Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124 probleme tablarie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut .Ai putea sa pui niste poze si cu exteriorul ?Ca sa ne dam seama mai bine daca merita s-au nu reparata . In special cu aripile din spate, partea de jos a usilor carcasa de la telescoape fata spate .De obicei se maninca de rugina sub baterie si sub aripile din fata in zona arcurilor ce ridica capota .Ar si bine daca ai putea sa dai jos aparatoarele din plastic de sub aripi si sa faci niste poze. La fel si tapiteria din portbagaj si niste poze cu partea dintre aripa si locasul de roata .Dar prima data curata praful si mizeria bate putin cu un ciocanel usor vezi daca se inprastie. Vezi in exterior unde a fost chituita masina .Sa iti dai seama pune dosul pamei pe masina si aluneca-l pe suprafata afectata ,o sa simti niste denivelari inseamna ca a fost lovita .Studieaza bine vopseaua daca observi niste punctulete micute (gropite) sau zgirieturi finute de la smirghel care sunt vopsite inseamna ca are chit pe ea care nu este bine de loc. Atentie gropitele care nu sunt vopsite sunt urme de piatra . Ce te -as mai ruga sa verifici toate liniile intre aripi capote, usi, distantele trebuie sa fie egale .Sa studiezi chederele de la geamuri vezi nu au vopsea pe ele eventual sa le dai jos sa vezi ce nuanta de vopsea are dedesupt. Cu motorasul cum stai ? Curge uleiul din el ? Daca e 200 d este cam puturos .Directia fuge bine ? Are joc la volan ? Bagal pe un drum rau vezi daca zdrangane . Daca suna ca mitraliera inseamna ca bucsile de la telescoape sunt varza ,iar asta inseamna bani si bani si iarasi banii. In concluzie daca tot vrei sa restaurezi un MB W 124 pentru tine ar trebui sa cauti una cu probleme minime pentru ca ce e reparat chiar daca tinichigiul este artist tot nu o sa fie ca si unul original .Trebue sa evaluez toata masina sa vad daca merita sau nu .Cum vad caroseria 90 % NU ,ar mai fi cei 10 % da daca partea mecanica si interiorul ar fi bijuterie. Succes.

    Comment


    • #17
      La toroapa mea, doar soclul bateriei era exfoliat de rugina, mai putin de jumatate insa, sub el era perfect uscat si curat; la fel de curat in zona calculatorului de ABS, a releuleui de ueberspannungschutz (cel cu siguranta de 10A deasupra, tip plot, de culoare rosie), adica m-am rezumat sa curat cu simt de raspundere si sa aplic un strat de vaselina, asa, de control data. Cu toate astea, la demontarea soclului bateriei, in premiera dupa 18 ani!!!, din doua piulite de M8 doar una a iesit intreaga, dupa ce ambele fusesera imbibate efectiv in WD40...deci s-a rupt unul din cele 2 suruburi de fixare a soclului bateriei. Verifica si tu in acea zona care-i treaba, mai verifica, pe sub masina fiind, despre starea celor 2 furtune de colectare/scurgere a reziduurilor din zona cuprinsa intre chederul parbrizului si firewall, e o zona care comunica stanga-dreapta, situata sub carcasa ventilatorului aerotermei de clima. Fiind sub masina, cum te uiti inspre motor, cam in zona carcasei ambreiajului, in lateral trebe sa existe 2 chestii de cauciuc negru cumva aplatizate la capat, au asa, o fanta practicata, adica nu este un capat clasic de furtun. Ei, pune si pipaie acea fanta si ai sa vezi cati carcalaci, frunze, namol si alti brontozauri curg de pe acolo. Imagineaza-ti ca astea se infunda relativ rapid si, in cazul in care la masina ta, tot namolul acela nu s-a drenat ci a ramas depozitat prin zona de sub baterie si cea din vecinatatea pompei de servo....e de vis!
      In portbagaj scoate tapiteria din alveolele stanga-dreapta si verifica inclusiv existenta acelor fante de aerisire. Personal eu as demonta si cover-ul capacului de portbagaj; condensul, umezeala si rugina fac casa buna cu acea zona, complet acoperita.
      Din ultimele baterii de poze remise, pare cam spumiera...
      Mult succes si cele bune!

      Comment


      • #18
        Salut, teoretic masina asta ar trebui sa aiba mult mai multi kilometri tinand cont ca a fost un Taxi. Ai grija la costul pieselor, de exemplu radiatorul de racire este diferit de modelele standard este de capacitate mai mare deoarece aceasta masina circula foarte mult in oras in trafic intens si racirea motorului trebuie sa se faca optim. Foarte multe piese sunt pentru echipare Taxi si in general sunt mai scumpe ceeace ridica substantial costurile de intretinere.

        Comment


        • #19
          Orice sfat, impresie, parere sau barfa sunt binevenite.
          Scapa de gherla aia cat mai repede ... Ma depaseste totusi in ziua de azi cand i-ti cumperi cu 1500 de euro w124 bun la cheie cum unii pot da sume fabuloase pe jerpelituri de genul asta ...

          A luat un prieten care e si el pe aici pe forum la recomandarea mea un w124 cu o caroserie si o vopsea de plangeai langa ea cum putea sa sclipeasca, motor de 2000 benzina cu A/C inscris RO cu 20 de milioane .... A facut-o diesel 250 si a dat-o pe 900 de euro.

          De unde mama dracu apar sume d'astea de 2800 de euro pe epave ... aia sunt bani de w210 in apele lui !
          1991 R129 300SL-24
          1991 w124 300CE-24
          1993 w202 C280
          1978 w116 450SEL 6.9
          1987 w201 190E 2.0
          1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

          Comment


          • #20
            Asa arata masina la exterior cu probleme ei cu tot. Sunt multe poze asa ca mai bine am zis ca le pun pe un link cu acces direct.



            Balanta a inclinat spre o reparatie. Pana acuma am schimbat discurile de frana, furtunele flexibile de la frane, placutele, sabotii, bucse si capete de bara.

            Am scos si butucul si comandasem altul la reprezentanta(dupa seria de sasiu) dar dupa ce a venit nu se potrivea cheia in el. Cheia mea e originala(dar cel mai probabil nu a masinii acesteia) si se potriveste si la usi si la portbagaj dar nu se potriveste la un butuc facut dupa seria de caroserie. La chestia asta nu m-am gandit cand am facut comanda. M-a costat 320 de ron. L-am dus inapoi si le-am cerut sa-mi faca storno dar au zis ca intr-adevar e o problema si ca se impace cu mine au spus ca-mi comanda si cheia originala gratis. Sa vedem ce-o fi cand o venii si cheia aia.
            Pana atunci pornire la surubelnita.

            Orice sfat, impresie, parere sau barfa sunt binevenite.

            Comment


            • #21
              Schimbatul usilor si aripa fata

              Vreau sa schimb usile pe partea stanga si aripile fata amandoua. Masina desi e fabricata in anul 1994 bandourile laterale sunt de seria 1. Nelamurirea mea este daca cumpar usi si aripile fata de anul 1994 mai pot sa pun acelas tip de bandouri?
              Mai sunt si alte elemente ce trebuiesc luate in considerare la schimbarea usilor, in afara de tipul de bandouri, intre cele trei serii?

              Orice sfat, impresie, parere sau barfa sunt binevenite.
              Attached Files

              Comment


              • #22
                Poti linistit sa-ti cumperi orice usa si aripa, ca bandourile o sa se potriveasca pentru ca gaurile sunt la fel pentru bandouri,doar clemele difera.
                CJ-20-AMN.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by gogu crocodilu View Post
                  Asa arata masina la exterior cu probleme ei cu tot. Sunt multe poze asa ca mai bine am zis ca le pun pe un link cu acces direct.



                  Balanta a inclinat spre o reparatie. Pana acuma am schimbat discurile de frana, furtunele flexibile de la frane, placutele, sabotii, bucse si capete de bara.
                  Salut,

                  Daca tu spui ca masina arata mult mai bine spre exterior te inseli, dupa cum ti-au spus si colegii mai sus scapa de masina asta, vei baga o gramnada de bani fara nici un sens in reparatii calumea, masina este puscata!
                  Last edited by Luxian; 12-13-2011, 17:05 PM.

                  Comment


                  • #24
                    Pana una alta am dat-o la un atelier sa se apuce de ea. Usile din stanga sunt mai ruginite si ma gandesc sa le schimb.
                    Cam cat costa o usa pe second, daca am sansa sa gasesc in stare buna?

                    Acuma ce-o fi o fi.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by gogu crocodilu View Post
                      Pana una alta am dat-o la un atelier sa se apuce de ea. Usile din stanga sunt mai ruginite si ma gandesc sa le schimb.
                      Cam cat costa o usa pe second, daca am sansa sa gasesc in stare buna?

                      Acuma ce-o fi o fi.

                      Depinde de pretul facut la cel care dezmembreaza .Poti gasi usi bune la dezmembrari

                      Comment


                      • #26
                        Mie imi place cum arata masina la exterior!Dar are rugina multa pe sub ea,si chestia e ca sunt ruginite structurile de rezistenta.Daca iti place prea mult masina,baga bani in ea si fa-o ca lumea.Daca nu,vinde-o!
                        W124 E220 din 95

                        Comment


                        • #27
                          Reparatie tablarie W124 E200 D-sfaturi ceruire tabla la interior

                          Deocamdata masina se afla in primele faze de reparatie la tablarie. Prima data se schimba podeaua si pragul pe dreapta apoi cele pe stanga. Aripile pe fata am decis sa le schimb cu totul pentru ca fusesera lovite amandoua si nu erau facute calumea. Pe spate, la aripi, am luat doar chiturile de reparatie pe exterior, urmeaza sa vad daca trebuie si chitul pt interior, un fel de arc de tabla.

                          Daca cineva ma poate ajuta cu ceva informatii despre cum se face ceruirea la interior a tablei, ma rog, asta numai la sfarsit.
                          Am auzit diverse variante. Un tinichigiu imi povestea ca pe vremuri cand mai era cerinta pentru asa ceva folosea ceara amestecata cu parafina, un altul zice ca numai ceara si se gaseste la cei ce vand si vopsele, la bidoane de 4 litrii si ca trebuie un pistol special. Un alt tinichigiu zice ca se foloseste un fel de ulei cu ceara.
                          Poate cineva dintre voi a experimentat procedura cu ceruirea si stie din proprie experienta ce metoda e cea mai buna.

                          Orice sfat, parere, impresie sau barfa sunt binevenite.
                          Attached Files
                          Last edited by gogu crocodilu; 10-14-2011, 11:57 AM.

                          Comment


                          • #28
                            Salut si spor la treaba ! Vezi in link-ul de la mine din semnatura, cu jurnalul. Eu am scapat cu viata dupa o lucrare de genul asta la W126-ele meu si acum sunt la ultimele mici retusuri. In ultimele posuri o sa vezi si ce solutie am folosit eu pentru conservare, si anume un mix compus din ceara de albine, anticoroziv si vaselina, totate puse pe o oala mare pe arzator si suflate cu pistolul de terason, atat pe toate suprafetele cat si praguri, usi, lonjeroane, etc., adica peste tot unde masina este prevazuta cu dopuri de cauciuc cred ca tocmai pentru lucrari de conservare.

                            Gasesti acolo mai multe poze din timpul lucrarilor.

                            Spor la treaba !

                            Comment


                            • #29
                              Salut Orvo,

                              de unde ai luat agentul ala anticoroziv-AV 100D? Mai este si ceva produs similar?

                              Comment


                              • #30


                                Felician ,cand am pus pragurile in loc de grund am folosit substanta din link ,surpriza mare am avut-o atunci cand s-a sudat in vecinatatea ei (5 cm) substanta a ramas intacta pe tabla pe cand terosonul original al masinii a luat foc.Incercand sa o matuiesc pe partea superioara a pragului ( in zona de inchidere a usilor ) am constatat ca i-si pierde luciul destul de greu ,Stateam si ma gandeam daca face priza la fel de bine si peste vopseaua veche repectiv chit pentru ca am gasit o nuanta de visiniu apropiata de cea a masinii si ma batea gandul sa o folosesc pe post de vopsea tinand cont si de pretul de criza pe care il are : aprox 50 ron L

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF