Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Jos manuala , sus automata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    El are motorul de 80 sau 83kw, undeva in jur de 113 CP, puterea aproape cu a unui benzinar de 2000 de pe W124. Ar putea sa puna, daca gaseste un diferential bun cu raport 3:07, daca nu este bun si acesta. Acum fiecare ce isi doreste de la masina lui(un demaraj cu scartait de roti sau o plecare mai greoaie).
    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

    Comment


    • #17
      Originally posted by tumar View Post
      El are motorul de 80 sau 83kw, undeva in jur de 113 CP, puterea aproape cu a unui benzinar de 2000 de pe W124. Ar putea sa puna, daca gaseste un diferential bun cu raport 3:07, daca nu este bun si acesta. Acum fiecare ce isi doreste de la masina lui(un demaraj cu scartait de roti sau o plecare mai greoaie).
      Eh asta-i grup bun ca de dat nu ma uit numai sa fac si eu rost de unu care sa nu clonkane, vajaie sau eu mai stiu ce, ca de astea-s satul pana in gat.
      De plecat cu scartz-uri sunt alte masini cu care pot face asta.
      126-le l-am luat din pasiune nu pentru alergat imi pare a fi definitia si chintesenta limuzinei, raportul perfect ca forma dimensiuni, prezenta de spirit alura samd, deci in nici un caz sa-mi bat joc de ea, ca si-au batut altii joc inaintea mea de acuma saraca deabea deabea mai se tine pe roti.
      Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
      Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
      W126 '86 300SE automat (Reborn)
      W124 '92 250TD soon on the road

      Comment


      • #18
        Originally posted by e-man View Post
        Eh asta-i grup bun ca de dat nu ma uit numai sa fac si eu rost de unu care sa nu clonkane, vajaie sau eu mai stiu ce, ca de astea-s satul pana in gat.
        De plecat cu scartz-uri sunt alte masini cu care pot face asta.
        126-le l-am luat din pasiune nu pentru alergat imi pare a fi definitia si chintesenta limuzinei, raportul perfect ca forma dimensiuni, prezenta de spirit alura samd, deci in nici un caz sa-mi bat joc de ea, ca si-au batut altii joc inaintea mea de acuma saraca deabea deabea mai se tine pe roti.

        Prin filme toate limuzinele merg incet ( rareori cand vezi ca le fugaresc )
        Limuzina inseamna lux ,opulenta ,care trebuie admirata ,ca atare pune-i grup de 3.07
        Last edited by Eugen Gaftoneanu; 10-20-2010, 20:40 PM.

        Comment


        • #19
          Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
          ...ca atare pune-i grup de 3.07
          Da unul bun.
          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

          Comment


          • #20
            Originally posted by tumar View Post
            Da unul bun.
            Corect unul bun da unde... ca in copaci n-am vazut nici unul crescand, ca daca ar fi asa as lua o recolta intreaga.

            Torusi imi este frica de un lucru ca totsi dupa asta masina nu va mai avea forta suficienta pentru urcat rampe gen 10%...exista acest risc sau nu ca sincer nici cu grupu asta fulgerica nu o pot numi, e asa ca ursu domol asa sa nu faca spuma
            Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
            Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
            W126 '86 300SE automat (Reborn)
            W124 '92 250TD soon on the road

            Comment


            • #21
              Atunci mai bine lasa-l asa deocamdata si vezi ce huruie, rulmentul intermediar de la cardan sau de la roti. Usor le vei face pe toate, rabdare si bani sa fie.
              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

              Comment


              • #22
                Originally posted by e-man View Post
                Corect unul bun da unde... ca in copaci n-am vazut nici unul crescand, ca daca ar fi asa as lua o recolta intreaga.

                Torusi imi este frica de un lucru ca totsi dupa asta masina nu va mai avea forta suficienta pentru urcat rampe gen 10%...exista acest risc sau nu ca sincer nici cu grupu asta fulgerica nu o pot numi, e asa ca ursu domol asa sa nu faca spuma

                Fa o analogie cu pinioanele de la bicicleta :
                Cu cat e pinionul mai mic pe spate ai viteza mare si cu atat mai vartos apesi pe pedale ( grup 3.46),cu un pinion mai mare pedalezi mai lejer ,si iei viteza mai lejer (3.07),doar ca i-ti trebuie ceva ,,turatie" la pedale

                Eu cu 3.46 urcam greu cu a 3-a pante gen posada ,dupa ce am pus 3.07 nu mai am aceasta problema ...

                Comment


                • #23
                  Dupa calcule matematice reiese invers fata de ce zici tu dar asa o fi.Din cate stiu eu raportul grupului inseamna nr de rotatii ale cardanului pentru o rotatie a rotii.
                  Apropo imi poate spune si mie cineva ce raport are grupul la 2,5 d automat w124?
                  Ce ulei sa bun intrun grup autoblocant pe el are o tablita pe care scrie ,,special oil'' si are aerisitoare la iesirile ptr. planetare?



                  Rog informare si contrazicere daca e cazul fata de cele spuse de mine!

                  Comment


                  • #24
                    Eh domnilor s-a montat pe masina una bucata grup dif 3.06 de pe un w 116 450 sel, fara neam de joc huruieli samd.
                    Dezavantaje.
                    Sa spunem a trebuit sa schimb puntea cu totul si cu asta si niste bucsi de mari dimensiuni si destul de scumpe, la ambele punti (si pe amea si pe cea nou venita) erau pilaf a trebuit luat totul nou.
                    Grupul pus pe masina nu mai are prindere excentrica si vine prins de punte prin intermediul unor buloane direct, nu ca celalalt cu 3 bucse pana la caroserie...probabil poate transfera si mai usor vibratii daca are probleme sau .
                    Am avut o mare strangere de inima alimentata si de mecanicul meu legata de faptul ca a trebuit sa renunt la ABS.
                    Odata cu aceast transfer a trebuit sa umblu si la tamburii de frana unul din ei s-a distrus la mine in mana i-a cazut ferodo-ul si toate arcusoarele de acolo s-au transformat pur si simplu in faina, insfarsit facut azi comanda la magazin luat iar tot nou...la naiba... nu se mai tremina.
                    Testul.
                    Binenteles ieri duminica nerabdator am montat ce era de montat pe masina ca sa poata rula... bine fara anumite elemente de interior si caroserie (necesita si unele lucrari de tinichigerie dealtfel).
                    Ca prima impresie masina raspunde altfel asta si datorat faptului ca mecanicul meu a repus in ordine vacumurile cutiei si acum raspunde altfel, e mai sprintena chiar si la plecarea de pe loc parca motorul are mai multa forta.
                    Totusi cred ca inca se plafoneaza dar e adevarat nu am putut sa o vad cum se aseaza la drum au fost doar cateva tururi de forta pentru a vedea comportamantul grupului daca necesita reparatii sau eu mai stiu ce interventii.
                    Probabil si mai bun i-ar fi un 2.88 dar cred ca bomboana deasta nu prea am sanse sa gasesc.

                    In sfarsit va tin la curent cu problematica aceasta, si va multumesc inca o data de sfaturi.
                    Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
                    Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
                    W126 '86 300SE automat (Reborn)
                    W124 '92 250TD soon on the road

                    Comment


                    • #25
                      Ok. Cu greu ...dupa ce am reusit sa schimnb interior etc a venit si randul cutiei. Am reusit cu greu sa gasesc un cardan lung, cam rare
                      Acum ma uitam dupa cutii.
                      Care s-ar "lovi" mai bine cu motorul de 2.5? E ok cea de pe 300d sau numai de pe 2.5? Vreo serie ceva? Multumesc

                      Daca mai aveti vreun sfat...este binevenit

                      Sarbatori fericite

                      Comment


                      • #26
                        Am văzut săptămânile astea (pe Mercador, dacă nu mă-nșel) motor dizăl de doijumate cu cutie automată. Nu mai rețin câte sute de iepurași cerea cetățeanul, dar ideea e că se găsesc la tocat ... Spor !
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • #27
                          Aham...super.
                          Stiti cumva daca cardanul e acelasi la oricare Sel? Ca am gasit la cineva dar i-am zis sa fie sigur ca e de sel si nu de se ca e mai scurt si acuma ma pune sa verific sa ma asigur ca se potriveste..dar insista ca e de sel. De aici si intrebarea de este un singur tip de cardan pe toate sel- urile!?!
                          Multumesc

                          Comment


                          • #28
                            Chiar nu stie nimeni daca la modelul SEL cardanele sunt la fel sau difera? Nu de alta..dar greu am gasit si il pierd si pe asta indata de nu ma hotarasc..

                            Comment


                            • #29
                              Eu asa stiu ca este mai lung decat la SE!
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • #30
                                In primul rand nu ai specificat despre care cardan vorbim. Cel din fata sau cel din spate?
                                Din primul tau post pe acest topic inteleg ca schimbi cutia manuala cu una automata.
                                Din experienta mea in modificarile de acest gen, stiu ca o cutie automata e mai lunga decat una manuala, deci iti trebuie un cardan (fata) mai scurt, si nu mai lung cum ai spus tu.
                                Cardanul fata nu conteaza daca este de SEL sau SE, cu exceptia faptului ca cele de 420,500,560 au flansele mai mari in diametru (110 mm). Flansa o recunosti repede daca e mare sau mica, deci iti ramane sa stii ce lungime sa ceri. Cardanul din spate de SEL se potriveste la nuturi cu foarte multe cardane de Mercedes din diferite generatii, deci nu e nevoie sa-l schimbi si pe el, mai ales ca se gaseste foarte greu.
                                W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                                W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                                W 124 `93 E250 D ex 300 D


                                - Bond - James Bond.
                                - `Dullah - Abdullah.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF