Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Încălzire staţionară Webasto

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Aşa arată o pompă de dozaj combustibil (dosing pump). Are cineva ?
    Attached Files
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #17
      Sa inteleg ca se poate face conversia unui webasto din benzina in diesel? Ai idee cam in ce consta conversia asta? Intreb pentru ca sunt foarte multe modele pe benzina cu astfel de incalziri auxiliare si ar fi mult mai usor de gasit un astfel de sistem si adaptat la diesel.

      Comment


      • #18
        Originally posted by crstn_savu View Post
        Sa inteleg ca se poate face conversia unui webasto din benzina in diesel? Ai idee cam in ce consta conversia asta? Intreb pentru ca sunt foarte multe modele pe benzina cu astfel de incalziri auxiliare si ar fi mult mai usor de gasit un astfel de sistem si adaptat la diesel.
        Citeşte Enciclopedia Profesorului Jan : http://www.clubmercedes.ro/webasto-d...17.html?t=8817
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #19
          Originally posted by crstn_savu View Post
          Sa inteleg ca se poate face conversia unui webasto din benzina in diesel? Ai idee cam in ce consta conversia asta? Intreb pentru ca sunt foarte multe modele pe benzina cu astfel de incalziri auxiliare si ar fi mult mai usor de gasit un astfel de sistem si adaptat la diesel.
          A facut modificarile Jan la fata locului...vorbesc de masina lui Levi.

          Nu este mare lucru...sunal pe doktorul Jan si el iti va explica tot ce trebuiesc modificate la Webasto.

          Numai bine!
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #20
            Originally posted by Levi View Post
            Maestrul Jan mi-a desfăcut Webasto-ul şi mi-a reparat la el tot ce s-a putut. Ce nu s-a putut repara: motoraşul la turbina de aer. Cine mă poate ajuta ?
            Şi ... prietenul la nevoie se cunoaşte: datorită lui mer_se280 s-a reuşit rebobinarea motoraşului (în poză). Turbina este montată pe Webasto, mai lipseşte pompiţa de dozaj (fuel dosing pump). Aici cine sare în ajutor ?
            Attached Files
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #21
              Originally posted by Levi View Post
              Şi ... prietenul la nevoie se cunoaşte: datorită lui mer_se280 s-a reuşit rebobinarea motoraşului
              Sa fii iubit prietene .
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #22
                Dati-mi o sursa pt. pompita de dozaj combustibil (fuel dosing pump) la Webasto (poza in postul #16), ca acusi vine iarna ...
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #23
                  Ebay ... poate te ajuta ORVO .. el face mult Germania in ultimul timp.
                  `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                  now - bicicleta !

                  0744 239 949

                  WEB
                  http://garajautodiag.blogspot.com

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Levi View Post
                    Dati-mi o sursa pt. pompita de dozaj combustibil (fuel dosing pump) la Webasto (poza in postul #16), ca acusi vine iarna ...

                    Ai incercat la sursa Levi?
                    Webasto a creat încălzitorul staționar perfect, împreună cu soluții de încărcare, încălzire, răcire și sistemele de trape pentru autoturismul convențional sau electric, barca, rulota, vehiculul special și camionul dumneavoastră.
                    Last edited by Luxian; 11-14-2011, 02:12 AM.

                    Comment


                    • #25
                      Da vrei sa lacrimezi Eugen ? Am sunat eu pentru garnitura la pompa de apa si un senzor. Mi-a dat un pret de mi-a dat lacrimile.
                      `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                      now - bicicleta !

                      0744 239 949

                      WEB
                      http://garajautodiag.blogspot.com

                      Comment


                      • #26
                        Salutare
                        Stie careva unde as putea repara sau eventual are careva la mana a doua modulul de aprindere de la un Webasto diesel ?
                        Codul lui ar fi ....Eberspracher 25 1688 50 00 36.....Hella 5HB 005 494-08...si este la 12v.
                        Last edited by bebe944; 10-30-2011, 14:54 PM.
                        W126 500SEC
                        W124 200CE
                        W210 280 4MATIC

                        Comment


                        • #27
                          Ia uitaţi-vă, câte pompiţe ! Ei, una d-aia am eu nevoie ...
                          Attached Files
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • #28
                            Am si eu o intrebare si sper sa nu rideti de mine , am citit si am vazut despre ce e vorba dar nu ii inteleg necesitatea , care e ideea ? sa poti sta in masina iarna fara sa ai motorul pornit ? In SUA aceste sisteme nu exista nici macar camioanele nu au asa ceva , astia stau cu motoarele pornite in parcare sau unii mai destepti au generator de curent pentru 110V cu care se uita la TV , isi gateste la microunde sau se incalzeste .
                            Lamuriti-ma si pe mine ,, thx .

                            Comment


                            • #29
                              Sunt foarte bune iarna, la încălzit mașina și motorulul înainte să o pornești. Dacă temperatura dinăuntru e doar un moft, la motor în schimb îi reduce foarte mult uzura (nu mai mergi cu el rece).

                              De obicei poți programa sistemul să pornească la o anumită oră (de exemplu cu o jumate de oră înainte să pleci la lucru), sau din telecomandă (pe geam din casă). Și când pleci, mașina e deja caldă și motorul la temperatura de lucru.
                              ...

                              Comment


                              • #30
                                wow , nice! chestia cu telecomanda e interesanta , aici avem sisteme pe telecomanda care efectiv pornesc masina .
                                Americanii nu prea au la suflet economia si uzura , majoritatea isi schimba masinile la citiva ani si benzina pina nu demult era un moft era mai ieftina ca apa la sticla sau coca cola .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF