Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Poze sau ajutor cum demontez trapa.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Salut. Au sosit si lere. In comparatie cu pozele am avut un shoc. Am crezut ca sunt mai mari dar din poze o sa va dati seama de dimensiunea lor. Inca nu m-am apucat de montaj dar sper ca sa ma retrag in service undeva unde sa fiu lasat sa lucrez in tihna. Inca nu stiu exact ce fac cum vin montate ..pozitie...sper sa ma prind la momentul X.


    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #32
      Sa nu uiti sa faci poze la operatiune !

      Dupa cum spuneam, cu lerele astea reglezi pozitia 0 a bratelor, in faza de repaos, atunci cand trapa e inchisa. Vezi mai jos:




      Bafta !

      Comment


      • #33
        Nu vad un punct de reper. Vad doar ca bratele sunt montate si ...puse lerele. Dar punct de reper ceva de pe caroserie nimic.
        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

        now - bicicleta !

        0744 239 949

        WEB
        http://garajautodiag.blogspot.com

        Comment


        • #34
          Originally posted by Orvo View Post
          Sa nu uiti sa faci poze la operatiune !

          ....

          Bafta !
          Nu ai mai postat nimic despre trapa!
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 500SE Lapis Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • #35
            Sal. Nu am mai zis nimic ... ca spre rusinea mea am facut trapa sa mearga perfect si nu am facut nici o poza... si de aia am nu am mai zis nimic aici doar ce am vorbit noi la telefon.
            `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

            now - bicicleta !

            0744 239 949

            WEB
            http://garajautodiag.blogspot.com

            Comment


            • #36
              Originally posted by sovieticool View Post
              Sal. Nu am mai zis nimic ... ca spre rusinea mea am facut trapa sa mearga perfect si nu am facut nici o poza... si de aia am nu am mai zis nimic aici doar ce am vorbit noi la telefon.
              Am niste PDF-uri!

              Poate (te) ajuta!
              Attached Files
              Last edited by dan500se; 04-16-2010, 09:41 AM.
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 500SE Lapis Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • #37
                Originally posted by sovieticool View Post
                Sal. Nu am mai zis nimic ... ca spre rusinea mea am facut trapa sa mearga perfect si nu am facut nici o poza... si de aia am nu am mai zis nimic aici doar ce am vorbit noi la telefon.
                Rog un moderator sa-ti dea BAN 1 luna pentru asta !

                Comment


                • #38
                  Sunt de acord cu Orvo . Am sa demontez iar trapa sa fac tutorial ...sa dea caldura un pic.


                  Nu am facut poze din cauza ca 1 zi intreaga am incercat sa o reglez fara lerele de reglaj ca nu stiam cum sa le folosesc ..m-am uitat la poze si nu imi dadeam seama cum vin. Dupa ce am folosit lerele ca m-am prins la sfarsitul zilei, am terminat in 20 de minute ..dar fiind obosit si nervos de inainte si cand am vazut-o ca mergea nu am mai avut puterea sa o mai demontez odata pentru tutorial. Las` Orvo ca o sa o facem pe a tat si facem tutorial . Imi iau cateva zile libere si vin sa o rezolvam ...
                  Last edited by sovieticool; 04-16-2010, 21:59 PM.
                  `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                  now - bicicleta !

                  0744 239 949

                  WEB
                  http://garajautodiag.blogspot.com

                  Comment


                  • #39
                    Salut baieti
                    Am achizitionat de curand un W126 500sec si dupa ce am probat toate cele inclusiv trapa , am urcat masina pe platforma si ....stupoare ...nu mai vroia sa se inchida.A trebuit sa lipesc cu scotch un celofan....tigania de rigoare...
                    Ajuns acasa am bagat beleaua in garaj si am butonat disperat pe net in cautarea solutiei .Multumesc pe aceasta cale celui care a specificat prezenta in portbagaj a mecanismului de la w124 care era pe dreapta....e la w126 e pe stg ...dar l-am gasit relativ usor.Am actionat conform indicatiilor voastre cu cheia fixa si am schimbat pozitia motorasului un pic si incercand din nou am vazut ca functioneaza.Dar sa trec la subiect...are cineva idee cum gresez cablul sa ce o avea in interior la partea cu motorasul?Sus la trapa am dat cu spray de silicon la greu si acu alearga trapa pe sine.Am constata ca din cauza vechimii sau a nefolosintei blocheaza motorasul cateodata in cap de cursa.
                    Vreo idee sau un sfat ceva?Nu vreau sa dau rasoleala ca am cumparato pt suflet si nu am inceput cu plimbarea ci cu demontatul pt gresarea generala!!!!!
                    W126 500SEC
                    W124 200CE
                    W210 280 4MATIC

                    Comment


                    • #40
                      Exista pe undeva un tutorial sau o descriere cum se poate gresa cablul fara sa desfaci prea multe...Dar cred ca colegul sovieticool stie mai bine.

                      La mine a fost simplu: am avut toata trapa demontata bucatele si am avut acces facil la cablu!

                      Prezinta si tu masina sa vedem ce si cum...e Seria I sau II? Trapele difera in functie de AF (79-85 Seria I...85-91 Seria II).
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 500SE Lapis Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • #41
                        Suna-ma si te luminez cu gresatul ..sau daca am timp o sa o fac si aici acu sunt cam pe fuga.
                        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                        now - bicicleta !

                        0744 239 949

                        WEB
                        http://garajautodiag.blogspot.com

                        Comment


                        • #42
                          Posibil sa fie de ajutor pentru cei interesati (pozele sunt de pe www.dtali.ru).
                          Attached Files
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #43
                            Te sun cand vin in tara.Momentan sant in Germania si nu ma grabesc cu sunatul.Merci oricum , daca nu e greu poate imi zici asa pe linii mari ca am toate alea scoase din portbagaj pt "deratizare".
                            In ceea ce priveste descrierea ce sa zic , e din 1983 380sec cu motorul schimbat cu un 5000cc , am gasit factura de la schrot 2950marci.Pot sa spun ca am avut noroc in ceea ce priveste intrtinerea ei de catre ceilalti proprietari .Tabla e ok , in portbagaj negasind decat o gaurica mica de rugina pe linga furtunul de scurgere a apei de la trapa.Ultimul tuv a fost facut in 2006 la 296.000km si eu am luat-o acum la 315.000km asta spunind tot.S-au schimbat amortizoare fata in 2006 , spate in 2008 odata cu furtunele de frana placute si discuri fata spate .Cel de la parc i-a pus fise noi dar tot nu merge in toate 8.Trebuie sa verific capacul de delcou bujiile si daca nici asa nu se rezolva tre sa fac rost de un compresmetru.Sper sa nu am vreo supapa impuscata ca e cam mult de lucru si daca tot dau vreo chiuloasa jos ce mai e si o "mana"de segmenti...?Imi place foarte mult combinatia de culoare olive exterior cu piele bej interior.Sant foarte mandru de ea si credeti-ma ca o indragesc mai mult ca SLK-ul pe care il voi vinde acu ca e parcul prea mare.
                            Poate imi spuneti cam care sant problemele frecvente la ele sa verific din timp sa nu ma lase in drum pe undeva.
                            Apropo daca va pot ajuta cu ceva piese mai deosebit de la reprez de aici cu draga inima , fac lunar drumul in Romania.
                            Nu se vede in poze daca am acces de gresare in caz ca dau motorasul jos.
                            Last edited by bebe944; 08-18-2010, 19:10 PM.
                            W126 500SEC
                            W124 200CE
                            W210 280 4MATIC

                            Comment


                            • #44
                              NU da motorasul jos. E simplu. Se da la o parte capitonajul din pasla care e facut asa la forma frumos. Are o clema sub stop si una la cheder. Dupa ce o dai jos este o tzeava langa aripa. Acea tzeava este pentru ghida sufa care trage trapa si are rol de protectie ca sa nu se imbibe cu praf. Scoti acea tzeava - are o clema. Dai trapa la maxim in spate si incepi sa ungi acea sufa bine bine cu vaselina. E recomandat sa ei o manusa chirurgicala si o freci bine cu vaselina de calitate ce contine parafina si rezistenta la apa. Dupa aia bagi si in tzeva 2 varfuri de deget de vaselina. Cu un sprai de vaselina sau daca ai rabdare ungi exact sufa si la pinionul melcat la motoras. Sufa trebuie unsa numai atat cat vine ea trasa de motoras. Restul nu e foarte important si de obicei ea are un starat de teflon pentru restul sufei..acela e vesnic pentru ca frecarea cu ghidajele sufei e minora. Sper ca e de ajutor.
                              `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                              now - bicicleta !

                              0744 239 949

                              WEB
                              http://garajautodiag.blogspot.com

                              Comment


                              • #45
                                Maine scot teava care e fixata pe contraaripa in silicon...demontasem deja tot interiorul de mocheta al portbagajului.
                                Sa vedeti ca au si nemtii tiganii lor...azi am scos bujiile....opt rahati de patru feluri, nici macar cifra termica nu era la fel ce sa mai zic ca una era scapata pe jos cred ca altfel nu imi explic cum a ajuns sa aiba turttit capul ...deci scanteie pa
                                Si o poza a victoriei....transportul lui BUBU spre casa...
                                Attached Files
                                Last edited by bebe944; 08-19-2010, 03:27 AM.
                                W126 500SEC
                                W124 200CE
                                W210 280 4MATIC

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF