Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

S-a intepenit vascocupla.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S-a intepenit vascocupla.

    Saluatre! La motor mi s-a intepenit vascocupla. Sincer sa va spun am cam neglijat problema dar cum se apropie zilele friguroase o sa am probleme la icalzire. Vascocupla merge intruna si motorul se incalzeste mai greu, abia urca la 80 grade apa. Din aceasta cauza ma tem ca iarna o sa indur un pic de frig pana se incalzeste motorul si scoate un sunet de te sperii de el...zici ca am turbina sub capota. Poate sa-mi spuna cineva cum pot remedia problema? Multumesc anticipat.
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

  • #2
    Au un ulei in ele,ce treptat il elimina si apoi se gripeaza....pune codul de pe ea sa vedem cit costa,macar...

    Comment


    • #3
      Ok maine caut codul. Intrebare: nu se pot reconditiona?
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #4
        Din ce stiu eu,nu,dar mai intreaba...

        Comment


        • #5
          Incearca sa o gresezi , vezi ca are o gaurica un orificiu pe unde poti pune ceva ulei sau vaselina, incearca !

          Comment


          • #6
            Zicea cineva odata pe forum ca a bagat vaselina in ea si mergea...eu nu prea cred, dar poti incerca!

            Despre pret, de pe e bay il iei cel mai ieftin: http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=mer....c0.m270.l1313
            1994...Mercedes Benz...w202, c180
            Dragoste la prima vedere...

            http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

            Comment


            • #7
              Importule din state in CE implica niste taxe in plus,ce pot fi cam mari,eventual fa o experienta...

              Comment


              • #8
                Cu tot cu transport iesi sub pretul cerut in magazinele de la noi, iti spun sigur.
                1994...Mercedes Benz...w202, c180
                Dragoste la prima vedere...

                http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mer_se280 View Post
                  Saluatre! La motor mi s-a intepenit vascocupla. Sincer sa va spun am cam neglijat problema dar cum se apropie zilele friguroase o sa am probleme la icalzire. Vascocupla merge intruna si motorul se incalzeste mai greu, abia urca la 80 grade apa. Din aceasta cauza ma tem ca iarna o sa indur un pic de frig pana se incalzeste motorul si scoate un sunet de te sperii de el...zici ca am turbina sub capota. Poate sa-mi spuna cineva cum pot remedia problema? Multumesc anticipat.
                  Atata timp cat termostatul functioneaza corect ,apa din motor pleaca in radiator la 80 si de grade unde este racita de ventilator ( vasco sau electromagnetic ) ,pana atunci o poti plimba in incalzire bine merci ,eu am ventilator electromagnetic pus pe direct si pot sa-ti spun ca nu e nici o problema ,se ridica acul destul de repede chiar daca functioneaza non stop iar iarna trecuta nu am avut probleme cu caldura .Ca atare poti umbla asa cu el pana gasesti ceva convenabil
                  Din ce spui tu mai sus cu siguranta ai probleme si cu termostatul ,care ar trebuii sa il schimbi inainte de vascocuplaj ca sa ai caldura in masina

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
                    Din ce spui tu mai sus cu siguranta ai probleme si cu termostatul ,care ar trebuii sa il schimbi inainte de vascocuplaj ca sa ai caldura in masina
                    Nu de mult şi-a schimbat (reparat) omu' termostatul ...
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #11
                      Din câte ştiu eu, în perioada de încălzire a motorului, termostatul interzice lichidului de răcire să treacă prin radiator, acesta circulând "pe circuitul mic" Prin urmare oricât de tare ar fi ventilat radiatorul, apa caldă din motor nu ajunge în contact cu apa din el. Dacă termostatul este în stare bună, lucru de care mă îndoiesc, (spui că apa abia ajunge la 80 de grade), n-ar trebui să ai probleme cu căldura. Vâscocoplajul face ca pulsaţia (creşterea-descreşterea) temperaturii motorului să fie lentă nu abruptă. Oricum un termostat bun, se închide din nou la 85 de grade, singura diferenţă între un ventilator la care funcţionează corect vâscocuplajul şi unul la care nu functionează, este intervalul de timp în care apa reajunge de la 95 de grade la 85, acesta fiind mai scurt.
                      Căldură în maşină începi să ai când apa e pe la 40 de grade.

                      Am neglijat intenţionat efectul ventilării motorului rece, când n-ar fi necesar, el se produce oricum datorită curenţilor produşi de înaintarea maşinii.

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc Dl-lor pentru sfaturi. Sincer sa va spun caldura baga, cum ati mentionat Dl Nelu Patrascu, pe la 40 grade incepe sa se simta caldura in masian. Cum a mentionat Dl Levi...termostatul a fost reconditionat si incercat si functioneaza ok dar o sa schimb cu una noua ca sa vad diferenta. Sincer sa va spun nu stiu cum se va comporta cand va fi - grade afara. Ramane de vazut.
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #13
                          Salut! Levi incearca sa schimbi termostatul(reparatiile la asa ceva nu prea tin),
                          Codul termostatului este:110 200 05 15 cu deschidere la 87 de grade. Pretul pe original este aproape 20 euro. Se gasesc si aftermarket- aproximativ 50RON/buc. Adevarul ca se aduna ca si cheltuieli, aici 50, colo 200, etc.
                          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by tumar View Post
                            Salut! Levi incearca sa schimbi termostatul(reparatiile la asa ceva nu prea tin),
                            Codul termostatului este:110 200 05 15 cu deschidere la 87 de grade. Pretul pe original este aproape 20 euro. Se gasesc si aftermarket- aproximativ 50RON/buc. Adevarul ca se aduna ca si cheltuieli, aici 50, colo 200, etc.
                            Salut cu respect ! Nu era vorba despre mine, ci de colegul mer_se280 ... El are un topic, unde povesteşte cum şi-a reparat termostatul ... Şi eu am avut probleme cu el (a rămas blocat pe deschis - nu mai urca apa nici la 80), şi l-am schimbat cu unul after-market nou (55 lei), cu deschidere la 85 grade.
                            Cele bune !
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • #15
                              Da este adevarat am reconditionat unul si testat si cunctiona. Cum a zis Dl Levi am topicul in care am postat pozele cu termostatul reconditionat http://www.clubmercedes.ro/capota-mo...-t15764p3.html. Cred ca Dl Tumar ne-a confundat...Feri cu Levi. Ce mai conteaza de confuzie, inportant este ca omul isi da silinta sa ne ajute. Multumim Dl Tumar!
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF