Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cel mai fiabil benzinar Mercedes ?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by doktor4carz
    Motorul M104 poate e rar in Sibiu, aici nu sint probleme cu el. Deriva din M103, cu alta chiulasa, respectiv anexe... Nu e mare brinza. Anexaraia e gen motorul M111.

    Ce are sula cu prefectura ? Se strica motorul mai greu daca plateshti impozit pe bune la el ? Sau daca o iei nashpa la fisc si nu dai nici un leu ? Ca nu vad legatura intre fiabilitate si fiscalitate... si am ochelarii la indemina.


    Mashina suprema, ca off-topic, tot cea tunata de ala al casei ramine... Deshi culmea culmilor e ca un CL600 e mai scump decit un CL 63 AMG la ora actuala...
    Inteleg ,dar per ansamblu cum ti se pare motorul mai ales ca presupun ca au trecut cateva prin mainile tale?Sunt tentat sa l vand dar am temeri mari fata de masinile construite din 2000...si culmea m am gandit(dupa un studiu) la Honda Accord 2.0 benzina,dar pur si simplu mi e teama ca dau un cal bun pe o martzoaga pe care nu o cunosc deloc doar teoretic. Scuze daca am deranjat prea tare!
    Mercedes-Benz w202, C280, 1996
    Honda Accord 2.0MT, benzina ,2007

    Comment


    • #32
      Originally posted by doktor4carz
      Singura problema e instalatzia electrica de pe motor, care se coace de la caldura in timp, plus problemutzele specifice lui M111, gen modul de aprindere si bobine o data la o mie de ani... dar per ansamblu n-ai treaba cu el.
      Danke Herr Doktor!
      Mercedes-Benz w202, C280, 1996
      Honda Accord 2.0MT, benzina ,2007

      Comment


      • #33
        Originally posted by fdan17 View Post
        m am gandit(dupa un studiu) la Honda Accord 2.0 benzina,dar pur si simplu mi e teama ca dau un cal bun pe o martzoaga pe care nu o cunosc deloc doar teoretic. Scuze daca am deranjat prea tare!
        Pot spune ca Honda Accord e la fel de fiabila ca si un w123 in mintile lui. E printre cele mai fiabile japoneze si cu un motor fenomenal.Se stie ca Honda e printre cei mai buni motoristi la ora actuala iar motoarele lor, in afara de faptul ca inglobeaza multa tehnologie si mai ales sunetul in momentul in care intre V-TEC-ul in actiune sunt printre cele mai longevive motoare.

        Comment


        • #34
          Originally posted by 300zxtt View Post
          un motor fenomenal.
          sunt printre cele mai longevive motoare.
          Intreb caci n-am apucat sa ma documentez pe net : au distributia pe lantz sau curea ?

          Comment


          • #35
            Depinde de model. Sunt si pe lant si pe curea.Modelele mai vechi au pe curea.

            Comment


            • #36
              Despre cel de 2300 pus pe cobra,si 3000 ,2900si ceva ,pe un 124 ce spuneti?

              Comment


              • #37
                Am si eu o mare nelamurire in vederea fiabilitatii motorul de 3200 benzina pus pe s din 98-01.ma poate ajuta cineva cu cateva info.. au probl. la ceva anume..nu sunt hotarat ce sa aleg..am auzit informatii pro si contra.

                Astept cu mare interes orice fel de sfat-sugestie.

                Comment


                • #38
                  Daca te referi la V6-le M112 .Primul V6 produs de Mercedes. A fost "Motorul anului" 4 ani la rand (1998,1999,2000,2001)...asa ca eu zic ca-i reusit !!! Multe inovatii aduse in industrie cu acest motor.
                  Descriere amanuntita aici: http://www.whnet.com/4x4/new_V6.html
                  Foarte interesant....merita citit...
                  Last edited by optimus; 02-10-2010, 23:52 PM.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by paryzyanu View Post
                    Am si eu o mare nelamurire in vederea fiabilitatii motorul de 3200 benzina pus pe s din 98-01.ma poate ajuta cineva cu cateva info.. au probl. la ceva anume..nu sunt hotarat ce sa aleg..am auzit informatii pro si contra.

                    Astept cu mare interes orice fel de sfat-sugestie.
                    Daca faci unele sapaturi pe forum o sa gasesti o gramada de pareri pro si contra.

                    Comment


                    • #40
                      despre 3000cm 103 nu spune nimeni o parere?

                      Comment


                      • #41
                        Eu am M111.960,cel de 2200 cmc,si sunt foarte multumit de el.Doar probleme minore la 285 000 km,gen vascocuplaj de schimbat si simeringul din spatele fuliei vibrochenului.Singura chestie de care mi-e frica e sa nu-mi roada sobolanii ceva de prin instalatia electrica.Sunt o gramada,desi stau la 5 min de Spitalul Universitar.Ca altfel nu cred ca as avea vreo belea cu ecu,bobine,etc!Daca poate cineva sa-mi explice ce sunt bobinele alea de care se tot discuta la M111 si unde se afla,i-as fi recunoscator!
                        W124 E220 din 95

                        Comment


                        • #42
                          Tocmai le-am schimbat la w124,sunt 2 duble,asezate sub admisie,costa vreo 98 euro bucata.....motoru avea intreruperi,si urmarea mersului cu una din ele ce era puturoasa ar fi fost defectarea ECU....asa am schimbat ambele,ca tot le-am gasit la 50 euri bucata.Poti gasi fire coapte,am si schimbat cablul lor ce duce de la o mufa cu 2 pini pina la ambele bobine...bafta...PS-exista spray de dat pe motor sa nu vina soarecii...

                          Comment


                          • #43
                            Cu S-ul nu te pui.

                            Comment


                            • #44
                              cum sa ratezi asemenea ocazie?

                              Originally posted by paratraznet View Post
                              Am primit o oferta mai zilele trecute de a face un schimb de masina, adica sa dau la schimb masina mea W124.133 / 603.960, 300D turbo din 90 pe un w140 600 Sel V12 din 93.... V12-le avea nici mai mult nici mai putin de 170.000 de km., a mea are 260.000km. si am fost tentat in primul moment. Dupa mai multe momente de ezitare m-am hotarat sa nu fac schimbul mai ales dupa canntitatea de miros de benzina nearsa ce ramanea dupa V 12-le, si rotile alea Lorisner cu cauciucuri de 235/17/nustiucat mi-am dat seama ca mai confortabil si mai ieftin stai in sofa acasa decat in sofaua lui V12
                              as fi luat s ul fara nici o discutie,300 td nu conteaza fata de 407 cp v12.

                              Comment


                              • #45
                                vai de motorasul ala.

                                Mai sunt oameni ne sanatosi mintal dar omul acela chiar avea ceva probleme la tartagutza,vroia sa distruga motorul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF