Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Contact W126 500 SE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Robitza View Post
    Astazi am incercat sa dau gaura dar nu prea reusesc....In filmulet am observat ca dupa aceea iese foarte usor capacul acela negru dar la mine trag cu forta si tot nu iese. Ce pot sa fac in continuare ?
    Pai nu trebuie sa tragi, desfileteaza "capacelul".
    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

    Comment


    • #32
      Am incercat sa si desfiletez si tot nimic. Am gasit alt contact la dezmembrari cu 150 lei si as vrea sa il schimb cu totul. Ma poate ajuta cineva sa imi spuna sau sa imi arate cum scot contactul vechi ? Sau daca il pot scoate in starea in care e acum.

      Comment


      • #33
        Să mă ajutaţi şi pe mine, ca să-l ajutăm pe colegu'
        Cred - şi aici să mă ajutaţi, în a confirma sau infirma - că firele electrice de pe "priza" mult discutată, se pot scoate unul câte unul din fişele lor, şi atunci se poate lua contactul cu priză cu tot, iar apoi se poate umbla la el nestingherit ... Odată scos de pe maşină, ai poziţie de lucru.
        Asta doar dacă nu mă înşală memoria, s-ar putea ca firele să fie sertizate din interiorul prizei, şi atunci .....n-am spus nimic ....
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #34
          Si daca as reusi asa sa scot fir cu fir, cred ca dupa aceea imi va fi foarte greu sa le mai pun in acelasi fel. Sper sa gasesc rezolvare si sa scot ori butucul ori contactul cu totu. Daca nu voi apela la un meserias.

          Comment


          • #35
            Originally posted by Levi View Post
            La noi a fãcut cineva manevra asta ?

            Stiu ca a trecut mult timp de la ultima postare dar am zis ca nu mai deschid alt topic...


            Deci, normal ca eu nu m-am rabdat si am "mesterit-o"!

            Am incercat sa remediez o problema veche (asa am luat masina) cu contactul schimbat. Mai exact am avut doua chei la masina...una pentru protiere si una pentru contact. Teoretic ar trebui sa fie doar una pentru toate...asa ca m-am bagat si eu in seama ca sa fiu si eu in rand cu lumea!

            Deci...butucul de la contact era de W201...nu demult am cumparat un butuc W126 OEM (SH) cu cheie originala!

            Pentru cei care nu stiu...(si eu acuma am aflat )...butucii sunt de mai mult feluri...adica sistemul de prindere/siguranta s.a.m.d. In fiulmuletul postat de Marius (unde tipul scoate butucul cu cheia rupta) are doar o siguranta (se poate vedea in filmulet ca introduce doar un singura sarma la care capatul este tesit la un unghi de 70*. Bun, unele modele aveau deja doua astfel de orificii in care sa introduceau doau sarme simultan pentru a desface siguranta.

            Deci...diferenta dintre o gaura si doua...din ce am constatat:

            Butucul cu o singura gaura: capacul care acopera butucul (cel negru) se dezfileteaza (exact cum este in filmuletul postat de Marius)

            Butucul cu doua gauri: capacul se va extrage fara a se dezfileta precum a fost la butucul cu o singura gaura!



            Mentionez...acea sarma care este tesit la 70*, daca nu este introdus corect atunci sunt slabe sanse sa desfaci butucul!!!


            Sa nu mai lungesc cu vorba...postez cateva poze...

            Butucul (w126) cu doua orificii...


            Se poate observa ca sunt introduse doua sarme pentru deblocarea sigurantelor...



            Se poate observa ca capacul butucului nu are filet pe interior...




            In total sunt trei sigurante care trebuiesc deblocate ca sa se poata extrage butucul...

            Doua sunt la baza contactului...cele argintii...





            ...si a treia este pe butuc...este o placuta metalica (neagra) oteloasa...



            Mentionez: daca nu se debloceheaza simultan cele trei sigurante, atunci mai mult ca sigur ca nu se poate extrage butucul!!!
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #36
              Continuarea...

              Inca cateva poze cu pozitia sarmei si locasului...

              sarmele din dotare...




              Contactul pe pozitie...





              Aici apasa siguranta care se afla pe butuc...







              Sper sa fie de folos!
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF