante
          W203 C180K Wetterauer Stage 1|K&N Intake|MAE Rims|H&R Spacers|CL Smoked Taillights|Llumar|Stein Springs
          E93 335i COBB V3|BBS Rims|H&R Spacers|HiFlo Gas Pump|Catless X Pipes|NGK Iridium|BMS Dual cone intake|V-max On|Performance Grills
          YFZ 450 5V|DOHC|HMF Stage 4 DynoJet|HMF Race Spec Exhaust|K&N Intake|ProTaper HandleBar|ÀDX Nerfbars|White Brothers Spacers|NGK Iridium IX Spark|Smoked Headlamps|DID Chain|ZipTie Mod
          GRAND CHEROKEE 4.0 Ironman

          Asphalt F*ck*r

          Comment


          • #20
            Originally posted by steen View Post
            Am niste documentatie in limba engleza despre suspensia hidraulica .
            spune mai clar ce probleme vrei sa rezolvi la SL . Incerc sa te ajut.
            cu stima
            steen
            Cand opresc motorul de se coboara.Cand o pornesc din nou se ridica numai daca vrea.Cateodata se ridica dar pana la ceruri si nu-mi asculta comanda de coborare.Comanda o pot face din masina sau de afara .Indiferent cum fac tot nu ma asculta atunci cand face figuri.Nu stiu de unde e problema ,unde tre' sa umblu.As vrea in primul rand sa stiu cum e normal sa functioneze.Are voie sa coboare la oprirea motorului(asta ar fi o intrebare).Daca vad o schema a instalatiei poate reusesc sa-mi dau seama unde poate fi problema.Poate NU e o problema hidraulica.Nimic din partea eletrica a suspensiei hidraulice nu stiu unde se afla.

            Merci.
            MERCEDES-BENZ SL300
            MERCEDES-BENZ B180 CDI
            MERCEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI
            DACIA 500 LASTUN (SEEN ON TV)
            DUCATI 600 SS
            YAMAHA XT350

            Comment


            • #21
              daca instalatia e etansa nu are voie sa coboare .dar de regula dupa anumiti ani nu prea mai poate sa stea pentru ca a aparut uzura.
              restul problemelor le mai analizez.
              steen

              Comment


              • #22
                Coboara si daca nu e etansha. Valvele alea ratate de la cintar mai scapa, se duce zeama indarat in vas. Asta shtiu sigur.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by doktor4carz View Post
                  Coboara si daca nu e etansha. Valvele alea ratate de la cintar mai scapa, se duce zeama indarat in vas. Asta shtiu sigur.
                  La cantare nu are valve ci doar la repartitoare.Cantarele sunt doar niste parghii metalice care se misca odata cu masina si transmit repartitoarelor pozitia masinii.De acord ca valvele ar putea fi uzate.Mi-e groaza insa sa desfac un repartitor.Cel de pe fata e de marimea unei truse medicale si daca incep sa sara arcuri si bilute din el atunci am pus-o rau de tot.Am incercat si un schimb de ulei si nu mai face chiar asa rau(vreau sa spun ca nu se mai ridica deloc).E posibil sa am o valva cu mizerie in ea si atat.Vechiul ulei era ca o marmelada iar daca deschideam un aerisitor scoteam numa' SPUMA care apoi se transforma in marmelada de care spuneam.De cand cu uleiul nou nu mai am probl asta.Nu poate sa fie vreo sfera de vina??Sferele tin ulei sub presiune....Sau,nu poate fi vreo valva actionata electric care nu mai ia comanda?La repartitorul din fata vin 8 furtune hidraulice si anume:

                  -presiune de la pompa 1 buc
                  -comanda ridicare fata 2 buc
                  -comanda ridicare spate 2 buc
                  -presiune pt fiecare telescop de pe fata 2 buc
                  -presiune pt repartitorul din spate 1 buc.

                  In plus mai e si o mufa electrica.Sincer mi-e groaza sa ma bag in el.Daca piesa de comanda de la repartitorul din spate(deci nu si repartitorul),o piesa care arata ca o pompa de frana si face acelasi lucru doar ca in doua sensuri,costa 1400 ron atunci cat ma-sa costa un repartitor??E de kkt, credeti-ma.Daca il stric imi ramane sa cumpar altu' ceeea ce e aberant iar daca nu-l cumpar tre sa-i pun suspensie normala ceea ce nu vreau.Daca cumva are cineva o schema a instalatiei,as fi curios daca intre repartitoare si sfere mai exista vreo piesa(eu nu pot vedea asta decat daca dau aripile jos) su daca mai e vreo piesa intre sfere si telescoape.Oare telescopele nu pot sa scape?N-ar trebui ele sa tina presiunea.Apropos,si la ele vine pe langa presiune ,o comanda electrica .In concluzie nu e nimic complicat iar motivele pt o functionare defectoasa sunt f putine .
                  MERCEDES-BENZ SL300
                  MERCEDES-BENZ B180 CDI
                  MERCEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI
                  DACIA 500 LASTUN (SEEN ON TV)
                  DUCATI 600 SS
                  YAMAHA XT350

                  Comment


                  • #25
                    Originally posted by Danny_bb View Post
                    Bun.. am gasit ceva.. e destul de multa documentatie numai ca e cam greu accesibila
                    Omule,mii de multumiri.Asta am vrut sa vad.Imi dau seama ca stiu jumate din cate are suspensia asta.Studiez problema sa vad ce pot face.De airmatic nici nu aveam habar ca exista.Te tin la curent daca descopar vreo minune.Daca mai gasesti ceva si se poate trimite-mi.Merci inca o data.
                    MERCEDES-BENZ SL300
                    MERCEDES-BENZ B180 CDI
                    MERCEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI
                    DACIA 500 LASTUN (SEEN ON TV)
                    DUCATI 600 SS
                    YAMAHA XT350

                    Comment


                    • #26
                      Sl 300

                      cred ca schemele sant foarte bune . acum cred ca te-ai lamurir si cu aceea piesa intermediara .Voiam sa scanez si sa trimit si eu ceva ,dar vad ca ce detin eu sant mai vechi.
                      succes
                      steen

                      Comment


                      • #27
                        Originally posted by sl300 View Post
                        Omule,mii de multumiri.Asta am vrut sa vad.Imi dau seama ca stiu jumate din cate are suspensia asta.Studiez problema sa vad ce pot face.De airmatic nici nu aveam habar ca exista.Te tin la curent daca descopar vreo minune.Daca mai gasesti ceva si se poate trimite-mi.Merci inca o data.
                        Chiar n-ai de ce.
                        O sa mai caut cand am timp.. si daca gasesc ceva demn de luat in considerare, ti le dau

                        Comment


                        • #28
                          Cred ca-l desfac.Merita incercat.Ca sistem nu e complicat,tre' sa vad doar cum arata pe real.

                          Spune-mi, mai ai ceva explicatii?Am o nelamurire.De fapt uitandu-ma mai atent la desene mi-am dat seama ca stiu tot ce contin,initial am crezut ca sunt chestii suplimentare dar nu sunt.
                          Last edited by Danny_bb; 03-16-2008, 21:01 PM.
                          MERCEDES-BENZ SL300
                          MERCEDES-BENZ B180 CDI
                          MERCEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI
                          DACIA 500 LASTUN (SEEN ON TV)
                          DUCATI 600 SS
                          YAMAHA XT350

                          Comment


                          • #29
                            Ma mai uit. poate gasesc niste indicatii

                            Comment


                            • #30
                              La puntea din spate trebuie sa fie un dispozitiv numit Lever control device ,de unde poti sa reglezi nivelul uleiului. trebuie avut grija ca uleiul sa fie la nivel.
                              steen

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF