Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Contact W126 500 SE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Postez aici toate astea în ideea că, poate au mai păţit-o şi alţi colegi.
    O altă problemă care a apărut, şi e legată tot de contact:
    De la o vreme încoace am observat că nu-mi porneşte ventilatorul din bord. Ciudat, dacă puneam contactul pe bujii şi aveam ventilatorul pe poziţia "pornit" (cel puţin prima treaptă), băga aer, deci funcţiona. În momentul în care porneam motorul, tăia ventilatorul, asta însemnând mai departe imposibilitatea folosirii climei sau a recirculării interioare. Avea momente când se speria de înjurături şi pornea, dar eu nu mă pot baza pe personalitatea independentă a ventilatorului şi de libera lui voinţă de a-mi furniza aer. Să nu lungesc foarte mult povestea, diagnosticul (corect, de data aceasta) pus de doftor este că, are o problemă electrică la contact, unde cică există 2 contacte rotative, din care unul acţionează şi ventilatorul. Sfatul MESERIAŞULui (pentru cei care nu ştiu, am promis mai demult că, voi scrie cu litere mari doar atunci când sunt mulţumit de prestaţia omului, în rest ... max. ghilimele), dacă apare acest fenomen paranormal - nu e normal să curgă apa pe tine într-o maşină dotată cu climă - după pornirea motorului să încerc să învârt uşor înapoi cheia doar o idee. Funcţionează, deşi recunosc că nu este o rezolvare definitivă, dar totuşi a fost un diagnostic corect şi un medicament bun.
    Cele bune !
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #17
      Salut baieti, am avut si eu aceeasi problema. Dadeam pe contact si cand ajungeam la demaror..nu mai facea nimic. Am pornit-o direct pe electromotor si am dus-o la electrician care a dat butucul jos si cand s-a uitat a gasit ca cateii din butuc erau rupti. Eu deja cumparasem partea electrica dar..nu a fost sa fie aia. Am dus butucul la un meserias care mi-a facut alti catei. Chestia ce o spuneti voi cu cheia rupta e f adevarata, dar acest om care mi-a reparat contactul, cand m-am dus sa-l iau mi-a mai dat o cheie si mi-a zis: "cheia asta (adica jumate de cheie ca nu avea capat de plastic) o va folosi electricianul cand va monta inapoi butucul ca altfel nu poate cu cheia buna ca nu intra" Deci..ca sa va fie mai usor si sa simplificati treaba la montaj mergeti si faceti o copie dupa cheia voastra dar numai la bucata de metal pentru a debloca contactul.

      Bafta

      Comment


      • #18
        Originally posted by NeRv1 View Post
        Chestia ce o spuneti voi cu cheia rupta e f adevarata, dar acest om care mi-a reparat contactul, cand m-am dus sa-l iau mi-a mai dat o cheie si mi-a zis: "cheia asta (adica jumate de cheie ca nu avea capat de plastic) o va folosi electricianul cand va monta inapoi butucul ca altfel nu poate cu cheia buna ca nu intra"
        Interesant ... Eu, deşi am fost de faţă când mi l-a montat la loc, nu mă pot pronunţa în acest sens, la mine fiind demontat tot contactul, după cum se vede în poze ... Al meu MESERIAŞ n-a avut nevoie de nicio cheie-"martor", dar, de reţinut !!!
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #19
          Tata pe 560 are contact de cobra sau 124,sta butucu bagat unpic mai inauntru,nu mai vine la fata cu bordu.

          Comment


          • #20
            Originally posted by NeRv1 View Post
            Salut baieti, am avut si eu aceeasi problema. Dadeam pe contact si cand ajungeam la demaror..nu mai facea nimic. Am pornit-o direct pe electromotor si am dus-o la electrician care a dat butucul jos si cand s-a uitat a gasit ca cateii din butuc erau rupti. Eu deja cumparasem partea electrica dar..nu a fost sa fie aia. Am dus butucul la un meserias care mi-a facut alti catei. Chestia ce o spuneti voi cu cheia rupta e f adevarata, dar acest om care mi-a reparat contactul, cand m-am dus sa-l iau mi-a mai dat o cheie si mi-a zis: "cheia asta (adica jumate de cheie ca nu avea capat de plastic) o va folosi electricianul cand va monta inapoi butucul ca altfel nu poate cu cheia buna ca nu intra" Deci..ca sa va fie mai usor si sa simplificati treaba la montaj mergeti si faceti o copie dupa cheia voastra dar numai la bucata de metal pentru a debloca contactul.

            Bafta
            Va salut! Banuiesc ca acea "jumatate" de cheie a fost facuta pentru a scoate mai usor partea ce se fileteaza("capacul"). Merge si cu cheia intreaga. In acelasi timp cu desurubarea "capacului" ce tine butucul se va trage si de cheie. Asa "capacul" nu se va oprii in partea de plastic a chei, iar in acelasi timp cu cheia va iesi si butucul. Iar la montare nu va fii nici o piedica la insurubare. Se introduce butucul si se va insuruba "capacul".Problemele apar la desurubarea piesei respective.
            Problema colegului este ca nu poate invartii cheia ca siguranta din butuc sa ajunga in dreptul orificiului din"capac". Poti sa incerci sa faci un orificiu(cu un burghiu de 2sau3 in "capac" in dreptul unde ar fi siguranta pe butuc.Nu cred ca e greu sa presupui cam pe unde ar fi(iti atasez o poza cu butucul cu cheie in care se vede siguranta ce blocheaza desfiletarea "capacului"). Sincer metoda asta nu am incercat-o, acum in timp ce scriam mi-a venit aceasta idee. Incearca si varianta asta, decat sa ajungi la flex sau ciocane.
            Numai bine va doresc!
            Attached Files
            Last edited by tumar; 10-03-2010, 22:15 PM.
            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

            Comment


            • #21
              Va salut, sunt nou pe un forum deci daca gresesc cu ceva sper sa fie de iertat. Motivul pentru care am intrat sa scriu este ca, am un Mercedes 200E (w124) din 1991 si am o problema cu contactul/butucul, cand bag cheia nu pot deloc sa invart nici macar pana pe modul "contact pus". Precizez ca masina am cumparat-o de la cineva cu niste probleme care trebuie reparate, dar primul lucru trebuie contactul. Intrebarea este : mai pot face ceva sa-l salvez ? Sau trebuie sa cumpar alt contact sau butuc ? Multumesc si sper sa ma ajute cineva

              Comment


              • #22
                Stai liniştit, se poate repara butucul, problema e până-l dai jos ...
                Citeşte atent tot topicul, găseşti şi filmuleţ aici, oricum, ideea e că, trebuie scos ori butucul, ori tot contactul (cum a fost cazul la mine), dus la lăcătuş, şi de acolo e treaba lui.
                P.S. Mai era un topic pe tema asta, dacă nu mă înşel (dacă da, îmi cer scuze), era vorba chiar de un 124.
                Succes !
                P.S.2 Am găsit topicul respectiv:
                Last edited by Levi; 10-08-2010, 07:37 AM.
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #23
                  Salut, ms pentru raspuns, problema e urmatoare, astazi am incercat sa demontez contactul cu totul, am slabit si acel colier dar nu iese, am observat acolo un mic "tamburus" am apasat pe el si tot nu reusesc sa il scot. Mai este vreun surubel pe undeva si nu l-am gasit eu ?

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Robitza View Post
                    Salut, ms pentru raspuns, problema e urmatoare, astazi am incercat sa demontez contactul cu totul, am slabit si acel colier dar nu iese, am observat acolo un mic "tamburus" am apasat pe el si tot nu reusesc sa il scot. Mai este vreun surubel pe undeva si nu l-am gasit eu ?
                    Bănuiesc că ai citit atent tot topicul, dar ai o scuză: nu ştii cum arată piesa aia demontată, altfel ai şti ce să faci ! Până n-am văzut, nici eu nu ştiam, dar operaţia de demontare este descrisă aici în topic, postul lui Orvo, unde îl citează pe Nelu Pătraşcu:
                    1) Cu cheia de contact în contact, roteşti până la poziţia "contact pus"
                    2) În această poziţie, mufa aceea de plastic groasă, care conţine toate firele ce ajung la partea electrică a contactului, poate fi extrasă de pe corpul contactului, ea având o fantă laterală prin care trece o proeminenţă ce se roteşte odată cu cheia de contact. Acest umăr, dacă nu este aliniat cu fanta, nu permite extragerea mufei.
                    3) Extragerea mufei, permite acum contactului să fie rotit cu un unghi de aproape 90 grade, nu înainte de a slăbi colierul de strângere. Contactul se roteşte în jurul axului ce conţine zăvorul antifurt.Rotirea stânga-dreapta in jurul acestui ax, combinată cu o mişcare de extragere din locaşul cilindric unde este fixat, face ca el să poată fi scos fără dificultate.

                    Ei, acuma: văd că la tine e o problemă în privinţa asta, deoarece spui că nu mai poţi roti cheia în poziţia descrisă mai sus, deci nu vei putea detaşa mufa cu cablurile. Ataşez o poză, uită-te dacă e vorba de acea parte a contactului din chenarul roşu, să nu vorbim de 2 lucruri diferite ! Dacă este, atunci aştept să te ajute cineva care ştie să răspundă la următoarele:
                    - se poate scoate contactul cu mufa pe el ? - cu cabluri cu tot, acestea fiind scoase din următoarele mufe, de la celălalt capăt al fiecărui fir ...
                    - se poate scoate "priza" mufei desfăcând şuruburile încercuite de mine cu albastru ? Nu mai ţin minte dacă proeminenţa are legătură cu "priza", dar cred că nu, şi atunci s-ar putea să existe posibilitatea înlăturării mufei cu priză cu tot, tot prin rotirea ei stânga-dreapta.
                    Dacă am spus prostii, rog să fiu corectat ...
                    Attached Files
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #25
                      Din ce stiu si eu "priza" nu poate fi scoasa de pe intreg ansamblu contactului decat daca rasucesti cheia cum s-a spus mai sus. Din ce stiu , la mine la W126 butucul de cheie era ca cel care l-am pus intr-o poza mai sus, iar cel de W124 difera. V-a trebui gasita modalitatea de a scoate butucul, fara a afecta intreg ansamblu al contactului. "Capacelul" va trebui scos. Incearca metoda cu datul gaurii in dreptul orificiului unde se afla siguranta. Iti pun o poza cu butucul in care se vede unde este siguranta pe butucul de 124, si canalul prin care trece sarma.
                      Last edited by tumar; 10-08-2010, 20:19 PM.
                      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                      Comment


                      • #26
                        Cred ca voi incerca metoda cu datul gaurii, alta solutie mai buna nu am auzit si banuiesc ca este si cu rezultate bune. Eu vreau ori sa scot butucul ori contactul (sa il schimb) cu totul daca nu se mai poate repara, deci orice metoda este binevenita. Eu asa am cumparat masina si nici nu stiu motivul pentru care s-a blocat. In plus de asta cred ca s-a rupt si acel mic blocaj de pe volan deoarece fara cheie in contact se misca volanul fara probleme in toate directiile. Daca reusesc sa gasesc singur rezolvare am sa va anunt cum am rezolvat pana atunci astept sfaturile voastre.

                        Comment


                        • #27
                          Nu am reusit sa pun poza, are un format ce nu e compatibil. O sa pun deocamdata alta in care nu se vede siguranta, dar poti vedea cum este canalul. Siguranta este exact pe partea opusa. Dupa cate spui este posibil ca blocajul volanului ori este blocat, ori este rupt.Hai ca am reusit sa pun si a doua poza, in care se vede siguranta. Se vede si orificiul ce trebuie sa vina in dreptul sigurantei cand se invarte cheia. In dreptul acelui "canal" din dreptul sigurantei va trebui data gaura.
                          Attached Files
                          Last edited by tumar; 10-08-2010, 20:50 PM.
                          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                          Comment


                          • #28
                            Multumesc pentru raspuns, maine voi incerca sa dau gaura si sa vad la ce rezultat ajung. Sper ca in scurt timp sa ajunga pe strazi masina caci proprietarul dinainte si-a cam batut joc de ea.

                            P.S. Trebuie sa fie cheia bagata in contact in timp ce bag acea sarma ?
                            Last edited by Robitza; 10-08-2010, 21:34 PM.

                            Comment


                            • #29
                              Sa ai multa rabdare in ceea ce vei face. Dupa cum am mai spus cateva posturi mai sus aceasta varianta e teoretica, nu am incercat-o. Dupa cum cred ca ai vazut in a 2-a poza va trebui ca, gaura ce o vei da in "capacel" sa strapunga si partea superioara a butucului. Cand vei introduce acea sarma pentru deblocare sa ai grija sa nu intre sub siguranta, va trebui sa treaca pe deasupra, pentru a putea fi apasata.
                              Mult noroc!
                              Nu trebuie, daca tot nu se invarte.
                              Attached Files
                              Last edited by tumar; 10-08-2010, 21:41 PM.
                              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                              Comment


                              • #30
                                Astazi am incercat sa dau gaura dar nu prea reusesc, nu intra deloc este un material destul de tare. Tatal meu a adoptat metoda "fortatul butucului" mai exact a bagat o surubelnita si a invartit tare pana s-a rupt ceva in butuc cred. Acum daca bag cheia cam 1 cm se invarte dar nu tot butucul, daca o bag toata nu se invarte deloc. Intr-un fel am ajuns sa pot invarti ca sa bag sarma, dar problema e ca bag sarma simt cand ajunge la siguranta dar nu reusesc sa scot butucul. In filmulet am observat ca dupa aceea iese foarte usor capacul acela negru dar la mine trag cu forta si tot nu iese. Ce pot sa fac in continuare ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF