Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motor 2.5D pe W126

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Iar te agiti ....Din poza trei e o electrovalva. Nu e nimic sa creasca puterea sau ceva.. e pentru oprit motorul. Chesati galbena care vine din T e un spliter si o supapa de sens ...nu lasa vaccumul sa se piarda cand opresti motorul. E zero in pozitia aia . Se pune de obicei catre instalatia vacumatica la interior. La ce ameteala ai acolo fa o schema in paint cum vin puse la tine. In principiu nu trebuie sa ai nici un futun care sa nu vina undeva bagat sau fara dop pe cap..inseamna pierdere de vacuum si duce la oprire greoaie cand pompa vaccum da semne de oboseala. Fa rost de un cosmote si mai vorbim cate 1 ora daca vrei cand sunt langa masina.
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #17
      Originally posted by mer_se280 View Post
      Salutare! Si eu am avut probleme cu vacuumurile cand am luat masina... ba lipsa...ba anulate(mesteri nepriceputi). Eu m-am documentat dupa http://www.detali.ru/ , în stânga click mercedes , car , (introduci VIN-ul masinii tale si apar schemele de la cap la coada) Sper sa fie folositor. Spor la treaba!
      Eşti un MARE DOMN, ceilalţi, toţi, fiţi atenţi la linkul ăsta, daţi-l mai departe, că valorează aur curat de 24 de carate.

      Originally posted by NeRv1 View Post
      Nu nu, am cel de 90 de cai, codul 602912. As fi vrut si eu sa am cel de 120. Daca te uiti la posturi ai sa vezi ca vroiam sa il pun pe cel de 3000 cu dublu ax cu came ca asta mi se parea prea micut, sau macar turbo...
      Ce sa-i faci? acuma am mai dat si peste niste belele si ma rog sa nu trebuiasca sa plec din tara, ca daca plec va trebui sa renunt si la masini..(

      Asa..editez.. pai nu sunt motoare la fel si de aia nu ai, chestia aia din poza 3 e cea care vine de la contact, vacuumul . De acolo se da comanda pornit-oprit motor din cate stiu..am uitat cum se cheama..
      Ai grijă, codul 602912 e cel cu turbo, ăla fără e 602911. Oricum, câştigai 4 cai în plus, şi îţi creştea consumul, una peste alta, nu ştiu dacă merită, mai ales dacă dă chix turbo, altă durere de cap.
      Off topic: nu pleca nicăieri, nici eu n-am făcut-o, eu la vârsta aia deja eram mult prea "legat de glie", şi mai trăiesc şi acum. Aici ne-am născut, aici trăim, şi vorba lu' Badea (ăla Mircea), asta ne ocupă tot timpul. Capul sus ...

      Originally posted by sovieticool View Post
      Iar te agiti ....Din poza trei e o electrovalva. Nu e nimic sa creasca puterea sau ceva.. e pentru oprit motorul. Chesati galbena care vine din T e un spliter si o supapa de sens ...nu lasa vaccumul sa se piarda cand opresti motorul. E zero in pozitia aia . Se pune de obicei catre instalatia vacumatica la interior. La ce ameteala ai acolo fa o schema in paint cum vin puse la tine. In principiu nu trebuie sa ai nici un futun care sa nu vina undeva bagat sau fara dop pe cap..inseamna pierdere de vacuum si duce la oprire greoaie cand pompa vaccum da semne de oboseala. Fa rost de un cosmote si mai vorbim cate 1 ora daca vrei cand sunt langa masina.
      Da, dom' Profesor, mă agit, ţi-am mai spus, ăsta-s io. Zi-mi odată şmecheria aia cu Webasto benzină - motorină, că mor încet, sau dacă fac infarct, mor subit, şi nu mai ai pe cine să-l îndrumi mai departe. Vezi şi tu linkul ăla cu detali.ru, îi marfă, nu ?
      Last edited by Carmine; 06-21-2010, 22:37 PM.
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #18
        Daca codul 602.912 e cu turbo..curios. La mine in cartea de identitate asa scrie, asta inseamna ca-i pot pune turbo?>As castiga numa 4 cai? martoage? ce sa fac cu ei? daca da vreo 20-30 ar fi ceva..asa...nu ma chinui.
        Am mai fost plecat , am stat 5 ani fara sa vin deloc. Nu aveam de gand sa mai plec dar aici nu se poate trai, adica nu se poate trai daca vrei sa realizezi ceva. Daca vrei numai sa supravietuiesti , te chinui si cumva reusesti. Daca mai vrei sa duci si o viata cat de cat decenta...deja s-ar putea sa ajungi pe la spitalul de nebuni. Am 3 ani de cand sunt acasa si am incercat una alta, nu pot sa zic ca nu ai iesit bani, dar daca stateam unde eram ..eram departe acuma(dpdv financiar).

        Comment


        • #19
          Originally posted by NeRv1 View Post
          Daca codul 602.912 e cu turbo..curios. La mine in cartea de identitate asa scrie, asta inseamna ca-i pot pune turbo?>As castiga numa 4 cai? martoage? ce sa fac cu ei? daca da vreo 20-30 ar fi ceva..asa...nu ma chinui.
          Am mai fost plecat , am stat 5 ani fara sa vin deloc. Nu aveam de gand sa mai plec dar aici nu se poate trai, adica nu se poate trai daca vrei sa realizezi ceva. Daca vrei numai sa supravietuiesti , te chinui si cumva reusesti. Daca mai vrei sa duci si o viata cat de cat decenta...deja s-ar putea sa ajungi pe la spitalul de nebuni. Am 3 ani de cand sunt acasa si am incercat una alta, nu pot sa zic ca nu ai iesit bani, dar daca stateam unde eram ..eram departe acuma(dpdv financiar).
          Scuză-mă, am făcut o confuzie, citeam din memorie. Uită-te aici:
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #20
            Am terminat transplantul, motor 2.5D, cutie în 5 trepte. Aveam grup de Cobra 240D, l-am păstrat. Întrebare de baraj: merită schimbat grupul cu cel al motorului nou (2.5D) ??? Ce aş câştiga, ce aş pierde ? Sfat de la cineva care e doxă ...
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #21
              MB 240D-motor OM 616-4 cilindri in linie-grup conic 3,69 : 1 .
              MB 250 -motor M 123 -6 cilindri in linie-carburator Solex 4 A1 dublu corp-grup conic 3,92 : 1 .
              Last edited by nstoe; 07-04-2010, 21:24 PM.

              Comment


              • #22
                Originally posted by nstoe View Post
                MB 240D-motor OM 616-4 cilindri in linie-grup conic 3,69 : 1 .
                MB 250 -motor M 123 -6 cilindri in linie-carburator Solex 4 A1 dublu corp-grup conic 3,92 : 1 .
                Mersi pt. informaţii. Prima mă ajută, a doua nu. Trebuia să fac precizarea: motor OM602911 - 5 cilindri în linie, de pe un W201 din '86.
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #23
                  Salutam! Pe w201 raportul este 3,64:1, deci poate sa ramana ce il ai acum si oricum nu cred ca se potriveste cel de pe W201 pe W126.
                  Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                  Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                  Comment


                  • #24
                    Levi grupul de 201 merge pe 124 si eventual pe 123 ( nu stiu sigur ) - se prinde de punte pe 126 nu ai nici o sansa ,ai altfel de prindere ...

                    Comment


                    • #25
                      Grup de w124 si w201 nu merge pe w126 ..e prinderea foarte diferita. De w123 si de w115 merge ca e la fel prinderea..aa merge cu tot cu planetare. Puntea spate de bod de cal e la fel ca la w126. La W123 e altfel - aici nu stiu sigur.
                      `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                      now - bicicleta !

                      0744 239 949

                      WEB
                      http://garajautodiag.blogspot.com

                      Comment


                      • #26
                        Mersi , fraţilor, asta era o informaţie foarte importantă pt. mine, mă bucur că m-aţi putut lămuri, că dacă nu, poate mai făceam vreo prostie.
                        O mică istorie: fierul avea 5000 cmc, cutie automată, blabla. Eu l-am luat (după cum am mai precizat) cu motorul de Cobra 240D, cutie în 4, şi cu grupul tot de pe Cobra, că din câte am înţeles, grupul original nu se pupa cu agregatul Cobrei (ceva de genul că la cutia automată, grupul nu-i chiar la mijlocul punţii). Aşa că, acum stau liniştit măcar din punctul ăsta de vedere, poate să rămână. Mersi încă odată, tuturor.
                        P.S. Joi am "examenul" de omologare la RAR, tineţi-mi pumnii. Dacă trece, DRINK IS ON THE HOUSE !!!
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • #27
                          Care au fost costurile omolagarii ? Ma refer la taxe numai RAR!
                          `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                          now - bicicleta !

                          0744 239 949

                          WEB
                          http://garajautodiag.blogspot.com

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by sovieticool View Post
                            Care au fost costurile omolagarii ? Ma refer la taxe numai RAR!
                            Trec cu vederea neatenţia, o scriu în contul orei târzii la care ai scris. Citeşte mai sus:" P.S. Joi am "examenul" de omologare la RAR, tineţi-mi pumnii. Dacă trece, DRINK IS ON THE HOUSE !!!"
                            __________________
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by sovieticool View Post
                              In principiu nu trebuie sa ai nici un furtun care sa nu vina undeva bagat sau fara dop pe cap... Inseamna pierdere de vacuum si duce la oprire greoaie cand pompa vaccum da semne de oboseala.
                              Revin la problema furtunelor de vacuum. După cum spuneam, eu am un furtun (cel negru) care nu era legat deloc. M-am luat după cele de mai sus, şi i-am pus dop. Din acel moment, motorul rămânea turat la ralanti mult peste normal. Prima zi nu mi-am dat seama, dar a doua zi mi-am adus aminte că nu am făcut altceva decât să pun acel dop. L-am scos, cu motorul pornit, iar în acel moment, instantaneu, turaţia motorului a revenit la normal. Aşa că: ce s-a întâmplat ?
                              Last edited by Levi; 07-06-2010, 07:40 AM.
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • #30
                                Pai din ce spui e clar ca motorului ii trebuie acel aer pe care il suge pe furtun pt amestecul care si-l face la ora actuala .Ori il astupi si reglezi motorul din nou cu el astupat si vezi cum merge /trage ori ai 2 posibilitati daca te satisface prestatia motorului in situatia actuala :il lasi liber sau il legi undeva la traseul de aer pana in galeria de admisie

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF